SIIS HÄVETTÄÄ IHAN SAIRAASTI!!!! Mitä ihmettä tuo ukko teki miedän takapihalla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nakunaapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nakunaapuri

Vieras
Asutaan rivitalossa. Meidän takapiha on hyvin suojainen, eikä siitä näy mihinkään eikä sinne pääse muuta kuin meidän asunnon kautta (Tai niin mä luulin). Olohuoneen ikkuna ja ovi näyttää suoraan sinne.
Mies on ollut hieman nihkeä noiden seksi juttujen kanssa viimeaikoina ja nyt se on töissä. päätin sitten huvittaa itseäni hieman kaalimadolla katsellen samalla netistä jotain kivaa videota. Kaikki tämä tapahtui olkkarin sohvalla.

Kesken kaiken huomaan, että naapurin pappa seisoo MEIDÄN takapihalla ja tuojottaa mun puuhia!!!!! SIIIS ÄÄÄÄK! Sit kun se tajus et mä tajusin et se tuijottaa, niin tuli kauhea kiire taksin omalle pihalle! Pensaat vaan rymisi mennessä. MÄ EN KEHTAA ASTUA TÄSTÄ ASUNNOSTA ENÄÄN PIHALLE!!! Hitto hävettää niin hirveesti ja mitä ihmeen asiaa tuolla naapurin papalla oli meidän takapihalla jonne ei niin vaan päästäkkään!

Pitääks mun mennä pyytään anteeksi???

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
No ei tietenkään sun tarvii pyydellä antaaksi.Sähän olit kotonasi.
Ens kerralla ehkä verhot kiinni?

No, todellakin laitan!!! Mut nyt ei tullut mieleenkään kun tosiaan toi takapiha on niin suojainen ettei sinne kukaan näe (eikä varsinkaan sisälle)...

Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Kun nyt tuli puheeksi: onko kaalimato hyvä? Onko siinä joku vibratoiminto myös?

No, minä olen tykännyt. Se on sellainen juomunen ja siinä on niin kuin oma juttu emättimeen ja klitorikseen. Molemmat saa värähtelemään ja pyörimään portaattomalla säädöllä. Kaik yhes koos :-D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Idiootti. Mikset sulkenut verhoja? Taisit oikein odottaa, että joku näkee :headwall:

No, ei minusta kun kerta suojainen takapiha! Onko itelläs tapana hyppiä naapureiden takapihalla ikkunoista sisään tirkistellen.

Olisit pyytänyt papan mukaan:)

Myönnän että tykkään vanhemmista miehistä. Mun mies on mua 13 vanhempi ja mun mielestä se Tohtori House on todella HOT. MUTTA kyllä tuolla naapurin papalla on vähän liikaa ikää, n. 80 vee kun on. :-D Joten juu, en pyydä mukaan!

Idiootti. Mikset sulkenut verhoja? Taisit oikein odottaa, että joku näkee :headwall:

Sulla on sitten vissiin tapana hyppiä TOISTEN YKSITYISILLÄ pihoilla?!

Ap, älä häpeä, ukko sais hävetä kun toisten pihoilla heiluu. Mitä helvettiä se edes siellä teki?!

Seuraavan kerran kun papan näät, oot niin kuin mitään ei olis tapahtunu, nätisti vaan sanot päivää tai jotain, mita tapana on :) Ja usko pois, pappaa hävettää varmasti enemmän kuin sua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja C:

No, ei minusta kun kerta suojainen takapiha! Onko itelläs tapana hyppiä naapureiden takapihalla ikkunoista sisään tirkistellen.

Tapanani on laittaa ovet lukkoon ja verhot eteen jos itseäni alan hankaamaan.

Yhteistyössä