Äh, ärsyttävää kun täytyy karjautua kahteen kertaan että pääsee kirjottamaan. Ei muka riittäny etusivulle kirjautuminen. :kieh:
..hih, siis kirjautua, vaikka aika nauta välillä olenkin..
Mun piti vanhojen suunnitelmien mukaan olla tällä hetkellä jossain savuisessa kuppilassa (onko ne enää savuisia?! Pitäs joskus ihan oikeasti päästä kattomaan..) Katinkan kanssa puhumassa toisiamme kumoon, mutta Artturaukka tuli kipeäksi ja enhän mä mihinkään voinu lähteä. Oli kuuman tuntunen jo yöllä kun käytin sen pissalla, mutta ajattelin silloin että oli vaan ollut tiukasti peittojen alla alkuyön. Aamulla oli yhtä kuuma, ja koko päivän sillä piti vähän vajaata 38 kuumetta. Ei lapselle paljoa, mutta Artulla on ollut elämänsä aikana varmaan 4 kertaa kuume, niin tuokun määrä veti aika vaimeaks. Joi vähän mehua aamulla ja hetken päästä oksensi kaiken pois, eikä suostunut laittamaan mitään suuhunsa ennen kun puolen päivän jälkeen tarjosin jätskiä, että jotain edes söis. Ei juonutkaan, raukka. Mun päivä on mennyt pääosin sohvalla sylinä, piirrettyjä katellen. Onneks on viikonloppu, Vili olis aika raskas kaveri kipeälle jos sillä ei olis seuraa muista..

Mies kultainen jo petas ens viikonlopulle mulle vapaata, että pääsen edes johonkin ennen töitten lakua. Alkua. (nauta mikä nauta)
Tanskulle ihan hirmuisesti jaksuja, paranemista teille ja hyviä yöunia ja järkeä päähän niille jotka päättää milloin saatte lisää väkeä työpaikallesi. :hug: Onneksi tytöt viihtyy hoidossa! Me jännityksellä odotetaan kiukkuaako pojat miehelle joka ne hakee tarhasta, vai säästääkö mulle iltaan kun tulen töistä kuuden-seiskan maissa.. Kiva kun jaksoit meitä moikata!
Danjuska, kyllä kuulosti kivalta teidän päivä. Vau, ei meillä vaan osata ilmottaa kakan tulemisesta, yhtäkkiä vaan viereen könyää pahanhajuinen lapsi..
Peppi, banaanikärpäset voi houkutella johonkin yhteen paikkaan ja raidata ne huspois kun mukulat on vaikka miehen kanssa ulkona. Meillä on ollut syöttinä puolikas luumu, siihen kerääntyy hyvin. Sit muuten kuulin että viinietikkaan menevät ja hukuttautuvat, pöljät! Muistin juuri nyt vasta. Pitää meilläkin kokeilla, niitä on ihan hirveästi taas, ja kun kerran on tullut, niitä tuntuu olevan ikuisesti!! :kieh: Siis vaikka pullonkorkkiin tai johonkin pieneen astiaan viinietikkaa ja se yöks pöydälle. Juoppoja ovat, banskukärpäset nuo..
Gerbsulle asunto-onnea, jännät paikat teillä! Muistakaa vaan että suuri määrä remontoitavaa, pienet lapset ja miehen matkatyö voi olla huono yhdistelmä.. :/
Lumikarpalo: Meillä on kaikkea muuta kuin rauhallinen tähti. Kumpikaan poika ei juuri paikallaan pysy. Tänään huomas erityisen hyvin kun ei (me kurjat) pelkästään Vilin kans lähdetty ulos, se oli ihan riiviö loppupäivästä. Joka paikkaan piti kiipeillä, mukaan lukien luonnollisesti kipeä isoveli.. :/ Mutta onneksi on vilkas ja iloinen, vilkas ja kiukkuinen olis kamalaa!
Tigru: Onnesk ette pidemmälle päässy ennenkun auto hajos!

Tosi tylsää, ei ne kaikki seikkailutkaan kivoja ole..
Jelu: Jos on satanut, mutta maa ei ole enää kovin märkä, meillä pidetään (heti märkiä) verkkareita.. :ashamed: Jos on märkää vielä, laitan ainakin Vilille kurahousut. Mulla on niille oikeasti aika huonosti välikausivaatteita, etenkin kun hoitoon pitäs olla aina varakamat nyös. Onneksi pääsen ens viikolla shottaileen. EIKUN -ppaileen. Sormet hyppii ihan mihin sattuu..

Hyvä kun saitta aidan tehtyä!
Joni-salalukijalle terkut kanssa!!
Käpynen, hui kauhistus, punkki! :x Kuis tissi?
Katinka (kun kuitenkin taas käyt väijymässä) kyllä me vielä joskus päästään baariin, viimestään silloin kun Arttu on meillä kuskina..
Jos painuis petiin, herätyksiä tulee kuitenkin yöllä. Arttu ei varmaan ikinä ole kipeänä nukkunu täyttä yötä. Huomenna potkin miehen aamuun, saa olla sohvaperunana välillä.. :wave: