Joulutähdet2005 heinäkuun pinohon


Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia, Turku
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
 
Uusi kuu, uusi pino :wave:
Kesäkuulle tuli vain 2 sivua, hyi meitä ;) :whistle:
Tulkaahan nyt lomalaiset, töissä olevat, kotosalla olijat, kaikki kirjottelemaan vaikka edes 2 riviä :heart: :wave:

Huh, hellettä, hiki on vain istuessakin =)
Mulla tää ja huominen vapaata, viikonloppu sit töitä.


Haleja kaikille :wave:
 
Heippa!

Jos sitten pari riviä :D niinku Uneton pyysi. Tulkaa kaikki muutkin :wave:

Meille ei mitään erikoista kuulu. Lomailtu ollaan koko perhe. Alkuviikosta oli mun opiskelukaveri neljän lapsensa kanssa yökyläilemässä. Hauskasti hänen tytöt on toinen Lottaa vuoden vanhempi ja toinen vuoden nuorempi ja pojat Ottoa vuoden nuorempi ja 2 vuotta nuorempi. Hyvin sujui leikit tytöillä ja pojilla. Pelle Hermannissa perinteisesti vietettiin aikaa ja sitten ihan vaan tässä meillä.

Lotan synttäreitä vietettiin su sukulaisten kesken ja eilen kaverisynttäreitä. Kiitoksia vaan Peppi onnitteluista! Juhannusta vietettiin perheen kesken, käytiin uimassa (tai siis Lotta ja Otto) ja grillattiin. Lauantaina valmistelin synttäreitä leipomalla ja siivoilemalla.

Huomenna pitäis mennä maikkalaan kummipojan ja äitinsä kanssa. Aamulla Otolla on sporttikerho, vielä pari kertaa on pe-aamuisin+yhteinen tapahtuma. On tykännyt kovasti, samassa kerhossa käy mun kaverin poika myös.

Martta liikuskelee akselinsa ympäri potkottelemalla :D on ihana hymytyttö :heart: nyt ilmeisesti helteiden takia nukkunut päivisin vaan lyhyempiä pätkiä, öisin onneksi on jo hyvät pitkät unet, juhannusaattona yllätti nukkumalla klo 22-6 :eek: itse heräsin sitten jo ennen täysinäiseen oloon ;) yleensä ei nuku ihan noin pitkää pätkää, vaan eka pätkä on 6-7h, sitten äidin viekussa 3-4h ja vielä jatkaa pari tuntia.

Taaperon Juliuksella onkin kiire lähteä liikkeelle :eek: onnea ekasta askeleesta :flower: Just eilen sanoin yhdelle kaverille, et nyt toivois, ettei ihan vielä lähtis liikkeelle eikä tekemään mitään, kun ekan lapsen kans oikein odotti ekaa sitä ja ekaa tätä, nyt tuntuu, ettei ole mikään kiire :D kun kerkiäähän sitä, se on tullut selväksi :D

Nyt pelailemaan vielä Lotan kanssa.

Ihanaa heinäkuuta kaikille B)
 
Tnne ei kummempia, juho nousee istumaan, koittaa konttailla ja eilen nous seiromaan tuolinjalkaa pitkin |O en ala.
kattoremppa alkaa näillänäkymin ensi viikolla, pellit tuli eilen ja tänää kävi varaamassa puutavaraa lissee.
A meni eilen kaverilleen ja kävivät uimassa ja kattomassa tohtorisykerön, oli kuulema kivaa, jäi sit sinne yöks, pittää käydä kohta pois kun huomenna on hiihtokisat tuossa koulunvieressä niin kaverin porukat on talkooväessä. met ei päästy tänävuonna kun on toi juhoniin pien ja ukolla tulehtu se olkapää, ei oo kunnossa vieläkään. :| lääkäri oli sanonu että voi vuodenkin kiukkuilla.
Mä kävin reumatutkimuksissa, maanantaina tulee tulokset. toisaalta toivoo ettei niissä olis mitään, toisaalta toivoo että olis, sais edes jotain helpotusta kipuihin.
Tänää pitäs käydä hutkituttaa näkö ja nypittääs kulmat (jälkimmäisen toki vois tehdä itekkin, mutta ammattilainen tekee sen nopeemmin ja kivuttomammin) :xmas: sunnuntaina on kummitytön ristiäiset :heart:
 
Moikka!

täytyi tulla pikaiseen unettoman pyynnöstä kirjoittelee... kiitos uudesta pinosta. =)

Me ei sit ensi viikolla suunnatakkaan etelä-suomea kohti vaan Vaasaan, wasalandiaan ja tropiclandiaan. ollaan 2yötä siellä hotellissa. mietittiin että tänä kesänä on mahdollisuus vielä mennä sen verran kauas monestakin syystä, mutta ensi kesänä ei saata miehellä olla ollenkaan lomaa tms. ja pojilta sit kysyttiin kumpaan mennään puuhamaahan vai wasalandiaan. valitsivat näin. :D mukava sinänsä, kun pääsee uusiin maisemiin.

peppi, ei siis olla ihan vielä ainakaan tulossa teille. eiköhän me kuitenkin jossain vaiheessa. tai sitten te vihdoin tulette meille. =)

meillä meni juhannus mahdottoman mukavasti, ilmat suosi ja porukkaa oli paljon mökillä. possunpotka sun muut ruuat olivat mahtavan makuisia. olin poikien kanssa tiistaihin asti mökillä, mut nyt vietetty ihan leppoisia lomapäiviä kotosalla koko perheen kesken. mies jäi keskiviikkona 7vkon kesälomalle. =)

huomenna vietetään koko päivä raviradalla, jalkapalloturvauksessa. illalla voi mökki sauna kutsua hikistä perhettä. B)

teksti jäi vähän (.), mut toisella kertaa sit. nyt komentaa noita apinoita iltapalalle ja pikkuhiljaa nukkuu.. aurinkoista viikonloppua kaikille. B) :hug:
 
Kiitos uudesta pinosta Uneton :) Pakko kuitenkin kysyä muiden mielipidettä, mutta kun mun mielestä meidän pitäis olla tähtiä :ashamed: :wave: Tähtiä ollaan oltu 5 vuotta ja tähtiä ollaan mun mielestä edelleen :LOL: Vai mitä muut on mieltä? :)

Uneton, mistä puhuit fb:ssä eilen?! Tuu HETI kertomaan! :hug:

Ihana ilma ulkona ja ollut koko viikon! B) Olin ma-to iltavuorossa, mutta ollaan poikien kanssa oltu aamuisin ulkona ja yhtenä päivänä rannalla. Kyllä mä kuitenkin eniten aamuvuoroista tykkään, ei noi illat oo mun juttuja (öistä puhumattakaan, vaikka siis öitä en olekaan tehnyt).

Kiva lukea teidän pikkuisten kehityksestä ja kasvusta :) Mun vauvakuume on aika hyvin pysynyt aisoissaan, ainoa vaan, että kuumeilen sit kaikkea muuta :whistle: Hehe.

jellona, ok. Ilmottele, jos jossain vaiheessa ootte tulossa. Harmi, kun meillä ei oikein lomia ole ja tuntuu, että viikonloput menee töistä palautumiseen kokonaan :eek: :ashamed: Mutta joskus, joskus...! :)

Kiva, kun sirukin kävit kirjoittamassa ja koivunkäpykin vois useamminkin kirjoitella! Mulla on nykyään niin harvoin mesekään auki niin ei tuu sitäkään kautta kirjoiteltua :/ Jotenkaan sitä ei tuu availtua ja jotain häikkääkin siinä on ollut.

Nopeasti meni tuo Tommy Tabermann, viime elokuussa sai kasvaimesta kuulla ja nyt kuoli :'( Tosi ikävää :(

No, jospa sitä menis suihkuun ja keksis jotain tekemistä, ulos pitäis mennä, mutta minne... Ehkä rantsuun tms. B)
 
Kiva olla töissä :headwall: Nooh, rahaahan tämä vaan tietää. Mut silti ihan vähän tekis mieli olla muiden kanssa nauttimassa mahtavasta kesästä :whistle:

Mukavia ristiäisiä Käpy :heart:
Vai on pienellä jo kiirus liikkeelle :whistle:
Mites sun oma vointi muuten?

Mukavaa että viihdytte Smirge :flower:

Tuuhan Jellona kertomaan sitten, että millainen paikka oli Waasalandia ja tropiikki =)
Ja hyvää matkaa siis :)

Nukkuupas Martta hyvin :heart: Hoivaako isommat kovasti kuopusta?



Peppi85 ei siinä siis kummempaa. Tuttavaperheen työ -ja asumiskuviot menee hetkessä ihan uusiksi. Ja seuraavan kerran kun tavataan, niin heillä on sitten aivan eri paikkakunnalla koti.
Yleensä jahkailevat ja pähkäilevät kaikkea tosi pitkään, mutta nyt sitten asiat etenee hurjaa vauhtia.
Niin ja otsake vaihdettu ;)

Helteistä ja aurinkoista tulevaa viikkoa kaikille :hug:
 
Uneton, kiitos kysymästä! Sjm ei ole ainakaan vielä nostanut päätään millään tavalla, ja noilla hyvillä unilla (yleensä, viime yö tosin oli rimanalitus taas) on oma osuus vointiin.

Ristiäiset meni hyvin ja neitokainen sai hyvän nimen (jota en netissä ilmoittele)

Täällä on törkeen kuuma, ei niinku mitään järkeä |O
Viljamiitin ihottumaan on nyt tehohoito, kaliumpermangaatti (?) sotkee ihanasti.. :xmas: ja rikin hajuinen lapsi on aika... :$
 
Onnea taaperotx5 :D :flower: Mä onnittelen sua nyt vähän joka paikassa :whistle:

Kiitos Uneton :hug: Tuntui heti paljon kotoisammalta :D Hehe ;)

Huh hellettä :eek: Vaikka en valita! Ihanaa tää on B) Viikonloppuna oltiin kummatkin päivät ulkona, lauantaina mun kaveri tuli poikiensa kanssa meille, oli ihana nähdä kummipoikaakin taas :heart: Sunnuntaina oltiin Pihlajasaaressa (sinne mennään saaristoveneellä Kaivarista, Lauttasaarta vastapäätä ), ihana paikka! Kumpanakin päivänä tuli oltua yli 7h ulkona, yhteen putkeen siis :)

Pojat on olleet tällä viikolla Samin äitillä, päiväkoti kun on kiinni, eikä päivystävään haluttu viedä. Huomenna lähtevät 1-2 yöksi jonnekin mökille... Menivät jo yöksi mummon luo.

Koivunkävylle onnittelut voitosta :D

Tänään kuunneltiin poikien kanssa ukkosta parvekkeella :D Rasmus huusi joka kerta, kun jyrisi "ole hiljaa ukkonen" ja sit se kyseli, että missä se ukko oikein on, mä en nää sitä jne. :whistle: Salamiakin tuli, hetken aikaa oli aika päällä, nopeasti meni ohi. Nyt särkee päätä, Samilla on särkenyt kuulemma koko pvän :/ Kohta vois mennä vaikka jo nukkumaan...
 
Taaperolle onnea synttärin johdosta :flower:

Täällä ollut ihanat helteet. Lotta ja Otto on olleet monta tuntia ulkona, ihan koko päivät, syömässä vaan käyneet välillä. Ollaan käyty uittamassa heitä maauimalassa ja joessa ja meressä :D Martan kannalta helteissä on ikävää se, ettei ulkona pysty niin pitkiä päikkäreitä ottamaan. On nukkunut sitten makkarissa, kun siellä on sopivan viileää ja varmaan siksi onneksi yöt nukkunut oikein hyvin.

Peppi ihana Rasmus :D

Uneton joo isosisarukset on kovia hoivaamaan pikkumurua =) Ottokin osaa oikein hienosti olla, mutta aina ei vissiin vaan haluta... on väliin sitä mieltä, että hänen pitäis saada olla ihan samalla tavoin Martan kanssa, mitä Lotankin, eikä halua ymmärtää, että Lotta on niin paljon isompi. Mitään pahaa ei onneksi tarkoituksella ole vauvalle tehnyt. Työniloa sinulle :) Onko sulla lomaa missään välissä? Toivottavasti :)

Nyt vielä hetkeksi surffailemaan...
 
Hellou!

Vielä kaksi päivää töitä! Tai oikeastaan yksi, perjantaita en edes laske. Kroppa rupeaa pistämään hanttiin, eilen jumahti hartiat jumiin, niin että hyvä ettei näkynyt tähtiä ja tänään särkee pohkeita :/

Peppi meillä ei oikein ukkostanut kunnolla.

Käpyselle onnea :flower:

Huomenna on meiän 10-vuotis hääpäivä :heart:

Ja perjantaina oisi tarkoitus lähteä käymään isovanhempien luona kun pääsen töistä. 5 tuntia autossa :(
 
moikka

Smirgelainelle
onnea hääpäivän johdosta!

Taaperolle
synttäri onnittelut! :flower:

ja Kävylle onnea voitosta! kannataisko lotota ;)

Peppi: voi Rasmusta :D Tatulla tais olla kans jossain vaiheessa ihan hirveä liuta kysymyksiä ( millon sillä ei ois ;) ) ukkosesta..

Eilinen vietettiin oman perheen voimin särkillä. klo10 lähdettiin ja takas oltiin 19jälkeen. ihana pv oli ja niiin rentouttava :D ihan kun ois lomalla ollut.
Tänäänkään ei oikeastaan juuri mitään olla tehty. Aamusta käytiin pari mattoa pesemässä ja minä kävin shoppailemassa Jennan päikkäri aikaan. muuten vaan lorvailtu :whistle: iltapäivästä tulikin ystävä laosiensa kanssa käymään.. tatu mielissään kun leikkikaveri oli.

Huomenna takas tiskin ääreen.. ei paljon nappais kun näin upeet kelit mutta eipä siinä auta. Onneksi muksut saa olla kotona eikä tartte hoidossa kiikuttaa.
 
Moikka kaikille pitkästä pitkästä aikaa! Liki vuosi siitä kun viimeksi olen kuulumisiamme kirjoitellut, ajatuksissani olette kuitenkin olleet.

Olemme asettuneet taloksi vähitellen tänne uuteen kotiimme, pihatyöt ovat olleet käynnissä tämän kesän. Vielä viimeisiä listoja vaille ollaan, tällä hetkellä on tärkeämpää saada ulkohommat mallilleen. Viihtyneet olemme vallan mainiosti niin vanhemmat kuin lapsetkin. Molemmilla pojilla on kavereita naapurustossa, välillä ihan riesaksikin asti (vaikka ei näin saisikaan kai sanoa). Olisi kiva kuitenkin välillä viettää aikaa ihan oman perheenkin parissa, mutta kun ei mulla ole sydäntä kieltää noita poikia tulemasta meille, onhan se kiva että lapsilla on kavereita.

Eetu aloittaa koulun nyt syksyllä, eskarivuosi meni sujuvasti ja haikein mielin (ainakin äiti) jätti sen taakseen. Samalla loppui myös "ura" päivähoidossa, pph:lla jossa hän on ollut ihan alusta asti. Atte vielä jatkaa samassa paikassa kuitenkin. Pieni joulutähti on kasvanut isoksi pojaksi, mennä viillettää pitkin pihoja isojen poikien kanssa. Jalkapalloa on Attekin alkanut pelaamaan joukkueessa, kovasti tykkää siitä. Muutenkin ollaan liikuttu paljon, pyörällä ajellaan milloin kaikki omillamme, milloin Atte on kärryssä kun teemme pidempiä retkiä. Uiminen on kova juttu molemmille, ostettiin pihaan tuollainen kolmen metrin pituinen puhallettava allas ja pojat ihan asuvat siellä päivittäin. Hippokisoissa käytiin hyppäämässä, juoksemassa ja heittämässä. Eetu sai hopeaa turbokeihäässä ja ansaitsi samalla sirkusliput... Tulin heittäneeksi että jos pääsee kolmen sakkiin niin mennään sirkukseen sitä juhlistamaan (olin lähes varma, ettei pääse) ja ensi viikolla sitten mennäänkin ihan aitiopaikoille ihmettelemään =)

Arki rullaa omalla painollaan, kesäloma (kaikki 2 vkoa) alkaa reilun viikon päästä. Isäntä on jo nyt lomalla. Lähdetään käymään muutamaksi yöksi Tervakoskelle, josta suuntaamme ainakin Puuhamaahan ja Muumimaailmaan. Tahtoisin myös käydä Korkeasaaressa ja Linnanmäellä, mutta saa nähdä ehditäänkö ja riittääkö tilillä katetta
:D Talveksi ollaan varattu matka Kanarialle, maaliskuun lopussa lähdetään viikoksi lämpimään (pojat tosin ei vielä sitä tiedä, eikä kerrotakkaan kuin vasta ihan lähellä lähtöä).

Vauvakuume alkaa pikkuhiljaa nostamaan päätään täällä, iltatähteä vähän ollaan ajatuksen asteella suunniteltu, mutta sen aika ei kuitenkaan ihan vielä ole. Töissä olen viihtynyt ihan ok, mitä nyt välillä pinna palaa, mutta se kai kuuluu asiaan...

Voikaa hyvin ja pitäkää ketju pystyssä! Pyrin taas jossain vaiheessa aktivoitumaan seuraanne, olette ihania! :heart:

-Metku-
 
Öitä!

hetki siitä kun viimeksi kirjoitellut. lomalta palannut töihin. nyt jo toinen yö menossa. sitten pari vapaata ja työt jatkuu.

Me käytiin silloin viime viikolla siellä wasalandiassa sekä tropiclandiassa. tulipahan nähtyä, ei tartte mennä uudestaan. sellainen fiilis jääi koko perheelle. omalla laillaan ihan mukava paikka, mut netissä sai jotenkin hienomman kuvan. puuhamaa on edelleen meidän perheen suosikki. ensi vuonna sinne siis. =) Ihana oli kuitenkin käydä illalla kylpylässä ja aamulla suoraan aamiaiselta käydä lillumassa. pojat nautti uimisesta ja vesiliukumäistä. :D

Muutenkin ollaan varsinkin tällä viikolla oltu mökillä uimassa useaan otteeseen, siellä kun on niin pieni lätäkkö niin vesikin on tosi lämmintä. B)

Viime viikonloppuna pojat olivat mummolassa. me vietettiin perjantai-ilta kaveripariskunnan kanssa laatuaikaa, käyden ruokailemassa ja sataman pippaloissa. Yö sekä lauri tähkä tuli nähtyä. =) lauantaina käytiin miehen kanssa prätkällä katsastaa sulkavan soutujen tunnelmaa sekä puumalan helteinen satama sekä pyörähdettiin vielä mökilläkin hetki uimassa. :)
sunnuntaina haettiin pojat aamupäivällä. visulahdessa käytiin xon puiston puolella, pojat ajeli moottorivehkeillä sekä Mikkis ja Aleksi kävivät ratsastaa sellasella rodeo jutulla. hienosti onnistui molemmilta. =) joten touhua on riiittänyt ihan muakavasti. loppu loma onkin enemmän kotona oleilua ja ehkä sitä uimista jos nää kelit tälläisenä jatkuvat. B)

metku, mukava kun kävit kirjoittelee. teitä mietin tossa jyväskylän kohalla, kun ajeltiin ohi. olis joskus kiva nähdä teitä. :) mukavia lomareissuja teille.

tänään nukun muutaman tunnin ja sit matka alkaakin kohti helsinkiä ja sieltä sit laivalla tukholmaan. Miikka pääsee mummon kanssa juna reissuille. lauantaina tullaan takas. Milloinkohan se Uneton oikein reissaa sillä laivalla, kun tuolla naamakirjassa jotain puhetta oli, mut jäi vähän kesken. olis kiva ennakkoon tietää jos samassa paatissa ollaan. :)

kuinkas pepillä on töissä mennyt?

jospa lähtis lukee aamunlehden ja hieman jotain syömään niin jaksais nää aamun kitutunnit. palailen viimeistään ensi viikonloppuna. Kaikille oikein aurinkoista viikonloppua B) :hug:
 
moikat

ihania ilmoja ollut =) Tosin itse en helteissä kovin töissä tiedä..

Mattoja on pesty aina muutama kerrallaan lasten kanssa. Täällä on ihana mattoranta ja tosi mukavat puitteet pestä. Huomenna vuorossa toiseksviimenen matto :D Käyn töitten jälkeen pesemässä.
Mies onkin lasten kanssa mummolassa. Saa vähän lomailla eikä tartte kotona vaan olla. Menen itse vasta la perässä.. on jo lapsia ihan tolkuton ikävä :(

Jellona: Voi hitsi.. me ollaan ensi viikolla menossa wasa- tai tropiclandiaan.. Toivottavasti ei ihan kauhee pettymys ois.
Mukavaa reissua :D

Metku:
mukava teidänkin kuulumisia lukea :)
Voih, itsekkin haluaisin niiin kovasti ulkomaille.. en tiedä miksi ei tule vaan lähdettyä.. jos laittas joka kk pienen summan säästöön niin kai sillä jonkunmoisen reissun heittäis.

Minulla tosiaan arki rullaa töiden ympärillä. Miehelläkin jo puolet lomasta vietetty :/
Saas nähdä jatkuuko itsellä työt vielä syksyyn. Elokuun loppuun on sopimus, mutta kuappias kyseli että kuinka pitkään voisin tarvittaessa olla töissä..

nyt yritettävä pikku hiljaa nukkumaan mennä että jaksaa aamuvuoroon herätä.
 
Meillä Juho on oppinu nousemaan seisomaan, nousee istumaan ja löys kadonneet heijasteet, kävelee tuliapitkin, eikä nuku öisin.

Kattoremontista 1/3 osa tehty, opettelin käyttämään sirkkeliä enkä edes saanu haavoja aikaan :saint:

Ihana kuulla metkusta pitkästä aikaa!
Mitähän tanskulle ja hannamarille kuuluu?
 
LOMA!! Viikon pituinen, mutta kuitenkin =) Johan tässä on viime syksystä asti koulussa/töissä oltu, enköhän oo tän ansainnut :D Rasmuskin sanoi tänään autossa "sä oot ihan liikaa töissä" :eek: :ashamed: Lähdetään Pärnuun, sitä ollaankin koko perhe odotettu B) Joonatan ehkä eniten.

Oon viihtynyt tosi hyvin tuolla kotihoidossa ja hyvin on mennyt, kiitos kysymästä Jellona :wave: Ihania on mummot ja papat ja työkaveritkin kivoja! Kaikinpuolin kiva paikka.

Huh helteitä! Mut en valita. Töiden jälkeen ollaan lähes joka pvä menty uimaan, joko järveen, lampeen tai sit mereen. Tykkään!

Metku, tosi kiva oli lukea pitkästä aikaa teidän kuulumisia! :hug: Voi, iltatähti :heart: Mäki aion joskus tehä :D Tai siis yrittää.

jellona, kiva kun kävit kirjoittelemassa!

danjuska: pidätkö sä kesällä ollenkaan lomaa, tai ootteko vielä tekemässä jotain? Haluaisitko töissä jatkaa syksyllä? Niin tai ainakin tonne wasalandiaan meette, kauan ootte?

koivunkäpy, vastahan se Juho synty :eek: Niinku taaperon Juliuskin! Miten ne niin äkkiä kasvaa? Mitäs kuuluu niiskuneidin Juliukselle ja muulle perheelle? Miten muuten teidän vauvat on näillä helteillä jakselleet, Martta, Julius ja nää vähän isommatkin, Juho ja Julius yms..

Nyt täytyy mennä :wave:
 
Heh..tänään kaupassa kun olin kassalla Juliuksen kaa niin se täti kysy multa että eikö toinen ole vieläkään syntyny kun näyttää noin kovasti jo potkivan..:D mää siihen että onhan se noin 8kk sitten että ei tässä viel sitä kuudetta ole tulossa..:D

Meillä Julius voi ihan hyvin hikee pukkaa mut ei se ole oikeastaan mihinkään vaikuttanu,paitti siihen että aikasemmin herää kuin yleensä mut sitte tehään niin että syötetään puuro ja maito hälle ja jatketaan unia sitte viel jotai 2-3h jokainen.
 
Jellona ei sitten seuraavan kerran ajele ohi vaan poikkeaa käymään! :) Kuten kaikki muutkin tähtöset, olette tervetulleita ja mikäli yösijaa kaipaatte näiltä suunnilta niin eiköhän sekin järjesty.

Tänään se sitten alkoi, kauan odotettu kesäloma. Pihan laittoa tiedossa lähipäiville ja ehkäpä mökkeilyä appivanhempien mökillä. Keskiviikkona suuntaamme Tervakoskelle ja siitä sitten fiiliksen mukaan mennään, Ihanaa!

Nyt telkkarin pariin.
 
Juhon 7kk mitat: 71.3cm ja 8840g sirppana. toki esitteli neuvolan tätille kaikki taidot mitä on oppinu viimeaikoina :LOL: täti oli ihan :eek: koska ei ole pitkä aika kun nähtiin ja sillon se vasta ryömi..
Ihana viileä päivä, ei oo mittarissa ku 20!
 

Yhteistyössä