Juhannus-tekstareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heila

Vieras
Onko teillä tiedossa hauskoja juhannus viestejä? Sellaisia kiertoviestejä, joita aina tulee.
Joo lapsellisia ne on, tiedän, mutta kun niitä kuitenkin tulee, niin olis kiva vastata jotain hauskaa takaisin.

Punasilmä kani, koko juhannuksen pani. Muna meni poikki, kotiansa loikki. Pani munaan rasvaa, sekös alkoi kasvaa. Pupun pimppiin liian julma, pupulla on seksipulma. Siispä ei pidä liikaa nussia, mut oikein HYVÄÄ JUSSIA!

Kesä alkaa päivänkakkarasta, jussi kaljakorista & makkarasta. Molempia nauti mut maltti muista - ei tuu kippee ohtaluista, eikä täyty ykäpussit, siis toivotan hyvät jussit!

Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Juhannustoivotuksen!

Juhannuksen sääennuste: Koko maassa kohtalaista tai navakkaa viinan hajua. Päivällä mölinä on vaihtelevaa ja yötä kohden voimistuvaa. Käsivarren seudulla ja napapiirin molemmilla puolilla humala voi nousta kolmeen promilleen. Loppuviikosta selviää tai melkein selviää.

Näin kesällä luontoystävä voi havaita useita kääpälajeja. Yleisimpiä ovat ryypätkääpä ja ryömikääpä ja kevätpyhimyksen mukaan nimetty yrjötkääpä. Iloista jussia!

Kaikille hyville kavereilleni, vihamiehilleni, seksipartnereilleni, myös niille jotka ottavat siitä maksun, teille jotka ovat minulle velkaa, teille joille minä olen velkaa, kaikille hurmaamilleni naisille ja heidän silloisille miehilleen, Alko ja kaikki muut hyvät tyypit: Hyvää Juhannusta

Yhteistyössä