juhlien porrastaminen, kutsun teksti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlijaaaaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhlijaaaaaaaaa

Vieras
Eli synttäreitä vietetään, aikuisia olisi tulossa 30 + lapsia joten ajateltiin porrastaa saapumisajat. En ole koskaan ennen näin tehnyt, joten mitenkäs se sitten ilmaistaan kutsussa?

Pitääkö kutsussa kertoa porrastuksesta?
Vieraat haluaisivat varmaan tavata toisiaankin, niin on vaikea jakaa porukkaa..
Pitäisikö olla niin että saa päättää tuleeko klo 12 vai 14 VAI niin että kutsuu tietyt tiettyyn aikaan?
Vai kenties niin, että kutsussa kertoo, että meillä juhlitaan klo.12-18, ja tänä aikana saat tulla haluamaasi aikaan.

Miuten olette toimineet? Anteeksi kun kyselen tyhmiä :D

Itse laitoin kutsuihin näin:
- eka portaalle kustun : alkaa kellon 14 (tarhakamut ja lapsia )
- aikuisille kello 1630 alkaen ...

Edellislelä kerralla porrastin vissiin kolmeen , ksoka oli kasvomaalausta lapsille:
- tarhakamut klo 14
- kaverilapset kello 15
- aikuiset kello 1630

No jos ehdottomasti haluat että jotkut tulee eri aikaan niin sitte toisille kutsuun 12, toisille 14, ilman sen kummempia selittelyjä. Mut jos ei niin tarkkaa ole niin vois laittaa että 12-18 välillä tms.

Jos annat vieraiden päättää , niin taatusti kaikki tulee juuri klo 14. On nimittäin kokemusta.

Nyt olen kutsunut juurikin 2 tunnin tai 1.5 tunnin välein , eli ekat kerkeää juoda kahvinsa / syödä ruokansa ja tekevät lähtöä kun seuraavat vieraat tulee ... ja näin voivat hetken seurustella ....

Mua ärsyttää tollaset porrastelut. Ehkä sukulaissynttärit ja kaverisynttärit ymmärrän, mutta se että on erikseen tarhakaverit ja erikseen kaverikaverit...

Meillä porrastettiin niin, että pyydettiin kutsussa sukulaisia tulemaan klo 14 ja kavereita klo 16. Hyvin meni näin. Osa sukulaisista ehti lähteä ennen neljää ja ne jotka halusivat nähdä tuttuja kaveriperheistä jäivät vielä notkumaan hetkeksi. Meni paljon sulavammin, kuin odotinkaan.

Yhteistyössä