Juhannus pilalla, mies on paska, lähti kalaan, on kännissä/krapulassa, salaattiaineet puuttuu tms.

• Viestiketjun aloittaja Aloittajaa
  • Ensimmäinen viesti
sori hehkutus
Saako fiilistelläkin?? Pliiiis... Täällä sinkkunainen, ensimmäistä kertaa 8 vuoteen viettää juhannusta ilman miestä, ihanien ystävien ja kavereiden kanssa grillaten ja hauskaa pitäen, täydellistä!!

Ex oli hieno mies, mutta häntä sai aina vetää perässään, ei innostunut juuri mistään ja kaikki tällaiset juhlapyhät oli yhtä tuskaa, kun itse halusin laittaa ja suunnitella kaikenlaista kavereidenkin kanssa ja häntä kiinnosti sohvalla istuskelu sixpacin kanssa. IHANAA, nyt ei ole huonoa omaatuntoa hauskan pidosta, ei epäsosiaalista äijää vieressä, on vaan minä ja mun omat suunnitelmat :D

• Tykkää
Reactions: Minskii ja -tiNttU-
..
kauppaan pitäs lähteä ostamaan juhannusruoat. vaan tuskin siellä on mitään enää jäljellä. grillataan omalla pihalla jos löydetään puita jostain, tuskin niitäkään enää mistään saa.

njuuuh
Mies aloittikin jo eilen juhannuksen vieton ja nukkui viime yön sohvalla. Nyt makaa haisevana makuuhuoneessa ja minä yritän keksiä jotain tekemistä, kunnes lapsi lähtee iltapäivästä isälleen. Sen jälkeen minä avaan pullon ja saas nähä, mihin käyn nukkumaan! Tarkotus kun ei ollut eilen juoda sauna kaljaa enempää, mut on näyttänyt maistuvan.
Juhannus vois olla jo mennyt, ei jaksa!

Rollolainen
mä menisin kyllä mukaan kalaan, tykkän klasta... eikä sade haittais mitään. misk pitää juhannuksesta stressata, se on päivä siinä kun mutkin, jso ei oo salaatiaineita niiin so what. ei syyöä salaattia. päivän kaks voi olla ilmankin. nautoi muuten kesästä, vesisateestkin voi nautia, viakak parvekkeella istuen ja kavia judosen.

Ei meille paska juhannus ole tulossa, vähän vaan tylsä. Yleensä ollaan pohjoisessa sukuloimassa, mut nytpä ei olla, mies remontoi koko juhannuksen. Me käydään lapsen kanssa mun äidin luona syömässä, kun ei hekään pohjoiseen tänä vuonna lähtenyt.

"vieras"
Mies lähti juuri, enkä nää kunnes ens viikolla. Ihan paska olo, mutta kai tää tästä. Ei huvita ees mennä juhannusjuhliin minne mut on kutsuttu. V***ttaa ihan sikana.

Raskaana yksin kotona. Tarkoitus oli lähtä mökille, yksin kyllä sinnekin, mutta joku ihana immeinen on varastanut mun autosta kilvet yöllä ja katsastusasemat on auki vasta maanantaina. En siis vissiin oo lähössä minnekään. Tosi mukavaa juhannusta vaan kaikille. :(

"minä"
Mä lähden kohta enän suvun mäkille. Ja arvatkaa mitä, sinne tulee myös ex uuden perheensä kanssa. Ja arvatkaa vielä mitä, ne on ihan mukavai, eikä mulla oo mitään tarkoitusta vongata exää, en haikaile sen perään yhtään. Erosta on jo vuosia. Vietetään poikamme synttäreitä siellä mökillä.
Ei oo muuta valittamista kun sää on vähän pilvinen ja tuulee.

plöp
Mun mies nukkuu. Pitäis mennä kohta herätteleen että päästäis joku päivä lähtemäänkin sinne juhannuksen viettoon. Ton möykyn herättäminen vaan on niin tuskaista että siinä menee varmaan tunti.

"shihtzu"
No eipä tämä viikonloppu eroa muista viikonlopuista paitsi, että kaupunki on hyvin hiljainen ja minua se hieman ahdistaa. Koko naapurusto suurinpiirtein tyhjänä.
Muuten minä vietän lasten kanssa normaalia arkea, grillataan jos ilmat sallii ja saatan tässä yhden lonkeronkin juoda illan aikana :)

salaatti on elämäni
Mies lähti ulos enkä saanu salaattia ku en ostanu sitä ite vaik kävin eilen kaupas ku en jaksanu olla siel kaupas ja sit miehen piti ostaa salaatti muttei se osta kuitenkaa ku on krapulas ja meil salaatit nahistuu päivässä meil on erikoisjääkaappi et se nahistuttaa ne ja mua vituttaa ku mies on krapulas ja mähän en lähde tonne sateesee kävelee et saisin ite ostettuu salaatit nih. :'(

Raksa-Nainen
Täällä ihan yhtä perse jussi. Minä olen lasten kanssa koko viikonlopun, isäntä rakentaa eikä aio osallistua millään tapaa mihinkään.
No mut hei, mee sä toki sinne raksalle sitten, vaihtakaa osia ja jätä mies lasten kanssa.

Olet ensin kaakeloinut 10 tuntia kylpyhuonetta konttausasennossa. Kuuntele sitten iltamyöhään miten paska olet kun et osallistunut lastenhoitoon koko päivänä,vieläpä juhannuksena. Toisaalta jos et menisi sinne raksalle, kuuntelisit miten saamatonolet kun ei talo valmistukaan sovittuun aikaan tai sovitulla budjetilla.

"vieras"
No mut hei, mee sä toki sinne raksalle sitten, vaihtakaa osia ja jätä mies lasten kanssa.

Olet ensin kaakeloinut 10 tuntia kylpyhuonetta konttausasennossa. Kuuntele sitten iltamyöhään miten paska olet kun et osallistunut lastenhoitoon koko päivänä,vieläpä juhannuksena. Toisaalta jos et menisi sinne raksalle, kuuntelisit miten saamatonolet kun ei talo valmistukaan sovittuun aikaan tai sovitulla budjetilla.
juuri näin. Tämä menee siihen samaan kategoriaan palstaämmien valituksia miehistään jotka kehtaavat käydä töissä eli POISSA KOTOA ja olla sen jälkeen VÄSYNEITÄ. Että ne miehet kehtaavat!

Raha näille ämmille kyllä kelpaa, samoin kuin talot mutta ne pitäisi miehen jollain maagisella tavalla taikoa niin ettei se tarkoita miehen kotoa poissaolemista tai väsymystä.

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";24051690]"ISÄNTÄ RAKENTAA EIKÄ AIO OSALLISTUA MILLÄÄN TAPAA MIHINKÄÄN"

Mieti nyt saatana mitä just äsken sanoit. Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä ja dumppaa tollaisen kiittämättömän loisen kadulle"[/QUOTE]
Entä jos nainen ei ole alunperinkään halunnut koko hemmetin taloa? En minäkään ymmärrä sitä, että yhdessä halutun talon rakentamisesta toinen osapuoli alkaa narisemaan. Mutta jos se talo on vain miehen tahto, niin rakentakoot sitten sillä ajalla, mikä ei ole pois perheeltä.

Yhteistyössä