Moikka moi ja heippa hei!
Lumet tulee taas rytinällä katolta.. ei oikein unta saa pidettyä hengissä, joten olen sitten hereillä.
Jahas.. tervetuloa vaan uusille! Ja kuulkaas.. luin tuossa AC:n kohdalta, että tuntee itsensä välillä/toisinaan ulkopuoliseksi.. Hmm.. Tiedättekö.. niin minäkin tunnen itseni usein ulkopuoliseksi, mutta mitä siitä?! Tännehän mahtuu ja on tervetulleita kaikki!!! Tai no.. ehkä sellasia ei välttis kaivata, jotka tulee paukuttamaan omia erinomaisia ideoitaan ainoina oikeina vaihtoehtoina.. mutta ei niitä ainakaan vielä ole vastaan täällä tullu. =)
Voi kääks.. jäin sit lukemaan ja aloin vastata niin meinas p***ele palaa piirakka uuniin... on se hieman tummahko, mutta tottapahan siihen vielä hammas pystyy ja ellei pysty ni käyn nakkaamassa metsän eläimille koko käntyn. Katsellaan ja pidetään peukkuja.
Ja joo.. :wave: Täällä minäkin ilmoittaudun siihen joukkoon joka ei lasiin sylkäise.
En kyllä kovin ole kallistellut viimeaikoina.. johtunee ensin suuresta mahasta, sitten pienestä tytöstä ja nytten siitä, ettei oikein enää jaksa! Mutta vkonloppuna olis tiedossa kaverin synttärit, joten ehkäpä siellä voisi korkata siiderin tai pari.. Eihän tämmöinen minimamma kummasia tartte, kun on jo kotiin-lähtö-kunnossa...
Mutta vastaavasti, en tuomitse enkä kohottele kulmia heille, jotka eivät käytä alkoholia tms. sehän on hyvä valinta ja hyvä systeemi, joten mikäs siinä. Ja kun mulle ei yleensäkään kuulu muitten asiat, vaikka vetäis jatkuvasti tai sit ei vetäis niin jokainen tekee itse mitä tykkää ja katsoo parhaaksi. No mutta se siitä.
Jaa nuista kiloista.. ANTAKEE TÄNNE NIITÄ KILOJA!!! Mulla on pää helisemässä, kun taas romahti paino. Viimeksi kuukausi sitten vaaka näytti 45,1kg ja alaspäin menee edelleen. Olo on sen takia vähän kurja, kun ei meinaa pää pysyä mukana tässä hoikkumisessa. Sit ärsyttää kun neuvolantäti vaan sanoo: "oot kyllä ihme äiti, kun oot nuin pirtsakka ja hoikka" No haloo!!!! Pirtsakan ilmeen saa meikillä ja siisteillä vaatteilla, ei siihen ihmettä tarvita.. ulkonäkö pettää useinkin.. ja sit kun valitan, että on vähän heikko olo, kun verenpaineetkin putoo taas niin eipä sillä mitään neuvoja ole. Kiva kiva.. ja sitten ne minipillerit antoi.. Kiva olla teini-iho-ongelmainen.. Pimpula siellä ja pimpula täällä.. järkyttävää!!! Jospa se kohta tasottuis.
Mutta mitäs sitten.. meille ei kurjuutta kummempaa kuulu. Kuten Babysevenkin kirjoitti, että arki soljuu tasaisesti omaa tahtiaan.. Mulle on joku yrittänyt aukoo päätään siitä, että oon käyny kurssilla, koulutuksessa ja kaupassa iltaisin ihan yksin.. kurssilla ja koulutuksessa olin koko päivän ja illan + yön kotona.. Oon kuulemma huono äiti kun en huomioi lapsiani tarpeeksi..
Kuulemma äidin pitäisi ajatella, että isänkin on saatava levätä, kun se kuitenkin tekee raskasta työtä.. äidin kuuluu olla kotona. :headwall: :headwall: :headwall:
:kieh: Minäpä en vaan viiti semmoista kitinää kuunnella. Minun äitiyttä ei vähennä se, että koulutan itseäni tulevaan ammattiini eikä se, että käyn kaupassa "tuulettumassa" ja hoidan samalla ruokaostokset. Yhelle akalla tuumasin vaan: "Pidäppä huoli omista asioistas ennenku tuut muita arvostelemaan ja mietippä varsin mitä ite oot aikanaa tehny..." ja lähin kävelemään siitä. Se täti ei oo oikein siinä asemassa, että kärsis muita arvostella.. ymmärtänette mitä tarkoitan. Joillekin oon letkauttanut vaan lennosta, että "tää on kuulkaas 2000-luku eikä 1800 tai 1900 -luku" Nooh.. meitä on moneen junaan ja asemalle jäi useempikin oottamaan.. Eipä nuista viiti herneitä vetää nenään.. siitähän ne vaan innostuu enemmän.
Jees.. mut nyt meen tekemään varakäntyn ja kattelen, että josko neiti rupeis heräilee..
Juu, mut nuista rytmeistä piti vielä sanoa: meillä neiti nukahtaa 21.00 omaan sänkyyn ite ja sit koppaan sen viereen 04.30 (tai jotain) kun sillä on ruoka-aika. Sit vaan seiskalta ylös. Aamupäivällä ottaa 10-15min. torkkuja ja sit 12.00 alkaa pitkät päikkärit 2-4 tuntia, joko sisällä tai ulkona. Ja illalla taas 10-15 min torkkuja tarvittaessa. Matolla viihtyy lelukaaren kanssa ja isommat leikittää sitä jos kaari ei kiinnosta. Vellit meinasin nyt ottaa kehiin, kun ne luksusyöt katosi.. en kyllä valita, kun herää vain kerran syömään.. mutta mieluumminhan sitä nukkuisi koko yön.
Mutta nyt väsään sen käntyn.. nelonen heräsi just ja on aika kiukkuinen..
Terkkuja täältä kaikille teille!
Härkis