Juhlapäivien eroavaisuudet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
meinaan näin isänpäivänä sitä huomaa miten huvittavan paljon on tällaisa melko piintyneitä seksistisiä ominaisuuksia isänpäivässä verrattuna äitienpäivään. Äidit ne täällä pohtii muutama päivä ennen millaista täytekakkua isänpäiväksi ja mitä ruokaa, ja isänpäivänä joku kysyy palstalla että annoitko miehelle.. Kysyyköhän miehet samoin äitienpäivänä?? :o :whistle:

No, ei niitä tarvitse niin tosissaan ottaa :) Ihan sama mitä täällä Keijot ja muut pervoilee, eiköhän jokainen itse päätä ja tiedä mitä antaa miehelleen ja kuinka usein B) Sitäpaitsi, oma mies halusi aamulla ihan ekana halit kaikilta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:
Ei meijän ainakaan kysy. Mä oon niin hyvät ohjeet antanu sille.. :D Osaa ostaa just sen oikeen juustokakun ja lahjankin tuo. =)

Oma mieheni muuten osaa leipoa, tosin en kyllä muista että ois ikinä äitienpäiväksi leiponut, se kun ajattelee pääsevänsä vähemmällä kun ei suttaa keittiötä, sillä olen tarkka keittiön siisteydestä. Eikä äitienpäivälahjoista ole mulla moitetta, mutta minusta on lähinnä huvittavaa miten naisista on lähes hyväksyttyä ajatella että seksi vois olla lahja miehelle, ja miehet toki innoissaan myös luulee sen olevan joku lahja. että oikeasti alan uskoa, et yhteiskuntamme on aika takapajuinen loppujen lopuksi. Piintyneitä tapoja piukassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No on se nyt vähän outoa kyllä, jos seksi on niin harvinaista, että sitä voi lahjaksi nimittää. :/

tätä peesailen. täällä joku muistaakseni kertoi antavansa miehelleen itsetehdyn lahjakortin, joka oikeuttaa hierontaan ja suudelmiin! :O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on se nyt vähän outoa kyllä, jos seksi on niin harvinaista, että sitä voi lahjaksi nimittää. :/

tätä peesailen. täällä joku muistaakseni kertoi antavansa miehelleen itsetehdyn lahjakortin, joka oikeuttaa hierontaan ja suudelmiin! :O

Mutta toihan kuulostaa jo ihan kivalta. Etenkin se hieronta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toi nyt voi olla sellainen hauska juttu, mä joskus aikanaan annoin lahjaksi kuponkeja, jotka oikeuttivat kaikenlaisiin hemmotteluihin.. kyllä niitä muutenkin tietty sai, mut se oli vähän vitsin omainen lahja.
Et jos mä kiehun kiukusta jostain syystä, niin voi vaan lättästä kupongin pöytään ja tilata yhden suihin oton... =)
Ei se oikeesti niitä käyttänyt.

Yhteistyössä