Juice Plus+ kapselit, onko kokemusta niistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Uusi käyttäjä
Olen positiivisesti yllättynyt, sain uneen ja ihoni kuntoon apua JuicePlus -kapseleista. Emmin aluksi hintaa, mutta en ole katunut, suosittelen kyllä kokeilemaan ja sen 6-8 kk ainakin, että saa hyötyä irti. Terveisin, "entinen skeptikko, nykyisin tyytyväinen asiakas"
 
vierailija
Moikka, Itse syönnyt näitä JuicePlus+ tuotteita yli 2kk eli marja,hedelmä ja kasvis kapseleita. (ravintolisäitä) Kaikille ne vaikuttaa erillailla kehoon, mutta on tosi hyviä tuotteita. Minulle on ainakin terveys - ja hyvinvointi tärkeä myös liikunta. Kun miettii mihin se raha muuten menee, niin ainakin semmoiseen, mihin liittyy terveys. Auttaa hiuksiin, kynsiin, unen laatuun, verenpaineeseen, kolesterooniin ym. Itse ainakin ennen kapseleitten aloittamista pyörin ja hyörin sängyssä, enkä saannut unen päästä kiinni, mutta nyt nukun kuin tukki konsonaan.
Tämä on tutkittu juttu. Tiedän, ettei joku usko, mutta kannattaa edes kokeilla se 4kk ja katsoa miten se vaikuttaa just sun kehoon.
Mietin itsekkin ensimmäisenä, että varmaan joku diipadaapa juttu, mutta ei se ole, koska olen seurannut monia ihmisiä, kuinka ne on saanneet kehon muutosta. Siihen pitää vain uskoa.
Teen tätä myös työkseen, jos joku haluaa lisä selostusta, niin olen valmis kirjoittelemaan. Rohkeasti ottaa vaikka facebookkiin yhteyttä. Mun sivu löytyy sieltä. "elämäni tärkeät asiat JuicePlus+"
Suosittelen harkitsemaan, osto pakkoa ei ole.
Jos päädyt ostamaan, niin tehdään sinulle semmoinen setti, mikä on sulle just hyvä. Mahtavaa viikkoa jokaiselle.
 
vierailija
Moikka, Itse syönnyt näitä JuicePlus+ tuotteita yli 2kk eli marja,hedelmä ja kasvis kapseleita. (ravintolisäitä) Kaikille ne vaikuttaa erillailla kehoon, mutta on tosi hyviä tuotteita. Minulle on ainakin terveys - ja hyvinvointi tärkeä myös liikunta. Kun miettii mihin se raha muuten menee, niin ainakin semmoiseen, mihin liittyy terveys. Auttaa hiuksiin, kynsiin, unen laatuun, verenpaineeseen, kolesterooniin ym. Itse ainakin ennen kapseleitten aloittamista pyörin ja hyörin sängyssä, enkä saannut unen päästä kiinni, mutta nyt nukun kuin tukki konsonaan.
Tämä on tutkittu juttu. Tiedän, ettei joku usko, mutta kannattaa edes kokeilla se 4kk ja katsoa miten se vaikuttaa just sun kehoon.
Mietin itsekkin ensimmäisenä, että varmaan joku diipadaapa juttu, mutta ei se ole, koska olen seurannut monia ihmisiä, kuinka ne on saanneet kehon muutosta. Siihen pitää vain uskoa.
Teen tätä myös työkseen, jos joku haluaa lisä selostusta, niin olen valmis kirjoittelemaan. Rohkeasti ottaa vaikka facebookkiin yhteyttä. Mun sivu löytyy sieltä. "elämäni tärkeät asiat JuicePlus+"
Suosittelen harkitsemaan, osto pakkoa ei ole.
Jos päädyt ostamaan, niin tehdään sinulle semmoinen setti, mikä on sulle just hyvä. Mahtavaa viikkoa jokaiselle.
Pelkkää rahastusta nuo tuotteet. Halvemmaksi tulee ostaa kaupasta raaka-aineita mahd. tuoreena ja syödä monipuolisesti eri hedelmiä ja vihanneksia. Lisäksi hedelmät ja vihannekset ”oikeina” syötynä täyttävät, toisin kuin tuollaiset naurettavat kapselit. Teillä on vaan bisnes mielessä ja valitettavasti jotkut siihen hairahtavat ja maksavat itensä kipeäksi.
 
vierailija
Mä oon saanut myös avun kapseleista ihoon (auttanut atopiaan) ja tuonut lisää energiaa kun nukun syvempää unta. Lisäks vatsa voi hyvin. Eli sanoisin että kyllä nää toimii ainakin mulla kun annoin näille vaan mahdollisuuden!
 
vierailija
Joskus oon miettinyt, että kuinka näitä pöljiä riittää vuositolkulla, ketkä näihin hömppiin haksahtaa ja tuhlaa rahansa, mutta näköjään mammapalsta ei petä ja kusettajat hieroo käsiään yhteen, kun lompakko lihoo... Herätys nyt oikeesti jokainen, joka uskoo, että "tää toimii". Nettiaikakaudella ois ihan hirveen helppo löytää luotettavaa tutkimustietoa, mutta sen sijaan uskotaan, mitä pyramidikusetuksen myyjä kertoo tai paketissa lukee... Tai että kun kumminkaimankissanhoitaja kertoi, että hän ja perhe sai suuren avun...
 
vierailija
Juice Plus rintamalla kuohuu! Yksi keskustelupalsta suljettiin tänään,kommentteja oli yli 3000! Liikaa totuuksia tuli esille!Viime aikojen markkinointi FB sivuilla valheellista,Monta kertaa päivässä näkyi live videoita ja tyrkyttämistä,kapseleiden kerrottiin parantavan lähes kaikki sairaudet.Ihmiset alkoivat ottaa selvää asioista. Juice Plus markkinoinnissa pyramiidihuijauksen merkit.
 
vierailija
Juice Plus rintamalla kuohuu! Yksi keskustelupalsta suljettiin tänään,kommentteja oli yli 3000! Liikaa totuuksia tuli esille!Viime aikojen markkinointi FB sivuilla valheellista,Monta kertaa päivässä näkyi live videoita ja tyrkyttämistä,kapseleiden kerrottiin parantavan lähes kaikki sairaudet.Ihmiset alkoivat ottaa selvää asioista. Juice Plus markkinoinnissa pyramiidihuijauksen merkit.
 
vierailija
Ihan pihdasta kusetusta. Ne jotka kehuvat, todennäköisesti myyvät näitä huijauspillereitä. Kannattaa myös muistaa, että ”ravintoterapeutti” ei tarkota yhtään mitään, kuka vain voi kutsua itseään sellaiseksi.
 

Yhteistyössä