Minäkin täällä :wave: Yllätys yllätys...
Opiskelumotivaatiota on sen verran, että en tänään mennyt lääkelaskujen tenttiin, kun en ole ehtinyt niitä laskea
Meen sitten ensi viikon "uusintaan", viikonlopun aikana laskeskelen... Kyllä mä ne aika hyvin osaan, mut nyt on tullu vielä pari uutta juttua niin pitää niitä vielä harjoitella.
Joonatanilla lähti eilen 4. hammas :heart: Tai minä sen irrotin. Nyt ei enää sen kaatumisen jäljiltä heilu mikään hammas. On aikas suloinen, kun ylhäältä puuttuu kummatkin etuhampaat, kun siihen toiseenkaan ei ole rautahammas vielä kasvanut. Mennään tänään 5v. hammastarkastukseen, senkin takia ihan hyvä, että jätin siihen tenttiin menemättä, ettei jouduttu sitä aikaa vaihtaa
Mitäs muuta. Pojat oli viime to-la mummon perheen kanssa ruotsinristeilyllä ja kivaa niillä oli ollut. Me käytiin Samin kanssa yhtenä iltana syömässä, yhtenä elokuvissa ja kolmantena (pojat meni mummolle jo ke yöksi) keilaamssa kavereiden kanssa. Kivaa oli! Ja niissä syy, miksen lääkelaskujakaan ole "ehtinyt" laskea
Mut oon sitä mieltä, että näin opiskelijanakin saa nauttia elämästä... Ettei aina tarvi kouluun niiiiiin paljon panostaa. Johan tässä on 1,5 vuotta vedetty ihan hikihatussa ja hullun kiilto silmissä :stick: Heh.
Koivunkäpy, kiitos! Sami on viihtynyt hyvin uudessa työpaikassaan, on just sitä, mistä tykkää ja minkä osaakin
Tuu tosiaan kertomaan, miten meni se keskustelu! Tsemppiä auton myyntiin. P.S. jos tulee ongelmia noitten laskujen kanssa, niin saanko taas mesen välityksellä häiritä?! :attn:
Uneton, millasta oli risteilyllä? Varmasti ihanaa
Ja kiitos sulle :hug: :heart:
Jellona, me ei olla tota hiihtämistä harrastettu. Pojilla ei oo suksia, eikä oo meillä vanhemmillakaan, vaikka ihanaahan se varmasti olis! Poikien päiväkodissa käydään luistelemassa, mikä on mun mielestä ihan huippujuttu. Viime talvena eivät käyneet ollenkaan, mut sitä edellisenä kävivät useinkin. Senkin takia kiva, kun se niiden piha on niin ankea, että on vähän muutakin ja noin mieleistä tekemistä!
Mut nyt täytyy alkaa lähteä sinne hammastarkastukseen :wave: Tulkaa tosiaan muutkin kirjoittelemaan!