Juice Plus+ kapselit, onko kokemusta niistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko joku kokeillut näitä JuicePlus+ kapseleita? Ovat hirmu kalliita 86€ kuukaudessa, mutta näiden pitäisi noin suurin piirtein olla ns. täydellisiä. Sisältää kaiken hyvän keholle.

Kopsattu yhdeltä sivustolta: "Kyse on tästä – Juice PLUS+ tuotteista. Sillä mitä keholle tapahtuu, kun sille annetaan 30 eri kasvin parhaat osat hyvin imeytyvässä muodossa? Juicen tuotteet ovat raakaravintoa, ne on mehustettua ainesta. Nämä eivät ole siis varsinaisesti vitamiinivalmisteita, ne ovat ennemminkin ravintoa. Niissä on kaikkien näiden 30 eri kasvin fytoravinteet, kasvien kokonainen fytokemia. Ne tekevät Juice PLUS+ tuotteista erittäin ainutlaatuisia (itse en ole saanut omalla mehustamisella vastaavia hyötyjä kehooni)."
 
vierailija
Tuote on täyttä roskaa kuivattuja mehuja, jotka ei sisällä juurikaan mitään ravintoaineita. Tuotteisiin on lisätty pieni määrä halpahintaisia vitamiineja. Koko sarja on täysi vedätys. On käsittämätöntä, että joku oikeasti pistää rahaa tähän moskaan. Ravintoasiantuntijat, jotka hehkuttavat tätä tuotesarjaa paljastavat vaan olevansa ainoastaan ammattitaidottomia tai kusettavat asiakkaitaan oikein huolella. Kourallisesta marjoja tai parsakaalin palanen sisältää enemmän tavaraa kuin nuo kapselit :). Tuote on kyllä tekijälleen kultakaivos. Tuoteseloste kertoo kaiken, eli ostat lähes pelkkää ilmaa. Heidän ateriankorvikkeensa ovat myös aivan käsittämättömän huonolaatuisia.
https://seerilainenfitnessblogi.wordpress.com/2016/07/20/kallista-kuraa-ja-karkkia/
 
vierailija999
Löysin tällaisen vanhan ketjun juiceplus+ kapseleista. Mua häikkää se, kun esim. Olli Posti, joka nyt esiintyy tällaisena terveellisten elämäntapojen ja varsinkin superfoodien suurena puolestapuhujana. Hän on todella vahvasti näiden juiceplus+ kapseleiden kannattaja.

No, mä tyydyn kyllä ihan vain näihin parsakaaliin, porkkanoihin, omenoihin ja mustikoihin. Siinä on mun superfoodit.

Siellä mm. Susanna Tanni (tämä playboynainen), on opiskellut jonkinlaiseksi ravintoterapeutiksi ja ollut jo kauan kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista, varsinkin ravinnosta. Ja moni muu on näiden kapselien puolestapuhuja.

Siis miksi ihmeessä?
 
vierailija
Löysin tällaisen vanhan ketjun juiceplus+ kapseleista. Mua häikkää se, kun esim. Olli Posti, joka nyt esiintyy tällaisena terveellisten elämäntapojen ja varsinkin superfoodien suurena puolestapuhujana. Hän on todella vahvasti näiden juiceplus+ kapseleiden kannattaja.

No, mä tyydyn kyllä ihan vain näihin parsakaaliin, porkkanoihin, omenoihin ja mustikoihin. Siinä on mun superfoodit.

Siellä mm. Susanna Tanni (tämä playboynainen), on opiskellut jonkinlaiseksi ravintoterapeutiksi ja ollut jo kauan kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista, varsinkin ravinnosta. Ja moni muu on näiden kapselien puolestapuhuja.

Siis miksi ihmeessä?
 
vierailija
Mistä olet saanut tämän tiedon, että Tanni johtaa tätä verkostopyramidia?
Youtubessahan on video,missä tämä tanni kertoo,kuinka yhtiö otti häneen yhteyttä ja pyysivät häntä pyörittämään suomen toimintoja.Samaisella videolla hän esittelee heidän liiketoiminta mallia.Tiedä sitten miksi tälläistä yritystoimintaa pitäis nimittää,varmaan verkostomarkkinoinniksi tai sinnepäin.
 
Youtubessahan on video,missä tämä tanni kertoo,kuinka yhtiö otti häneen yhteyttä ja pyysivät häntä pyörittämään suomen toimintoja.Samaisella videolla hän esittelee heidän liiketoiminta mallia.Tiedä sitten miksi tälläistä yritystoimintaa pitäis nimittää,varmaan verkostomarkkinoinniksi tai sinnepäin.
Well, kyllä mä tota videota katsoin pari sekuntia ihan alusta. Mutta kuln Tanni heti ilmoittaa, että aikoo puhua "vain" yhden tunnin, niin lopetin siihen. En nyt vain jaksa kuunnella tätä ravitsemusihmistä paria sekuntia pitempään.
 
vierailija
Löysin tällaisen vanhan ketjun juiceplus+ kapseleista. Mua häikkää se, kun esim. Olli Posti, joka nyt esiintyy tällaisena terveellisten elämäntapojen ja varsinkin superfoodien suurena puolestapuhujana. Hän on todella vahvasti näiden juiceplus+ kapseleiden kannattaja.

No, mä tyydyn kyllä ihan vain näihin parsakaaliin, porkkanoihin, omenoihin ja mustikoihin. Siinä on mun superfoodit.

Siellä mm. Susanna Tanni (tämä playboynainen), on opiskellut jonkinlaiseksi ravintoterapeutiksi ja ollut jo kauan kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista, varsinkin ravinnosta. Ja moni muu on näiden kapselien puolestapuhuja.

Siis miksi ihmeessä?
Ravintoterapeutti ja tittelin käyttö vaatii valmistumista lääketieteellisestä! Epäilen, että Susanna Tanni on lääkiksen käynyt vai löytyykö nimellä JulkiTerhikistä?

Ranskassa annettu tuomiot kahdelle jo vuonna 2004 Juice Plussan myynnistä. Silloin tuote sisälsi Q10 ainetta, jonka käyttö Ranskan lakien mukaan on kielletty ihmisiltä.
Ylempi sivu, alaosa. Tämä nyt vain esimerkkinä.

Maailman johtavat sairaalat ja yliopistot tutkivat Juice Plussaa jo yli 10vuotta sitten löytämättä niistä mitään kiinnostavaa. Sen sijaan USA:ssa ja Australiassa tuomioistuimista todettiin ettei Juice Plussan markkinoinnissa saisi käyttää ilmauksia "next best thing after vegetables" eli tuotteen vaikutuksia ei saisi verrata kasviksiin.

https://books.google.fi/books?id=0I38AgAAQBAJ&pg=PT763&lpg=PT763&dq=juice+plus+q10&source=bl&ots=2ddJAV_CX5&sig=g0i85DECrWxN5C-O26FNkfEK9_0&hl=fi&sa=X&ved=0ahUKEwj20dqa7evPAhUGVywKHQwaAQM4ChDoAQgnMAI#v=onepage&q=juice plus q10&f=false
 
vierailija
Ravintoterapeutti ja tittelin käyttö vaatii valmistumista lääketieteellisestä! Epäilen, että Susanna Tanni on lääkiksen käynyt vai löytyykö nimellä JulkiTerhikistä?

Ranskassa annettu tuomiot kahdelle jo vuonna 2004 Juice Plussan myynnistä. Silloin tuote sisälsi Q10 ainetta, jonka käyttö Ranskan lakien mukaan on kielletty ihmisiltä.
Ylempi sivu, alaosa. Tämä nyt vain esimerkkinä.

Maailman johtavat sairaalat ja yliopistot tutkivat Juice Plussaa jo yli 10vuotta sitten löytämättä niistä mitään kiinnostavaa. Sen sijaan USA:ssa ja Australiassa tuomioistuimista todettiin ettei Juice Plussan markkinoinnissa saisi käyttää ilmauksia "next best thing after vegetables" eli tuotteen vaikutuksia ei saisi verrata kasviksiin.

https://books.google.fi/books?id=0I38AgAAQBAJ&pg=PT763&lpg=PT763&dq=juice+plus+q10&source=bl&ots=2ddJAV_CX5&sig=g0i85DECrWxN5C-O26FNkfEK9_0&hl=fi&sa=X&ved=0ahUKEwj20dqa7evPAhUGVywKHQwaAQM4ChDoAQgnMAI#v=onepage&q=juice plus q10&f=false
Onko siis kyseessä vale-ravintoterapeutti?
 
Onko siis kyseessä vale-ravintoterapeutti?
Ravitsemustieteilijöitä valmistuu maatalous-metsätieteellisestä. "Suomessa on nähty vahva yhteys alkutuotannon ja elintarviketieteiden, ravitsemustieteiden, kotitaloustieteiden ja ympäristötieteiden välillä. Ruokaketjun menestyminen edellyttää tiivistä yhteistyötä ja ymmärrystä tieteiden ja osaajien välillä."

Susannan tittelinä oli jossain webinaarissa jokin ravintovalmentaja tms. On siis suorittanut jossain jenkkioppilaitoksessa online-kursseja ja ilmeisesti valmistunut sieltä. Mutta minkä tasoinen oppilaitos ja suorittiko koko tutkinnon online-kurssina ei ollut mainintaa. Tämä siis oli hänen itsensä ilmoittama titteli.
 
Ravitsemustieteilijöitä valmistuu maatalous-metsätieteellisestä. "Suomessa on nähty vahva yhteys alkutuotannon ja elintarviketieteiden, ravitsemustieteiden, kotitaloustieteiden ja ympäristötieteiden välillä. Ruokaketjun menestyminen edellyttää tiivistä yhteistyötä ja ymmärrystä tieteiden ja osaajien välillä."

Susannan tittelinä oli jossain webinaarissa jokin ravintovalmentaja tms. On siis suorittanut jossain jenkkioppilaitoksessa online-kursseja ja ilmeisesti valmistunut sieltä. Mutta minkä tasoinen oppilaitos ja suorittiko koko tutkinnon online-kurssina ei ollut mainintaa. Tämä siis oli hänen itsensä ilmoittama titteli.
Kyllä netin välityksellä voi hankkia komealta kuulostavia titteleitä lähes alalta kuin alalta. Viipurin torilta tosin saa todistuksia vielä halvemmalla.

Pitäisikö "nettiopiskella" seksuaaliterapeutiksi ja erikoistua naisten libido-ongelmiin, seksihaluttomille antaisin siedätyshoitoa ja nymfomaaneille uuvutushoitoa :whistle:

http://thebuehlerinstitute.com/distance-learning-program-sex-therapy/
 
vierailija
vierailija
Sen verran on perheessämme tästä tuotteesta kokemusta että pojaltamme parani äkäinen acne tämän Juice Plusin avulla. Ystävä vinkkasi että moni on saanut acneen apua syömällä Juice Plussaa. Poika söi vain puolikasta annosta, acne alkoi kuivumaan parissa viikossa ja parin kuukauden sisällä oli hävinnyt kokonaan. Ei ole huijausta!
 
Rauha terveyteen
Mua vähän huvittaa, että tänne kirjoittaa kommenttia ihmiset (yhtä viestiä lukuunottamatta) , jotka ei ole kokeilleen Juice plus-tuotteita. Heti huudetaan että huuhaata, mutta ei olla kokeiltu. Mut kato kaikki uus pelottaa niin hirveästi. Ja pelon kautta sitten huudetaan, vaikka ei olis kokeiltuaan. Ja moniko mehustaja? Mä itse mietin tai oon miettinyt pari vuotta jo, että kokeilisinko tuotteita.

Mehustan silloin tällöin, enemmän kesäisin. Ja jo mehustamisella kyl huomaa muutosta kehossa..esim kasvojen iho kulautin, vatsa on ihan littana (yleensä turvoksissa, sellaista taipumusta) mut mehustaminen on tosi työlästä ja kallista, ja talvella ei Suomessa oo kunnolla tuoreita kasviksia.. ne on kulkenut pitkän matkan ja ovat ihan nahistuneeita, eipä niissä enää oo niin ravintoaineita.

Mehustamisessa huomattuaan hyötyjen vuoksi ja toisaalta sen työlöyden ja hintavuuden suhteen oon miettinyt Juice plussaa. Lisäksi kasvisten kirjo on nii iso, ettei sellaista saa millään mehustuksella.

Olen kuullut paljon hyviä tuloksia tutuilta Juice plussasta. Ihmisiltä, jotka ovat jo vuosia syöneet lisäaineetonta ruokaa, kasviksia ja marjoja paljon. Hiusten kasvua, ihon kuulautta, paksuuntumista, migreenin loppumista, ja allergioiden rauhoittumista.

Yksittäinen tuote ei ole vastaus kaikkiin ongelmiin, mutta jos haluaa hoitaa omaa hyvinvointia ni se voisi olla ehkä yksi hyvä lisä arjessa. Haluaisin itse ainakin testata, ni sit voisin sanoa mielipiteeni mitä todella ajattelen ja onko huijausta. Onhan siinä tottakai omat epäilyksensä esim. verkostomarkkinointi ja se että voiko todella luottaa tuotteen laatuun ja alkuperään. Ja lisäksi mietityttää ovatko muuten hintansa arvoisia.

Mut tollainen huutelu kuulostaa valitettavasti yksinkertaiselta ja lapselliselta, mitä täällä esiintyi suurimmaksi osasksi viesteissä.
 
vierailija
Mitä olen seurannut, niin nämä "promoottorit" ovat lisänneet hurjasti liikuntaa arkeensa (kapseleiden lisäksi) ja sitä kautta saanut painoa putoamaan.

Eiköhän se paino putoaisi jo liikunnan lisäämisellä, joten kysymys kuuluukin, mikä on kapseleiden vaikutus? Veikkaukseni on: olematon.

Jos seuraatte "edustajien" facebookprofiileja, huomaatte että siellä jatkuvasti hehkutetaan hurjia treenimääriä ja silti markkinoidaan että laihtuminen on kapselien ansiota.

Näitä tuotteita markkinoivat henkilöt ottavat ja jakavat hurjasti ennen ja jälkeen kuvia, joista jo niistä voi päätellä ettei kukaan oikeasti laihdu neljässä viikossa niin paljoa, että kaikki vaatteet roikkuvat päällä.

Puolikiloa viikossa on terveellinen määrä. Vaikka laihtuisit 5kg, silti vanhat vaatteet istuisivat edelleen päällesi.

Uskokaa hyvällä, oikotietä onneen ei valitettavasti ole, eikä näistä kapseleista ole siihen mitään poppaskonstia. Se vain on niin, että kuluta enemmän kuin syöt. Ilman tuota yhtälöä laihtuminen on fysikaalisesti mahdotonta.

Sen sijaan, jos kapselit parantavat mieltäsi ja itseluottamustasi niin paljon, että saat itsestäsi irti aloittamaan treenauksen, silloinhan ne ovat osaltaan tuottaneet hyötyä ja jossain määrin toimineet..
 
vierailija
Mulle ei oo näitä ikinä myyty laihdutuslääkkeenä mutta energiaa olen saanut. Tuntuu kyllä hyvältä kun ei väsytä keskenpäivän. Itse en kyllä pelkällä liikunalla ole saanut laihdutettua vaikka harrastan 5xvk liikuntaa. Ihmepillereitä nämä ei ole, ei anna supervoimia. ;)
 
vierailija
Mulle ei oo näitä ikinä myyty laihdutuslääkkeenä mutta energiaa olen saanut. Tuntuu kyllä hyvältä kun ei väsytä keskenpäivän. Itse en kyllä pelkällä liikunalla ole saanut laihdutettua vaikka harrastan 5xvk liikuntaa. Ihmepillereitä nämä ei ole, ei anna supervoimia. ;)
Kannattaisiko kiinnittää enemmän huomiota ruokavalioon.... Taatusti laihtuu ilman pillereitä.
 

Yhteistyössä