JOULUTÄHDET05 HUHTIKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No täälläpä on hurja meno päällä :whistle:

Onnea Tanskuliinille!! :flower: :heart: :hug: Vaikka olettekin jo reissussa, en ehtinyt edes hyviä matkoja toivotella... Tulehan heti kertomaan matkakuulumiset, kun kotiudutte. Mietin aamulla, jos olisin laittanut sulle synttäritekstaria, mutta enhän mä kehdannut häiritä teidän reissua, jos vaikka olisitte nukkuneetkin silloin vielä :)

Joonatan vietiin sit eilen sinne äitille yöhoitoon... Joskus kymmenen aikoihin laitoin viesti, että joko poika nukkuu, äiti soitti jonkun ajan päästä, että ei nuku... :/ Nukuttaessa oli aloittanut ihan hysteerisen itkun, eikä ollut rauhoittunut muualle kuin syliin, reppana :( Olivat sitten pitkän nukutusyrityksen jälkeen menneet alakertaan ja Joonatan oli ollut hirmu hyvällä tuulella ja reipas, vaikka kello olikin paljon. Äiti sitten soitti mulle jonkun ajan päästä, sanoi, ettei heillä mitään hätää ole ja varmasti Joonatan jossain vaiheessa nukahtaa. Mä kuitenkin halusin pojan hakea kotiin, kun sellainen mahdollisuus oli, en halunnut, että toinen nukkumaan mentäessä taas aloittaa sen itkemisen, mä en olis itekään pystnyt nukahtaa, kun mietin, että jokohan Joonatan nukkuu vai itkeekö siellä vaan :( Mies lähti sitten hakemaan poitsua kotiin :heart: Nukahti pian, joskus 23 aikaan, eli tosi myöhään ja oli ollutkin jo mooonta tuntia hereillä, kun päikkäreiltä heräs klo 14.

Aamulla Joonatan heräs kuitenkin jo n. 6.15, mikä oli tietenkin ihan liian aikaisin, ei kuitenkaan enää millään nukahtanut takaisin, vaikka miten yritin. Noustiin sitten ylös. Rasmus oli nukkunut yllättävän hyvin, ei vääntelehtinyt niin paljoa :)

Niin, sovittiin äitin kanssa, että Jonttu menee tänään niille päiväksi hoitoon, kun ei toi yökyläily onnistunut. Mies vei poitsun samalla kun lähti itse töihin.

Mä oon aika väsynyt, oon koko aamun yrittänyt saada unta, mutta just, kun olin nukahtamassa niin Rasmus heräskin kauheeseen vääntöön :/ Eikä rauhoittunut millään, koitin taas kaiken mahdollisen ja mahdottomankin... Huusi kurkku suorana, pää punaisena... Lopulta laitoin sit tähän liinaan, kohta yritän mahdollisimman hiljaa siirtää pojan tästä sänkyynsä ja toivon todella, ettei heräis... Jos pääsis itsekin lepäilemään!

Taivaanvuohi: Miten Catriina voi?

Lillukka: Mä en kyllä tohon käärme-asiaan osaa vastata... Toivottavasti moinen ei pääse Onnia pistämään!

Nyt meen siirtämään tätä pikkumiestä...

Tulkaahan muutkin jotain kirjoittelemaan!

Voi elo mikä kaupareissu oli eilen, no siitä hyvästä tosin prisma makso meille lapsille karkit ja annalle uudet housut, siellä oli siis koiranmakkaraaltaasta jahonnu etulevy, ei huomattu sitä ja neiti käveli suoraan terävään metallinurkkaan, housut hajos samoin jalkaan tuli semmonen 10cm vekki.. Aamulla hiukka säikähettiin ku neiti heräs ni samaisesta jalasta oli koko sisäreisi vaalean punainen, ilmeisesti peitosta oli irronnu väriä mitä mä en kyl ymmärtäny et mite se sillee..

Peppi, hyvä et oli parempi yö!

Tääl oli itseasiassa loistava yö, poika heräs ekan kerran 6.30, jatko sit viel unia 9asti, samoin ku Anna ja ukko, ite heräilin jo 8maita..

Catriinan ihottuma on haalentunut jo kovasti. Yöt on vielä kiukuteltu ja äidin väsymys onkin nyt sitä luokkaa että pystyyn voisi nukahtaa.

Pepille voimia ja jaksamista vauva arkeen, sillä mun täytyy nyt sanoa että ei käy kateeksi. Sillä kun nyt taas (vaihteeksi) catriina on sairastanut 2 viikkoa niin en voi kuin kuvitella mitä se on kahden niin pienen lapsen kanssa kuin sulla on. :/ Toivottavasti pärjäätte.

Mulla ei vähääkään ole vauvakuumetta päinvastoin. Ja kun vielä miettii että ystävä piirissäni on nyt lyhyessä ajassa syntynyt 5 vauvaa niin tämä on aika kestävä tilanne.

Että näin meillä nyt ja koti huomista mennään, hitaasti mutta varmasti ;)

ps. irc kuvia mun nimimerkillä, mm. kuva Catriinasta allergian ei ihan pahimmassa vaiheessa.<br><br>

Huh, Rasmus vihdoin nukahti, heräsi kyllä, kun laskin liinasta sänkyynsä, mut otin sit viereen, meni siinä aikansa, mutta rauhottui siihen sit lopulta onneksi. Itsekin sain jonkun aikaa nukuttua!

Koivunkäpy: Oho, olipa teillä reissu :o Miten teillä aina sattuu ja tapahtuukin!

Taivaanvuohi: On tää kyllä kieltämättä aika rankkaa ollut... Joonatan on Rasmuksen syntymästä lähtien ollut kipeä, antibioottikuurin aikana kyllä yskä ja räkäisyys häipyivät, onneksi! Nyt mietin, että lähtikö se korvatulehdus, kun tuntuu korviaan harovan vähän väliä :/ Pitää viimeistään ensi viikon alussa, heti maanantaina, varailla aikaa lääkärille. Mutta kyllä sitä jotenkin jaksaakin :) Paljon paremmin ite voin ja jaksan, kuin silloin viimeisilläni :D Kiitos jaksamistoivotuksista :hug: Oli Catriinan ihottuma kyllä aika pahana :o Ihania kuvia muuten :heart:

Pitäisköhän sitä alkaa ruokaa tekemään... :wave: <br><br>

Taivanvuohi, onha tuo ollu pahana reaktio teilläki! Meillä tuli tuommonen Amorionista kans, ja maidosta ja kaurasta ja kalasta jajaja... Zyrtekki auttaa kivasti.

Heipparallaa pitkästä aikaa joulutähtöset!

Oon pikaseltaan aina lukenut kuulumisianne, mutta eipä kyllä nyt ole hirveästi muistissa kommentoitavat :ashamed:, itse asiassa muistan nyt jonkun varmaan aika vanhan jutun, kun joku pähkäili ammatin muutosta (ja varmaan useampikin oli jollain tapaa työelämän muutosten kourissa, tsemppiä vaan!), niin yksi vanha mukava testi on tämä työkkärin http://www.mol.fi/avo/avo.htm, josta voi tehdä vaikka vaan osion "Kiinnostukset", näkee vähän suuntaa minkä tyyppinen ala kiinnostaa.

Jeps, aika menee kovaa vauhtia, olin suunnilleen kuukauden flunssassa, keuhkoputkentulehdus sitten tokeni lopulta antibiooteilla (oikein vanhan ajan penisilliinikuurin anto lääkäri raskauden vuoksi). Sit olikin mies pääsiäisen ympärysviikot lomalla, ja hoideltiin kaikkia juttuja pojan allergialekurista rokotuksiin ym. ja käytiin viimeinen pidempi ajomatka ennen vauvan tuloa, lounaissuomessa miehen siskolla jossa oli paljon pieniä serkkuja leikkikaverina Joelilla. Tällä viikolla oli äitini ja siskoni kyläilemässä muutaman päivän ja miehenkin äiti käväisi. Olipa kyllä kivaa, poika nautti huomiosta täysillä ja itse sai aikuista seuraa. Voi olkaa iloisia, kenellä asuu suku lähellä :) (Olettaen että suku on mukavaa ;) )

Olo alkaa olla sellainen, ettei kovin pitkiä rupeamia voi koneella istua, sattuu selkään ja vähän joka paikasta ahistaa, maha on iso! On kiva ollut lukea Pepin vauva-taapero-elämän kuulumisia, raskaalta kuulostaa tietysti, mutta toisaalta ihan normaalia aktiivista elämää tunnutte viettävän :)
Reilun parin viikon päästä on synnytystapa-arvio, toivoakseni viiden viikon päästä tulokas olisi jo käsissä, jos ei sitten päätä syntyä etukäteen :whistle: Jaa, tuleepa niin omaa napaa, että lopettelen ja yritän hypätä aktiivisempaan seurantaan ja kommentointiin, sen minkä raskausdementialtani pystyn. Siitä tulikin mieleeni gallupin aihe:
Palautuuko aivot enää koskaan raskauksien ja imetysten jälkeen ennalleen?? Ainakin tuntuu että osa muistista, hoksottimista ja huumorintajusta on jäänyt jonnekin matkalle, aikaan ennen ensimmäistä raskautta :/ :headwall: :D

Jaksamista niille joilla ollaan kipeinä tai väsyneitä, ja lokoisaa viikonloppua kaikille!

Huomenta!

ONNEA NIISKUNEITI!!! :flower: :heart: :hug:

Eilinen meni kivasti, kun Jonttu oli koko miehen työpäivän mun äitillä hoidossa :) Huomasi, että miten helppoa se on joskus ollut vaan yhden pienen vauvan kanssa :whistle: :D

Illalla Joonatan oli kovin väsynyt, muttei jostain syystä halunnut sänkyynsä jäädä, kauhea itku vaan alkoi :( Menin sitten vähäksi aikaa silittelemään poikaa, Rasmus oli kantoliinassa, mutta ihan hyvin se onnistui :D Lopulta Jonttu sitten rauhottui, mutta nukuttamisessa meni kaikenkaikkiaan 1,5h :o Siitä onneksi vaan puolisen tuntia sitä silittelyä ja vähän sylissä pitoa silloin alkuun, kun ei meinannut rauhoittua. Rasmus ei herännyt, kun siirsin sen liinasta omaan sänkyynsä ja nukkui sängyssään jonkun aikaa. Rasmus heräsi joskus 06.30 aikaan, Joonatan heräsi ekan kerran vasta 06.45!

Täksi päiväksi ei ole varmaan taaskaan mitään tekemistä :( Ja ilmakin on tollanen ihan kökkö :/ Pakko kuitenkin jotain keksiä...

Lumikarpalo: Olipa kiva kuulla teistäkin. Jaksamisia kovasti loppuraskauteen :hug: :hug: Tiiättekö muuten kumpi on tulossa? Jos ette niin onko jonkinnäköistä tyttö/poikaoloa? :) Paljon niitä viikkoja nyt sit siis on? Niin tuosta gallupista vielä.. En usko, että aivot koskaan palautuvat ennalleen :D Ja luulen, että joka raskaus vaan pilaa niitä lisää :D

Mitäs muuten Tigrulle ja Jemmalle kuuluu? Paljos teillä on viikkoja? Tiedättekö te, kumpi on tulossa/onko mitään oloja? Entä Niiskuneiti, etkös sä aikonut ottaa siitä selvää? :D Koska sulla on rakenneultra?

No, nyt onkin mentävä taas syöttämään tää pikkumies :wave: <br><br>

Sunnuntaita kaikille!

Tanskuliinille hiukan myöhässä synttäriONNITTELUT!!! :flower: :hug:

Niiskuneidille Hyvää Syntymäpäivää!! :flower: :hug:

Miikka kattoo hetken teletappeja niin, jospa minä hetken ehtisin kirjoitella jotain. töihinkin pitäisi kohta rientää. Mies lähti aiemmin tuossa ajelemaan mummolaan hakemaan aleksia kotiin. isäni tulee sit kohta hetkeksi tänne miikan kanssa.

Meillä on ollut ihana viikonloppu..vaikka olenkin käynyt välillä töissä myös. Perjantai-iltana, kun tulin töistä niin täällä odotti pöydässä juustoja, hapankorppuja ja viiniä, sekä tietty kynttilät. miikka tietty nukkumassa. :heart: oli aivan mahtava yllätys. saatiin ihan rauhassa rupatella ja nautiskella hyvästä iltapalasta. :p Eilen kävin aamun töissä ja illalla tuli miehen sisko poikaystävän kanssa miikkaa hoitaa. me käytiin teatterissa ja amarillossa syömässä. puolenyön aikoihin oltiin jo kotona ja uni maistui todella. :D

Käpynen, olipas teillä hurja risman reissu. onneksi ei pahemmin käynyt. :ashamed:

Pepille, jaksamista arjen pyöritykseen. :hug: mukava kun viime yö vaihteeksi meni noin hyvin.

lumikarpalo, aivot, mitkä ne on...mulla ne on todella kadonneet jonnekin kauas kauas aikojen taakse. auttaa vielä hirveästi tähän muistamattomuuteen että oon dementiaosastolla töissä. :whistle: jaksuja loppuraskauteen. :hug:

Jospa vääntäytyisi keittiiöön laittaa sapuskaa ja lähtis kohta töihin... :wave:

Niiskikselle ja tanskulle synttäri onnittelut!

Yö meni ok, tosin ite heräsin 4-5aikaan ku selkä oli sieluttoman kipee ja jumissa \|O eipä sit tarvinnu nukkuu..

Lumikarpalo: aivot... mä oon joskus kuullu niistä.. kyllä ne Annan jälkeen vähän palautu, mut en tiä kui nyt, niihä ne sanoo et menee 6-12kk imetyksen loputua et ne palautuu, jos palautuu.

Ootellaan et jätkät tulee räiskimään, huomaa et kevät koittaa kun moinen harrastus astuu kuvioihin :laugh: pitäs varmaan laittaa ruokaa pataljoonalle tänään...

Heips taas. Mä aattelin tätä ketjua pitää pystyssä :whistle:

Ilma olikin ihana täällä meillä, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta B) Lähdettiin koko perhe kävelylle ja puistoon :) Käveltiin aika pitkä matka, käytiin välillä huoltiksella syöttämässä Jonttu. Joonatan käveli tosi pitkän aikaa, haluaa tietenkin koko ajan kävellä itse, mutta kun tuppaa menemään aina väärään suuntaan :whistle: Puistossa ei ollut porttia, joten tietenkin piti lähteä jatkuvasti teille kävelemään ja kun perään lähti niin poikapa pisti töppöstä toisen eteen lujaa tahtia :D

Jellona: Mukavalta teidän viikonloppu kuulosti :heart:

Eipä mulla tämän ihmeempiä... Teki toi käveleminen ja raitis ilma kyllä hyvää B) Eilen olin koko päivän sisällä. No mut, se on :wave:

Heips pikaiseen,

kova ikävä on teitä siskot. Meillä on taas kiirettä, yllätys yllätys, ja töitä oon tehnyt tänkin sunnuntai-illan. Matiaksen kanssa olin muutaman päivän sen korvatulehduksen takia kotona ja mietin täällä ihmeissäni, että miten kenelläkään yrittäjällä voi olla lapsia?? Ihan mahdoton yhtälö. Ja mä en oo edes yrittäjä, vaan osakas.
No, onneksi Matias on jo parempi terveyden kannalta, mutta ihan karmea kiukkuus sillä on kyllä. Voiko jo nyt olla uhmaa? Vai onko toi jotain reagointia siihen lääkkeeseen, tai hampaiden tuloa, tai tai tai... :o
Lillukalle piti sanoa, että rantakäärmeetkin puree, niitä tosin pitäisi olla vaan rantojen läheisyydessä. Ja niiden puremat on tavalliselle ihmiselle suht vaarattomia, mut joillekin voi aiheuttaa allergiareaktioita, kuten esim. hyttysen purematkin. Ja pahimmillaan puremakohta voi tietty tulehtua. Mut jos sua kyy on purrut, niin aika hyvä vastustuskyky sulla on. Mä olen ymmärtänyt, että kyyn puremasta pitää aina mennä vähintään lääkäriin, jos ei sairaalankin, monille se voi aiheuttaa vahvojakin reaktioita. Meillä on sama pelko mökillä Matiaksen kanssa, että miten suojata se kyiltä... saappaat on jo ostettu ja kovaa meteliä aiotaan pitää, tömistellä jne. Ja varovaisuus kai on se kaiken a ja o. Punkit onkin sitten se seuraava murhe. No me aiotaan ottaa rokote, kaikki 3, on suoja edes sitä aivokuumetta vastaan...
Kauheesti tulis taas juttua, mutta itseasiassa tulin vaan tekemään viimeisen muistutuksen, että jos vielä on joku joka haluaa kuvakollaasiin mukaan, niin asetan takarajaksi tän kuun viimeisen päivän, eli 30.4. Voisitteko ystäväiset myös muistutella toisianne, kun mä en täällä varmaan kauheasti ehdi viikolla käymään. KIITOS.
Juu, nyt vielä kotihommien pariin ja sit nukkumaan.

-kaiza-
:hug:

Home sweet home.

Kiitoksia vielä kerran Käpyselle (jos sopii taidammekin tulla ensi kerralla kokonaan teille ja käydä sieltä ksäsin sukuloimassa B) ). Tyttö pisti nyt loppuajasta torstaina, perjantaina ja nyt tänään kunnon niskoittelu kohtaukset pystyyn. Niin että tätä äitiä hävetti... :ashamed:

Sami tuli kipeäksi. Joten käytiin sitten lauantaina tutustumassa Leppävirran tk:n päivystykseen. Odotettiin vaan 20 minsaa ja päästiin lääkärille. Vasen korva tulehtunut ja keuhkoissa limaa. Saatiin antibiootit ja Ventolinea. Ja tänään ei onneksi ollut enää kuumetta, joten automatkakin sujui hyvin kotiin.

Mitäpä opin tällä matkalla? Pienille lapsille kannattaa olla rattaat ja matkasänky, isoisovanhemmat eivät ymmärrä kiukuttelevia lapsia ja heidän luonaan ei voi viipyä 3 vrk:ta pidempään. Lapsille ja itselleen kannattaa ottaa koko vaatekaappi mukaan (sillä nytkin oli taas aivan helv.tillisen viileä). Ja vuokrata tätä homamaa varten iso auto.
Ja ne hermot kannattaa varustaa ÄÄRIMMÄISEN joustavalla pinnalla.

Kaizalle pikaiseen, jos käyt lukemassa. Mua puri joskus yli 10v sitten kyy, siitä tuli aivan järkky turvoksiin jalka. Nyt tosi pieni punoitus tuossa purema-alueella, eli veikkaan rantakäärmettä. Meillä ei ole rantaan kun reilut 50m ja juuri sinä päivänä käytiin Onnin kanssa rannassa + puljattiin "juoksennella" tässä meidän talon ja rannan välisessä maastossa, ja tuossa rannassa ollaan nähty aiemmin rantakäärmeitä. Toivottavasti teillä alkaisi sairastlut helpottaa!!!!! Voimia! Uhmasta, meillä oli Onnilla joku aika sitten kiukkuisempi kausi, mun mielestä oli jotain "esiuhmaa", kuulema reilun vuoden ikäisillä sitä voip olla.

Tänään käytiin Kiteen eläinpuistossa, se on 6-tien varressa et jos joku kesällä liikkuu esim. Joensuun - Lappeenrannan väliä, niin tiedoksi että ihan kiva paikka on. 2km on reitin pituus, noin 50 eri eläinlajia on, hyvin näkyivät. Joiltain kohdin voisi siistimpi olla paikka mutta ihan perussiisti siis kuitenkin oli. Onni tykkäsi valtavasti, matki eläimien ääniä, hihkui "äitiiii, itiii" ja osoitteli hurjana eläimiä. Suloista seurattavaa. Suloista on myös se, että Onni on oppinut sanomaan "öitä" ennen kuin menee nukkumaan :heart: .

Lillukka

Smirge: mikäli ette meinaa montaa viikkoa mojottua niin tervetuloa! :D oli meil sen verran kivaa, eikä ainakaan mulle tullu oloa et tekis mieli tunkee sut kera lasten autoon takas :laugh: Juu iiiiso auto on pop matkatessa, meil teki tiukkaa sopii mersuun takapenkille Annan kans sillo ku viimeiks reissattiin..
Tavarat lähtee postiin heti, kun mä muistan käydä moisessa hienoudessa.. Ja ehän teitin neiti es osaa kiukuta ;)

Onhan nyt varmasti vieraita kuulolla, teen tosi kunnon -huonoäiti paljastuksen-.. Meidän neii oli tänään lähes koko päivän poikien kanssa softaamassa, hauska oli kuunnella kun kannusti poikia, ei tietty neitillä ollu pyssyä.. Asian mukaisesti toki oli varustettu, eikä ees yhtään haaveria käyny, neitille siis..

Mua pelottaa, siis oikeesti pelottaa tiistainen hlääkäri, kun ei tiedä mitä se sanoo, huonolla tuurilla kun tulee sairaala reissu nuitten viisureitten kans \|O Ja keskiviikolle on hovikuski varattu, ei tarvii kylkileikkauksen jälkee ajella ite.

Kaizalle piti sanoo et juu, kyllä se voi uhmaakin olla jo nyt.

Maanantaihuomenia :)

Olipas aivan IHANA viikonloppu Tallinnassa :heart: Mies oli järjestänyt niin upean reissun ettei tosikaan! Tosin lauantaiaamulla meinasi paniikkia pukkaa kun laivafirmalta tuli tekstari että katamaraanin lähtö on peruttu kovan tuulen takia... Onneksi saatiin liput toiseen isompaan paattiin ja päästiin matkaan suunnitellusti. Menomatkalla paatti keinui ihan kamalasti ja henkilökunta jakoi ykäpusseja :x Mulle ei ihme kyllä tullut yhtään huonoa oloa, pystyin jopa juomaan kahvia ja syömään sämpylää :D Mies sensijaan vietti puolet matkasta (n 50min) vessassa, sillä oli tosi huono olo :( Onneksi helpotti heti kun päästiin perille. Mentiin taksilla hotelliin, aivan ihanaan pieneen 20 huoneen hotlaan, se sijaitsi vanhassa kaupungissa. Huone oli sviitti joka oli koristeltu punaisin sydämin ja ruusuin :heart: Pöydällä oli kuoharia ja lautasellinen hedelmiä suklaakastikkeella :p Illaksi mies oli varannut jo etukäteen kolmen lajin illallisen hotellin ravintolasta ja sunnuntaiaamuksi tilaussaunan. Aamulla saatiin aamiainen huoneeseen :) Olin ihan äimän käkenä että mun mieheltä löytyy noin paljon romantiikkaa, oli aivan ihanaa :heart: Lauantaina oli aika kylmä ilma ja satoikin joten käytiin vain muutamassa kauppakeskuksessa. Eka meidän piti lähteä illalla baariin tai yökerhoon mutta illallisen jälkeen meitä alkoi väsyttämään ( :whistle: ) ja sitten jämähdettiinkin huoneeseen. Me katsottiin Karpolla on asiaa ja Huuma -mutta sitä ei saa kertoa kenellekään... :whistle: :laugh: Eilen olikin tosi kiva ilma ja kierreltiin enemmän kaupungilla. Löydettiin tytöille aivan ihanat mekot miehen siskon häihin, ne olikin kovan etsinnän alla reissussa. Itselleni ostin kaksi jumppapaitaa, pojille ostin karkkia ja tytöille penaalit (ne ovat kovia kynien järjestelijöitä :D ). Mies ei löytänyt itselleen mitään, yritti se kyllä etsiä takkia. Me ei muuten nyt sikailtu ollenkaan :D Ruuan kanssa juotiin lasilliset viiniä, ei muuta -oltiin siis ihan siivosti ;) Mummot olivat pärjänneet kotona lapsilauman kanssa tosi hyvin, tytöt olivat nukkuneet hyvin ja pojat olivat käyttäytyneet hyvin... :)

Niiskuneiti: myöhästyneet ONNITTELUT eilisen johdosta :hug: :heart:

Peppi, Jellona ja Koivunkäpy: kiitos onnitteluista, olette ihania :hug:

Olipas Koivunkävyllä hurja kauppareissu :o Teille kyllä sattuu ja tapahtuu... :whistle:

Lumikarpalo: ei ne aivot palaudu koskaan :whistle: Näin neljän raskauden jälkeen voin sanoa että pääkoppa on aivan tyhjä :D

Pitäis kai käydä kaupassa, jääkaappi loistaa tyhjyyttään...
Mukavaa viikonalkua kaikille!
Tansku & tyttelit

Tanskulla on ollu oikein ihanan kuulonen reissu, mäki tahon! :snotty:

Juu meilläpä ei kattokaas oo pitkilleen taas sattunu mitään radikaalia, ni pitäähä se vähintään kerran kk yrittää saada äipälle sydäri aikaan..

Meillä meni yö niin loistavasti ´taas ettei tosikaan! :heart: poika on keksinyt yön tarkotuksen.

Maanantaita täältäkin :wave:

Me lähdettiin eilen heti Jontun päikkäreiden jälkeen Korkeasaareen! Oli niin ihana ilma B) Otettiin mun pikkuveli ja kaveriperhekin mukaan. Joonatan ei oikein eläimien päälle ymmärtänyt, varsinkaan niiden, jotka olivat jossain vähän kauempana. Leopardia kyllä katseli, kun se käveli siitä ihan lasin edestä monta kertaa =) Aika huonosti oli eläimiä aitauksissaan ja esillä :/ Meinattiin vaatia rahoja takaisin :whistle:

Joonatan nukahti aika nopeasti, heräsi kerran yöllä ja aamulla joskus 06.30 aikaan. Rasmuksella väänsi mahassa taas pahemman kerran :( Mä olin hereillä yöllä monta tuntia, enemmän, kuin mitä nukuin :( Päätä särkee ja oon tosi väsynyt :/ Mies lähti Jontun kanssa käymään lentokentällä, sille on tullut taas jotain levyjä sinne... Rasmus nukahti just tähän liinaan, koitan kohta siirtää sitä tuonne sänkyyn, jos itsekin pääsis vähän lepäilemään!

Kaiza: Jaksamisia sinne kiireen ja uhman (?) keskelle :hug: Mukava on aina lukea teidän kuulumisianne! Joonatan on myös aika kova uhmaamaan... Kamala huuto, jos ei saa mitä tahtoo ja kiukuttelua riittää pitkin päivää aika kivasti :kieh:

Tanskuliini: Voi että kuulosti upealta teidän reissu!! :heart:

Koivunkäpy: Kiva, että teillä on tajuttu nukkua :)

Juu, eipä tässä taas tämän kummempia tällä kertaa :whistle: :D :wave:

Huomenta kaikille!

Olipa kiva nukkua omassa sängyssä.

Ihanan kuulonen reissu Tansku. Kyl nä noi miehet osaa välillä yllättää (mutta aivan liian harvoin).

Pepiile sinne jaksamista. Mutta se on kiva että Rasmus viihtyy kantoliinassa. Silloin kun Sami oli kk ikäinen, niin nukutin pojun aina iltapäiväunille sinne liinaan, koska Sami halusi nukkua sylissä siihen aikaan päivästä.

Kipeille paranemisia ja muille haleja tasapuolisesti :flower:

Maanantaitervehdys täältäkin! :wave:

Kiitoksia kovasti minuakin onnitelleille, olette kyllä ihania! :hug: :heart: Niin ja Unettomalle paljon kiitoksia kortista! :)

Tanskuliinille myöhästyneet synttärionnittelut! :flower: Aivan ihanalle kuulosti teidän reissunne! ;)

Pepille jaksamista öiden kanssa! :hug: Juu, me kyllä halutaan tietää vauvan sukupuoli etukäteen. Rakenneultra on 9.5. Jos sukupuoli ei siellä selviä, niin sitten mennään varmaankin 4D-ultraan.

Koivunkäpy: Hienoa, että teillä on alettu öisin nukkumaan! Aika hurjalta tosiaan kuulosti teidän kauppareissu... :o

Lumikarpalo: Jaksamista loppuraskauteen! :hug:

Minkämerkkisiä/millaisia saappaita teillä on taaperoillanne? Pitäis ostaa Joonakselle uudet saappaat ja ois kiva, että ne sais edes jotenkin jalkaan :whistle:

Eipä nyt tainnut olla muuta mielessä, joten mukavaa päivää vaan kaikille!

-Niiskis ja Helmi 18+3-

:D Vihdoin Catriina nukkui viime yönä ilman heräämistä. Äitillä loppuikin uni jo kuudelta kun oli koko yön odottanut koska huuto alkaa. No olen silti iloinen ja onnellinen.

Teinpä juuri tempun ja hain työvoimakoulutukseen. Lähihoitajaksi ajattelin lähteä opiskelemaan. 2 vuoden koulutus alkaisi syksyllä js saavat oppilas määrän täyteen. \|O vähän jännittää. Mutta olen aivan innoissani! Äitini on nyt samallaisessa koulutuksessa, joten on hyvä sitten hänen perässään mennä.

Eli näin nyt!

Ai niin joku kyseli lasten saappaista. meillä Catriinalla mun vanhat nokialaiset kumpparit sellaiset -80 luvun pikkuiset ja punaiset.

Meillä on tavis kumpparit, merkistä ei tietoa. Annahan kävelis kumppareilla kesät talvet ja juhlat kans :laugh:

Kauppareissusta, oon tyytyväinen ettei ollu kesäkeli ja Annal esim. hame päällä siitä ois tullu meinaan sairaalareissu sit, se metallikulma ois repiny ihan salettiin tosi pahan vekin..

Heipparallaa :wave:

Tanskuliinille & Niiskuneidille myöhästyneet synttärionnittelut ja isot puskat :flower:

Oli niin kiireinen vkl, etten koneellakaan joutanut käymään. Ihanaa, kun mies oli kotosalla :heart: Nyt onkin tän viikon Kuopiossa töissä, joten arvatkaa vaan onko luxusta, kun mies illalla kasin jälkeen kotiin pärähtää ja aamulla lähtee vasta ennen 11 takaisin töihin!! Mehän nähhään tällä viikolla ihan hurjan paljon toisiamme :heart: Lähtee sitten perjantaina ajelemaan Lappeenrantaan (messut) ja tulee sunnuntai-iltana myöhään kotiin. Mut onkin sit tietty maanantain ja tiistain kotosalla :heart:

Sitä tulikin mieleen, että millaisia vappusuunnitelmia teillä on?
Meillä ei kummempia, kotona ollaan ja herkutellaan niin paljon, kun napa sietää :D Vappupäivänä jos olis hyvä ilma, niin olis mukava tietty torilla käydä pyörähtämässä.

Vkl käytiin kälyn luona ja tuotiin vauvajuttuja mukanamme kotiin. Ostettiin siis heiltä sitteri, kaukalo ja hoitotaso, Jullen vanhat kun kerettiin myydä. Eilen sitten laittelin sängyn tilavaatteita vaille valmiiksi. Ja vauvan vaatteet on pestynä lipaston laatikossa. En malttaisi odottaa, että saadaan PikkuWerneri kotiin tuhisemaan :heart:

Jellona, kävittekö Mikkelin messuilla? Mies oli teitä odotellut visiitille :D Olis tarjonnut firman piikkiin pullakaffet!
Ja siinä sivussa koittanut suojata teidän kodin :D

Kaiza, juu tosiaan voi olla jo uhmaa! Meillä huonoina päivinä huudetaan (itketään suoraa huutoa) tunti kerrallaan :D On sen verran sisukas kaveri, että oksat pois :D Minuun on tullunna, olen saanut itkukramppejakin... Mut tykkään, että lapsella on luonnetta! Vaiks hermoonhan se kamala huutaminen toisinaan ottaa. Silloin meidän pikkumiestä ei voi edes katsoa, huuto on silloin kahta kauheampaa :D Jatkan vaan hommiani ja olen kuin en olisikaan. Sitten kiukkukohtauksen jälkeen tulee syliin ja pyytelee tavallaan anteeksi :heart:

Jaahas, täytynee itsekin oikaista soffalle. Julle onkin nukahtanut sänkyynsä, meni sinne leikkimään ja nyt nukkuu unipupu kainalossa, peitteen alla :heart: Mahtaa ukkelille tulla jossain vaiheessa kuuma :D

Mut oikein mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 29+0 :heart:

Yhteistyössä