Joulutähdet 2005 varaslähtö tammikuuhun

Tänään keskusteluun, melkei vois sanoo evvk, kun pitäis olla itsellä ideat miten kiusaaminen loppuu, eikä voi ehdottaa että -saisinko antaa lapsellenne selkään?- jos se siitä loppus. tai että jos vaan joka kerta kun se kiusaa annaa/jotakuta muuta tulis joku ja vetäis päin näköä..
eiköhän se ole kiusaajan vanhempien tehtävä laittaa kakara kuriin.
Oma jos ois niin kaikki kiva vois olla pannassa tovin aikaa.. :whistle:

Samille onnea työpaikasta!!

Hei! :wave:
Kiitos huhuilusta Peppi85 :kiss:
Lueskelen useasti jutut, kirjoittelu meinaa vaan jäädä.
On ollut paikasta toiseen juoksua tavallista enemmän ja se ei vaan oo mun juttu :whistle:
Kivahan se on saada välillä poikkeusta arkeen, mut ei mun väsynyt kroppa meinaa pysyä mukana...

Pepin silmät voi hyvin, ei tartte laseja, eikä mikään viittaa että lähivuosina tilanne muuttuisi.
Tarkistus vuoden päästä.

Lähden tänään ystävän kanssa risteilylle, jee : D Huomenna on hänen kolmekymppiset, joten baila baila :cool:

Peppi85, sä oot hienosti jaksanut ja pärjännyt, yhdistelmä ei ole helpoimmasta päästä. Tsemppiä jatkossakin ja onnittelut Samille, mahtavaa :)

Käpy :hug:

Kaikille halit ja pidetään ryhmärämä pystyssä :attn:

Käpy: hyvä kun ootte saaneet nukkua :D Mites se keskustelu meni??

Ite pitäis iltavuoroon lähteä.. väsyttää jo valmiiks ihan kamalasti |O
Mut äkkiä on eka kuukaus mennyt.. 2 jälellä ja sitten pätkä kotona.. tai kyseltiin jo kesätöihin, muta kattoo nyt suostunko.

Laiska ja saamaton kirjoittaja ilmoittautuu... :rolleyes:

ei vaan saa aikaiseksi kirjoittaa..lukeminen on kyllä hyvin hallussa. :)
yhden yövuoronkin kövin heittää viime viikolla, mut silloinkaan en jaksanut kirjoittaa. toisen yön olin sit flunssassa kotona. tänään täytyis iltavuoroon kohta raahautua. jopa kolme päivää töitä ja sit yksi vapaa sit oliskin viikon putki ja viikonloppu vapaa.
lumitöitä tehty hulluna pitkin viikkoja..tänä aamuna aloitin jo puol 9. hieman turhauttavaa tehdä kun koko ajan lisää lunta paiskoo, mut onpahan hieman vähemmän kolattavaa. erittäin hyvää kuntoliikuntaa.
Miikka vielä viime talvena inhosi melkein hiihtoa ja tänä talvena ei juuri muuta tekis kuin hiihtäis. huomenna heillä päiväkodissa hiihtoa. perjantaina suunnittelin jos menisin poikien kanssa hiihtoretkelle iltapäiväksi. otettais eväät mukaan jne. :)

käpynen, miten se keskustelu meni???

mitäs pepille kuuluu?? onko opiskelu intoa yhtään löytynyt??

meillä vähän venähtää 5 vee neuvola, kun eilen soittelin vasta aikaa varatakseni ja sit ei oikein ajat sopinut työvuorojen kanssa..niin meni vasta helmikuun puolen välin. no saa taas poika aikaa kehittyä tehtävi varten. :)

danjuskalle tsemppiä töihin. :hug:

muistakin olis kiva kuulla...gerbera, metku, niiskuneiti, kuusikonäiti, mammariia, ametisti, hannele, kattinka, ja ihan kaikki muutkin ei mun muisti riitä.... :wave:

ihanaista talvista viikkoa kaikille. :)

Minäkin täällä :wave: Yllätys yllätys... ;)

Opiskelumotivaatiota on sen verran, että en tänään mennyt lääkelaskujen tenttiin, kun en ole ehtinyt niitä laskea :whistle: Meen sitten ensi viikon "uusintaan", viikonlopun aikana laskeskelen... Kyllä mä ne aika hyvin osaan, mut nyt on tullu vielä pari uutta juttua niin pitää niitä vielä harjoitella.

Joonatanilla lähti eilen 4. hammas :heart: Tai minä sen irrotin. Nyt ei enää sen kaatumisen jäljiltä heilu mikään hammas. On aikas suloinen, kun ylhäältä puuttuu kummatkin etuhampaat, kun siihen toiseenkaan ei ole rautahammas vielä kasvanut. Mennään tänään 5v. hammastarkastukseen, senkin takia ihan hyvä, että jätin siihen tenttiin menemättä, ettei jouduttu sitä aikaa vaihtaa ;)

Mitäs muuta. Pojat oli viime to-la mummon perheen kanssa ruotsinristeilyllä ja kivaa niillä oli ollut. Me käytiin Samin kanssa yhtenä iltana syömässä, yhtenä elokuvissa ja kolmantena (pojat meni mummolle jo ke yöksi) keilaamssa kavereiden kanssa. Kivaa oli! Ja niissä syy, miksen lääkelaskujakaan ole "ehtinyt" laskea :LOL: Mut oon sitä mieltä, että näin opiskelijanakin saa nauttia elämästä... Ettei aina tarvi kouluun niiiiiin paljon panostaa. Johan tässä on 1,5 vuotta vedetty ihan hikihatussa ja hullun kiilto silmissä :stick: Heh.

Koivunkäpy, kiitos! Sami on viihtynyt hyvin uudessa työpaikassaan, on just sitä, mistä tykkää ja minkä osaakin :) Tuu tosiaan kertomaan, miten meni se keskustelu! Tsemppiä auton myyntiin. P.S. jos tulee ongelmia noitten laskujen kanssa, niin saanko taas mesen välityksellä häiritä?! :attn:

Uneton, millasta oli risteilyllä? Varmasti ihanaa :) Ja kiitos sulle :hug: :heart:

Jellona, me ei olla tota hiihtämistä harrastettu. Pojilla ei oo suksia, eikä oo meillä vanhemmillakaan, vaikka ihanaahan se varmasti olis! Poikien päiväkodissa käydään luistelemassa, mikä on mun mielestä ihan huippujuttu. Viime talvena eivät käyneet ollenkaan, mut sitä edellisenä kävivät useinkin. Senkin takia kiva, kun se niiden piha on niin ankea, että on vähän muutakin ja noin mieleistä tekemistä! :)

Mut nyt täytyy alkaa lähteä sinne hammastarkastukseen :wave: Tulkaa tosiaan muutkin kirjoittelemaan!

Peppi, toki saa häiritä!
viime aikoina tullu laskettua todennäköisyyksiä ja goemetriaa, mutta matikkaa minä en osaa.

Keksustelu meni.. vetuiks niinsanotusti. paitsi että kiusaajan äiti oli samaa mieltä että asian on loputtava isähän on edelleen sitä mieltä että kaikki syy on annassa (ja äärettömästi harmitti että omansa sai tytöltä turpaa). opettajan mielestä kaikki on annan vikaa, se on täys syypää. mulla kilah ti ja pistelin asiaan semmoset ehdot ettei opettajilla ainakaan ole kivaa, lapsia kun ei saa jättää enää ilman aikuista _mihinkään_ hetkeksikään.
seuraava lyönti ja opettajat luovuttaa sit aletaan setviä asioita muitten kanssa.
Erityisope sentää tuntuu olevan sitä mieltä ettei vika ole annassa eihän se ole tehnyt mitään (no ok, välillä saattaa provosoitua kiusaamisesta, mutta kukapa ei, mutta a ei ole se joka aloittaa) saa nähdä sit mitä tulee.

juholla on joku mahatauti, paskoo "voita" ja vettä..

Hetken lorvailen ja kirjoittelen taas.

soittivat päivällä että tulisinko tekee yhden yövuoron ja saan sit sunnuntain vapaaksi. joten kyllähän se minulle passasi enemmän kuin hyvin. saatan raahautua huomen aamuna viel kannustaa Aksua jalispelissä. sen jälkeen jos hieman nukkuis ja sit otetaan rennnosti loppuilta poikien kanssa. mies kun lähtee sinne rientoihin illaksi. :)

Meillä oli kiva 'vapaapäivä' pyykkikone laulo aamupäivän ja uuni lämmitettiin. käytiin viemässä siskolleni kukkia, kun valmistu ammattiin. :) iltapäivä oltiin hiihtää. sellainen 5km lenkki heitettiin, välillä syötiin eväitä ja juotiin mehut. Miikka jakso ihan mielettömän hyvin. siihen nähden että A. oli herännyt jo puol 7 ja B. ei ole noin pitkiä matkoja tähän mennessä hiihtänyt kertaakaan. :) osasi nauttia ja iloita koko matkan. kotia kun piti kävellä niin sit teki hieman tiukkaa, mut selvittiin. 2,5h meni koko reissussa. pojat sai sit pelata tietokoneella ja pleikalla hetken sillä aikaa kun minä lepäilin.

käpynen, aika tyhmä ope teillä. harmillista, ettei ymmärrä. :( toivotaan että asia vielä kääntäis positiivisen puolen esiin. ja ongelma poistuisi. :) jaksuja. :hug:

peppi, saat nauttia. :)

minä sain taas kerran holiday clubin kautta sellasen tutustumistarjouksen...että tule esittelyyn ja majoitu tällä kertaa katinkullassa saat kylpyläliput kaupan päälle. houkuttais ihan hirveesti lähtee kevät lomalla pikkuloma heittää sinne. tänä vuonna ei päästä rukalle niin jos edes tuonne. täytyykin käydä netti sivut kattoo. :) onko joku käynyt tuolla katinkullassa? et cois kertoo millainen paikka, kokemuksia??

jospa heittäis vähän hommia..ja näläkäkin olis. ihanat viikonloput kaikille. :)

Olen huolissani Pepistä :( En tiedä, onko tämä jotakin ikään kuuluvaa vaiko sitten ihan muuta...
Hän on itkuinen ja tosi herkkä, itku voi tulla hyvinkin pienestä ja on aivan lohdutonta.
Toisaalta hän on muutaman kerran päiväkodissa ollut tuhma ja ottanut tavaroita kädestä + mahdollisesti huitassut yhtä kaveriaan :confused: :ashamed:
Hän kertoo saman asian useasti (esim. jos vaatteita laittaa paremmin, käsienpesusta), toistaa sitä siis useasti, että kuulittehan nyt varmasti.
Olen pohtinut että onko tämä jotenkin huomionhakua. Että onko se vinkki siitä, etten tarpeeksi osaa huomioida/antaa aikaa hänelle vaiko ihan jotain muuta.
Jaa-a, enpä osaa nyt muuta kirjoittaa.

Kaikille terveisiä ja hyvää huomenna alkavaa helmikuun alkua :wave:

Heippa kaikille

Onpas täällä kaikki systeemit muuttuneet sitten viime näkemän,kesti jokseenkin kauan ennenkuin sain kirjoittelut alkamaan :whistle:
No jospa se tästä taas kun alkuun pääsee. Onkin ollut niin ikävä teittiä ja tätä ketjua :ashamed:
Mun kaikki aika vaan tuntuu menevän nykyään tän arjen pyörittämiseen kun aloitin syksyllä ton lähihoitaja koulun ja isäntä lähti keski-suomeen kouluun joten olen lasten kanssa keskenään sitten viikot. Aika ruljanssia on ollut ,täytyy myöntää. Mutta on ollut kivaakin =)

Ihanaa on kuitenkin se,että te olette jaksaneet pitää tätä pystyssä :hug:

Olette keskustelleet vaikka mistä enkä oikein tiedä mitä kommentoisin,mutta joku ( Danjuskako hmmm...) kyseli karkkipäivistä, meillä se on lauantai ja toiminut suhteellisen hyvin.
Oskari ei mene vielä eskariin joten jatkaa sitten syksyllä hoidossa. Olin jo itse sitä eskariin laittamassa kunnes tajusin että voi hyvänen aika,eihän se vielä menekään ;)

Oskari on nyt ryhmiksessä ja on tykännyt olla. Mulla alkaa työharjoittelu 3 viikon päästä ja sit voipi olla että Oskari on välillä perhepäivähoidossakin jos joudun olemaan illassa,mutta yritän ettei tarttis vielä olla,koska Harri tosiaan opiskelee kesään saakka ja tytöt joutuisivat olemaan keskenään sitten kotona,enkä oikein tykkää siitä ajatuksesta!
Meillä alkaa sitten ensi syksynä loppuopinnot oppisopimuksella niin ajattelin että tottakai sitten teen kaikkia vuoroja,mutta ans kattoo mitä tykkäävät ajatuksesta :|

Nyt lähden hakemaan Oskarin hoidosta,tänään olikin mulla etäpäivä joten sain hyvin siivottua =)

Palataan taas

Tinttamooses

Yhteistyössä