Joutseno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevättuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevättuuli

Vieras
Hei! Löytyisikö joutsenosta ystäviä kotiäidille ja kahdelle lapselle? Ulkoilemme paljon ja olisi mukava saada uusia kavereita. Itse tykkään käydä kirppareilla ja yritän harrastaa myös liikuntaa.

Hei vaan "napero lapset"! Missäpäin joutsenoa te asutte? Me ei asuta ihan keskustassa vaan kuurmanpohjassa päin. Käydään joutsenossa useamman kerran viikossa kaupoilla ja asioilla. Samoilla reissuilla voisi tavata ja ajeleehan sitä muutenkin kun matka ei kovin pitkä. Ehdota sie jotain paikkaa ni mie koitan tulla sinne?

ps. samat terveiset muillekin jos kiinnostaa tutustua!

hei....
mis päin siellä.. voisitko jotain tunto merkkejä laittaa asuin paikasta??????

olisi kiva nähä joku kerta. en itse aina pääse koneelle,,
mut mun kaveri välillä tiedottaa et mulle on tullut viestiä,, niin sit tulen karsturantaa
anopin luokse käymään.....niin tosiaan käy kirjautumassa niin voitas vaihtaa puhelin
numeroita ettei kukaan muu nää mitä laitetaan viestejä,,,,.....
=) :wave:

Pitkästä aikaa täällä... Naperolapset: täällä kuurmanpohjassa tosiaan asustellaan. Meille on sellaiset reilu 10 kilsaa keskustasta. Ajellaan myllymäelle meneevää tietä ja siitä vielä eteenpäin.
Voitaisi ensi viikolla nähdä vaikka siinä torin kulmilla kun tullaan kaupoille? Katsotaan sitte mitä tehtäisi?
Käydään yleensä aamupäivisin, kun puoli 1 aikaan on jo oltava kotona vanhinta lasta vastassa.
Jos kiinnostaa ilmoittele mikä päivä ja aika siulle sopii? Ni myö koitetaan ilmaantua paikalle? Meillä ei pitäisi olla mitään sovittu ensi viikoksi eli päästään mikä päivä vaan.

ps. toistan itseäni, mutta jos muillekin seura kelpaa ilmoitelkaa itsestänne

Tervehdys kevättuuli!
Täältä melkein siun naapurista kirjoittelen, asutaan tosin Imatralla, mutta tuossa vieressähän tuo kuurmanpohja on.
Näinköhän tunnetaan toisemme tai ollaan ehkä ohimennen nähty toisemme.
Voisin miekin tulla moikkaamaan ensi viikolla sinne joutsenoon jos vaan joukon jatkoksi mahtuu?
Tässä on miun s.postiosoite jos haluat ottaa yhteyttä tiinallepostia@luukku.com

hei käväsin siinä sokoksessa ja yritin tunnistaa teitä, mut en nähnyt ketään sellasta kevättuulian
kaltaista henkilöä.
mulla ei ole viellä kotona konetta vaan joudun käymään anopin luona et nään oman
postini. :headwall: :wave:

Yhteistyössä