Moikka!
Kiitos Martan nimipäiväonnitteluista
Uneton =) Ja onnea täältäkin
Jellonalle :flower: , tosin myöhästyneesti. Me lähdettiin Martan päivänä Puuhamaa-reissulle, oltiin hotellissa (erittäin kuumassa) yötä ja sitten ti vietettiin Puuhamaassa. Silloinkin oli aika kuuma, mut onneks sieltä varjopaikkoja löytyi, missä pystyi Martan kanssa olemaan. Muutenkin meni hyvin reissu hänen kanssa ja toki isompienkin lasten kanssa.
Viime viikolla täällä oli jazzit, jazzkadulla käytiin sekä KidsJazzeilla muutamana päivänä. Itsellä jäi tänä vuonna aikuisten konsertit ja jazzailut väliin, mutta eipä tuo haittaa =) Otto oli viime viikolla uimakoulussa ma-pe maauimalassa ja tykkäs kovasti. Tykkää ihan hirveästi uimisesta ja nyt oikeastaan sukeltelis vaan koko ajan. Sai vielä hyvän kaverinsa seuraksi, niin oli sekin kivaa. Me tyttöjen kanssa vietettiin sitten myös joka päivä maikkalassa sen pari tuntia, Martta lähinnä nukkuen ja syöden
ja Lotta uiden kaverinsa kanssa.
Tänään oltiin miehen tädin hautajaisissa :'( Ottoa ei otettu mukaan, kun todettiin, että parempi niin, kun mies oli kantamassa, että jos olis alkanut Otolla olemaan liikaa vauhtia, niin mun olis pitänyt lähteä sieltä sitten Oton ja Martan kanssa pois kesken. Otto meni sitten jo eilen mun vanhemmille yökylään ja oli aivan innoissaan, kun heillä on sellainen vm. 70 Volvo Amazon ja se oli nyt katsastettu ja tulivat sillä hakemaan Ottoa eilen =) On siis ennenkin aina ollut ihan ajokuntoinen, mutta viime kesänä ei ollut käytössä, nyt oli sitten Oton takia otettu käyttöön, kun Otto oli sen joku kerta siellä suulissa nähnyt ja ihmetellyt, että koskas tän kyytiin pääsis
Pappan kans olivat sitten hommia tehneet tän päivän kuulemma, eikä olis halunnut kotiinkaan vielä lähteä.
Peppi ihanan kuuloinen reissu teillä ollut! En lukenut, että saitko mitäs nytin puolella jo paljon biisiehdotuksia, mutta I will stay on mun yks suuri suosikki
Ja Paratiisi myös.
Danjuskalla ja Jellonalla kivoja kesäkuulumisia myös =)
Unettomalle jaksamista töihin!
Nyt sänkyä kohti.
Hyvää viikonloppua kaikille :wave: