Joulutähdet2005 heinäkuun pinohon

Jaha, se ois mammalla uusi auto pihassa. edellinen päätti eilen levitä ku jokisen eväät tuonne tielle, ite jos oisin ollu ajamassa ni ois varmaan mettään menty, joku tuli vaihdelaatikosta läpi.. :whistle:
nyt on sit kauppakassina ooppelin astra, kaipa tuola ajelee ennemmin ko kävelee :xmas:
 
Iltoja!

täällä niin hiljaista että jos pari riviä kirjoittelis..
me ollaan vietetty mukava vapaapäivä/lomapäivä poikien kanssa. mies oli viime yön järkkäri hommissa siellä moottoripyörä tapahtumassa ja nukkui sit päivän rauhassa kotona. me oltiin kaupungilla asioilla, puistossa, rossossa syömässä ja jätskillä. hautuumaalla käytiin vielä kastelee kukat. iltapäivällä kotiuduttiin. hetki oltiin kotosalla ja ilta vietettiin Miikan kummitädin synttäreillä. eli todella mukava päivä. ihana kun on ilma hieman viileämpi, jaksaa jo touhutakin jotain. =)

mitähän kaikille kuuluu?? olis kiva kuulla kesä kuulumisia.

minä teen tässä pari viikkoa aika putkeen töitä, jotta saan koulun aloitus aikaan 4pvän vapaan. sen viikonlopun tarviin miehen enon juhlien takia. mukavasti on tuo töihiin meno sujunut loman jälkeen. meillä on niin mahtava työporukka että nauraa saa monta kertaa päivässä. :)

mies on touhunnut päivät poikien kanssa ja touhuaa vielä kolmisen viikkoa eteenpäinkin. saattavat käydä jossain reissussakin vielä jos ihan puulta alkaa tää kotona oleminen tuntua.

Uitu ollaan paljon, yleisillä rannoilla sekä mökillä. huomenna mennään päiväksi mökille. hieman evakkoon jotta mies saa nukkuu päivällä. lähti taas yöksi järkkäri hommiin. minun äidillä on huomenna synttärit niin päästään herkuttelee. voipahan omatkin synttärit viettää siinä sivussa sukulaisten kesken. muita juhlia en meinaakaan järjestää.

jatkanpa nettisurffailua ihan omassa rauhassa. pojat taisivat jo nukahtaa. palailemisiin. :wave:
 
moi

Peppi: Mites sinun loma viikko mennyt?
kyselit noista työhommista.. Toisaalta ois ihan kiva joku kk jatkaakkin töissä vielä syksystä, mutta taas voidin mielihyvin jäädä kotiinkin. Lapsia aina aivan valtava ikävä. Mutta jos siis töitä on mitä tehdä niin jatkan ainakin syyskuun.

Me lähdettiin maanantaina ihan extempore reissuun kun töistä tulin :D oli siis tarkoitus lähteä vasta ti aamuna. Ajeltiin lähelle kokkolaa ja siellä pidettiin tauko semmoisessa kotieläinpuistossa =) lapset tykkäs hirveesti. Sitten ajettiin keskustaan ja etittiin yöpaikka. Aamusta käytiin torilta ostamassa herneitä ja kirsikoita ja jatkettiinkohti vaasaa. tropiclandiassa meni iltapäivä hujauksessa ja sitten alkoi jenna osoittaa väsymisen merkkejä, vaikka torkut vaunuissa ottikin. Lähdettiin hotellille ja käytiin vielä lähi katuja käveleksimässä, sekä leikkipuistossa leikkimässä.
Ei tarvinnut lapsia illalla houkutella nukkumaan ;) Tosin ei minuakaan :LOL: nukahdin tunti sen jälkeen kun lapset uinahti :whistle:
Hotelli oli hieno ja lapsiystävällinen.
Muualla ei sitten enää käydäkkään. Miehellä ensi viikko enää lomaa ja sitten lapsilla alkaa taas hoito taival.. Tatu protestoi jo nyt |O

Tänne ei mitään uutta.. Jenna kunnon itsepäinen tapaus ja on alkanut isoveljeä kiusaamaan ja komentamaan.. osaavat nahistella jo ihan kunnolla :whistle: :headwall:

Huomennakin ois töihinmeno.. ti ja ke sitten vapaata.
 
Heippa!

Lomaviikko takana, ihana viikko vietettiin Pärnussa B) Nyt odotellaan täällä Tallinnan satamalla, että pääsisi laivaan sisälle, tultiin vähän ajoissa odottelemaan :whistle: Ei tässä muuten mitään, Rasmuskin nukkuu, mut autossa on melko kuuma, kun ei viitsi pitää käynnissä ja ulkona +32 astetta!

Meillä oli aivan ihana omakotitalo, jossa asusteltiin, se toimii talvisin päiväkotina, siellä oli pojille ihan hirveesti tekemistä, sisällä oli pallomeri, leikkikeittiö, leluja yms., ulkona oli pieni leikkimökki, kiipeilyteline, hiekkalaatikko, keinu ja trampoliini :)

Nyt taidetaankin päästä jo laivaan (lähtee 16.30), en tiiä, toimiiko tää netti enää, joten lähetän tän nyt ja palaan asiaan myöhemmin :wave:
 
Noniin, kotona ollaan. Huomenna töihin, iltavuoroon. Ei huvittais yhtään :eek:

Pärnussa vietettiin pari päivää rannalla, yhtenä päivänä käytiin mini-zoossa, yhtenä junamuseossa, 1pvä mulla ja Samilla oli vapaata, kun mun äiti ja isäpuoli oli poikien kanssa :heart: Kylpylässäkin käytiin myös. Kiitos kysymästä Danjuska, liian nopeasti meni tämä lomaviikko, onneks on vaan ens viikko töitä ja sit taas viikon loma :)

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan :wave:
 
Onnea Jellona :flower: :flower:

Hyvää nimipäivää Martta-vauvalle :heart:

Peppi kuulosti ja näytti hyvältä, lomanne =)
Minäkin "innokkaana" iltavuoroon tänään.
Mulla lomaa sitten ensi kesänä vasta, huoks.

Voikaahan hyvin :wave:
 
Heips vaan!

Vielä olis 2 iltaa jäljellä ja sen jälkeen on kesän työt tehtyinä! Ens viikko on lomaa perheen kesken, ajateltiin käydä Naantalissa Muumimaailmassa ainakin ja ehkä Linnanmäellä. Sen jälkeinen viikko mulla onkin jo etäviikko koulua, pitää lukea tenttii, joka on heti, kun koulu alkaa :eek: Pojat menee siis hoitoon. Ihan liian äkkiä mennyt tämäkin kesä, tai ainakin loma, jos nyt ei ihan heti kesä kuitenkaan lopu...

Laitanpa tännekin vähän kyselyä, mitäs nyttiin eilen jo laitoinkin. Eli Sami on menossa lauantaina dj:ksi yksiin häihin ja nyt pyysi, että täältäkin kyselisin, että mitä biisejä siellä soittaisi, kaikenlaista saa ehdottaa :attn: Häissä ei ole varsinaista teemaa, mutta ne ovat suomalais-brasilialaiset (mies suomesta, nainen brasiliasta). Jos vaan tulee jotain ihania kappaleita mieleen niin kertokaa ihmeessä :)

Eipä mulla tämän kummempia :wave:
 
Moikka!

Kiitos Martan nimipäiväonnitteluista Uneton =) Ja onnea täältäkin Jellonalle :flower: , tosin myöhästyneesti. Me lähdettiin Martan päivänä Puuhamaa-reissulle, oltiin hotellissa (erittäin kuumassa) yötä ja sitten ti vietettiin Puuhamaassa. Silloinkin oli aika kuuma, mut onneks sieltä varjopaikkoja löytyi, missä pystyi Martan kanssa olemaan. Muutenkin meni hyvin reissu hänen kanssa ja toki isompienkin lasten kanssa.

Viime viikolla täällä oli jazzit, jazzkadulla käytiin sekä KidsJazzeilla muutamana päivänä. Itsellä jäi tänä vuonna aikuisten konsertit ja jazzailut väliin, mutta eipä tuo haittaa =) Otto oli viime viikolla uimakoulussa ma-pe maauimalassa ja tykkäs kovasti. Tykkää ihan hirveästi uimisesta ja nyt oikeastaan sukeltelis vaan koko ajan. Sai vielä hyvän kaverinsa seuraksi, niin oli sekin kivaa. Me tyttöjen kanssa vietettiin sitten myös joka päivä maikkalassa sen pari tuntia, Martta lähinnä nukkuen ja syöden :D ja Lotta uiden kaverinsa kanssa.

Tänään oltiin miehen tädin hautajaisissa :'( Ottoa ei otettu mukaan, kun todettiin, että parempi niin, kun mies oli kantamassa, että jos olis alkanut Otolla olemaan liikaa vauhtia, niin mun olis pitänyt lähteä sieltä sitten Oton ja Martan kanssa pois kesken. Otto meni sitten jo eilen mun vanhemmille yökylään ja oli aivan innoissaan, kun heillä on sellainen vm. 70 Volvo Amazon ja se oli nyt katsastettu ja tulivat sillä hakemaan Ottoa eilen =) On siis ennenkin aina ollut ihan ajokuntoinen, mutta viime kesänä ei ollut käytössä, nyt oli sitten Oton takia otettu käyttöön, kun Otto oli sen joku kerta siellä suulissa nähnyt ja ihmetellyt, että koskas tän kyytiin pääsis :D Pappan kans olivat sitten hommia tehneet tän päivän kuulemma, eikä olis halunnut kotiinkaan vielä lähteä.

Peppi ihanan kuuloinen reissu teillä ollut! En lukenut, että saitko mitäs nytin puolella jo paljon biisiehdotuksia, mutta I will stay on mun yks suuri suosikki :) Ja Paratiisi myös.

Danjuskalla ja Jellonalla kivoja kesäkuulumisia myös =)

Unettomalle jaksamista töihin!

Nyt sänkyä kohti.
Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Öitä!

kiitokset onnitteluista. =)

yksi ja ainut yövuoro läpi puskettavana, mut mulla on onneksi mukavasti pikku tekemistä niin tää menee nopeaan, eikä ehdi uni kolkutella. näyttäs olevan täysi kuukin niin sinänsäkin helpompi valvoa. :)

Meidän ihana pieni kouluun menijä täytti tänään 7vuotta. mihin se aika onkaan mennyt näin nopeaan. sunnuntaina juhlitaan sit enemmään äippää ja poikaa yhdessä. huomenna pitäis hetki yrittää nukkua ja sit leipoa sekä siivota. mukava kun on luvattu sadetta niin on hieman mukavampi touhuta sisällä. :)
tänään käytiin mun pätkäaamu töiden jälkeen syömässä ravintolassa (aleksi sai valita) ja sit farmari messuilla menikin koko iltapäivä. minä otin pienet torkut alkuillasta, muuta ei ehtinytkään.

Eilen mies kävi Mikkiksen kanssa sairalassa paikkauttaa päätä. veljesrakkaus on se mikä kukkii tääällä oikein urakalla. aiai, että välillä meinaa hirttää pahasti kiinni. aleksi siis puu kepillä löi miikkaa päähän, kun miikka oli pyytänyt että lyö sillä kepillä, että ei satu. (ei kuitenkaan päähän ollu pyytänyt), no verta tuli enemmän, mutta haava ei ollut paha, liimattiin. pieni kolhu siis loppujen lopuksi.

meillä on tarkoitus vielä heittää savonlinna punkaharju reissu ensi viikolla. käydään luultavasti kesämaassa. ja laitan luultavasti tässä aiemmin lillukalle viestin, josko saisin kiinni ja voitais nähdä pitkästä aikaa. miehen kummityttö tulee meidän matkaan sitten sieltä reissulta muutamaksi päiväksi. =)

sirusta tosi mukava kuulla. =) ihanat lomareissut teilläkin. puuhamaa on ihan paras. Meilläkin Mikkis aikamoinen vesipeto, nyt kun vesi on mukavan lämmintä. ollaan mökillä käyty useana päivänä lotraamassa. Miikalla on sellanen kelluntapuku ollu käytössä mökillä, sillä hyppii ja pomppii minkä kerkii.

mut nyt hommien pariin, täällä on aikas kuuma....kauniita unia. :hug:
 
Mä oon vähän kade jellonan kelluntapuvulle, semmosta metsästin viljamille, muttei löytyny kokoa koko stanan kaupungista :kieh:
Aleksille ja toki sinullekkin onnea!

Täällä alkoi ne mitä ei ole ollut ikävä, johan noi olikin poissa yli vuoden :eek: miettii täppänä täyttää viikonpäästä 8kk ja alko menkat vasta nyt. edellisistä alkanutkin erittäin pianäkkiä.

Jos joku tietää jonkun joka on vailla vauvan vaatetta niin infotkaa toki, ois pientä pojan vaatetta.. :xmas:

Meillä ois tänään ukon systerin synttärit, jos samalla reissulla kävis moikkaa kummityttöä. ja illalla tulooki ukon veli poikansa kanssa tänne.
 
Näin viime yönä palstalaisista unta :D Oltiin Sirun, Jellonan ja Tanskun perheiden kanssa menossa Gerberan luo kylään, Gerbera asui mun unessa samalla pihalla, missä minä asuin lapsuuteni :D Ei siinä unessa ehtinyt kummempia tapahtua =)

Me oltiin Samin kanssa eilen siellä häissä, johon teiltä noita biisiehdotuksia pyysinkin. Kiitos Sirulle ehdotuksesta, i will stay soikin eilen :) Mun kaveri, Joonatanin kummitäti, tuli poikia hoitamaan siksi ajaksi :heart: Pojat olivat "vaatineet", että pitää lähteä bussilla Helsinkiin ostamaan mansikoita :LOL: Sinne olivatkin menneet ja metroajelullakin käyneet (meidän poikien lempipuuhaa :whistle: ).

Nyt olis kesän työt tehtyinä! Ensi viikko lomaa, osaisinpa vaan olla stressaamatta... Koulujutut jo nyt mielessä :/

Ihanalta kuulosti tuo Sirun Oton autokyytiasia :heart: Osantotot miehen tädin poismenosta :hug:

Jellona, vastahan olitte meillä ja Aleksilla 5v. synttärit!! Nyt joulutähdet jo lähes sen ikäisiä ja Aleksi menossa jo kouluun :eek: Niin ne kasvaa :heart: Liian nopeesti... Voi niitä poikia :eek: :| :whistle: |O Voin niin kuvitella tuon tilanteen! Onneksi ei käynyt Mikkikselle pahemmin :hug:

koivunkäpy, joko se Juhokin on 8kk :eek:

Tulkaahan kirjoittelemaan, unessakin esiintyneet Gerbera ja Tansku! Ja muutkin, Niiskuneiti, Kajsa, MM70, Metku, Tigru, Hannamari, Hannele, Neve, nasuliino, Smirge yms. :attn:
 

Yhteistyössä