Julkisen terveydenhuollon kautta rintojen pienennysleikkaukseen, kukaan päässyt ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Eli onko siinä jotain kriteerejä millä saa leikkauksen julkisen puolen kautta ?
Mä olen jo pitkään miettinyt, että haluan eroon näistä vyötäröllä roikkuvista e-kupeista, mutta nuo yksityisen puolen hinnat hirvittää.
 
Kaveri pääsee, kunhan pudottaa ylikilot ensin. Hällä on kuppikoko kyllä melko paljon isompi, kuin mitä sulla.

E-kupillakin varmaan saattaa päästä, jos rinnoista on haittaa. Haitaksi tuskin lasketaan sitä, että ne rinnat roikkuu vyötäröllä, mutta mikäli sulla on jatkuvaa niska-hartijaseudun kipua, saattaa asia olla jo toinen.
 

Yhteistyössä