Heit taas!
Miks pitää aina valvoo näin myöhään ja vaan taistella silmät ristissä, vaikka mitään oikeesti tärkeetö tekemistä ei olekaan? No, toisaalta mulla hajois kyllä pää, jos mulla ei olis pientä omaa hengähdystaukoo edes tämän vertaa päivän aikana...
Saulilla ei ole virallisia
1-vuotismittoja, koska me käytiin neuvolassa 2 viikkoa ennen 1-vee päivää. Silloin mitat olivat: 74,5 cm ja 8540g. Ei sais vertailla, mutta kyllä mua taas ihan pikku hiukkasen alkoi painaa, kun katsastin noita muitten mittoja listasta. :/
Niitä Saulin allergiaverikokeitten tuloksia en ole vieläkään saanut (paitsi sen, että keliakiaa ei ole!), koska se lääkäri ei jostain syystä vastaa puhelimeen! :headwall: \|O Siis oon nyt kahtena eri päivänä soittanut sinne numeroon, jonka lääkäri mulle antoi tulosten kysymistä varten ja
ihan täsmälleen sinä kyseisenä soittoaikana, joka siinä lapussa lukee. Koko sen puoli tuntia, jonka soittoaika kestää, olen toistanut numeroa muutaman minuutin välein, mutta kukaan ei vastaa!!! V**** että mua niin ottaa aivoon tollanen! \|O Ehkä tää on turhaa meuhkaamista, mutta tiedätte varmaan tunteen, kun on asennoitunut siihen, että jonkun asian saa tietää jonain tiettynä hetkenä ja sit se vaan lykkääntyy ja lykkääntyy eikä siitä stressistä ja huolesta pääsekään eroon silloin, kun on ajatellut.
No, joku maito-ongelma Saulilla ainakin on. Sen mä tiedän nyt ihan varmasti ilman niitä tuloksiakin. Sehän oli muutaman viikon ihan täysin ilman mitään lehmänmaitoa sisältävää ja silloin kaikki oli hyvin (eli kakka kiinteää). Sit kokeilin taas pitkästä aikaa maitojauhetta sisältävää vauvapuuroa ja heti piti sen päivän ajan vaihtaa vaippoja ihan koko ajan, kun poika päästeli puurot velleinä pihalle. Nyt on taas palattu maidottomuuteen ja kaikki ookke! Tää on vaan niin typerää, kun maito selvästi aiheuttaa oireita, mutta virallista diagnoosia mistään ei ole. Se taas tarkoittaa sitä, että mä joudun yksinäni pähkäileen noita kalsium- ym. juttuja ja stressaamaan imetyksen riittävyydestä, kun mitään lehmänmaidon tilalle ei ole.
Pahoittelen hirveesti, kun tuli vaan omaa napaa ja kaiken lisäks vielä näin tylsää tilitystä. Nyt väsyttää niin paljon, että en kerta kaikkiaan enää jaksa roikkua tässä koneella.
Hyvät yöt! :wave: Yritän taas palstailla ahkerammin. Niin, ja muuten EN ole tehnyt joka päivä jotain opiskelujen eteen, kuten lupasin. Yhtenä päivänä taisin vähän tehdä...
:ashamed: