Nyt olisi hyvät tekstit tarpeen, lyödäänkö viisaat päät yhteen?! ( auttakaa mua! )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa hiiri

Vieras
Hei!

Kutsukortti apuja kaipaisin! Tilanne on seuraava.

Meillä on kesäillan istujaiset neljän viikon päästä. Suurin osa ystävistä tietää sen,mutta haluan laittaa kutsukortit. Päätimme mieheni kanssa yllättää ystävät ja sanoa "TAHDON" vieraiden läsnäollessa. ( Emme kumpikaan halua isoja juhlia,vain lähipiirin paikalle ja ilman kaikkea turhaa stressiä )

Mutta ongelma on siis se että kun yleensähän kutsussa on alkaen klo xx.xx. Miten minä laitan siihen että vieraiden on oltava paikalla tiettyyn aikaan?

Vai suunnittelemmeko niin että tuomari tulee vasta sitten paikan päälle kun kaikki vieraat on saapuneet (oletamme saapuvan tiettyyn kellon lyömään mennessä )

Mä melkein tekisin niin ett jos tein kutsut vaikka alkaa klo 15 ?? Niin pyytäsin sen Tuomarin tuleen pari tuntii sen jälkeen kun ne kutsut on alkanu. Niin se ainakin pysyis salassa!!

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Mä melkein tekisin niin ett jos tein kutsut vaikka alkaa klo 15 ?? Niin pyytäsin sen Tuomarin tuleen pari tuntii sen jälkeen kun ne kutsut on alkanu. Niin se ainakin pysyis salassa!!

Niin se taitaa olla viisainta. Pitää vain koittaa pidätellä hätäisimpiä vieraita etteivät ehdi lähteä ennen vihkimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisiko laittaa jotenkin...

Nostamme yhteisen maljan (jollekkin) klo 15.00 ja sen jälkeen jatkamme (jotenkin) iltaa.

Tuokin on hyvä. Mutta osa varmasti arvaisi..ehkä..tai ainakin viimeistään jos kysyisivät suoraan/tai heittäisivät "vitsin" niin minun naamasta paistaisi totuus läpi..

Kiitos vastauksista,koitamme jotain keksiä

Uusimmat

Yhteistyössä