Nyt vimpat tsempit ens viikon koetokseen *turhis*

Viikon päästä on edessä se, mitä mä olen jännittänyt ja kauhulla odottanut jo puolisen vuotta. Nyt on jo muutaman päivän särkeny päätä ja pinna ollu todella kireällä tuon takia. Ja varmasti tää olotila jatkuu koko viikon.

Eli tiedossa on ne häät, joissa mun mieheni on bestman. Mukavana mausteena tapauksessa on se, että mun miehellä on ollut salainen suhde tuon naimisiin menevän morsiamen kanssa. Sulhanen ja morsian olivat silloin jo yhdessä, samoin kuin me ollaan oltu naimisissakin jo silloin. Tapauksesta on nyt 2½ vuotta. Mä en ole tuolle naiselle puhunut sanaakaan sen jälkeen, joskaan ei sitä ennenkään olla mitään kavereita oltu.

Nyt mä tarttisin jotain viime hetken vinkkejä, miten pystyn hillitsemään itseni ja käyttäytymään normaalisti. Etten takertuisi mieheen tai olisi koko ajan pinna kireänä. Enkä ainakaan aukoisi päätäni morsiamelle.. :whistle:

Niin ja tuo ens lauantai on vasta eka koitos. Silloin pari vihitään kirkossa ja sen jälkeen mennään sukulaisten kesken syömään. Me ollaan tiettty mukana. Kaksi viikkoa tuon jälkeen on mökkibileet kavereille. Mua hirvittää ylipäätäänkin mennä tuntemattomien ihmisten keskelle juhliin, mutta tää nyt on vähän spesiaalitapaus muutenkin.
 
hei
Vaikea antaa mitään vinkkejä. Koita pysyä vaan kylmän rauhallisena äläkä missään nimessä tosiaan roiku miehessä tai ole mustasukkainen.
Yritä pitää mahdollisimman hauskaa ja tutustu uusiin ihmisiin. Naura paljon ja ole iloinen ja viehättävä :)
Kyllä se siitä suttaantuu :)
 
Mä olen todella huono nauramaan tai olemaan iloinen ja viehättävä :snotty: :ashamed: Enkä osaa puhua tuntemattomille ihmisille kertakaikkiaan mistään. Paitsi jos joku tulee mulle puhumaan, niin sitten tietysti sujuu. Miksi ihmeessä tarvii olla ujo eikä ollenkaan sosiaalinen.. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Pää pystyyn ja menoksi. Pettävien osapuolien tässä kuuluu hävetä. Ja ne mökkibileet jos ahdistaa, niin kai ne voi jättää jonkun verukkeen varjolla väliin? Sairaana?
Ei mun sinne mökille olis mikään pakko mennä, mutta jokin sairas ääni mun päänsisällä käskee mua menemään sinne..

Eikä se nainen häpeile yhtään, päinvastoin.
 

Yhteistyössä