Juma mikä aamupäivä tässä ollu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
tulin töihin 10.opettaja soitti koulusta että muistitkos että me lähetään luokan kanssa tänään mykkäelokuva festivaaleille kävelllen,kun pojallas ei oo sadevaatteita :headwall:

Mietin hetken mitäs nyt... :whistle: pistin liikkeen oveen lapun että avaamme tänää klo 11,soitin etolaan,onko teillä sadeviittoja lapsille,juu on,punaisia!

Lähin hakeen sitten pojalle punaista sadeviittaa,ostin isommallekkin,hain kotoota kumpparit ja vein kamat koululle*pyyhkii hikeä otsaltaan*

meillä ei ollut sadevaatteita mitään tälle syksylle ja pojat on painottanut että sellaset viitat haluavat.Toivottavasti eivät saa sätkyä kun vein punaiset :ashamed: mun mielestä ne on ihan sellset pojillekkin sopivat punaiset kyllä...

Olin minuutin yli 11 takasin töissä.

Muila hektisiä aamuja tänään? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Minkä ikäisiä poikia? Meillä on koululaisilla sateenkestävät tuulipuvut, kun eivät sadeasuja kouluun mieluusti enää laittaneet.

9 ja 7 vuotiaat,on meilläkin nuoremmalla esim remun takki mutta mun mielestä joku kunnon sadesuoja on vielä ihan hyvä kun vettä tulee kaatamalla:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Minkä ikäisiä poikia? Meillä on koululaisilla sateenkestävät tuulipuvut, kun eivät sadeasuja kouluun mieluusti enää laittaneet.

9 ja 7 vuotiaat,on meilläkin nuoremmalla esim remun takki mutta mun mielestä joku kunnon sadesuoja on vielä ihan hyvä kun vettä tulee kaatamalla:)

niin onkin, samaa mieltä olen =)

Yhteistyössä