***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Keskiviikkoa! :wave:

Joonaksella ei hetki sitten ollut kuumetta, mutta luulenpa että aamuyöllä annettu lääke vielä vaikuttaa... Mikä muuten on Panadolin vaikutusaika? :whistle: Illalla ja aamuyöllä oli 39 astetta lämpöä ennen lääkkeenantoa :o Nukkuikin yön aika levottomasti... Vähän väliä heräsi itkeskelemään niin että piti käydä rauhoittelemassa. Otettiin hetkeksi meidän väliinkin, mutta eipä siitäkään mitään tullut. Nyt nukkuu taas, vaikka vasta reilu tunti sitten heräsi yöunilta.

Kiitoksia kaikille paranemistoivotuksista, toivottavasti ne pian tehoaisi! :)

Jellona: Juu niinhän se la vaan lähenee :D Joonas syntyi rv:lla 40+2 eli jos tämä samoihin aikoihin syntyy, niin kyllä siihen vielä jonkin verran aikaa on ;) Mukavia vapaapäiviä! =)

Koivunkäpy: Toivottavasti pian saisit äänesi takaisin! :hug:

Danjuska: Tatulle edelleen pikaista paranemista! :hug:

No nyt tekemään jotakin hyödyllistä... :)

Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Aamupäivää täältä napapiiriltä!

Mekin liitytään :snotty: flunssaisten kerhoon. A:lle tuli toissapäivänä ja v:lle eilen. On kurjan kuuloista kun pikkuinen ja isompi rohisee. Yö meni sitten kuten arvaatte pikku pätkissä. Pienempi heräili tunnin välein ja nukuin 3h keinutuolissa, nyt selkä kipee.
A puhui unissaan jotain traktoreista :D tais olla hiukan kuumetta aamulla mut nyt ijan pirteänä leikkii.
Veetille laitoin tippoja nenään hiukan on helpottanu sen oloa.

Danjuska hyvä kun mainitsit tuosta sipulista pitää kokeilla ens yönä!

Ite oon ottanu carmolista ettei tulis enempää kipeeks, nyt jo kurkkua kivistää :kieh:
Ikävä olla kipeä reissussa.

mut nyt syömään lounasta ja sitten pikkäreille poikien kanssa

Pepille piti sanoo että Veetistä meinas tulla ihan ekaks Leo ja sitten Leevi.

Isot paranemis halit kaikille :hug:

Moi!

Nyt ihan pikaiseen, myöhemmin sit enemmän.

Rasmus ja Sami lähti yöllä 3 aikaan Jorviin, kun Rasmuksen oli vaikea hengittää, yski ja ynisi, en oikein osaa kuvailla sitä, sellasta vinkuvaa hengitystä ja koko ajan haukkuvaa yskää :( Maitoa kun koitin antaa niin ei pystynyt ollenkaan juomaan. Oli jotenkin velton tuntuinenkin :'( Mä olin niin paniikissa tai hysteerinen, ettei musta ollut lähtijäksi. Sairaalassa Rasmus hengitti sitä höyryä, sen mukana oli jotain lääkettä ja sai kortisoniakin. Helpotti huomattavasti hengitys ja muutenkin. 6 aikaan olivat takaisin kotona. Ohjeina viileä ilma (tuuletettu makkari, tai sitten pystyasennossa parvekkeella, pitäis auttaa, jos meinaa hengitys vaikeutua), jos nämäkään eivät auta niin takas lääkäriin. Kurkunpääntulehdushan se oli, mitä epäilinkin. Niin ja höyryhengityskin auttaa, laskee kuumaa vettä ammeeseen kylpyhuoneessa ja siellä sitä hengittelee tms.

Viisaudenhampaan poisto meni tosi hyvin, nyt, kun puudutus alkaa menemään täysin ohi niin vähän särkee, mut ei ainakaan vielä kovin pahasti.

Nyt menen syömään, kauhea nälkä! Joonatan jo nukkuu ja iskä laittaa kohta taas Rasmuksenkin nukkumaan. Kommentoin ens kerralla sit :wave:

Peppi: Voi pikkuista Rasmusta... :'( Toivottavasti poika pian tulisi kuntoon! :hug: Sinullekin pikaista toipumista hampaanpoistosta! :hug:

Tigru: Teidänkin poppoolle pikaista paranemista! :hug:

Joonas nukkuu taas ja mulla aikas tylsää, kun ei aina vaan kotihommiakaan jaksaisi tehdä... :whistle: No ehkä pyykinpesukone sentään pitäisi laittaa pyörimään :)

Moikkis! :wave:

Keskiviikoa kaikille

Täällä kamalaa päänsärkyä :'(
Huomenna tilaan ajan lääkärille ja menen selvittään mistä h.elkutista tää jatkuva pään juiliminen johtuu,mulla siis on taas alkanut pää särkemään viikossa noin 4 päivänä ainakin.
Siihen ei auta mitkään apteekista saatavat päänsärkylääkkeet,joten alan olla aika ihmeissäni.
Niskat tietty on aina jumissa mutta ei sekään tälläistä jatkuvaa ongelmaa tee,varsinkin kun mun niskoja kuitenkin hierotaan viikottain :/

Tänään oli keskimmäisen kerhopäivä,ekaa kertaa oli siellä taas ja hyvin meni,oli ollut kivaa.
Olin sillävälin yhdellä kaverilla Oskarin kanssa,kiva niin ei tarttenut suotta ajella taas kotiin sillä välin,tulee kuitenkin yhteen suuntaan matkaa aina 15km =)

Oskarin laitoin nukkumaan sänkyynsä ja meinasin itsekin torkkua hetken,mutta tulinkin teidän seuraanne ;)
Nukkuuko teidän muiden tähtöset sisällä vai ulkona?
Oskari nukkuu nykyään sisällä,mutta kyllä se ulkonakin nukkuisi mikäli veisin :)
Joskus kun käyn lenkillä iltapäivällä niin nukahtaa rattaisiinsa ja nukkuu päiväunensa pihalla :)

Huomenna tarttis leipoa jotain,käytiin eilen puolukassa ja kerättiin ämpärillinen ihan hetkessä!Meillä ukko syö puolukoita paljon joten niitä tarvitaan,itse en tykkää yhtään :x
Olisko jollain jotain leivontaohjetta,puolukoista?
Loput laitankin sitten pakkaseen.

Koivunkävylle paranemisia,joko sait äänesi takas?
Peppi:Muista varata särkylääkettä kotiin jos sattuu leuka tulemaan kipeeksi niinkun mulla ;)
Tanskuliini:Mitenkäs työt maittaa?Oli kiva lukea teidänkin kuulumisia :hug:
Niiskuneiti:En tiedä yhtään tuosta panadolin vaikutusajasta,meillä se jostain syystä on aina toiminut huonosti kaikilla,ollaan saatukin sen takia reseptilla pronaxenia.
Meillä tuo pronaxen toiminut hyvin,mutta panadol ei :/

Nyt pitää keittää ehtoopäivä teet :whistle: :wave:

Päiviä!

täällä siivottu ja puunattu, että viittii ihmisiä sisään päästää, siis niille kynttiläkutsuille. :) pojat olleet hiukan kiukuisia, mut nyt mikkis jo päikkäreillä ja aleksi sängyssään, touhuaa kyllä kaikenlaista siellä. kuhan nyt edes lepäisi. =)
oikeesti mua ottaa aivoon sellaiset ihmiset, jotka aina lupaavat tulla kekkereille sun muille, mut sit loppujen lopuksi peruvat aina tulonsa tai säätävät tulonsa silloin kun heille parhaiten sopii. :kieh: Miehen hyvän kaverin vaimo on just tollainen..toiset kutsut jo ainakin mihin tulonsa perui tänään siis ei yllättänyt mua yhtään. miehellekin sanoin että uskon ihmisen tuloon vasta sitten kun itse istuu täällä. asuvat siis tässä aivan vieressä meitä ja heillä on koht 2-vee tyttö. usein ollaan tekemisissä. ja mies on aivan eri maata. onko kellään ollut ikinä vastaavaa??

peppi, Rasmukselle ihan hirmuisesti Paranemisia ja voimia. toivottavasti pian helpottaisi. :hug: ja sullekin paranemisia viisaudenhampaan poistosta. :hug:

tigrun poppoolle, kovasti paranemisia. :hug: kohta noi taudit varmaan jylläävät meilläkin, kun hoitokin juuri aloitettiin. toivotaan ettei kuitenkaan. onneksi pojat ei kaikkia tauteja helposti saa. lähettekö te milloin s-linnasta takaisin kotia??

milloinkohan lillukka ja tigru olivat tapaamassa?? onko teillä siis jo tarkempaa tietoa. mulla hiukan huonosti työvuorot kyllä ensi vkolla. la-su ja ma vasta vapaita siis 8.9-10.9. perjantaina on aamuvuoro.

mullakin pyykkikone pyörimässä. niiskuneiti :wave: joonakselle edelleen kovasti paranemisia :hug:

danjuska, kiva että tatu parempana. jaksuja :hug:

Hannamari, laiton sulle yv:tä.

sataako kaikkialla muuallakin? täällä aamusta asti tullut vettä. käytiin kyllä hetki pyörähtää pihalla ennen lounasta.
pitäis muutama lasku maksaa ja josko sitten päästäis aleksin sängystään pois ja vaiks piirtelis sen kans. pirteetä loppupäivää kaikille siskoille! :hug: :wave:

Moi :wave:

Uneton koululta kirjoittaa :wave: ;)

Luin äsken teidän kuulumisia, jotain ehdin tässä kommentoimaankin.

Peppi85 Rasmukselle pikaista paranemista :heart: :hug:
Meillä oli keväällä riesana kurkunpääntulehdukset :/

Tinttamooses: meillä nukutaan sisällä, on jo pitkään nukuttu.

Sataa, sataa ropisee.
Joka aamu on saanut kastua jonkin verran.

Niiskuneiti meillä oli sen vaikutusaika n. 2-4 tuntia, riippui vähän kuumeen korkeudesta ja muun taudinkuvasta.

Jelu sukulaisissa on muutamissa tuota kuvaamaasi ominaisuutta ja aina vaan se saa veren kiehumaan ;) |O

Joo, nyt varmaan pitää tehdä kouluhommia :whistle: :whistle:

Moro täältäkin, pidi ryhdistäytyä kirjoittamaan kun Peppi kaipailit.Ja Jellona kyselit mun ja Tigrun tapaamista. Me ei olla vielä sovittu mitään. Tigru saapuu noin 5.9 tänne kulmille. Meillä on silloin vkl:na vieraita jolloinka Jelu sulla vapaata, mut jos sovittais treffit Savonlinnaan, voisin varmaan siksi aikaa sinne ajella. Vieraat on nimitääin mun "miehen" et sikäli enköhän siksi aikaa voi tulla. Jos ois "omia vieraita" niin ei sitä vois sit lähtä. Mut onko sit liian hankala jos ollaan jossain muualla kun jonkin kotona? Meille ei vaan silloin oikeen sovi vieraitten aikaan, kun voi olla vähän tiivis tunnelma. Mut mietitään! Muoks muoks: nythän mä hoksasin et JONNA oletko tulossa tapaamiseen myös? Harmittaa kun viimekertainen ei onnistunu.

Onni tuolla heräilee päikyiltä mut nopsaan:
sairasteleville PARANEMISIA!

Täällä pidetty sadetta, onneks joku rakonen ollut että ulos päässyt. Eilen oli muskari, huomenna tulee kaveri lapsensa kaa.

Jellona: Meillä ei tällä hetkellä ole kyllä minkään näköisiä suunnitelmia syyskuun jälkeen, ainiin, lähdetään kyllä sinne etelään 28.11. ja mun synttärit on 16.11., mut muuta ei taida olla... Katotaanko lähempänä sitä, hirveen vaikee vielä sanoa =) Kiva, että pojat jäävät hoitoon hyvin ja tykkäävät olla.

Koivunkäpy: Saitko niitä tuloksia jo?

Niiskuneiti: Kiitos :hug: Panadolin vaikutusaika.. Sanoisin et meillä se on ollut reilu pari tuntia. Kunpa se Joonaskin pian tervehtyisi!

Tigru: Paranemisia teidänkin pojille, varsinkin pienemmälle, se tosiaan on inhottavaa, kun vauva sairastaa :( On jotenkin niin avuton ja pikkuinen...

Tinttamooses: Joonatan nukkuu edelleen parvekkeella päiväunet. Mun kaveri teki yks kerta puolukkapiirakkaa, sellasella makealla kermaviili-kastikkeella ja oli hyvää. Pohja siis sama, kuin esim. mustikkapiirakassa.

Jellonalle vielä: Kiitos :hug: Ärsyttäviä tommoset vieraat :headwall: Täällä ei sada, mut on kauheen pilvistä ja kylmä :|

Uneton: Kiitos :hug:

Rasmuksen hengitys on pikkusen raskasta, en taaskaan oikein osaa kuvailla oikeilla sanoilla, mutt ehdottomasti kuitenkin parempaa, mitä se esim. viime yönä oli! Toivottavasti menis hirmu pian ohi kokonaan. On niin reppana, hyvällä tuulella ja hymyileväinen, helppohoitoinen, väsähtää vaan nopeammin :heart: On kyllä tosi tylsää, kun vauva on kipeä :(

Peppi: täällä on kyllä ohjeistus jotta laryngiitissa ei missään tapauksessa höyryä kotona.. Pikaista paranemista!

Ei ääni on edelleen hukassa, hätyytin systerin miehen illaks tänne ei sill muutakaa oo ku systeri on puolilleöin töissä ja sen pitäs sit kuitenki aamulla lähtee kuuden aikaan viimeistää ajelee töihin..

Pää lyö tyhjää..

Uneton, olin yllätysyllätys leikkimässä nukkuvaa ku olit huudellu :wave:

Ja jellona: mikäs siinä kun ees ilmottasivat, meillä ne vaan jätää tulematta |O

Voi kiesus että tekis mieli tuoretta pullaa :p vaan ei kyllä jaksa alkaa leipoo mitää..

Niin ja tulokset tuli, virusperäistä ainaki viellä.. Anna oksentiki tänää kertaalleen, mikä lie.

Koivunkäpy: Miks ei saa höyryhengitystä kotona antaa? Jossakin luki, että palovammariskin takia ei sais kattilan kautta, muttei muuta kielletty.

Me lähetään just johonkin :wave:

Samilta just kysyin tosta höyryasiasta (sekun siellä Jorvissa Rasmuksen kanssa oli) niin sanoi, että sen höyryn tulis olla viileetä, kun viileä auttaa siihen ku on noi limakalvot, kurkku jne. turvonneet, ne laskee turvotusta, kuuma taitaa pahentaa?

moiks!

Poika paijaa koiraa (varmaan kohta jo puhki paijannut :whistle: ) niin itelle pieni hetki rauhaa.. äsken syötiin ja on ihan ähky olo.

Aattelin tuolle nuhanenälle tumpata hyvin päälle ja lähdetään sitten pienelle vaunulenkille. ei raitis ilma sillekkään tee pahaa.

Tigru:
Ite aikasmemin epäilin koko tuota sipuli juttua mut kaiketi se auttaa., tosin nyt tuntuu että koko yläkerta haisee sipulille :whistle:

Peppi: Voi Rasmusta! :hug: Jospa pian paranisi!

Tinttamooses: Jaksuja päänsäryn kanssa, :hug:
Tatu siirtyi alku kesästä nukkumaan sisälle eikä enää malta edes naunuihin nukahtaa.

Jellona: Minkälaiset on kynttiläkutsut?? :ashamed: vähän tyhmä joo... :whistle:

Täällä ei onneksi sada.. joten tie käy ulos hetkiseksi.. Nyt tulikin Tatu pyyhkimään nenänsä minuun ja säätämään radiota. Ihana kun sanoo että painaa tästä ja säätää sitten :D

Peppi, just näin. eli saattaa mennä pahaks jos antaa tavan höyryhengitystä..

Smirge! Näyn julkisesti kehtaan kysyä että haluutko ihan uusia juttuja samille? Jos ihan uusia ni kerroppas väritoivetta? teen pe sen tilauksen ni viellä on mahdollisuus vaikuttaa..

käpy, ne smansävyiset kuin aiemmatkin o ihan jees :) En muuten päässyt postin, neiti heitti sellaisen shown ulos lähtiessä että oksat pois ja kotona oltiin.

Rasmukselle pikaista paranemista!

Hitto kun o vaikke pakat, niin että voi ottaa vaan osan tavaroista mukaan ja ukko tuo loput. Tytön eskarivanhempainilta vähän nnikuis katkaisi tätä iltaa.

Huomenta.

Hitto mikä huuto. Mä en ymmärrä, miks toi isompi saa aina vaan useammin ja useammin noita raivokohtauksia. INHOAN niitä!!! Hirveä karjuminen, eikä MIKÄÄN kelpaa :kieh:

Yö meni jo vähän paremmin, kuin edelliset.

Danjuska: Kiitos :hug: On pitänyt jo moooonta kertaa sanoa, että Joonatan ilmottaa aina (ainakin melkein), kun on tullut pissa tai kakka, vois kyllä ilmottaa vasta kun ne on tulossa niin olis helpompi viedä vaikka potalle ;) Joskus kyllä ilmoittaakin, mut sit juoksee karkuun. Jos oon ehtinyt potalle vielä ennen pissan tulemista niin ei kyllä varmasti ainakaan potaan pissaa, joko pidättää niin kauan, kun saa vaipan tai sitten pissaa lattialle, jos ei vaippaa laiteta. Joonatan myös säätää noita stereoita aina, jotka tän tietokoneen vieressä on :D Tullut isäänsä, musiikkimiehiä :whistle: ;)

Smirgelaine: Kiitos :hug: Hyvää matkaa teille! Koitahan jotenkin selviytyä tavaroiden ja lasten kanssa junamatkasta!

Pitäis käydä kaupassakin. Mummu halus Joonatanin tänään iltapäivällä niille leikkimään =) Eilen, kun mummulla oltiin niin sai poika sielläkin kauhean raivokohtauksen :/ Iskä lähti pojan kanssa sit pyöräilemään niin oli kyllä sit innoissaan ja hyvällä tuulella, kun tulivat takaisin. Joonatan haluais joka päivä vaan pyöräillä, selittää, että: "pyö pyö" ja aina, kun näkee pyörän niin hokee tota ja haluais kyytiin mennä :heart:

heips

Smirgelainelle &co. mukavaa reissua!

Peppi meillä Onni on kanssa paljon tyytymättömämpi kuin aiemmin. Haluaa aina niin paljon kaikenlaisia asioita, joita ei voi saada ja sit alkaa se huuto. Taitaa se tahto/uhmaikä alkaa hiipiä joulutähtöstenkin sakkiin. Gerbera taisit aiemmin sanoa Jullesta samaa, kuinka teillä on nyt mennyt? Onnittelut multakin miehen ylennyksen johdosta - varmaan aika ristiriitaiset olot sulla, kun se myös vaatii sulta sitten niin paljon. Ilmoittehan sitten miten asuntokaupat edistyy. Onnea niihin!

Danjuska ultrakuulumisia ootellaan eli kerro sit...

Täällä sataa vissiin kolmatta päivää kaatamalla. Onneks on kaveri tulossa kohta puoliin kylään lapsensa kaa. Muuten oltais mökkihöperöitä.

Nyt poju hyörii tulostimen kimpussa ihan liikaa joten se on moro.

Heippa kaikille :wave:

Huoh, nyt on hetki aikaa, lähden vasta klo 11 töihin. Vein tytöt aamupalalle päiväkotiin ja nyt vaan löhöän kotona pari tuntia :D Mulla piti olla tänään vapaapäivä mutta eipäs olekaan... Onneksi töitä ei ole kuin pari tuntia, käydään pomon kanssa tutustumassa mun uuteen työkohteeseen. Kävin eilen siellä ekan kerran, pidin palaverin hotellin johtajan kanssa. Hotelli tuntuu ihan mukavalle, se on ihanan pieni mutta aikas hieno. Johtaja vaan oli aika -miten sen sanois- erikoinen... Musta tuntuu että me joudutaan vielä monta kertaa törmäyskurssille... :whistle:

Veera on reipastunut tarhassa tosi paljon, aamuisin ei enää itke ja muutenkin viihtyy paremmin kuin alussa. Se ei enää seuraa Saaraa joka paikkaan :D Saara viimeviikkoiset yöitkut johtuivat varmaan siitä nuhasta, nyt meinaa sekin nukkuu taas koko yön! Ihanaa, tytöt nukkuvat siis klo 20.30-6.15 putkeen :D Molemmilla on nyt pientä nuhaa mutta ei sen kummempaa.

Mä päätin muuten hyväksyä sen opiskelupaikan. Jos nyt alku menee penkin alle niin ehkä saan kirittyä muut ajan kanssa, kestäähän se opiskelu kuitenkin 1,5 vuotta...

Paljon olisi kommentoitavaa mutta kun ei kertakaikkiaan jaksa kirjoittaa :ashamed: Sohva kutsuu ja tallennetut Emmerdalet ;)

Rasmukselle paranemista!!! :hug: Ja tietenkin kaikille muillekin sairastelijoille :hug:

Jaksuja kaikille, olette mielessä :hug:
Tansku & poppoo

Huomenta!

Me liitytään tähän flunssaisten tiimiin :snotty: Aleksilla flunssa on ollut jo viikon verran, mut me mattimyöhäset saatiin se vasta nyt... Mies tuli yöksi kotiin ja lähti aamukoneella Helsinkiin palaveriin, kuumeessa. Tulee sitten lauantaina kotiin. Julle on vähän nuhainen, ei vielä valu, mut on tukkoisen kuuloinen. Mulla on kurkku kipee ja nuha vaivaa pienesti. Werneri on onneksi vielä terveenä! Toivottavasti ei sairastukaan!

Eli tässä välissä lähetän :hug: kaikille sairastaville!! Erityisen paljon voimia Veetin ja Rasmuksen äideille!!

Lillukka, kiitän miehen puolesta! Juu, ristiriitaiset tuntemukset on...
Jullella on nyt pari päivää mennyt tosi leppoisasti! Mut odottelen kauhulla milloin se kokoaikainen huutaminen taas alkaa... Se on aika voimia kuluttavaa!

Asuntoasiaa, meillä kävi eilen jo yksi asiakas välittäjän kanssa katsomassa asuntoa. Oli ollut oikein kiinnostunut ja haluaa tänään tulla uudestaan katsomaan! Sunnuntaina on eka yleinen näyttö. Jännää :D

Tanskuliinista oli kiva kuulla! Kyllä sä pärjäät opiskeluissa oikein hyvin! Tsemppiä vaan sekä kouluun, että töihin! Kiva, että tytöt on niin reippaita tarhalaisia!

Minä menen nyt soffalla lököilemään, Julbe katsoo Maisaa ja Werneri vetää sikeitä!

huomenet

poika heräs jo heti seiskan jälkeen ojten ei tullut sillekkään kovin kummoiset yöunet... itkeskeli ja heräili aika paljon.
Nyt ei ole lämpöä ja jos ei illallallakaan nouse niin menee huomenna hoitoon.

Huomenna tulee pikkusisko junalla ja la lähdetän kahdestaan kiertämään kirpparit ja seppälä =)

Tanskuliini:
Hienoa että tytöt nukkuvat taas hyvin!
Toivottavasti ei kovinpahoja törmäyksiä uuden johtajan kanssa tulisi. Mukavaa kun Veerallakin paremmin mennyt hoidossa, :hug:
Meillä Tatu hyvä kun malttaa hei hei sanoa kun hoitoon vien... Sinne tuli suunnilleen Ttaun ikiä oleva tyttö ja poika aina sanoo nimen ja sitten että kiva :D

Peppi: Meillä myös kunnon kiukku kohtauksia.. Ja nyt varsinkin kun on kipeä niin herne on nenässä joka asiasta.. sen nyt ymmärrän kun hankala olla mutta esiintyy sitö muutenkin.. Ja nyt on alkanut ruokapöydässä vetää aina jotain showta... mutta sen jälkeen yleensä asettuu kun laitetaan pois pöydästä...
Mites Rasmus voi??

Eilen oltiin vähän aikaa ulkona ja poikakin tykkäsi kun ollut pitkään sisällä.. Nyt on ihanan syksyinen sää ja aurinkokin yrittää paistaa =)

Tatu menikin jo päikkäreille kun oli niin väsynyt. sitten lähdetään porukalla katsmaan että näkyykö siellä masussa mitään.

Danjuskan kuulumisia odottelen täällä...

Yö meni taas persiilleen, tuntuu siltä että poskionteloiss on piikit pystyssä |O ja kurkku turpoo umpeen jne ku on pitkällään..

Huomenna päästään aamulla tyttöjen kans shoppailee, käydäänki semmosessa liikkeessä missä ei olla ennen käyty, ihme jotta kolme naista joilla kaikilla on lapsia onnistui saamaan kaikki samaan aikaan sämpättyä vapaa hetken :o kun on kauppa mihin EI viedä lapsia :ashamed:

Lentsu ei hellitä ei, typerää.

Ukko läks kilpailuttamaan vakuutusyhtiöt, mikä silläki lie on..

Jes, eilen ei V pissiny kertaakaan lattialle! ja aamulla emni ite potalle kakalle!

Smirge: eli mä laitan noi 5käytettyy sulle? jahka saan villelle ommeltuu uusia... pöh säpä varman jo oot menny, jotenka laitan viestiä kunhan löydän puhelimen

Tervehdys! :wave:

Täällä Joonas edelleen kuumeessa... :( Kuinkas monta päivää kuumetta pitikään olla, ennenkuin lääkäriin kannattaa mennä? Nyt siis kuumetta kolmatta päivää :whistle: Piti tuossa mun mummillekin soitella, ettei tänään päästäkään kylään, niinkuin oli sovittu. Olisi meille oikein ruuat tehnyt, mut onnistuu se varmasti seuraavallakin viikolla. Yöllä Joonas heräsi taas monta kertaa itkemään, mutta riitti kun kävi vaan vähän rauhoittelemassa tai juotavaa antamassa. Tuolla se reppana taas sängyssään makoilee, ei jaksa mitään tehdä :/ Kiitoksia kaikille paranemistoivotuksista ja lääkkeen vaikutusaikavastauksista! :)

Gerbera: Pikaista paranemista teille, toivottavasti Werneri pysyisi terveenä! :hug:

Koivunkäpy: Paranemis :hug: sinnekin!

Danjuska: Tulehan sitten heti ultrakuulumisia kertomaan! :) Niin ja vaikka Jellona en olekaan, niin mun käsittääkseni kynttiläkutsut on niin kuin Tupperitkin, että esittelijä tulee kynttilöitä esittelemään ja niitä sitten saa tilailla...

Tinttamooses: Olen tainnut unohtaa tuohon nukkumisasiaan vastata, että Joonas nukkuu aina sisällä. Ei ole tainnut ainakaan kevään jälkeen ulkona nukkua, eikä olla sitä yritettykään. Voi siitä kyllä olla jo paljon kauemminkin...

Tanskuliini: Mukavaa kun kävit kirjoittelemassa! =) Kiva että tytöt nukkuvat hyvin ja Veerakin jo hoidossa reipastunut! :hug: Sinulle tsemppiä uuden pomon kanssa työskentelyyn, toivottavasti sujuisi suht ongelmitta! :hug:

Peppi ja Danjuska: Joonaskin tykkäisi kovasti stereoita säädellä, mut jos vaan nähdään, niin ei anneta kiivetä niitä säätämään ;) Yhtenä aamuna tässä kyllä heräsin kamalaan rätinään, mikä vaan voimistui ja voimistui ja olin jo aika paniikissa, että mitä ihmettä täällä tapahtuu :o Mutta Joonashan se vaan oli siirtänyt tuolin stereoiden alle ja vähän taajuuksia säädellyt ja lisäsi volyymiä :D

Eipä nyt muuta, Joonaksella alkaa varmaankin olla jo vähän nälkä... Palaamisiin! :wave:

niiskuneiti: mä vien kolmantena päivänä lääkäriin, varsinki jos on kovinvetämätön/viikonloppulähestyy ni saatan viedä jo toisena kun näillä yleensä tietynlainen "tautikuva" on jos tarvii antibiootit..

Torstaita!

Vapaalla edelleen viel tää päivä. Vaikka aika rankkoja päiviä nämä ovatkin...osaavat lapset olla uhmassa koko ajan ja koetella mun hermoja. mut saatiin sentään tehtyä viikon ruokaostokset sulassa sovussa ihan isossa kaupassa. mikkiksen lahjoin kekseillä, että pysyi kärryissä paikallaan, meillä kun sekään ei helpolla onnistu. aleksilla olikin tällä kertaa pikkukärryt. :) Aamu alkoi onneksi vasta puol 9. ja vettä satoi aamupäivän, nyt jo arska paistaa. mukavaa. B)

danjuska, kynttiläkutsut on tosiaan just tollaset kuin tupperitkin. Partylite-on tuotemerkki mitä ainakin täällä päin esitellään. siihen kuuluu kynttilöitä erinäköisiä ja kaikkia juttuja mihin kynttilöitä voi laittaa ja joita myös voi käyttää elintarvike juttuihinkin. ihan mukavia juttuja. eiliset kutut meni sit loppujen lopuksi ihan mönkään, kun melkein kaikki perui tulonsa eilisen aikana.
ultra kuulumisia täälläkin odotellaan.. :wave:

niiskuneiti, juu kyllä minäkin ehken kolmantena päivänä veisin lääkäriin, jos ei olo ole kummenmin paremmaksi muuttunut. korvathan voi pitää tuota kuumetta yllä jos kipeät ovat. :hug: Joonakselle.

meillä Mikkiksen suosikkia on nykyään siirtää keittiön pöydän äärestä tuoli johonkin kohtaan keittiön työpöytiä ja kattoo mihin asti käsillään ylttää kokeilemaan kaikkia tavaroita, sekä samalla kokeille vanhempien hermojen kestävyyttä. oikeesti naulaan ne tuolit kohta lattiaan kiinni. :kieh: |O
niin ja mikkiksellä on toi uhma aina ollut ihan valtava niin ei jotenkin ole muuttunut suuremmin, se on jo niin tuttua. :laugh:

tinttamooses, meillä on nukuttu jo pitkään sisällä päikkäreitä. en muista milloin olis ulkona nukkunut.

gerbera, onnea talokaupoille, jännittyneenä odotan miten käy. paranemisia koko poppoolle ja jaksuja sulle. :hug:

mitäköhän jemman perheelle kuuluu??

tanskuliini, mukava kun lapset ovat alkaneet viihtymään hoidossa ja muutenkin rytmit löytymään. jaksuja sulle uusiin kuvioihin, eiköhän kaikki järjesty ajan kanssa. :hug:

peppi, juu katellaan syyskuun loppupuolella vaikka miten lokakuussa onnistuis tuo teidä tuleminen tänne. olis kyllä ihana nähdä pian. mut saatko sinä yhtään herkutella sen kuntokuurisi aikana? vai pitäiskö sit siirtää sinne sen jälkeiseen aikaan, kun olisi kiva tehdä jotain hyvää ruokaa.

jaahas täytyis varmaan lähte miettii mitä ton aleksin kanssa tekis, se kun ei osaa oikein rauhoittua nyt yhtään. eikä ainakaan TOTELLA minua. aarggghhh. :attn: mukavaa torstaita kaikille. ainiin pakko heittää loppuun, et kuis moni seuraa taas BB? on melko erikoinen joukkio osattu kyhätä kasaan. =)

Torstaita :)

Aamupäivä hurahti nopsaan kun oli ystävä kylässä :)
Tein muuten pannaria ja tulikin todella hyvää,yleensä mun pannarit on aikasta "kovia",mutta tää oli ihanan pehmeä(jonkun mielestä jopa vois olla liian pehmeä) :p :p
Illemmalla tulee Oskarin kummit kylään,kiva nähdä niitäkin pitkästä aikaa,jotakin tarttis vähän nopeasti jaksaa leipoakin,kunnei ole yhtikäs pullaakaan enää pakkasessa =)

Kävin äsken tuolla mitäs nyt-osiossa katselemassa ja sain sit TAAS kerran kamalan olon koko loppupäiväksi,siellä oli kirjoitus pojista jotka olivat potkineet,talloneet ja hakanneet kissaa jossakin :'( :'(
Mä en sit kestä yhtään tuollaisia juttuja,ei kai pitäis koskaan ees lukea niitä sen enempää :x

Tanskuliinista kiva kuulla,koitahan jaksella siellä töissä :hug:
Kaikille kipeille paranemisia,nyt jatkan hetken palstailua ja sit menen ruuanlaittoon :D
Peppi:Miten leuat jaksaa?

Yhteistyössä