Jouluvinkkejä!

me on tehty sellasia ikkunakoristeita, että mustaan rihmaan liimattu 2 pientä sinistä tähteä (biltemasta) vastakkain niin että rihma jää tietysti tähtien väliin. Niitä noin 10cm välein ja sitten ikkunaan. Ne kimaltelee ihan nätisti kun valo osuu niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Tuli mieleen sellanen että musta on kiva kun tekee joka ikkunaan pumpulilumisateet ja sit tonttuja tietty! :) Ja laittaa joka oviaukkoon ylhäälle nätit köynnökset. :)
Olenko minä aivan tollo, mutta miten nuo pumpulit saa ikkunaan kiinni :whistle: ? Idea kuullostaa kivalta, pitääkin kokeilla jos saan vastauksen :D

Alkuperäinen kirjoittaja HessunMamma:
Sanokaa ny joku. Ei kai niitä liimalla laiteta! :snotty:
Mä en kyllä tiiä... mulla on sellasta jotain ihmeliimaa mikä on tarkotettu kai tommosseeseen. Mutta on sitten tosi tiukassa... saa tosissaan jynssätä :/
Kerran kokeilin ja jäi kyllä viimeseks kerraks. On kai muitakin tapoja...? :)

niina
otat pitkän langan ja neulan kanssa pujoitat jokaisesta pumpulitupsukasta läpi..jätät pienet välit.
sit koko rihma ikkunaan kiinni(yläreunaan siis)
kannattaa laittaa monta sellaista rihmaa vierekkäin koko ikkunan täyteen tulee kiva=)

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
otat pitkän langan ja neulan kanssa pujoitat jokaisesta pumpulitupsukasta läpi..jätät pienet välit.
sit koko rihma ikkunaan kiinni(yläreunaan siis)
kannattaa laittaa monta sellaista rihmaa vierekkäin koko ikkunan täyteen tulee kiva=)
Kiitos ! *lähtee hakemaan tarvikkeita*

niina
jos sattuu olemaan sitä "leikkilunta" siis sitä spraytä niin sillä kun tekee ikkunaan pelkkiä palloja,oikeastaan vain pisteitä tulee sama lopputulos kuin näillä vanujutuilla..niin,pakko myöntää,siivoominen onkii sitten hiukan hankalampaa,mutta itse teen näin ja samalla tulee vuoden alusta pestyä ikkunat sisältä päin
=)
tässähän itsekkii innostuu,vaikka lumet jo ikkunoista löytyykin
*lähtee loput joulukrääsät kaivelee*

niinnu
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Laitetaan muutama foto...

neidin jouluikkuna
http://www.aijaa.com/v.php?i=1332881.jpg

(on sitten vaikea luoda joulua pinkkiin huoneeseen :D)
ei nyt liity ihan asiaan,mutta ihana sänky tytöllä. Mistä olette sen hommanneet?ja ihana seinä tai tapetti siinä makuuhuone kuvassa. =)

Mä ajattelin tehdä tänä vuonna tälläsen piparitalon, kun löysin kaavat :)

http://www.maku.fi/ext/ruudukkopopup.mpl?id=mk0805piparitalo&keyword=19&title=Valkoinen%20piparihuvila&checksum=h71qZEto%2FguXlg5iKkenXoB%2FqGg

Yhteistyössä