jumalauta mikä fiilari..

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ja MÄ olen se ylireagoija joka suuttui ihan tyhjästä, ei kukaan muu tollasesta olis suuttunu :saint:

hitto mun pipoo kiristää, miks mä aina rakastun tollasiin apinoihin |O :'(
eipä varmaan. mä olisin kyl tosissaan niin suuttunu,et saattasin laittaa ukon ulkoruokintaan vähäks aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ja sekö sit olis ok?
anteeks etten ole niinkun sinä vaan oma itseni joka ei halua kuulla tollasta omalta kumppaniltaan.
No ei.. mutta jäitä hattuun nyt. Onko se nyt maailmanloppu, kännisten jutut. B)
No mu mielest tuo ainaskin on aika ala-arvoista
niin mustakin.
ja mä arvostan itseäni sen verran että mue EI TARVII kuulla sellasta paskaa.
hieman respectiä kiitos.
 
Lunatic
Se mua vähän jutussasi ihmetytti, että sun mielestä teiän ois pitänyt muiden edessä alkaa pussailemaan ja esittämään onnellista paria.. kuulostaa kovin lapselliselta.
Oletko läheisriippuvainen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Se mua vähän jutussasi ihmetytti, että sun mielestä teiän pitäny muiden edessä alkaa pussailemaan ja esittämään onnellista paria.. kuulostaa kovin lapselliselta.
Oletko läheisriippuvainen?
anteeks?
me yleensä tavataan pussailla ja halailla paljon, ei kyse ollu mistään kulissista tai esittämisestä!
en ole läheisriippuvainen.

mut mikä sun ongelmas on??!
 
Turkilmas
Mun täytyy nyt ihan suoraan sanoa että mä en itse pystyis koskaan olemaan noin kusipäinen kumppaniani kohtaan eikä pystyis miehenikään...ikinä. Ja nyt siis kusipää on miehesi.

Toki ymmärrän että hän ei ollut parhaimmillaan kun vähän niinkuin "pakotit" miehen paikanpäälle. Eli tuo murjottaminen on ihan ymmärrettävää (vaikka huonoa käytöstä toki sekin). Mutta IKINÄ KOSKAAN tuollaista juttua ei pitäis kyllä heittää...ei vitsinä eikä tosissaan :eek: . Ihme muijakin kun meni mukaan juttuun noin :headwall: .

Mä en osaa edes kuvitella mitä tekisin vastaavassa tilanteessa. Kaikennäköisiä mulkeroita on mun elämässä ollut, mutta eipä kukaan ole vielä härskisti flirttaillut ja heittänyt tollasta läppää mun läsnäollessa :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tuollaista se oli 16-vuotiaana...voi niitä aikoja. #syvä huokaus#
vittuiletko vai oonko vaan sellasessa tilassa et otan vittuiluna?
jos vittuilet, niin ihmettelen kovin että miksi haluat sitten aikuisena ihmisenä lyödä lyötyä jolla muutenkin paha olla?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
anteeks?
me yleensä tavataan pussailla ja halailla paljon, ei kyse ollu mistään kulissista tai esittämisestä!
en ole läheisriippuvainen.

mut mikä sun ongelmas on??!
Onhan niitä mitä millonkin, en ala luettelemaan.
Anteeksi jos tulkitsin väärin.
Toivotaan nyt että kiukkusi hälvenee ja ette tappele koko päivää eilisen takia. =)
Halailkaa ja pussailkaa.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tuollaista se oli 16-vuotiaana...voi niitä aikoja. #syvä huokaus#
vittuiletko vai oonko vaan sellasessa tilassa et otan vittuiluna?
jos vittuilet, niin ihmettelen kovin että miksi haluat sitten aikuisena ihmisenä lyödä lyötyä jolla muutenkin paha olla?
häh?????? :eek:

meillä oli tuollaista 16-vuotiaana. Minkäs minä sille voin.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mä en kyl todellakaan alkais halia ja pussailla tommosen taukin kanssa! |O Sais kyllä mies olla täysin varma, et olan kohautuksella tommonen ei ohi menis!
Minusta täällä on kauheesti ylireagoivia vaimoja.
Aina jaksetaan kehittää joku elämää suurempi draama, millon mistäkin.
En ymmärrä..
Vähemmän draamaa kiitos, elämä helpottuu kummasti.

Taidatte kaikki draama queenit olla parikymppisiä. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tuollaista se oli 16-vuotiaana...voi niitä aikoja. #syvä huokaus#
vittuiletko vai oonko vaan sellasessa tilassa et otan vittuiluna?
jos vittuilet, niin ihmettelen kovin että miksi haluat sitten aikuisena ihmisenä lyödä lyötyä jolla muutenkin paha olla?
Kyllä mäkin tulkitsin ton vittuiluna..
Vähän siihen malliin, että "itse elää niin aikuista elämää, mutta hohhoijaa teitä teinejä".
Siltä se siis mun korvaan kuulosti, mutta toivottavasti olen väärässä.
 
Gluteus maximus
toisaalta ymmärrän miestäsi hyvin (paitsi sen naisen kanssa jutustelua) koska minun mieheni ei koskaan halua julkisesti pussailla, nuoleskella tai "esiintyä" Ei ole koskaan halunnut. Sanoo, että kaikki kyllä tietää, että ollaan rakastuneita ja rakastetaan toisiamme ilman esiintymistäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mä en kyl todellakaan alkais halia ja pussailla tommosen taukin kanssa! |O Sais kyllä mies olla täysin varma, et olan kohautuksella tommonen ei ohi menis!
Minusta täällä on kauheesti ylireagoivia vaimoja.
Aina jaksetaan kehittää joku elämää suurempi draama, millon mistäkin.
En ymmärrä..
Vähemmän draamaa kiitos, elämä helpottuu kummasti.
No sekin kuule riippuu asiasta, mun mielest tuossa kyl on aihettakin olla möks möks hetken jos toisenkin. Tuollaista ei vain tehdä toisen läsnäollessa ja piste!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
toisaalta ymmärrän miestäsi hyvin (paitsi sen naisen kanssa jutustelua) koska minun mieheni ei koskaan halua julkisesti pussailla, nuoleskella tai "esiintyä" Ei ole koskaan halunnut. Sanoo, että kaikki kyllä tietää, että ollaan rakastuneita ja rakastetaan toisiamme ilman esiintymistäkin.
se onkin sun miehes se.
ja mä mitää esiintyä halua.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
tuollaista se oli 16-vuotiaana...voi niitä aikoja. #syvä huokaus#
vittuiletko vai oonko vaan sellasessa tilassa et otan vittuiluna?
jos vittuilet, niin ihmettelen kovin että miksi haluat sitten aikuisena ihmisenä lyödä lyötyä jolla muutenkin paha olla?
Kyllä mäkin tulkitsin ton vittuiluna..
Vähän siihen malliin, että "itse elää niin aikuista elämää, mutta hohhoijaa teitä teinejä".
Siltä se siis mun korvaan kuulosti, mutta toivottavasti olen väärässä.
voi, että te olette herkkänahkaisia! |O Ihan oikeasti!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
toisaalta ymmärrän miestäsi hyvin (paitsi sen naisen kanssa jutustelua) koska minun mieheni ei koskaan halua julkisesti pussailla, nuoleskella tai "esiintyä" Ei ole koskaan halunnut. Sanoo, että kaikki kyllä tietää, että ollaan rakastuneita ja rakastetaan toisiamme ilman esiintymistäkin.
se onkin sun miehes se.
ja mä mitää esiintyä halua.
oletko kysynyt mieheltäsi MITÄ HÄN HALUAA?! Mahdollisesti ei halua mitään teatraalista hempeilyä. Ihan oikeasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
toisaalta ymmärrän miestäsi hyvin (paitsi sen naisen kanssa jutustelua) koska minun mieheni ei koskaan halua julkisesti pussailla, nuoleskella tai "esiintyä" Ei ole koskaan halunnut. Sanoo, että kaikki kyllä tietää, että ollaan rakastuneita ja rakastetaan toisiamme ilman esiintymistäkin.
Mut eikö sekin riipu siitä, millanen mies yleensä on? Siis, et jos muulloinkin aina on vastahakoinen julkisesti. Mut esim. mun mies tykkää avoimesti halia ja pusia ni kyl mua ainakin alkais keittään, et het ko tommone suttura näköpiiris ni ei voi.
 
No tää on tätä
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
toisaalta ymmärrän miestäsi hyvin (paitsi sen naisen kanssa jutustelua) koska minun mieheni ei koskaan halua julkisesti pussailla, nuoleskella tai "esiintyä" Ei ole koskaan halunnut. Sanoo, että kaikki kyllä tietää, että ollaan rakastuneita ja rakastetaan toisiamme ilman esiintymistäkin.
Mutta eikö tässä ollutkin niin, että mies YLEENSÄ halailee ja pussailee ihan avoimesti, mutta just nyt ei sitä tehnyt? Sain sen käsityksen, että miehen piti ensin vetää pää täys että pystyi menemään entisen hoidon kanssa samaan tilaan, eikä just tän hoidon vuoksi pystynyt näyttämään vaimolle tunteitaan...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
toisaalta ymmärrän miestäsi hyvin (paitsi sen naisen kanssa jutustelua) koska minun mieheni ei koskaan halua julkisesti pussailla, nuoleskella tai "esiintyä" Ei ole koskaan halunnut. Sanoo, että kaikki kyllä tietää, että ollaan rakastuneita ja rakastetaan toisiamme ilman esiintymistäkin.
se onkin sun miehes se.
ja mä mitää esiintyä halua.
oletko kysynyt mieheltäsi MITÄ HÄN HALUAA?! Mahdollisesti ei halua mitään teatraalista hempeilyä. Ihan oikeasti!
nyt menee jo vähän yli.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
No sekin kuule riippuu asiasta, mun mielest tuossa kyl on aihettakin olla möks möks hetken jos toisenkin. Tuollaista ei vain tehdä toisen läsnäollessa ja piste!
Jaaha. No möks möks sitten vaan.

Olemmeko demin palstalla.. B)
 

Yhteistyössä