Pettääkö mun mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei ihan oikeasti on tosi inhottavaa jos mies ei ajattele oman naisensa olevan kaunis. :(

Mun mielestä jokaisen naisen pitäs saada tuntea olevansa suhteessa rakastettu, ihailtu ja hyväksytty.

Alkuperäinen kirjoittaja Nakki:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja äit:
Mun mielestä tälläinen "parantaa tapansa" ei riitä. Teidän täytyy saada suhde molempia tyydyttäväksi, että ei tule tälläisiä tilanteita. Miehesi olisi tämän tytön lähdettyä leikkiin mukaan pettänyt :( eli hän ei ole teidän suhteeseen tyytyväinen.

Mä en ole kaunis ja tästä syystä hän sanoi että tuohon tyttöön ihastui. Oli jotain mitä katsella

Miten niin et ole kaunis?? Kuka niin sanoo? Miehesikö? Aika sika jos antaa sinun sellaista ymmärtää. :(

mieshän sen sanoi...mutta kyllä mä sen itekin tiedän.

No onpas kumminkin sut aikanaan valinnu, että turha nyt enää hänen märehtiä tuollaista! Mä en yleensä näihin ketjuihin oo toisten parisuhteita kommentoinu, mutta kyllä nyt on niin lapsellinen mies ja kyseessä ja niin suuri kunnioituksen puute sua kohtaan, että kyllä vakavasti harkitsisin eroa!

Se että noin selvästi sulle ja jopa äidilleen toi julki halunsa, osoittaa että todella halusi sinunkin asiasta olevan tietoinen! Olisiko niitä miehiä jotka eivät osaa pistää poikki vaan käyttäytyvät toista kohtaan niin huonosti että toinen sen lopulta tekee? Säilytä itsekunnioituksesi ja lähde!

Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
Minkälainen ihminen ylipäätään selittelee vaimolleen ja äidilleen, että joku nuori työkaveri-pimatsu on pantavan näköinen ja tekis mieli sitä "vetäistä" ????

Tätä minäkin ihmettelen, ei kuulosta täysikäisen touhulta lainkaan. Ja mitä ilmeisesti pitää sinua itsestäänselvänä. Pettää tai ei, sillä ei niin väliä. Ehdottaisin että "herättäisit" hänet tavalla tai toisella, vaikkapa "kuolaamalla" jonku miehen perään samalla tavalla, ellei ole voimaa ja pokkaa ottaa ainaki asumusero, jotta mies ehtis miettiä ketä oikein haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja äit:
Mun mielestä tälläinen "parantaa tapansa" ei riitä. Teidän täytyy saada suhde molempia tyydyttäväksi, että ei tule tälläisiä tilanteita. Miehesi olisi tämän tytön lähdettyä leikkiin mukaan pettänyt :( eli hän ei ole teidän suhteeseen tyytyväinen.

Mä en ole kaunis ja tästä syystä hän sanoi että tuohon tyttöön ihastui. Oli jotain mitä katsella

:o

Niin siis ja ukkos on sit komea? Ja täytyy sanoa että sussa on kyllä naista enemmän paljon kuin mitä miehes ansaitsis. Mut hyväähän ukossas on että puhuu mitä mielessä liikkuu, ei tarvii alkaa selän takana touhuamista pelkäämään. Se tuntuu olevan niin kovin harvinainen piirre miehessä nykyään.

Mua suututtaa ja kiukuttaa ja tekis mieli huutaa päin näköä,mutta mä olen pitänyt kaiken sisällä. MÄ olen suunnitellut että lähden jokskin viikonlopuks yksin jonnekin,mies jääköön lasten kanssa siksi aikaa,tarviin aikaa ja omaa rauhaa,Kun vaan tietäs mihin menis... huoh...

Mulla on itsetunto ollut aina huono,mua on haukkunu rumaks kaikki miehet isästä lähtien. Mutta kauniimmaks mä en voi muuttua ja jos en kelpaa tälläisenä niin voin mä olla sitten yksinkin. Musta tuntuu että nyt riittää tämä nöyryytys.Mulla on niin paha olo asian tiimoilta että olen oksennellu jo parin viikon silkasta pahasta olosta.

Mun mielestä tuossa tilanteessa on ihan sama, onko mies pettänyt vai eikö (vaikka sehän jo selvisikin, että olisi ollut valmis pettämään jos toinen osapuoli olisi ollut kiinnostunut), se että hän kohtelee sinua noin huonosti on selvä merkki että sun pitää jättää se. Ei tuommoisella suhteella ole mitään tulevaisuutta jossa kohdellaan noin ala-arvoisesti eikä edes yritetä peittää pettämisiä. Erota háluaa sun mieskin, ei vaan osaa/uskalla.

Maailma on täynnä erinäköisiä ja erilaisia ihmisiä, ja ulkonäöstä riippumatta jokaiselle on olemassa jossain joku. Sulle se joku ei ole sun miehesi. Ota ero ja alapa itsekin katsella ympärillesi, et voi ainakaan mitään menettää. Elämäsi voi ainoastaan lähteä parempaan suuntaan!

Oletko oikeasti itsekin sitä mieltä, että olet ruma? :o

Voisitko eritellä syyt, miksi näin ajattelet?

Voisitko sanoa ulkonäöstäsi 3 asiaa jotka ovat hyviä?

No ei mua ole koskaan kukaan kauniikskaan sanonut.En mä osaa sanoa onko mussa mitään hyvää,anoppi tykkää miun silmien väristä,se onkin sitten ainoo kohteliaisuus.

Mä olen syönyt kortisonilääkettä 13 vuotiaasta asti joten kasvot mulla on muodottomat,lisäks kärsin PCO:sta jonka vuoksi mulla kasvaa viikset ellen niitä vahailis pois. Toivoton tapaus siis. Mä vaan luulin että rumallakin on oikeus onneen,mutta taisin erehtyä pahasti:(

Alkuperäinen kirjoittaja terolut:
Anteeks nyt, oon vissiin liian tiukkapipo vaimo, mut jos mun mies sanois, vaikkakin kännissä, et ois kiva päästä vetäseen jotain toista, ku on niin pantavan näkönen, niin ihan varmasti saisi korvilleen ja kovaa. Ei oikein kuulu parisuhteessa elävän ihmisen suusta kuultavaksi tuollainen...

Tää jäi mua kans häiritsemään. Ap ei tunnu olevan ollenkaan huolissaan miehensä puheista yleensä vaan jostain yhdestä tietystä heitukasta. Provolta vaikuttaa.

Anteeks nyt, oon vissiin liian tiukkapipo vaimo, mut jos mun mies sanois, vaikkakin kännissä, et ois kiva päästä vetäseen jotain toista, ku on niin pantavan näkönen, niin ihan varmasti saisi korvilleen ja kovaa. Ei oikein kuulu parisuhteessa elävän ihmisen suusta kuultavaksi tuollainen...

Yhdyn tähän täysin. En sietäis känniseltäkään ukolta tuommosta puhetta.

Oletko oikeasti itsekin sitä mieltä, että olet ruma? :o

Voisitko eritellä syyt, miksi näin ajattelet?

Voisitko sanoa ulkonäöstäsi 3 asiaa jotka ovat hyviä?

No ei mua ole koskaan kukaan kauniikskaan sanonut.En mä osaa sanoa onko mussa mitään hyvää,anoppi tykkää miun silmien väristä,se onkin sitten ainoo kohteliaisuus.

Mä olen syönyt kortisonilääkettä 13 vuotiaasta asti joten kasvot mulla on muodottomat,lisäks kärsin PCO:sta jonka vuoksi mulla kasvaa viikset ellen niitä vahailis pois. Toivoton tapaus siis. Mä vaan luulin että rumallakin on oikeus onneen,mutta taisin erehtyä pahasti:(

Sinä ansaitset sellaisen miehen, joka näkee sinussa kauneutta ja löytää sinun kauniit asiat. Jokaisella on jotain kaunista piirteissään. eikä sillä ole väliä, sanooko joku toinen niistä, vaan ne pitäisi löytää itse. se on vähän vaikeaa aluksi. Täydellisen näköiset ihmisetkin saattavat olla ulkonäöstään tosi epävarmoja, koska eivät koksaan itse opi katsomaan itseään lempeästi.

Olit näöltäsi millainen tahansa, niin sinulla on ehdottomasti oikeus onneen.

Lopeta ainakin heti ensialkuun sanomasta itseäsi rumaksi. itsestä kuuluu pitää. Vaikka olisi piirteitä, jotka ei kauheasti miellytä, niin ne pitää kuitenkin vaan hyväksyä ja niistä kannattaa alkaa pitämään.

Lopeta ainakin heti ensialkuun sanomasta itseäsi rumaksi. itsestä kuuluu pitää. Vaikka olisi piirteitä, jotka ei kauheasti miellytä, niin ne pitää kuitenkin vaan hyväksyä ja niistä kannattaa alkaa pitämään.

Kiitos! Mä täällä vetistelen taas,tuntuu vaan kivalta et joku sanoo noin...kun tuntuu ettei mulla ole ihmisarvoa ollenkaan ollut tässä viime aikoina

Alkuperäinen kirjoittaja elämän kevät:

Tää jäi mua kans häiritsemään. Ap ei tunnu olevan ollenkaan huolissaan miehensä puheista yleensä vaan jostain yhdestä tietystä heitukasta. Provolta vaikuttaa.

Mä sanoin että mua loukkaa ne puheet,mutta kun minkä minä sille toisaalta voin,tukkiako miehen suu teipillä aina ennen kuin mihinkään mennään vai?

Mä olin joskus syvästi rakastunut yhteen poikaan. Se oli musta maailman ihanin ja kaunein. kyllä mä sen aina ymmärsin, ettei se muiden makuun ollut. mutta mä vaan näin sen tosi ihanana.

Nyt me ollaan enää ihan vaan ystäviä ja nyt näen selvästi, miten hän muistuttaa kaikista eniten apinaa. :ashamed: Vähän niinkuin tuo Tarzan:
http://www.harhakuva.org/view/61371

Jos hän olisi nyt minun, olen hyvin varma siitä, että hänen ulkonäkönsä olisi mielestäni aivan ylivoimaisesti kaikkein ihanin kaikkiin maailman miehiin verrattuna. ja mun mielestä jokainen ansaitsee olla puolisonsa silmissä ylivoimaisesti ihanin. :D

Uskonpa ettei kirjoituksesi ole provo, siinä on jotain hyvin aitoa, joka siis tarkoittaa että olet aito ihminen. Aito myöskin siinä että olet suoran rehellinen kirjoituksessasi.
Sanot ettet ole mikään kukkanen ulkonäöltäsi. Luulen että ei miehesikään ole, mutta miehiltä tämä puoli asiassa taitaa sokaistua. Vatmaan tuo 21-v katsoo aivan muita miehiä ja varmaan seurustelee tahollaan ja kokee tilanteen kiusalliseksi (trust me...).
Miehesi ei koe mitään tarvetta arvostaa sinua ja kohdella sinua asiallisesti. Niinpä hän voi näyttää nämä tunteensa myöskin lapsen kummeille ja omalle äidilleen. Miehen äiti onkin varmaan pahoillaan oman poikansa käytöksestä ja miettii varmaan että mikä on mennyt pieleen kun poika noin huonosti käyttäytyy.
No tässä on ehdoteltu että mies vaan pihalle ja uutta elämää kehiin. Ei se varmaan ole helppo tie sekään. Anna tilanteelle nyt aikaa, koska et menetä mitään. Mutta samalla kun annat tilanteelle aikaa, niin käytä se aika oman itsetuntosi vahvistamiseen. Jätä lapset pari kertaa viikossa miehen hoteisiin ja ala liikkumaan säännöllisesti. Jos sinulle on kertynyt ylipainoa - liity vaikka painonvartijoihin. Käy kampaajalla, hanki uudet silmälasit tms. Osta itsellesi uusia vaatteita. Ja liiku... liiku... Ala arvostamaan itseäsi ja totea miehellesi että et kerta kaikkiaan hyväksy moista käytöstä enää. Muutu itse. Pienten lasten äitinä voi olla vaikean tuntuista ottaa oma tila ja lopettaa kynnysmattona oleminen. Voit myös suunnitella miehestä riippumatta tekemistä esim lasten kanssa viikonloppuvierailu sukulaisiin. Ota oma tilasi, arvosta itseäsi, unohda ruma-jutut ja katso sitten löydätkö yhteisen sävelen miehesi kanssa. Ala käymään säännöllisesi samalla kampaajalla, ota väriä hiuksiin, käy kosmetologilla jos tuntuu tarpeelliselta ja kivalta. Varaa perheen rahoista kuukausittain summa jonka käytät itseesi. Tsemppiä !

Kommentoinpa minäkin jotain. Ensiksi itsetuntosi on ihan olematon ja ihan miehesi ansiosta. Voi olla, että miehesi pönkittää omaa itsetuntoaan sinun kustannuksella. Nuorempana minäkin seurustelin miehen kanssa , joka vislaili muitten perään ja ihaili muita ääneen. En osannut sanoa asiaan mitään, vaan kuuntelin hiljaa vieressä. Ajattelin sen olevan ihan tavallinen tapa toimia. Oli muuten ensimmäinen varsinainen poikaystävä. Sitten alkoi arvostelemaan minua kännissä ollessaan ja sanoi aika pahastikin välillä. Silloin aloin miettimään, että onko elämäni todellakin tuon yhden miehen varassa. Poikaystäväni kaverikin sanoi minulle kerran ihmettelevänsä , miten hän kohtelee minua. Erohan siinä tuli kun sain tarpeekseni ja tunteet kuolivat vähättelyn ja nimittelyn johdosta.
Mietippä sinä, mitä asioita maailmassa arvostat eniten? Onko kenties terveys, lapset, koti, hyvä toimeentulo listallasi? Jos teillä on lapsia, niin jo heidänkin takia kannattaa miettiä, millaisen kuvan he saavat parisuhteesta. Jos isä ei arvosta äitiä pätkääkään, niin pahimmassa tapauksessa miehesi siirtää empatiakyvyttömyytensä lapsillekkin. Miehesi käytös on sairasta ja tokko tuohon on mitään parannuskeinoa.
Mutta sinä voit parantaa omaa elämänlaatuasi lähtemällä suhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

jep ei mitään kunniotusta toista kohtaan. tuo käytös jo törkeää vaikka ei petäiskään

niin mäkin tekisin..ja lähtisin meneemään ja kovaa.

Yhteistyössä