jumalauta mikä fiilari..

Miten sä pystyit hillitsemään itses niin, että vain poistuit paikalta? Mä olisin nostanut järettömän shown pystyyn :LOL:

No mites se äijä on tänään asian selittänyt...joko oot suostunut sen kanssa siis asiasta juttelemaan?
 
IhanaValo
:eek: :eek: Ite oisin saattanut mätkästä miestä jo paikan päällä..onhan tuo nyt tosi tökeröä ja törkeää käytöstä jo alunpitäen, siis että on mies ollut siellä kavereilla, mitä lie puuhaamassa.

Muoks.siltikin törkeää miusta, etenkin siun ja muiden aikaan alkaa tommosta höpisemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Miten sä pystyit hillitsemään itses niin, että vain poistuit paikalta? Mä olisin nostanut järettömän shown pystyyn :LOL:

No mites se äijä on tänään asian selittänyt...joko oot suostunut sen kanssa siis asiasta juttelemaan?
tossa se kuorsaa perä homeessa, katotaan ku herää :kieh:
mut voi olla varma et mitään ilosta vastaanottoo ei ole, mua vituttaa niin isosti.

mumpsi muokkasinkin tohon alotukseen et ei ne siel kavereilla ollu puuhaamassa vaan tän likan kotona, kumpiki oli sinkkuja.. tai täl naisel orastava suhde nykyisensä kanssa.
 
tota... sun miehes on vissiin aikasta pönttö kännissä... Mä en ymmärrä mitä se on ajatellu,ku alkaa tollasta jauhaan siel ja viel muitten kuullen. Kai säsanoit sille et olit koko illan oottanu ja ikävöiny sitä ja sit se tulee ja alkaa jauhaan kuinka ihanaa sil on joskus ollu jonku toisen kans :headwall: Mä oon niin kyl "lapsellinen" et oisin saattanu ton takii ottaa pienen aikalisänki...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
tota... sun miehes on vissiin aikasta pönttö kännissä... Mä en ymmärrä mitä se on ajatellu,ku alkaa tollasta jauhaan siel ja viel muitten kuullen. Kai säsanoit sille et olit koko illan oottanu ja ikävöiny sitä ja sit se tulee ja alkaa jauhaan kuinka ihanaa sil on joskus ollu jonku toisen kans :headwall: Mä oon niin kyl "lapsellinen" et oisin saattanu ton takii ottaa pienen aikalisänki...
todellakin sanoin.
mut se oli niin naamat ettei tajunnu, sen mielestä mun olis pitäny naureskella siinä vieressä kun niillä oli niin hyvät jutut, ei hän ymmärrä mikä siin suututti :kieh: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
tota... sun miehes on vissiin aikasta pönttö kännissä... Mä en ymmärrä mitä se on ajatellu,ku alkaa tollasta jauhaan siel ja viel muitten kuullen. Kai säsanoit sille et olit koko illan oottanu ja ikävöiny sitä ja sit se tulee ja alkaa jauhaan kuinka ihanaa sil on joskus ollu jonku toisen kans :headwall: Mä oon niin kyl "lapsellinen" et oisin saattanu ton takii ottaa pienen aikalisänki...
todellakin sanoin.
mut se oli niin naamat ettei tajunnu, sen mielestä mun olis pitäny naureskella siinä vieressä kun niillä oli niin hyvät jutut, ei hän ymmärrä mikä siin suututti :kieh: :xmas:
Pakko muuten mainita viel,et mun miehellä on päissään niin huonot jutut,et me ei juoda ikinä yhtäaikaa... ellei lasketa jotain kotona paria saunasiideria..
Mut baariin me ei yhessä mennä. Ukko on aina niinku mua ei oiskaan,mut auta armias jos satun jonku mies puolisen henkilön kans jutteleen,eikä se tiedä kuka se on :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
:eek: :eek: :eek: kuulostaa kyllä niin kusipäiseltä touhulta et hu, hu... Ihan alun alkaenkin...
no aijjjaaaa :kieh: :kieh: :kieh:

mies saa tänään tuta nahoissaan et mua EI KOHDELLA NÄIN |O

mä olen niin paljon paskaa sietäny edellisissä suhteissa et mä en enää sellaselle alistu perkele |O
 
janeminttu
Eikö tämän naisen mies sanonut mitään? Vai oliko yksin? Minun mies oli kans yhessä vaiheessa suhdetta ( 8,5v yhdessä ) samanlainen. Ihasteli kaverini persausta ja rintoja. Ja tätä tapahtui miehen ollessa kännissä.. Kaverin mies vaan naureskeli, ei oo mustasukkanen. Kaverini taas oli 5. taivaassa ja 5. helvetissä, teki miel tunkee parru persaukseen siis ukolle. Kaikkee on nähty meijänkiin suhteessa mutta nyt on aika tasasta jo. Mutta tähän sinun juttuun; Oisko miehes vältellyt tätä naista yhteisen historian takia? Ei halunnut muistaa menneitä ja ei halunnut sinun tietävän? Kaljoissaan tuli lipsauteltua mitä sattui, ehkä pitäis käydä läpi tuo heidän välinen juttu. Että ei kaivele enää, miten kauan ootte yhessä ollut kun ei tietoo heidän suhteesta? Tosi inhottava ylläri jos vielä hyvä ystävä.. Miksi salata tuota tietoo että ovat joskus olleet "kavereita"?? Minä pitäisin puhuttelun kummallekkin ja ihan suorapuheisen ettei jäisi mitään epäselvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Eikö tämän naisen mies sanonut mitään? Vai oliko yksin? Minun mies oli kans yhessä vaiheessa suhdetta ( 8,5v yhdessä ) samanlainen. Ihasteli kaverini persausta ja rintoja. Ja tätä tapahtui miehen ollessa kännissä.. Kaverin mies vaan naureskeli, ei oo mustasukkanen. Kaverini taas oli 5. taivaassa ja 5. helvetissä, teki miel tunkee parru persaukseen siis ukolle. Kaikkee on nähty meijänkiin suhteessa mutta nyt on aika tasasta jo. Mutta tähän sinun juttuun; Oisko miehes vältellyt tätä naista yhteisen historian takia? Ei halunnut muistaa menneitä ja ei halunnut sinun tietävän? Kaljoissaan tuli lipsauteltua mitä sattui, ehkä pitäis käydä läpi tuo heidän välinen juttu. Että ei kaivele enää, miten kauan ootte yhessä ollut kun ei tietoo heidän suhteesta? Tosi inhottava ylläri jos vielä hyvä ystävä.. Miksi salata tuota tietoo että ovat joskus olleet "kavereita"?? Minä pitäisin puhuttelun kummallekkin ja ihan suorapuheisen ettei jäisi mitään epäselvää.
ollaan miehen kanssa tunnettu 10v, oltiin parhaat ystävät ennenku alettii seurusteleen. ja mua todella kummastuttaa et en oo tienny tosta mitään.
tän naisen mies ei ollu sillä hetkellä siinä, oltii kolmistaan.
tää asia kyllä todellakin puhutaan.
mä yritin eilen havainnollistaa asian ja kääntää niin et milyä SUSTA tuntuis jos mä heittäsin tollasta jonku miehen kanssa?? mut äijä oli nii naamat et se vaan örisi jotai paskaa...
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ja MÄ olen se ylireagoija joka suuttui ihan tyhjästä, ei kukaan muu tollasesta olis suuttunu :saint:

hitto mun pipoo kiristää, miks mä aina rakastun tollasiin apinoihin |O :'(

Eikös ihmiset polveudu apinoista? Muistaakseni noin, koulussakin opetettiin :kieh:

 

Yhteistyössä