Jouluvaloista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Hei!

Joko on liian aikaista sytyttää pihalle jouluvalot? sain siivottua tänään, ja niin kivasti tuli lunta pihalle, et joulumieli iski.. ja niinpä sit takapihalla loistaa nyt jouluvalot!!

mitäs te tuumaatte?

Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
miks ne muka on jouluvalot pelkästään? siis jos tarkoitat niitä puihin ja pensaisiin laitettavia pikkuvaloja.
Nythän ne just kannattaa laittaa, saa jotain piristystä ulos:)

No, periaatteessahan ne ei jouluvalot edes ole- mut joulunaikoihinhan niitä paljon näkee.. :) nyt täs mietin, et pitäskö sammuttaa... mä oon vähä "jouluhörhö" ja tulee alotettua nuo hössötykset niin aikasi... :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Hei!

Joko on liian aikaista sytyttää pihalle jouluvalot? sain siivottua tänään, ja niin kivasti tuli lunta pihalle, et joulumieli iski.. ja niinpä sit takapihalla loistaa nyt jouluvalot!!

mitäs te tuumaatte?

me laitettiin kaksi viikko sitten. en miellä niitä jouluvaloiksi vaan nykyään niitä sanotaan pimeänajan valoiksi.

Meidän seinänaapuri laittoi lokakuun vika päivä jouluvalot pihalle ja kyntteliköt ikkunaan.Täytyy myöntää että hieman hassulle näyttää kun maassa ei ole enään lunta yhtään ja vettä sataa.Itse laitan aina 1.12.

No on mun mielestä liian aikaista.
Meilläkin on tuossa naapuri talonyhtiössä eräillä ollut jo kuukauden päivät kaikki siniset, vihreät, punaiset ja keltaisetkin valot päällä pitkin pihaa ja ovenpieltä.
Johan niihin ehtii kyllästyä jouluun mennessä :| :ashamed:

mä laitoin eilen valoverkon isoon tuijaan :wave:
Oliniin kauniin valkoista kun ensilumi oli satanut maahan ja tuli heti sellainen "jouluolo". Nyt sitten vesisade huuhtoo tunnelman pois, mutta valot ovat ja pysyy :)

just pimeimpään aikaanhan ne on hyvä laittaa et saa edes hieman piristystä. noi pihavalothan ei liity millään lailla jouluun... niitä värillisiä valoja ja niitä valokaapeleita varsinkin ei taas tarvitsisi laittaa koskaan ihmisten näkyville, on ne sen verran karseen näköisiä :D

just pimeimpään aikaanhan ne on hyvä laittaa et saa edes hieman piristystä. noi pihavalothan ei liity millään lailla jouluun... niitä värillisiä valoja ja niitä valokaapeleita varsinkin ei taas tarvitsisi laittaa koskaan ihmisten näkyville, on ne sen verran karseen näköisiä :D

en itekkään tykkää niistä kaapeleista. laitoin tommoset pienet "tuikut" :)

Ei kuulu mulle milloin toiset laittavat jouluvalonsa ja muut hässäkkänsä laittavat, mutta itse laitan aina vasta joulukuun eka päivä. Mun mielestäni joulu menettää hohtonsa jos sitä alkaa liian aikaisin valmistella.

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Ei kuulu mulle milloin toiset laittavat jouluvalonsa ja muut hässäkkänsä laittavat, mutta itse laitan aina vasta joulukuun eka päivä. Mun mielestäni joulu menettää hohtonsa jos sitä alkaa liian aikaisin valmistella.

No jouluvalot on eri asia, mut mikä noissta pihavaloista tekee jouluvalot?!

No jouluvalot on eri asia, mut mikä noissta pihavaloista tekee jouluvalot?!

Ei kai mikään, mutta mä itse laitan ne pihavalotkin vasta joulukuun eka päivä kun kuitenkin itse miellän nekin jouluvaloiksi.

samaa mieltä.

Yhteistyössä