Miksi te olette niin ilkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nekkis

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
1 712
1
36
Tulipahan vain mieleen, kun jotain ketjuja selailin.
Välillä tuntuu, että voiko aikuiset ihmiset tosissaan olla näinkin lapsellisia. :xmas:

Toki täältä joukosta löytyy niitäkin, jotka osaavat käyttäytyä, ja joilla on myötäelämisen taitoa. Sellaisia ihmisiä siis, joita minä olen tottunut tosielämässäkin ympärilläni näkemään. Sellaisia ainakin kaikki minun tuntemani aikuiset ihmiset ovat, varsinkin ne, joilla on lapsia.

Ja vaikka ihmiset ovat toki erilaisia, niin mikä saa (erityisesti harmaat) käyttäytymään naurettavan lapsellisesti ja pisteliäästi? Oletan, että ne harmaatkin ovat kuitenkin aikuisia, ja tosielämässä tuskin sillä tavalla turpaansa aukovat, kuten täällä lähes joka ketjussa.

Musta tuntuu,että ihmiset ketkä ei osaa oikeassa elämässä sanoa mitään vastaan ja omistaa huonon itsetunnon ni niiden pitää sitten täällä "hillua"
Tylsäää kylläkin, mutta kivahan se on joskus täällä vähän riidellä, kun jotkut todella osaa olla ihania :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Musta tuntuu,että ihmiset ketkä ei osaa oikeassa elämässä sanoa mitään vastaan ja omistaa huonon itsetunnon ni niiden pitää sitten täällä "hillua"
Tylsäää kylläkin, mutta kivahan se on joskus täällä vähän riidellä, kun jotkut todella osaa olla ihania :saint:

Riitelykin voi oikeasti olla hauskaa, jos molemmat/kaikki osapuolet OSAAVAT riidellä. Mutta se on todella kyllästyttävää, kun toinen osapuoli vaan jankkaa jotain murkkuikäisen tyyliin: "vi*tupaskaidioottihuo*a, susta ei oo mihinkään senkin paska, taidat olla luuseri, ooks vähän luuserityhmä, ihan oikein sulle senkin tollo!!111"

Mua on alkanut viimeaikoina pänniin ulkonäköä koskevat ikävyydet. Niinku en itte tietäs, että mulla on isot nenänreiät, ohut tukka ja pienet tissit. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:

Riitelykin voi oikeasti olla hauskaa, jos molemmat/kaikki osapuolet OSAAVAT riidellä. Mutta se on todella kyllästyttävää, kun toinen osapuoli vaan jankkaa jotain murkkuikäisen tyyliin: "vi*tupaskaidioottihuo*a, susta ei oo mihinkään senkin paska, taidat olla luuseri, ooks vähän luuserityhmä, ihan oikein sulle senkin tollo!!111"
Mäkin tykkään tääl välillä vääntää jostain jos nimen omaan osataan tapella kivasti. Mahdankohan olla vähän sairas :whistle:

Yhteistyössä