Aloittajaa
Tänne vois ihan yleisesti jokainen valittaa miten paska juhannus tulee taas jostain syystä, ettei aina omaa ketjua tarvi aloittaa.
Go for it :>
Go for it :>
No mut hei, mee sä toki sinne raksalle sitten, vaihtakaa osia ja jätä mies lasten kanssa.Täällä ihan yhtä perse jussi. Minä olen lasten kanssa koko viikonlopun, isäntä rakentaa eikä aio osallistua millään tapaa mihinkään.
"ISÄNTÄ RAKENTAA EIKÄ AIO OSALLISTUA MILLÄÄN TAPAA MIHINKÄÄN"Täällä ihan yhtä perse jussi. Minä olen lasten kanssa koko viikonlopun, isäntä rakentaa eikä aio osallistua millään tapaa mihinkään.
juuri näin. Tämä menee siihen samaan kategoriaan palstaämmien valituksia miehistään jotka kehtaavat käydä töissä eli POISSA KOTOA ja olla sen jälkeen VÄSYNEITÄ. Että ne miehet kehtaavat!No mut hei, mee sä toki sinne raksalle sitten, vaihtakaa osia ja jätä mies lasten kanssa.
Olet ensin kaakeloinut 10 tuntia kylpyhuonetta konttausasennossa. Kuuntele sitten iltamyöhään miten paska olet kun et osallistunut lastenhoitoon koko päivänä,vieläpä juhannuksena. Toisaalta jos et menisi sinne raksalle, kuuntelisit miten saamatonolet kun ei talo valmistukaan sovittuun aikaan tai sovitulla budjetilla.