tulin töihin 10.opettaja soitti koulusta että muistitkos että me lähetään luokan kanssa tänään mykkäelokuva festivaaleille kävelllen,kun pojallas ei oo sadevaatteita :headwall:
Mietin hetken mitäs nyt...
pistin liikkeen oveen lapun että avaamme tänää klo 11,soitin etolaan,onko teillä sadeviittoja lapsille,juu on,punaisia!
Lähin hakeen sitten pojalle punaista sadeviittaa,ostin isommallekkin,hain kotoota kumpparit ja vein kamat koululle*pyyhkii hikeä otsaltaan*
meillä ei ollut sadevaatteita mitään tälle syksylle ja pojat on painottanut että sellaset viitat haluavat.Toivottavasti eivät saa sätkyä kun vein punaiset :ashamed: mun mielestä ne on ihan sellset pojillekkin sopivat punaiset kyllä...
Olin minuutin yli 11 takasin töissä.
Muila hektisiä aamuja tänään?
Mietin hetken mitäs nyt...
Lähin hakeen sitten pojalle punaista sadeviittaa,ostin isommallekkin,hain kotoota kumpparit ja vein kamat koululle*pyyhkii hikeä otsaltaan*
meillä ei ollut sadevaatteita mitään tälle syksylle ja pojat on painottanut että sellaset viitat haluavat.Toivottavasti eivät saa sätkyä kun vein punaiset :ashamed: mun mielestä ne on ihan sellset pojillekkin sopivat punaiset kyllä...
Olin minuutin yli 11 takasin töissä.
Muila hektisiä aamuja tänään?