Juhannusaatosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoheikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hermoheikko

Jäsen
18.05.2004
456
0
16
Mä tässä jo tovin pähkäilly, että onko juhannusaatto, eli ens viikon perjantai ihan normaali arkipäivä, töiden suhteen lähinnä? Pomo on siis lomalla, niin siltä ei voi kysyä :ashamed: . Tosin sillon on kuulemma lauantai liikenne julkisilla. Eli tässä pähkään, että tohtisko sitä heittää konttorin oven vähän aiemmin kiinni :whistle: . Viime vuodesta on jo niin pitkä aika etten mä enää muista miten me sillon oltiin auki...

Eli miten te muut ootte töissä sillon, varsinkin virka-ajalla töissä olevat?

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Mä tässä jo tovin pähkäilly, että onko juhannusaatto, eli ens viikon perjantai ihan normaali arkipäivä, töiden suhteen lähinnä? Pomo on siis lomalla, niin siltä ei voi kysyä :ashamed: . Tosin sillon on kuulemma lauantai liikenne julkisilla. Eli tässä pähkään, että tohtisko sitä heittää konttorin oven vähän aiemmin kiinni :whistle: . Viime vuodesta on jo niin pitkä aika etten mä enää muista miten me sillon oltiin auki...

Eli miten te muut ootte töissä sillon, varsinkin virka-ajalla töissä olevat?

Ainakin päiväkoti on kiinni kokonaan aattona, joten varmaan monet virastotkin ovat kiinni

No mun pomo tässä just äsken tuumasi että se on ihan normaali työpäivä, mutta saan kuulemma pitää vapaana tai jos välttämättä haluan tulla töihin niin ihan lyhyt päivä vaan :D

Yhteistyössä