Juhlapukeutumisesta tarkentava kysymys

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Eli mä olen nyt saanut elämäni ensimmäisen kutsun juhliin joissa on pukukoodi: tumma puku.

Eikös tuo nyt sitten tarkoita naiselle kuitenkin suht vapaata asua, siis juhlavasta kankaasta jne. mutta ei tarvitse olla täyspitkä?

Juhlavaa materiaalia oleva vähintään polvipituinen mekko tai erittäin juhlava housupuku. Sukkahousut, siisti & pieni käsilaukku, sirot ja elegantit kengät. En nyt sanoisi että kovin vapaa, muttei ihan iltapukua tarvitse olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Heppatyttö:
Juhlavasta kankaasta; täyspitkä, polvipituinen tai housuasu käy. Eli ei ole niin juhlava ja tarkka, kuin smokki ja frakkiasujen kanssa.

Todellakin tarvitsee olla. Joku puuvillainen kesämekko esimerkiksi ei käy, vaikka olisikin oikean pituinen.

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Juhlavaa materiaalia oleva vähintään polvipituinen mekko tai erittäin juhlava housupuku. Sukkahousut, siisti & pieni käsilaukku, sirot ja elegantit kengät. En nyt sanoisi että kovin vapaa, muttei ihan iltapukua tarvitse olla.

Peesaan. Mikään arkinen housuasu tai kesämekko ei käy.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
http://www.kleopatra.fi/paperus/?id=51041&cfg=59beec87620aec39

Tosta esitteestä sivulta 20 musta-valkoinen mekko, kelpaiskohan toi (mulla ton pituus on polven alle)?

Varmaan kelpaa, jos otat vielä huivin tms hartioiden peitoksi ja asustat juhlavilla koruilla ja kengillä. muista sukat/sukkahousut!

Yhteistyössä