M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miehesi on erittäin fiksu, jos on sitä mieltä että nollalinja. Noista on tutkimuksia puolin ja toisin, joten miksei noudattaa sitä turvallisinta? Oma neuvolatätini ihmetteli, miten nykyään äidit ovat nykyään niin hölliä sen suhteen että kyllä sen lasillisen voi silloin tällöin ottaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ite olen uskaltanut esim. oluen tai lasillisen viiniä ottaa pari kertaa raskauden aikana. Joo joo, paskaa niskaa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Siis selvennykseksi kaikille : minä en ole nyt raskaana ja tyttöä odottaessa en juonut tippaakaan.Tarkoitukseni oli vain kysyä YLEISTÄ mielipidettä mutta nyt mut sitten leimataan alkoholistiks :xmas: huoh
Asetit sitten kysymyksen väärin. Tuon nimittäin käsittää aika helposti väärin. Olisit kysynyt toisin.Kertonut heti, että et ole raskaana, etkä raskaana ollessasi juonut. Katos helpommalla pääsee, kun ei turhaa provosoi. Tosin ehkpäpä näin sait paljon enemmän vastauksia, mikä lienee tarkoituskin...
Niin... Ap sanoi, että ekaa odottaessa en... Kysymyksestä saa kyllä sen käsityksen, että ekaa odottaessa ei juonut, mutta nyt mieli tekisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Turvallista rajaa raskauden aikaiselle alkoholinkäytölle ei tiedetä, joten on viisainta olla kokonaan ilman. Olen miehesi kanssa samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Siis siitä että mielestäni lasillinen,pari punaviiniä tai satunnainen olutpullo raskauden aikana ei tee haittaa mutta miehen mielestä tekee.Ekaa odottaessa en juonut ollenkaan,neuvola kysyi että olenko rentoutuakseni ottanut. Netistäkin piti ihan mennä kattomaan mitä asiasta sanotaan mutta ei tuolla oikein sanottu juuta eikä jaata.Joten miten asia on? |O |O |O |O |O |O