Juhannuskriisi ja ahdistus :((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nm,.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ollaan myös pojan 5v. kanssa kaksin, mutta en mä sitä pahana koe. Käydään varmaan pelaamassa minigolfia, katsomassa kokkoa ja mitä nyt mieleen tulee, ehkä Särkänniemeenkin suunnataan :) Ollaan myös Tampereelta ja meidän seuraan saa ilman muuta liittyä!

Alkuperäinen kirjoittaja nm:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No kuinka pienellä budejetiilla olet liikentessä?
Monissa pikku pitäjissä on juhannuskekkereitä joihin saa osallistua. Ota selvää joistain pikku pitäjistä joissa pidetään juhannusjuhlia joinne saa osallistua kuka vain. Olemme miehen kanssa pari ketaa ollut tuollaisissa. Ei tunnettu ketään ja hauskaa oli.
On ohjelmaa. Siellä sytytellään iso kokko ja on saappaanheittoa, latotansseja, buffetteja,. Ovat olleet todella kivoja. Eikä mitään örevellystä kännissä.
Lapsilla on hauskaa porukalla touhuvat jos mitä kivaa.

Jos itse viettäisin juhannusta kaksin esikoisen kanssa (9v) niin todennäköisesti:
- mentäis jonnekin kyläilemään
- osallistuttais tuollaisille juhannusjuhlille ja mentäis vaikka fillareilla (pyöräilyä yöttämässä yössä!)
- oltais kotona, saunottais ja katseltais leffoja ja herkuteltais
- tehtäis jotain sellaista mitä ei koskaan olla tehty tai ei tehdä kovin usein

Tuossa nyt muutamia esimerkkejä mitä minä tekisin. On vain omasta viitisimisestä kiinni millainen juhannus tulee lapsen kanssa kaksin.

kyläileen juu voitas mennä, mutta kaikki on jossain.

aloin tota risteilyä nyt miettiin jos sinne sais jonkun sen kaverin lähteen mukaan. mut kamalasti rahaa siihen kyllä menee. :( ja tampereelta ei ihan ilmaista oo toi liikkuminen turkuun tai helsinkiinkään.

Joo ei kannata lähteä minnekään risteilylle. Ja ihmettelen, miksi sua risteily kiehtoo mutta mökkeily ei, joka varmastikin olisi halvempaakin. Vai ajattelitko jo että laivalla lapsi saa olla kaverinsa kanssa ja äippä pystyy tissuttaan halpaa siideriä koko reissun ajan ja ehkä iskeä jonkun pikapanonkin?

Alkuperäinen kirjoittaja PPK:
Me ollaan myös pojan 5v. kanssa kaksin, mutta en mä sitä pahana koe. Käydään varmaan pelaamassa minigolfia, katsomassa kokkoa ja mitä nyt mieleen tulee, ehkä Särkänniemeenkin suunnataan :) Ollaan myös Tampereelta ja meidän seuraan saa ilman muuta liittyä!

särkänniemen poika on kolunnut jo 2x tänä kesänä, isänsä osti kausikortin. eli ei oikein se innosta (kumpaakaan).

tulee todella kiva fiilis teiän lynkkaamisviesteistä, jos nyt en viitti vuokrata kallista mökkiä pelkän juhannuksen takia tai en halua kylpylään (mitä kaikista eniten inhoon) niin olen katkera paska ämmä. jep. kiitos vaan.

Googletat kaikki ilmais "mitkälie" asiat, näyttelyt, kulkue, lauluesitys, ihan mitä vaan. Pakkaatte reppuihin eväät ja teette katsomisista suunnitellun reitin ja paukutatte fillareilla reitin. Urbaania suunnistusta.

Ei kelpaa varmaan tämäkään,,,

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No kuinka pienellä budejetiilla olet liikentessä?
Monissa pikku pitäjissä on juhannuskekkereitä joihin saa osallistua. Ota selvää joistain pikku pitäjistä joissa pidetään juhannusjuhlia joinne saa osallistua kuka vain. Olemme miehen kanssa pari ketaa ollut tuollaisissa. Ei tunnettu ketään ja hauskaa oli.
On ohjelmaa. Siellä sytytellään iso kokko ja on saappaanheittoa, latotansseja, buffetteja,. Ovat olleet todella kivoja. Eikä mitään örevellystä kännissä.
Lapsilla on hauskaa porukalla touhuvat jos mitä kivaa.

Jos itse viettäisin juhannusta kaksin esikoisen kanssa (9v) niin todennäköisesti:
- mentäis jonnekin kyläilemään
- osallistuttais tuollaisille juhannusjuhlille ja mentäis vaikka fillareilla (pyöräilyä yöttämässä yössä!)
- oltais kotona, saunottais ja katseltais leffoja ja herkuteltais
- tehtäis jotain sellaista mitä ei koskaan olla tehty tai ei tehdä kovin usein

Tuossa nyt muutamia esimerkkejä mitä minä tekisin. On vain omasta viitisimisestä kiinni millainen juhannus tulee lapsen kanssa kaksin.

kyläileen juu voitas mennä, mutta kaikki on jossain.

aloin tota risteilyä nyt miettiin jos sinne sais jonkun sen kaverin lähteen mukaan. mut kamalasti rahaa siihen kyllä menee. :( ja tampereelta ei ihan ilmaista oo toi liikkuminen turkuun tai helsinkiinkään.

Joo ei kannata lähteä minnekään risteilylle. Ja ihmettelen, miksi sua risteily kiehtoo mutta mökkeily ei, joka varmastikin olisi halvempaakin. Vai ajattelitko jo että laivalla lapsi saa olla kaverinsa kanssa ja äippä pystyy tissuttaan halpaa siideriä koko reissun ajan ja ehkä iskeä jonkun pikapanonkin?

kato juominen ei ole mulle se juttu, saunaoluen olen ottanut viimeks viime vuonna. en käytä alkoholia ollenkaan.

särkänniemen poika on kolunnut jo 2x tänä kesänä, isänsä osti kausikortin. eli ei oikein se innosta (kumpaakaan).

tulee todella kiva fiilis teiän lynkkaamisviesteistä, jos nyt en viitti vuokrata kallista mökkiä pelkän juhannuksen takia tai en halua kylpylään (mitä kaikista eniten inhoon) niin olen katkera paska ämmä. jep. kiitos vaan.

Oletko kysyny mitä pojan kaiverit tekee, tuskin kaikki on menossa?

Onhan täällä paljon muutakin tekemistä, kuten tuo kokko ja minigolf.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Oletko kysyny mitä pojan kaiverit tekee, tuskin kaikki on menossa?

ne kenen kanssa oon jutellut lähtee mökkeileen tai sukuloimaan johonkin.

Mitä sä haluat tehdä? Mitä?
Mitä sä haluat tältä keskustelulta? Että me säälitään kun sä reppana yh joudut ihan kaksin oman lapsesi kanssa viettämään jussia?
Saanko kysyä, mitä teette normaaliviikonloppuisin?

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mitä sä haluat tältä keskustelulta? Että me säälitään kun sä reppana yh joudut ihan kaksin oman lapsesi kanssa viettämään jussia?

PEESI!!!

ollaan ja eletään. opetellaan elämään kaksin. lapsi huitelee tällä hetkellä kaverinsa kans koulun kentällä pelaamas jalkapalloa. tänään leivotaan pitsaa, ja leffakin on haettuna. ei kummempaa. ehkä sipsejä. viimeviikonlopun mä olin keikkahommissa sairaalassa lapsi oli mummulassa synttäreillä ja yökylässä.

Mites Viikinsaari?
http://www.tampere.fi/kulttuurijamuseot/kulttuuripalvelut/viikinsaari/tapahtumat.html#Kesakuu

Siellä on juhannustapahtuma

Ei se varmaan sinnekään voi mennä, on varmaan vesifobia joten ei onnistu saareen pääsy millään.

Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
Mites Viikinsaari?
http://www.tampere.fi/kulttuurijamuseot/kulttuuripalvelut/viikinsaari/tapahtumat.html#Kesakuu

Siellä on juhannustapahtuma

Ei se varmaan sinnekään voi mennä, on varmaan vesifobia joten ei onnistu saareen pääsy millään.

just joo. kiitos vaan sullekin. tuliko edes hyvä mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Eiköhän Tampereellakin järjestetä jossainpäin kaupungin juhannusjuhla, ja mahdollisesti kokko myös. Ota selvää missä nämä ovat ja menette sinne.

No niin, joku oli jo löytänytkin että Viikinsaaressa on juhannusohjelmaa. Sinne siis!

ollaan ja eletään. opetellaan elämään kaksin. lapsi huitelee tällä hetkellä kaverinsa kans koulun kentällä pelaamas jalkapalloa. tänään leivotaan pitsaa, ja leffakin on haettuna. ei kummempaa. ehkä sipsejä. viimeviikonlopun mä olin keikkahommissa sairaalassa lapsi oli mummulassa synttäreillä ja yökylässä.

Vuosi erosta ja sä opettelet elämään lapsesi kanssa kaksin? Kyllä huomaa että on aihettakin opetella. Enpä sano mitä muuta mieleni tekis sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Eiköhän Tampereellakin järjestetä jossainpäin kaupungin juhannusjuhla, ja mahdollisesti kokko myös. Ota selvää missä nämä ovat ja menette sinne.

Viikinsaaressa. Sitä ehdotin hetki sitten ja mielenkiinnolla odotan ap:n kommenttia.

enköhän mä pärjää ilman teidän parjaamistakin, kiitos vaan 100x paskemmasta olosta.

vittu mitä ihmisiä. en voi muuta sanoa.

terveisin se katkera paska akka joka on vajaan puoli vuotta sitten eronnut. jos ero onb jollekkin päivänselvä asia ja loppu elämä "yksin elämään opettelu" helppoa niin onnea, mulle se ei ole. (16v muuttanut miehen kanssa asuun ja 17v sain lapsen.) KIITOS!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäisikö juhannukset kieltää kun ne aiheuttavat kovin suurta ahdistusta ihmisissä?

Mä luulen että helpompaa olis kun kaikki kynnelle kykenevät eivät lisääntyisi. Ryyppyjuhlat tuntuvat aiheuttavan ahdistusta vaan niissä, jotkä eivät pääse ryyppäämään vaan joutuvat olemaan jälkikasvunsa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja yh jota ei lastensa seura ahdista:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäisikö juhannukset kieltää kun ne aiheuttavat kovin suurta ahdistusta ihmisissä?

Mä luulen että helpompaa olis kun kaikki kynnelle kykenevät eivät lisääntyisi. Ryyppyjuhlat tuntuvat aiheuttavan ahdistusta vaan niissä, jotkä eivät pääse ryyppäämään vaan joutuvat olemaan jälkikasvunsa kanssa.

missä olen sanonut että mua AHDISTAA LAPSENI SEURA?????????????????

MINÄ EN KÄYTÄ ALKOHOLIA. EN KAIPAA FESTAREILLE. KOITAN VITTU VAAN KEKSIÄ JOTAIN TEKEMISTÄ.

ja tää loppu nyt tähän, en palaa tähän ketjuun enään.

Menkää arboretumiin piknikille, jonne valmistatte yhdessä kaikkea hyvää syötävää. Ottakaa frisbee tai jalkapallo mukaan ja pelatkaa yhdessä! Mene mukaan 10-vuotiaan kaveriksi, älä vaadi häntä yksinään pelaamaan, kun sinä istut vieressä.

Menkää Pyynikille pelaan minigolfia, kiertäkää kaikki kolme kenttää. Ottakaa kisa :D Menkää munkkikahville Pyynikin näkötornille. Kiivetkää torniin ja bongailkaa tuttuja paikkoja. Kumpi näkee ekana Koskikeskuksen jne.

Yhteistyössä