Paras kirja jonka olet lukenut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saas nähdä facessa tuli vastaan isiksen vankina kirja kertoo 17vuotiaasta jesidi naisesta. Mä en oo ikinä oikeestaan lukenut mitään jesidi naisesta. En kyl ymmärrä miksi raiskauksen uhrin pitäisi kantaa häpeää vaan kyl sen joka on sortunut eläimen tasolle raiskatessaan. Mut laitan lukulistalle tai sit kuuntelen story tellistä. Mut vaikutti lukemisen arvoisalta. Tiedätkö sinä mitään jesidi naisista?

Saas nähdä facessa tuli vastaan isiksen vankina kirja kertoo 17vuotiaasta jesidi naisesta. Mä en oo ikinä oikeestaan lukenut mitään jesidi naisesta. En kyl ymmärrä miksi raiskauksen uhrin pitäisi kantaa häpeää vaan kyl sen joka on sortunut eläimen tasolle raiskatessaan. Mut laitan lukulistalle tai sit kuuntelen story tellistä. Mut vaikutti lukemisen arvoisalta. Tiedätkö sinä mitään jesidi naisista?
Mikä on kirjan nimi, kirjoittaja? tahtoisin lukea/kuunnella. Vuosia sitten katsoin dokumentin heistä, oli todella mielenkiintoinen.

Mikä on kirjan nimi, kirjoittaja? tahtoisin lukea/kuunnella. Vuosia sitten katsoin dokumentin heistä, oli todella mielenkiintoinen.
Miltä kanavalta se dokumentti tuli? Mikä siitä teki mielenkiintoisen? Ite siis kirjan esittelystä luin sen verta et jesidi yhteisö saattaa hylkää raiskatun. Mikä on ihan vitun typerää kun ei se raiskattu voi sille mitään et raiskaaja onkuin apina. Sitä raiskattua pitää tietty tukea ylöspäin että ehkä joskus voi taas olla pieni kukka joka kukoistaa ja raiskaajaa kepittää ja sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle mielummin kuin uhri. Sit on toki rajatapauksia mistä keskustellaan ja katotaan ne kerrallaan. Kyllä raiskaaminen on häpeä ei se että on raiskattu siitä ihmisstä joka raiskattu ni huonoa tee. Et ei nyt uhria ainakaan suljeta yhteisöstä se olisi typerää. Mut joo mä taidan kuunnella ton kirjan pitäis siivoo tää läävä. Kirjastosakko on yli 20€ eli sillon ei voi lainaa kirjoja enskuus vast pystyn maksaan sen joten taidan ottaa egen storytellin huomen. Kuunteletko sä paljon äänikirjoi?

Yhteistyössä