Olenko väärässä periaatteen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VIERAS

Vieras
Sain kutsun viroon viikonlopuksi,tai oikeastaan siinä varmistettiin että olen myös menossa.Kyseessä siis miehen työpaikan reissu jonne vaimon saa ottaa mukaan.Koko reissusta en ole aiemmin kuullut,vasta tänään.

Mutta periaatteeni vuoksi en mene,koska mieheni ei ole minua sinne kutsunut.Kun ei kuulemma aio itsekkään mennä...mutta tiedän että kun se reissun aika koittaa.Ni mies ottaa ja lähtee mukaan.

Mitäs te tästä tuumaatte?

Mä olen tehnyt samoin: miehen kaverit kutsui mut, mutta mies ei. En mennyt, mies meni. Idiootti sika, kaikella kunnioituksella.

Nykyisen miehen kanssa tälläistä tilannetta ei ikinä tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mä en rupeis minkään ylpeyden takia pilaa omaa matkaa ja miehen matkaa vaan sanoisin että kysy myös multa ens kerrrralla ja olisin jo innossa sunnittelemassa matkaa

Siis tämä ei ole ensimmäinen kerta.Että reissuun ei kutsuta ja itse mennään.5 lasta on hankala saada hoitoon muutenkaan ja pienin vasta 4kk.Eli olis kiva päästä jonnekkin välillä.

eikö mies sitten halua sua mukaan? kurjaa tuollainen :hug:
sais ilmaisen matkan.kyllä mä olisin menossa .paitsi jos et pientä viitsi jättää hoitoon. siksi siitä matkasta pitäisikin puhua että saisi hoitajan lapsille ajoissa hommattua.
sun tarvii puhua miehesi kanssa sanoa että toi tuntuu kunniotuksen puutelta kun käyttäytyy niin kuin sä olisit ilmaa

Yhteistyössä