Lapsen 2v-synttärit edessä ja pitäisikö tällä kertaa jokaiselle sanoa eri alkamisaika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
1v-synttäreitä oli aika ikävä viettää, kun olin kutsuun laittanut että alkaen silloin ja silloin, niin kaikki tietysti paukkasi samaan aikaa ja lähtivätkin sitten suht samoihin aikoihin. Itse ei ehtinyt kuin kahvia kaatamaan sen reilun tunnin ajan mitä vieraat tässä olivat ja ne juhlat oli sitten siinä.

Tekstiviestein vieraat kutsun, joten pitää varmaan sanoa hieman eri aikoja, ettei kaikki taas paukkaa samaan aikaan.

siis minkä verran niitä ihmisiä on sitten?
meillä tulos 1v juhlat, ja pietään kahessa osassa täysin eri päivinä.
mun puolesta sais muten olla kaikki samaan syssyyn se tunti-pari täällä,
mut ei vaan mahu

että pitäisikö vieraat kutsua eriaikoihin, (meillä 2vee synttärit ensi kuussa) mutta sitten taas olisi helpompi jos kaikki pamahtais yhtäaikaa, ei tarvisi sitten koko päivää touhottaa vieraiden kanssa.

Ajattelinkin että kutsun sukulaiset ensin ja kummit sitten. Ei noita vieraita mitenkään älyttömän paljoa tule, mutta viimeksi tuntui ettei kupit ja istumapaikat riitä, kun kaikki ryysäs samaan aikaan paikalle ja itse ei ehtinyt oikeastaan mitään kenenkään kanssa juttelemaan kunnolla. 1 kummi ei sinä päivänä tosin tule, sen tiedän jo, kun heillä on kummit omat synttärikahvitukset samana päivänä.

Yhteistyössä