JOULUTÄHDET -05 LOKAKUUN PINOON

Täällä taas laiskakarpalo, joka ei saa aikaseksi kirjoitella.
Mutta nyt vihdoin on pakko edes äkkiä onnitella Lillukkaa ja Katinkaa vauvauutisista :flower: :flower: :flower: Ihana juttu, teidän vauvoille ja joulutähdellenne tulee kiva ikäero, ainakin tässä vaiheessa tuntuu että yli kaks vee on mukavampi kuin tää meidän puoltoista vuotta. Vaikka kai tämäkin vielä hyvältä ikäerolta tuntuu, kunhan nuo tuosta hieman kasvavat.
Pepille jaksuja :hug: Teillä kyllä on tosiaan rankkaa ollut, toivottavasti helpottaa nyt kun pääsitte lääkäriin ja tutkimuksiinkin
ja mummusi tila hyvä. Meillä oli kans Joelin kohdalla et neuvolassa sanottiin vaan et syökö äiti sitrushedelmiä tai suklaata, et pojan naama olis siks ruvella. No meillä oli onneksi vakuutus ja paineltiin sit yksityiselle ja allergiat todettiin. Hillalla ei oo vakuutusta, toivottavasti ei tuu allergioitakaan, varsinkin kun ne lekurit on nyt kaukana kaukana.
Ja onnea sitkeydestä kuntoilun suhteen, hyvin oot sitä jaksanut kaiken
ohella, toisaalta se varmaan osaltaan antaa voimiakin.

Taaperox3 kans onnea vauvan odotukseen ja tervetuloa!

Hannamarille onnea uudesta työpaikasta! Tuollaisia uutisia on aina mukava kuulla, että pääsee uusiin kuvioihin ja noin pian kotiäitiyden jälkeen :flower:

Epelille tsemppiä loppuodotukseen ja synnytykseen!

Koivunkäpy Kivat hatut ja suloiset lapset kuvissa! Hyvä että Annalla meni testit hyvin. Söikö poitsu jotain sopimatonta vai tekeekö
flunssa ihottuman pahaksi?

Nyt on pakko lopetella, taas jäi moni kommentoimatta, kiva on
että on niitä jotka jaksaa säännöllisesti kirjoittaa, kukkia teille :flower: Ja muut kaltaiseni "lukee äkkiä muttei ehdi kirjoittaa", käykää pistämässä kuulumisianne :)

Meillä on nyt pientä pintaremonttia, eli laitettiin kaappeja ja nyt olis vuorossa laminaatit. Työjärjestys on et mies tekee ja minä pidän lapset pois jaloista, onneks on tuo mummula nyt lähellä. Noiden laminaattien jälkeen jos pääsis vihdoin asettumaan kunnolla tänne, on nyt niin pölyistäkin että silmät kutisee koko ajan :x .
Hilla kasvaa, sillä on semmoinen vaihe että viihtyisi vaan sylissä, ja siinäkin niinpäin, että naama koko ajan siihen suuntaan missä velipoika mennä viipottaa. Muuten alkaa kiljunta. Lattialla viihtyy vähän aikaa, mutta kun ei osaa vielä kääntyä takaisin selälleen, ei jaksa kovin kauaa, varsinkin kun ryömii vaan taaksepäin jolloin lelut pakenee. Ei oo varmaan helppoa olla 5 kk :) On muuten kyllä ihana hymytyttö.
Joel on reipas ja mukava poika, juttelee aika kivasti jo. Syömisen kanssa on ongelmia, ei kelpaisi mikään uusi ruoka mitä allergiarotaatiossa pitäisi kokeilla, on kovin ennakkoluuloinen kaikkea uutta syötävää kohtaan. Me ollaakin pian pulassa, kun Kelan tuki apteekin korvikkeelle loppuu, sitä ei oo varaa maksaa kokonaan yksin ja sillähän se poika on tähän saakka kasvunsa turvannut. Vaikea tuon ikäistä on pakottaakaan syömään, ei vielä tehoa lahjonta, kiristys tai uhkailu ;) Influenssa rokote otetaan, harmittaa ihan kun tuo Hilla jää just alle vaaditun puolen vuotta kun niitä annetaan. Ja Hilla menee vielä imetyksellä, kovasti oon yrittänyt pullolle opettaa, mutta ei. Eikä tuttia. Eilen aloitin ensimmäisen soseen, eli kiinteitä pikkuhiljaa, ettei ihan äidin tisun varassa olisi loputtomiin. Itselläni ei ole laihdutus vielä onnistunut yrityksistä huolimatta, on niin vaikea tasapainoilla syömisen kanssa kun imettää, ja kun väsyttää ei niitä kaloreita jaksa miettiä, kaikki aikanaan.
Jeps, semmosta täällä.

Jaksuja kaikille joilla ollaan kipeinä, ja kaikille jotka käy vielä töissäkin tai opiskelee :hug: Ja mukavaa lokakuun loppua kaikille tähtösten äideille pesueineen!
 
Tuosta pojun ihottumasta, se lehahtelee ihan omineen ja ihan sama mitä syö siis ruokailun jälkeen. eihän teräslusikoille VOI olla allerginen?? :eek:

Yö meni paremmin, eli huomenna korvien tarkastukseen, tänään ei mahdeta päästä.
Kiitos kehuneille, nuo kun on kaikki hatut ekat kokeilut ni noi on kamalia.. mut tekemällä oppii!
Pepin äitille kiitokset kangastarjouksesta, tätäkin kautta!
Annal tänää kerho, taas tuolla valittaa että väsyttää..

Mikähä pojulla on ku yöllä kiipee viereen antaaa siihe nukahtaa ni voi sit nakata omaan sänkyynsä nukkuu sit taas muutaan tunnin hyvin..
 
no voi kökkö Käpy. Oisko ruoka-ainejäämiä ruokailuvälineissä? Jos kone ei pesekkään tarpeeksi puhtaaksi.

Tyttö kömpi viime yönä 5 aikaan viereen ja vinku että kättä kutittaa ja että sängyn ympärillä pyörii haikaloja. :LOL:

Poju heräsikin jo sitten ennen seitsemää.
|O
 
Huomenta.

Yö taisi mennä pikkuriikkisen verran paremmin, Rasmus kyllä heräili, mut nukahti kai aika nopeaan takaisin.

Koivunkäpy: Hienoa, että Anna ei tarvitse enää jatkuvaa lääkitystä :hug: :flower:

taaperotx3: Kiva, että ultrassa kaikki hyvin!

Lillukka: Olikohan se niin, että kaalista sais hyvin rautaa ja parsakaalista vai muistelenkohan ihan väärin :eek: Luontaistuotekaupastahan saa sitä "rautamehua", jos ei lääkkeitä halua käyttää. Ite en pystynyt sitä ottamaan, kun oli mun mielestä niin pahaa :x

Hannamari: Kiitos hirmuisesti, Rasmuksella tosiaan oli nimpparit eilen :) Kiva, kun muistit :hug: Jaksamisia sinne sulle!

Danjuska: Paranemisia! Pitäiskö sun ottaa vähän saikkua töistä? :hug:

Epeli:
Jaksamisia viimeisille viikoille!! :hug:

Lumikarpalo: Olipa kiva, kun olit käynyt kirjoittelemassa! Kiitos jaksuista, sitä samaa sulle sinne :hug: Liikunta on antanut kyllä voimaa :D Mut oon tullut siihen tulokseen, että tämmönen "kuuri" oli ehkä vähän liian rankka tähän elämäntilanteeseen :ashamed: Mut kun kerran sen aloitin niin en voinut lopettaa keskenkään, oon vähän semmonen... Enää pikkusen reilu viikko jäljellä :D

Smirge: Voi niitä haikaloja :eek: :LOL:

Nyt taidan mennä suihkuun Jontun kanssa... Meen nyt aamupäivästä mummua moikkaamaan :)
 
Poju oli sitten tänään ekaa kertaa puistotädillä peräti 20 minsaa. Täti sanoi, että vaikuttaa siltä että Sami voisi jopa viihtyä siellä. Nää jotka käy kerran viikossa maksaa kertamaksun 4-5 euroa . Ens viikolla taas uudestaan.

Tekis mieli namia, mutta meil ei oo :kieh:
 

Heippahei!

Vitsit että on alaselkä kipee |O , on jo ollut muutaman päivän, koko ajan vaan kipu pahenee :( Helpottaa kyllä hetkeksi, kun otan 2 panadolia ja laitan kylmägeeliä, mut ei hirveesti nappais särkylääkkeitä syödä nyt kun imetän.

Meillä on nyt Werneri vuorostaan aamuvirkku-iässä :| Aleksilla ja Juliuksella tää vaihe oli kans vauvana... kahtena aamuna ollaan nyt herätty super aikaiseen, eilen kuudelta, tänään heti viiden jälkeen :eek: . Onneksi kuitenkin jaksaa vieressä köllötellä ja seurustella siinä, niin ei tarvia ylös asti vielä silloin nousta. Onneksi mies on vkl kotona ja tiedän, että se herää mielellään poikien kanssa ja antaa minun jäädä nukkumaan, jos vaan haluan. Tuo vaan sitten Wernerin tissille, jos nälkä yllättää.

Asuntoasiassa tultiin siihen tulokseen, että kokeillaan vielä toista välitysfirmaa. Tehään taas 2 kk soppari. Sit mietitään uudestaan. Viime viikolla kerrostalokolmioita oli myynnissä reilut 190, mut eilen oli "vaan" jotain 170 ja risat... Pirre taiskin kysellä tästä asuntohommasta, eli vastailenpa nyt kun muistan... eli meillä on kerrostalokolmio myynnissä täällä Kuopiossa, hintaa on nyt 102 000 e. Tämmösillä asunnoilla pyytävät kyllä hurjiakin summia täällä, mut tuo olis sellainen realistinen hintapyyntö jo ihan siksikin, että haluttais tästä eroon mahd.pian. Tsemppiä teidän asuntohommiin!

Epelis, täällä pidetään peukkuja pystyssä sinulle!!

Tanskuliini, olipas kiva kuulla sinusta!! Myöhästyneet onnittelut Saaralle!! Kiva, että pojilla koulu sujuu hyvin!

Aleksi pääsi tänään kouluun, kyllä se sinne pääsyä jo kovasti odottikin.

Jaahas, taitais olla viisasta mennä nyt hetkeksi pitkälleen itsekin, uusi Talo & Koti lehti tuli, kerkeisin edes selailla sitä :D Molemmat pikkupoikaset on siis päikkäreillä, mut Werneristä en osaa sanoa kuin kauan mammittaa.

Mukavaa torstain jatkoa kaikille!!

T. Gerbsutin & poikaset
 
Heipsan

Tänään oltiin kylässä ja keskimmäinen jäipi sinne yöksi,tulee sitten huomenissa kotiin :)
Tarttis alkaa siivoamaan kun tulee kamu kylään illalla,yhtään ei jaksais tänään touhuta mitään kotihommia ja kissojen laatikotkin tarttis siivota :/
Voi kun nekin kävis vessanpytyllä :D :D

Olipas kaverilla ihania vaatteita myynnissä,kaikenlaisia peikkohattuja ja fleecehaalareita sun muita pupunkorvahattuja,mutta kamalalla hinnalla.
Kaikki hatutkin maksoi melkein 30 euroa ja ne haalarit 45-60 euroa :eek:
Ei näin köyhällä varaa ostaa ihan joka muksulle... :ashamed:

Käpy:Aivan ihania nuo tekemäsi hatut.
Meidän tyttö oli nyt 5-vuotisneuvolassa 103.5cm pitkä ja painoi 16.5 kiloa

Nyt täytyy mennä ruokkiin katit ja aloittaa imurointi :wave:
 
Moi.

Lähin aamupäivästä heti mummulle, olin siellä siihen asti, kun menin klo 17 salille :) Muisteltiin vanhoja ja juteltiin kaikennäköistä, oikein mukavaa oli. Makoiltiin koko päivä :D Pappa laittoi meille ruoan pöytään ja toi kahvit sänkyyn :heart: Mummu oli tosi pirteässä ja hyvässä kunnossa :)

Smirge: No ei oo kauheen paha toi kertamaksu... Kiva et Sami viihtyi.

Gerbera: Miksi on alaselkä kipeenä? :/ Meillä Rasmus on ollut aina aamuvirkkuna, 6 on hereillä tai heti vähän jälkeen. Joonatanilla oli nyt alkukeväästä se vaihe, kun heräsi klo 5 ja sitä kesti piiiitkään |O Nyt, kun Joonatan nukkuis 8 asti (mikä on musta ihan huippua) niin harmittaa, kun tuo yksi herää sit pari tuntia aiemmin :whistle:

Jospa sitä rupeis iltapuuron laittoon :wave:
 
Tuli vaan mieleen, että nukkuisko Rasmus paremmin yksikseen?

Teidän yhdeen perheen, jonka pojalla oli jotain ellrgioita ja iho-oireita. Heidän yönsä olivat yhtä hullunmyllyä, kunnes päättivät kokeilla laittaa poika nukkumaan omaan huoneeseen. Yöt rauhoittuivat saman tien. Joten niinpä sitten äiti, isä ja isosisko nukkuvat samaassa huoneessa.
 
heissuli vei!

se ois taas kohta yks työviikko takana.. paitsi että la iltana pitäs vielä käydä..

Peppi: Kiitos.. jospa tämä tästä. Mies sano aamulla että hae saikkua mutta en sitten viittiny.. sain kuitenkin ihteni liikkeelle suht virkeenä.. mut jos ensi yö on kovin huono niin pitää sitten tk:lla käydä. mut taas toisaalta huominen menee vaikka päällän seisten :whistle:
Ihana kuulla että mummosi voi hyvin =)

Minun mummo oli käynyt enon porukan kans ulkomailla.. muuten oli matka mennyt hyvin mutta tullessa passin tarkastuksessa oli kaatunut.. toinen jalka ihan kokonaan mustana ja hirvee pölkky kuulemma ja kamalan kipee. Nauro vaan puhelimessa että suuteli kotimaata takas tullessa :whistle:
Onneks ei kuitenkaan murtumia ollut.

Koivunkäpy:Joko selvyyttä mikä poitsulle moista aiheuttaa??

Epelis: Tuu huomenna kertomaan mikä tilanne :D

Gerbera: toivottavasti ei kovin selkä äityisi kipuilemaan, :hug:

nyt hiukan netissä pyörimistä... aamulla ei tartte laittaa kelloo ees soimaan kun menen vasta yhteentoista.

mitäs muitten viikonloppuun on suunnitelmissa??

meillä menee ihan kotosalla ollessa. uimassa käydään jos ehditään.
 
Danjuska, ei ielläkään mitään hajua miks lehahtelee..

Jes saan omaa aikaa hetken kun meen käymään neuvolassa ja samalla piipahdan nettiemossa..

Epelin lääkärineuvola kuulumisia odotellessa!

Tässähän ihan jännittämään alkaa, kaverilla on alle kuukaus la:han olivat uhkailleet parinviikon päähän käynnistelyy.
Jos menis yrittämään saada ittesä ihmisen näköseks ni ei immeiset pelästy kylällä :LOL:
 
Huomenta!

Unohdin illalla kertoa, että mitä meidän poika luuli saavansa iltapalaksi.

Kysyin eilen illalla, että: Arvaako Sami mitä on iltapalaksi?
Poika vastaa: lihaa? Pihvii? :LOL:

No iltapalksi oli puuroa ja hyvinkin maistui ja päärynä päälle.
 
Pöh, kirjotin just tekstin ja puf, se hävisi.

Mun pitäis täällä siivota, Sami ja pojat lähti jonnekin, ei huvittais yhtään, vaikka yleensä tykkään siivoilla, kun saan tehdä sen rauhassa.

Smirge: Haluisin joskus kokeilla kyllä, miten Rasmus nukkuisi yksin, mut tuntuu jotenkin vaikealle ruveta siirtämään Jontun sänkyä meidän huoneeseen. Se on kuitenkin puolivuotiaasta lähtien nukkunut omassa huoneessa ja jos se sit tottuu siihen tai haluaa sit aina nukkua siellä :/

Danjuska: Miten jakselet? Töissä taidat olla?

Jatkan siivoomista :kieh:
 
Nyt on käyty neuvolassa ja purkitettu verta tarpeeks, ottivat pientä verenkuvaa, kilpirauhastestiä ja hormonijutuja.. täällä on kiva kun kerralla katellaan. ja jos viel tuloo pumppu tuntemuksia ni pitäs kuulemma mennä tohtoriin :ashamed:

Ville oppi jostain uuden sanan.. tuolla se menee ja huutelee horoo horoo, ompas kiva lähtee illalla kauppaan sen kans |O
ja tomitraktori sano tötötötötötötötötö.

Ostin kuukupin, ja sain sen jopa paikalleen niinku se kuuluuki olla!
 
Kuulumisia: Kohdunsuu kiinteän ja pehmeän väliltä, jäljellä 2 cm:ä. Lääkäri arveli, että menee vielä pari viikkoa kypsytellessä! Vauvalla painoa nyt n. 3,3 kg eli lasketun ajan aikoihin n. 3,7 kg. ja eiköhän vauva vielä pitkään sisällä pysy, kun ei tosiaankaan ole mitään tuntemuksiakaan tulevasta synnytyksestä!

Muuten on tavallista ja harmaata syksyä. Lunta jo oikeastaan odottelen kovasti. On aika likaista touhua tuolla märässä maassa pyöriä, Laurilla nimittäin!

Tässä aiemmin joku puhui, että joulutähti (olikohan Kävyn Ville??) pelkää kovia ääniä, esim. traktorin tms. kyytiin ei suostu menemään. Meillä on sama "ongelma". Lisäksi Lauri pelkää kauko-ohjattavia autoja, koska niistä lähtee ääni ja ne "ite liikkuu"... Lauri selasi lelukuvastoa ja sanoi Nikkoautojen kohdalla: " Minä peekää auto". :xmas:

Päiväunille käy tieni. Niinkuin joka päivä Laurin kanssa :heart:

T:epeli
 
Mä vaan aattelin tota Peppi sen takia, että etkös säkin vietä aika monia öitä Jontun sängyn vieressä. Niin se ei enää siinä tilaanteessa kauheasti eroa siitä, nukutteko te kaikki samassa huoneessa ja Rasmus eri huoneessa.

Helpoimmalla pääsee kokeilemaan, kun nukutte pari yötä itse Samin kanssa patjalla olkkarin lattialla ;)
 
söin hyvällä ruokahalulla pitsaa kunnes kuului ruts.. no hetken ihmettelin, jatkoin syömistä kunnes totesin et jotai ylimäärästä pyörii suussa, lkivi ja kaverina hampaan pla, jälkimmäinen sentää mun suusta |O
Ja eikun tekijälle soittoo, siellä se nyt selvittelee kuka,mitä,missä ja miten.
Kuulemma kaikki kulut korvataan toki, ja syyllinen etsitään..

Ja nyt nukkumaan
 
Höh, outoa. Mä näin kans niitä kanatortilloja Hesessä ja ajattelin heti, että pitää Smirgelle niistä kertoa!! Olin ihan varma, että olin siitä jo täällä sanonut :eek: Joko oon sit unta nähnyt tai sit on käynyt jotain semmosta, et teksti on hävinny, enkä oo uuteen tekstiin muistanu laittaa. Ne taitaa olla enää vaan tän viikonlopun :( Täytyy miettiä tota nukkumisjärjestystä =)

Epeli: Edelleen lähettelen jaksuja vikoille viikoille :hug:

Koivunkäpy: :x Selviskö asia?

Tulin just salilta, mummo oli poikien kanssa täällä meillä sen aikaa, Sami on omissa harkoissaan.

Joonatanilla on nyt sit kuumetta 38.3 astetta :( Millon, MILLON tää sairastelu loppuu?? Nyt tuntuu, että ei IKINÄ! Me ollaan ihan oikeesti oltu kipeinä loppukesästä lähtien ja kohta on jo marraskuu :eek: Uuvuttavaa.
 
Peppi, kuulostaapas meidän viimetalvelta kun tutu että oltiin puolvuotta putkeen kipeenä. Ala syöttää lapsille tyrniä :xmas: se kuulemma auttaa.
Meillä väheni sairastelu kun moinen alotettiin, sitä saa ihan pilttinä banaani-tyrniä, mehu on kans ihan ok tarvii ottaa tyyliin teelusikallinen päivässä.

Hammasasia jatkuu manantaina kun en tänään kerenny enää liikkeeseen kun meni kolmelta kiinni.

Hitsi uusien asioitten opettelu on vaikeeta..
 
moikka

Peppi: kiitos kysymästä nyt olo ihan suht ok. Lähdin töistä keksken päivän pois kun en yksinekertasesti jaksanut.. ja päälle tuntu että henki ahtaalla.

Lääkärissä kävin ja kirjotti lääkekuurin ja sitten avaavaa lääkettä varulta. mut sano että voin vielä päivän kaks oottaa ja hakea lääkkeet sitten jos ei helpota.

Käpy: voi helkkari.. kaikkee sitä sattuu :x vadi suuren suuret korvaukset kivusta ja särystä.

mekin tehtiin pizzaa :D Tatu leipo minun kaverina omat pizzansa =)

nyt ei kummempia.. kun poika menee nukkumaan niin käydään rauhassa saunassa ja sitten nukkumaan. jos sitä huomenna illaks ois työ kunnossa.

niin ja Jontulle paranemisia!!! :hug:
 
Iltoja ystävt!

voi kun minulla on ollunna teitä ikävä. tuntuu etten ole moneen päivään ehtinyt kirjoittaa, vaik taisinhan minä tiistaina jotain raapustaa... :whistle: tänään olin iltavuorossa. pojat lähtivät viikonlopuksi mummolaan niin saan ihan rauhassa touhuta täällä kotona kun olen issekseni. huomenna on iltavuoro ja sit aamuvuoro, minusta ei olisi siis ollut paljon iloa kotonakaan. :) huomenna ajattelin hiukan aamusta siivoilla täällä ja sit käyn kaupungilla meidän uudessa anttilassa. käytiin siellä jo torstaina avajaispäivänä, mut se oli sellainen pikainen pläjäys, kun poikien kanssa olin. :)
meillä on kaikki oikein hyvin. kaikki terveinä. Mikkis juttelee kovasti uusia kivoja juttuja on orara=orava, ei näy, tulee ihan selvästi. :) ainut kaksisanainen juttu. maito tulee selvästi. lehmä on lemmu, kun sillä nimellä usein itskkin sitä kutsutaan. pluto on puto. sillä on siis sellainen unikoira jonka nimi on pluto. =)

peppi, kiva kun yksityisellä oli ihana lääkäri ja pääsette jatkotutkimuksiin. tohon refluksi juttuun on pakko lisätä, että ei ne meidänkään pojat juuri liiemmin pulautelleet, mut silti ne sai sellasta zantac merkkistä lääkettä. jaksuja kovasti ihan kaikkeen. ja kovasti paranemisia Jontulle! :hug:

me ei aiota kellekkään ottaa sitä influenssa rokotetta. minä itse olen aika paljon vastaan tollasia rokotteita. usein kuulen sanotttavan, että enemmän on kipeenä kun noita ottaa. mut toivotaan että joillakin myös sitä sairastelua vähentäisi.

mitähän unettomalle kuuluu??saiskohan joku siihen puhelimitse yhteyttä?

lumikarpalo, kiva kun kävit kirjoittelemassa. mukava kun teidän remppa alkaa oleen loppusuoralla.

hannele, kiva oli teistäkin kuulla. onnea kakkosen yritykseen. :hug:

danjuskalle, paranemisia. :hug:

tigrulle, jaksuja arkeen. onko teillä erikoista ensi lauantaina? ollaan tulossa h-linnaan kaksin miehen kanssa pe-la. olis ollu kiva käydä moikkaa poikia ja teitä kotimatkalla. mieheltä en ole vielä kyllä asiasta kysäissyt, mut tuli nyt tässä vaan äkkiseltään mieleen, kun lähellä asutte.

gerberan selälle paranemisia kovasti. :hug:

taaperotx3, kiva että ultrassa kaikki hyvin.

mitähän tosiaan kattinkalle, jonnalle, ja muille harvemmin kirjoittaville kuuluu?? :wave:

nyt käyn tekee pikasen nettisurffailun ja sit painun nukkuu. niin jaksaisin suht ajoissa heräillä. on vaan kiva horros päällä kun vedin lasillisen valkkaria kera shipsien äsken tuossa. :whistle: :D

kauniita unia kaikille!! :hug:
 
Huomenta.

Huh, olipa ilta eilen :/ Joonatan oli tosi kipeä, sillä sattui mahaan, eikä kakka tullut, sitä huusi, kun yrittikään :( Halusi olla sylissä vaan. Käytin sit kylvyssä ja jonkun ajan päästä se kakkakin onneksi sit tuli. Rasmus oli jo 18 jälkeen ihan väsynyt, se kun ei ole nyt nukkunut ollenkaan iltaunia, mut en ihan seiskalta halua sitä nukkumaan laittaa, molemmat olis halunnut syliä ja Sami oli siellä harkoissa :/ Laitoin Jontulle supon.

Vuokrattiin eilen leffa ja dippailtiin kukkakaalia :p Molemmat meinattiin kyllä nukahtaa, kun leffaa katottiin :whistle:

Koivunkäpy: Kiitos tyrni-vinkistä!

Danjuska: Kiitos. Jaksamisia sulle :hug:

Jellona: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa :) Kiitos paranemistoivotuksista :hug: Unettomaan saa yhteyden mesen kautta...

Mut jospa sitä menis ite sit suihkuun :wave:
 
lauantaita =)

just rupes poitsu päikyille ja mies lähti kaverisa kans viemään autoo jonnekki..

Aamusta käytiin tokmannilla kun siellä oli muumi :D Tatu oli oikein mielissään ja kävi kädestä pitäen muumia tervehtimässä :D
Kun oltiin ostokset maksettu niin kipitti vielä heipat sanomaan.

Aamulla kun Tatu heräs ja kölli vieressä siltä tuli puhetta kamalasti ja kun ei iskä noteerannu pahemmin niin könys mahan päälle ja tiukkas että "eikö niin" :LOL: Huvitti ihan hirveesti kun ei aikasemmin oo kysynyt mitään.. Lähinnä vaan kuuluu edelleenkin että "Tatu haluaa!!"

Mites teidän yö meni Peppi??

Jellonalle mukavaa aamupäivää kun sat itseksesi touhuta =)

Ja sitten valitusta.. on se prkl kun noissa rattaissa jotka tässä taannoin ostettiin niin ei pysy yks rengas paikallaan.. kai niitä renkaita saa ostettua jostain.. ärsyttää vaan ihan suunnattomasti kun kaikki konstit on käytetty eikä rengas pysy paikallaan.. on varmaan se lukitusmekanismi tms.. tohjona siitä... ja siis kun käyetttynä ostettiin niin eipä voi oikein valittakkaan..
kellään neuvoja/vinkkejä??

jep, mut jos kohta menis huilimaan.. illalla sinne inventaarioon ja oon kotkona varmaan joskus puolen yön jälkeen vasta..
 

Yhteistyössä