JOULUTÄHDET -05 LOKAKUUN PINOON

Huomenta!

Hitsi, nukahdin sit yöllä tonne Jontun huoneeseen, kun se heräsi. Oon nukkunut monta tuntia lattialla, no, alla oli edelleen se ohut peitto... Vähän on paikat jumissa :/

Sami lähtee kohta töihin ja pääsee vasta 18 aikaan. Meillä ei oo oikein mitään tekemistä poikien kanssa :/

Koivunkäpy: Moisista herkuista ei täällä puhuta |O :D

Lillukka: Kiitos :) Ihana Onni :D

Danjuska: Söpö Tatu :D

Jellona: Jaksamisia ihan hirveesti :hug: :hug: Joo, noissa housuissa on tosi matala vyötärö.

Tinttamooses: Toivottavasti saatte pian ne hiiret sieltä pois :x Joonatanilla on toiset Viking Goretex kengät ja toiset oli kans jotkut goretexit myös...

Mitähän sitä tekis tänään?

Pikku-Kakkonen tuolla taustalla tulee, eipä kiinnosta Jonttua kauheesti... Rasmus istuu syöttötuolissa, se viihtyy siinä yllättävän hyvin :D Oli iskän seurana, kun iskä söi aamupalaa.

Tintta ei saatu aikaseks hankkia sitä karkotinta, ei tunnu olevan ku toisinaan hiiri tai kaks sisällä.. melko tehokas kissa siis B)
Kuis sun pää?

Jessus että mulla yöllä taas jumiutu selkä ts. ei se viralliesti oo jumissa vaan ristiliitokset taas jostai syystä huutaa armoa.

DAnjuska, muistatko sen tappaja hämpyn? se saameri mäni yhteen tuoppiin sillo illalla ja nakottaa edelleen siellä, pakko kait se on vapaaks laskee ni ei nälkään kuole :kieh:

Tänää pitäs viedä esikko ratsastamaan saas nähä mitä siitäki tulee :D

Aijoo kengistä, emillä on kuomat ja canadabootsit, tuolle makkaravarpaalle ei mene mitkään tuomoset missä on tarrat/nauhat |O

Huomenta!

oli pakko kirjoitella, kun kerrankin pojat näyttäävät leikkivän kahdestaan sopuisasti, mies syö viel aamupalaa. Tapahtuu meillä siis tod. harvoin. Täällä puol 8 aikoihin heräilty. yö meni ihan hyvin, Mikkis nukkui koko yön omassa sängyssään. :)

peppi, kiitos jaksuista. kait tää tästä samaa rataa. Saa Siru nyt osto-oikeuden housuihin. mulle ne ei käy, harmillista.

tinttamooses, meillä Mikkiksellä on Aleksin vanhat goretex kengät ja kuomat sitten toisena, sit on vielä sellaiset siistimmät kaupunki kengät, jotka kans Aleksin vanhat. Samanlainen setti katotaan Aleksillekin. :)

Hitsi toi Mikkis on hassu, pukee lapasetkin sukiksi jalkoihin. :D

nyt jos lähtis päivän hommiin... :wave:

huomenta!

mulla loppu unet jo ennen seiskaa :eek: :headwall: kerranki kun ois saanu nukua.. torkuin sitten tuonne puoli ysiin kun poika heräsi.

nyt aikomus syödä vähän aamupalaa ja lähteä lenkille.

muutapa ei tälle päivälle ole suunniteltu.. kahtoo jos käydään makkaraa paistamassa.

Jellonalle :hug: jaksuja! Mikä miestä väsyttää?

Käpy:
elä vaan laske sitä vapaaks :eek: hae joku kättä pidempi tai kissa.. muuten se tulee taas kummittelemaan joku ilta :LOL:

Tatu oli koko eilisen päivän ilman vaippaa :D ulkona ja kauppa reissullakaan ei ollut. Tosin vähän kauhistuij kun olivat toisella puolella kylää käyneet kävelemässä eikä vaippaa ollu.. kauheeta jos olis housuun siellä tullu. Mielummin laitan pitemmille reissulle kuitenkin varalta.

jep, mut nyt syömään :p

Sunnuntaita!

Eipä juuri ole koneella tunnut istuttua, työelämä vie veronsa.. :whistle: Illalla tulen kotiin puol seiskan maissa, leikin, syötän ja nukutan lapset, siivoilen paikkoja, laitan seuraavan päivän vermeet valmiiksi ja sit mies meneekin jo nukkumaan (herää viideltä..) ja sit en koneelle pääsekään enää. Lähinnä istun sohvalla ja tuijotan vähämielisen näköisenä telsua.. :LOL:

Nyt viimeisten lastenohjelmien aikana ehdin taas poikkeamaan, sit lähdetäänkin ulkoilemaan ja hakemaan jotain tarjottavaa kun anoppi tulee poikien serkkutyttöjen kanssa käymään.

Lillukalle oikein mojova :hug: ja isot onnittelut!!! Niin se vaan perhe kasvaa.. :D Ja siitä äitistä tykkäämisestä, Arttu sano mulle kerran kun pesin sen hampaita, että iskä on kiva. Sä et oo. Ja nauro päälle.. :eek: :LOL: Kivampia juttuja ne isin kanssa tekee, ja Tomi jaksaa leikkiä niitten kanssa paljon enemmän kuin mä, kun koitan aina saada leikit vaan alulle ja sit taas tehdä jotain "hyödyllistä".. :ashamed:

Peppi, ilmottaudun housunostojonoon, jos ne ei Sirulle mene! :LOL: Että älä huoli, varmasti pääset niistä eroon!! :D ..paljos maksoitkaan niistä?!

Kaikille tasapuolisesti :hug: aamutoimille käy tieni. Mitähän sitä laittais päällensä, pikku pakkasta meilläkin näkyy olevan.. Mulla on varmaan 6 vuotta vanha kevyttoppapuku mallia tantta, sillä ei kehtaa kulkea kuin metsän siimeksissä! :LOL:

Ai ja Käpy, Neil Gaimanin Tähtisumua tulee leffana ensi-iltaan vielä tän vuoden puolella!!! Ootko lukenu? Ihana kirja!!!!!

Täällä vielä ja taas :D

Sami otti Jontun töihin mukaan nyt aamuksi, ihana :heart:

Kaveri pyysi, että lähdettäis niitten perheen kanssa semmoseen Hoplop-leikkipaikkaan, haluaisin lähteä, mutten jaksa yksin näitten molempien poikien kanssa. Jos saan Rasmukselle hoitajan niin lähtisin kyllä kaksin Jontun kanssa, se tykkäis varmasti kovasti.

Koivunkäpy: Koskahan se sun selkä olis taas kunnossa? Toivottavasto pian! Tulipa tuosta ratsastamisesta mieleen... Mä haluaisin joskus hevosen selkään, en oo koskaan ollut :D Oonko ainoa?

Jellona: :hug:

Danjuska: Teillä menee kyllä edelleen tosi hienosti ilman vaippaa, Tatulla siis. Jospa meilläkin joskus :D

Hannamarin takia rupesinkin kirjoittelemaan :D Ihana, kun olit käynyt kirjoittelemassa :hug: Minä maksoin noista hemmetin housuista 38? |O Kun halusin ne aivan välttämättä. Oon huutonetissä katellut, toi on tosi suosittu malli ja ihmiset huutaa niistä viittäkymppiäkin :eek: Kaupassa maksavat 79,90?, eikä niitä edes Onlyssa ole enää, tuota mallia, ainakaan tällä hetkellä (enkä oo pitkään aikaan nähnytkään).

Rasmus heräsi päikkäreiltä, nyt istuu tuossa tuolin vieressä, syö jotain lelua :D

hannari, en oo lukenu mut mietin jos kävis ukon kans kattomassa sen lefffan, siis jos jostain saa lapsenvahdin.. :kieh: anoppi lähtee tänään toispuol suomee vahtiaan tyttärensä kersoja, auta armias jos ite tarviisin moista apua ni ei tulis kuuloonkaan vaikka veisin ne sille ite.. pikkusen meinaa taasen riepoa.. :ashamed:

Peppi, kylle se ehkä muutaman vuoden päästä korjaantuu ;)

Huomenta!

Jopas on hiljaista täällä?? :eek: :(

Me oltiin eilen illalla poikien kanssa Rasmuksen kummien luona kylässä. Sami tuli kotiin vasta lähempänä 21, sillä oli joku peli/turnaus Tammisaaressa töiden lisäksi.

Mä olen taas nukkunut yli puolet yöstä tuolla Joonatanin huoneessa. Pitäis vihdoin varata hierojalle aika, kun äitienpäiväksi sain sinne lahjakortinkin :ashamed:

Koivunkäpy: Mites se selkä nyt jakselee?

3 viikkoa vielä jäljellä kuntokuuria... Painonnostelut ei jaksais enää yhtään kiinnostaa :D Spinningiin meen aina mielelläni. Mut nyt on tiedossa 3pvä putkeen kotijumppaa :/ No, teen ne vaikka hammasta purren. Painoa on tällä hetkellä 2kg enemmän, mitä oli ekalla neuvolakäynnillä, kun Joonatania odotin (olin kyllä oksennellut niin hurjasti silloin, lieneekö "oikea" sen hetkinen paino silloin). Nyt on pari viikkoa mennyt vähän enemmän kaloreita laskien, eli oon saattanut vähän herkutella ja jättänyt sitten päivällisen pois kokonaan.. Ajattelin vetää nää vikat 3 viikkoa taas kunnolla, syön säännöllisesti ja terveellisesti, herkut jääköön sinne kolmen viikon päähän :whistle: Onnistuukohan? :D

Tulkeehan muutkin kirjoittelemaan :attn:

Huomenta!

Onpas täällä ollut hiljaista. No jos meikäläinen sitten kirjoittelisi jotain näin kesälomalla :D Mulla on tää päivä kesälomaa , joka jäi käyttämättä nyt kesällä ja to-pe pidän ylityövapaita.

Onnea :flower: Kattinkalle ja Lillukalle vauvauutisista. Jännittää ihan Kattinkan puolesta että onko yksi vai kaksi vauvaa tulossa.

Meillä Vera on taas nuhassa :( huomaa että on aloittanut taas päivähoidon kun on niin usein flunssassa. Onneksi ei ole nyt tullut enään korvatulehduksia.

Täällä meidän lähellä (noin 10km päässä) on nähty karhu! :eek: Oli puraissut yhtä hevosta. Toivottavasti lähtisi pois tai saatais kiinni kun täällä on kuitenkin niin paljon asutusta ja pieniä metsiä.

Hienosti olet Peppi jaksanut noudattaa tuota harjoitusohjelmaa :flower: =) Mulla lipsuu vähän väliä esim. viime viikonloppuna oli tytön 5v. synttärit ja silloin tuli syötyä kaikenlaisia herkkuja. Lauantaina kävi vielä viimeiset vieraat niin söin taas :ashamed: :whistle: :( Nyt kyllä on pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa taas tiukempi linja syömisten kanssa. Mulla toi kuntosali tökkii oikein kunnolla... kaksi kertaa viikossa pakotan itseni sinne menemään ja teen kyllä ihan kunnon sarjat , mutta on kyllä niin pakkopullaa.

Meillä on ensi viikolla valokuvaus päiväkodissa niin saankin sitten 2v. kuvan Verasta ja sisaruskuvat :) Kohta meidän pienet joulutähdet ovat jo kaksi vuotiaita! Niin se aika vaan menee. Kohta aloittavat koulun. Vera on nyt päiväkuiva , mutta yöllä pidän vaippaa. On aamulla kyllä ihan märkä vaippa. Sitä en tiedä jos heräisi yöllä pissalle kun ei olisi vaippaa. Antaa nyt vielä olla yövaippa niin ainakin nukkuu hyvin. Vera nukkuu vielä meidän makuuhuoneessa ja ihan kiinni meidän sängyssä. Nukuttamisessa menee mulla edelleen se tunti ja miehellä max 15 min. :eek: Mies pitää kättä Veran ohimolla / pään päällä minä en saa niin tehdä vaan mun pitää silittää Veraa. On se niin hauska kun oikein komentaa heti sänkyyn mentäessä että " silitä mua " ja taputtaa selkäänsä =) No onneksi sitten kun viimein nukahtaa niin nukkuu yleensä aamuun asti.

Nyt menen jatkamaan aamutoimia. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:

pöh, nyt sit neiti on kipeenä :/ piti tehä tälläv iikolla kaikkee kivaa, mut eipä tehä.

Yö meni taas kivasti, jäpä on nyt nukkunu kaks yötä ok eikä ees oo heränny ennen 7.

Nyt kokkikolmosille, miten teette täytetyn kalkkunan? siis kuulostaako olevan ok jos sisään tunkee pekonikuutioita, leipäkuutioita, sipulia, valkosipulia, omenaa ja ehkä muutaman viinirypäleen?
Sit voiki miettiä kelle sen kaiken syöttää :LOL:

Huomenet :/

Herättiin noin puoli tuntia sitten kaikki,paitsi tietty mies joka meni töihin ;)
Oskarille nousi kuumetta eilen päivällä ja illallakin oli tosi kova kuume,päätin sit nukkua sen kanssa että saan samalla seurailtua sitä :/
Yöllä sit yhden maissa se heräili ja annoin lääkettä kun oli tulikuuma,sit käytiin takas nukkuun ja yhtäkkiä se alkoi huutamaan ja sai kuumekouristuksen :'(
Ei meinannut millään loppua se kouristus ja sit se alkoi oksentamaan :'(
Mies sitä oksennusta sit pyyhkeili ja sai onneksi hengityksen kulkeman ja kohtaus alkoi loppua :'(
Käytiin sit kuitenkin yöllä tuossa sairaalassa tutkituttamassa ja saivat kuumeen siellä laskettua joten päästiin kotiin :)

Nyt on taas tosi pirteä ja reipas,itsellä vaan vielä kamala olo kun ei oikeastaan yhtään nukkunut ja vieläkin toi yöllinen mielessä :/
Esikolle tuli myös pienenä kuumekouristuksia,ja kerran oli tyksissä hoidossakin viikon sen takia =)

Enpä jaksa muuta kommentoida,palailen myöhemmin :wave:

Hellou!

Tintan ja Kävyn lapsukaisille pikaista paranemista.

Käytiin tänään taas aamusta S-marketissa ja sitten kurvattiin vauhdilla kirkon kerholle. Sami ei viihtynyt tällä kertaa kovin hyvin siellä toisten lasten kanssa, joten viimeisen puoli tuntisen vietin sitten katsellen pojun leikkiä.

Vaan eipä nuku poju vielä :kieh:

Tänään ois eskarissa "kehitys"keskustelu koskien tytön oppimistavoitteita.

maanantaita

Meillä meni yö heräilemättä.. ennen kuutta kun mies lähti töihin tuli Tatu viereen ja nukuttiin sitten melkein puoi ysiin..

äsken tultiin ylivieskasta ostoksilta =) mukaan tarttui pari paitaa, Tatulle uusi nojatuoli kun entinen sohva vetää viimesiään ja sitten isälle reinot isäinpäivä lahjaksi ostettiin siskon kans.
Lisäksi koiralle panta jne jne.. ja marsuakin ihasteltiin mutta sitten vasta kun Tatu on isompi niin sellanen ostetaan :D nyt saa riittää että katsoo ja kaverina Avaa hoitaa :D

Koivunkäpy:
Mikäs Annalla?? Paranemisia!

Tinttamooseksen Oskarille kans oikein pikaiset paranemis toivotukset!!

Poju nukahti joten menen siskon seuraksi.
sitä oon tässä ihmetellyt että miten hyvin (*tässä vaiheessa koputtaa puuta*) meillä on nukkumaan menot onnistunut :D ei tartte kun viedä sänkyyn, pusutella ja peitellä niin sinne uinahtaa alta kymmenen minuutin! Mutta äsken etittiin tinkaan "hivvee" ennen kun pysty nukkumaan asettua :whistle: :LOL:

mukavaa viikonalkua kaikille!

Mä tein sen. Mä onnistuin *tuulettaa* :D

Koko tämän aikuisiän en ole osannut tehdä sämpylöitä. Ne on joko ollut raakoja, liian kovia- niin että nillä oisi voinut pelata pesäpalloa-, epäilyttävän näköisiä tai mauttomia.
Mutta nyt tänään päätin kokeilla uudestaan. Ja seurasin Nalle vehnähiutalepaketin kyljessä ollutta ohjetta ja ne onnistui! Tyttö syö tuolla toista sämpylää :D Itsekkin vetäsin kaksi :p .

Kohta pitää herätellä Sami. toinen kun nukahti vasta puoli kolmen aikaan. :( Ja ukon pitäis tulla pian kotiin, että pääsen sinne kehityskeskusteluun.

:wave:

mihis hittoon mun edellinen viesti meni??

Smirge: lidlin sämpyläjauhoilla tulee kans hyvät sämpylät, pehmeet ja silleen..

Ja mullapa ei menny ku 20 vuotta että keksin eno-vainaan salaisen ainesosan kastikkeissa :p

Täällä on taas typerä sumu, näkyy ku pellolle kattoo ni 5m kersan leikkimökistä eteenpäin..

Tintta ja Käpy, lapsosille parantumisia. Mä säikähtäisin varmaan tosi paljon sellaista kuumekouristusta.

Danjuska mun massu näkyy kyllä jo, tosin ei oo mikään nätti vauvamassu vaan sellainen keskivartaloröllykkä tällä hetkellä. Aloitin Onnistakin vatsan kasvattamisen tällä tavalla ja tää on musta inhottava vaihe, kun näyttää että olen vaan keskivartalolihonut ties kuinka. Tahtoo kunnon vauvamahan! No, se tulee ja sit kun se on tarpeeks iso, tahtookin sit jo synnyttämään...

Käytiin tänään Savonlinnassa ostoksilla. Sit iltasella läksin kävelylle, melkein heti ruuan jälkeen ja otin sauvat mukaan, niin menin varmaan liian lujaa kun tähän asti liikkuminen sujunut vaivatta, niin tulikin sitten supistus, joka pysäytti matkan teon siihen. Hiivin sitten hiljakseen kotiin, soitin jo matkalla miehellekin, joka ois toki hakenut kotiin, mut ei ollut pitkä matka niin halusin sen verran happea. Onnista mulla alkoi suppailla näillä paikkeilla kanssa ja sainkin sit liikuntarajoituksia, lepokäskyn jne et kai se on nyt ihan omatoimisesti raskas jumppa jätettävä. PItää nyt muutenkin kuulostella - vauvan vointi on etusijalla totta kai!

Pitäkää peukkuja, meen huomenna työpaikalle. He on siellä siinä uskossa että haen hoitovapaata, jota tietty alkuun haenkin (nykysellään on hakenut tän vuoden loppuun) mut eivät arvaakaan et se jatkuukin taas äitiyslomalla :D =) . No, huomenna kuulevat.

Öitä!

Tintta, meillä ei onneks noin rajuja oo ollu kouristukset pojalla, varmana pelästytti! tämä myöskin luki kadonneessa viestissä, samoin kun että mikä päivä sulla o se lääkäri?

UNETON JA TANSKU ILMOTTAUTUMAAN, HETI!
Samoin muut jotka ovat meidät hyljänneet..

Hatun nosto teille kaikille, jotka ehditte pitaa tata palstaa ylla. Ihania olette. Mulla ei yksinkertasesti aika /resurssit riita, vaikka haluaisin. Taas oon ihan ulkona.

Lillikalle Onnittelut viela tata kautta.

Meille ei mitaan uutta. Viikonloppuna meilla oli kotomaan vieras. Harmi vaan kun tuliaissuklaat ei oikein maistu. Makean himon puute oli edellisen raskaudenkin ainut oire jatkuvan pissalla juoksemisen lisaksi.

Danjuska: Mulle ei tulis mieleenkaan lahtea Oton kans edes kotipihaan ilman vaippaa. Sisalla ollaan ilman paivittain, mutta pissat tulee takuuvarmasti joka kerta muualle kuin pottaan.

Otto ei myøskaan suostu syømaan lusikalla/haarukalla muuta kuin jaateløa tai kakkua. Muuten istuu nena kiinni kirjassa ja availee suutaan kun joku syøttaa.

Oltiin eilen yhdessa kylvyssa ja Otto tuijotteli veden alle ja sanoi etta ei mitaan kaloja ei kakkapapuja (katkarapuja) vain mamman iso pylly nakyy tuolla.

No taytyy tassa alkaa raporttia kirjoittamaan yøvuorolaisille. Siksi mina tassa koneella oikeasti istun. Hyvaa yøta ja kauniita unia teille kaikille.

T: Katinka

Huomenta.

Tästä on nyt sitten tullut tapa, että mä nukun loppuyön Jontun huoneen lattialla, poika vieressä |O Viime yönä yritin lähteä huoneesta, mut poikapa heräsi siihen ja alkoi itkeä :/ Pakko hommata joku patja sinne, äkkiä! Mulla on joka paikka jumissa, eilisen jumpankin jäljiltä... Tavallaan ihan hyvä näin, eipähän Joonatan herää yöllä Rasmuksen ääniin, eikä edes aamulla, Rasmus herää siinä vähän jälkeen 6, Joonatan vähän ennen 8... Sami raukka saa pienemmän hoitaa ja sen kanssa nousta :ashamed:

Eilen oli mun entinen luokkakaveri ja hänen poikaystävänsä meillä käymässä. Sit mentiin vielä äitin luo, käytiin tekemässä kävelylenkki, Laurinlahden ympäri :D

Neve: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Paranemisia Veralle :hug: Käytkö sä vaan salilla, tai järjestetäänkö siellä edes mitään jumppia vai onko ihan vaan punttis?

Koivunkäpy:
Mikäs Annalla on? Paranemisia!

Tinttamooses: Hui sitä Oskarin kouristusta :eek: :( Mä olisin varmasti säikähtänyt ihan hirveesti sitä :ashamed: Mitä sen aikana siis oikeen tapahtuu ja kauan kestää? Paranemisia teillekin! :hug:

Smirgelaine: Sämpylät on hyviä, varsinkin ihan tuoreina :p Mä oon niin huono kaikissa ruoanlaitto/leipomisjutuissa, mut omasta mielestäni oon aina sämpylät osannut tehdä :D Ainakin mä oon niistä tykännyt :LOL:

Lillukka: Tylsää, jos supistelut nyt sitten jo alkavat :( Peukut pystyssä! Haluun sit heti kuulla, mitä työpaikallas sanottiin :attn: :D

Kattinka: Voi että mä nauroin tolle Oton ja sun kylpyreissulle :whistle: :LOL: :LOL: Ihana :D :heart: Meillä on myös edelleen suurimmaksi osaksi syöttämistä, jos Joonatan ite syö niin ei malta ottaa kuin muutaman lusikallisen, kun sanoo jo kiitti, eikä suostu enempää syödä :/ On siis autettava, että sitä ruokaa menisi tarpeeksi... Eilen tosin söi makaronilaatikkonsa melkein kokonaan itse -sormin :whistle: Koska teillä olikaan se eka ultra? Ja laitathan tosiaan kiltti sitten tekstiviestillä, että mitä siellä näkyi ja kuinka monta? :heart: Onko sulla jotain oloa, onko siellä yksi vai kaksi? Vähän jänskää, jos on kaksi... Iik :D

Mut nyt jumppaamaan, mulla on taas tänään viisaudenhampaan poisto, sen jälkeen kun ei saa enää liikkua :wave:

nii joo ei annalla oo lentsua kummempaa, taitaa olla jo ohi sekin.. vähintään hovosille ellerginen, no se n ähään huomenna ehkä.
Yö meni ihan kivasti, mitä nyt neiti herätti kerran ja kushätä pari kertaa..
Katinka, hyvähä se on huudella ku kotona on ni ei muuta elämää oo ku palsta :LOL:

Kiva kun kävit Katinka.

tyttö on sitten taas tänään kotona. Yskä vaivaa ohan niin kuin pojua ja ukkoa myös. Mä oon siltä vielä säästynyt. KUinhan meidän P-maan reissun käy?
Pahimmassa tapuksessa ukko menee yksin ja mä jään tänne muksujen kanssa.

Lillukka kyllä mullekkin tuli tästä toisesta maha esiin jo aika aikasin tästä toisesta. Yllättyvät varmasti työpaikalla ;) .

Vaan nyt pitäis hipsiä etsimään työn astmalääke resepti. Ja painella apteekkiin...

Jäin vihdoin saikulle kun en ihan terveenä pidä särkylääkkeitten varassa työskentelyä. Ihan flunssasta on kyse, mutta olo on tosi tukala, eikä tahan taida auttaa kuin lepo. Mites lepäät kun kämppä on sikin sokin mullin mallin ja lapset hoidossa ja olis aikaa siivota?!?!? Kattomalla elokuvia, tietenkin. Eilen katoin Little Miss Sunshinen, tänään Paholainen pukeutuu Pradaan, ja nyt kaipaan vinkkiä iltapäivän tyttöelokuvaan, itkettääkin saa, mutta ei olla liian lällyä. Komeat miehet ei olis pahitteeksi, myöskään. :ashamed: :D

Terveisiä nettipimennosta!

Lillukalle ja Kattinkalle kauhean paljon onnea!! Kiva, että edelleen saadaan jännätä ja seurata raskauksia!

Omasta raskaudesta: Huomenna viikot jo 36. Olen perjantaista lähtien vuotanut tummaa veristä limaa. Niinkuin olisi kuukautiset, ei supistele eikä ole mitään kipuja. vauva liikkuu ihan o.k. Soitin itku kurkussa synnytyssalille perjantaina ja ne käskivät vaan seuraamaan tilannetta. Ei kuulema ole vaarallista, jos veri ei ole kirkasta... Kuinkahan kauan tätä pitää seurata!!

Laurin napaa: Oltiin eilen kaupassa ostamassa lahjaa. Kaupan tätillä ei tahtonut paketointi onnistua, niin meidän Lauri tuumasi sille hoputtaen: "No niin täti." minä sanon aina Laurille, että "No niin Lauri, reippaasti eteenpäin!" Lauri oppi eilen sanomaan traktori tai siis "Taktoi-i". ennen sanoi "to".

Menen sängylle levähtämään. Iltapäivällä tulee kummipoika 4 v. hoitoon äitinsä parturin ajaksi! Apua sitä huutoa ja sekasortoa!

t:epeli

Eipä mulla ole elokuvihjetä antaa :(

Vinkkejä otetaan vastaan. Kuinka sada poika päiväunille?
Sami on aina ennen tähän asti nukahtanut itse päikyille lounaan jälkeen. Ei muuta kuin tutti suuhun, nasu kainaloon ja peitto päälle.

Illatkin on jo pidemmän aikaa ollut sellaiset, että poika o nukahtanut vasta kymmenen tienoilla, koska on nukkunut päikyt kolmen aikaan.

Mä pahoin pelkään, että Samikin on jättämässä päikyt pois ja siirtymässä koko yöuniin n. 12 tuntia ihan niin kuin Anukin tässä iässä rupesi tekemään.

Mä tahdon että poika nukkuu... |O

eplis
voisko olla limatulppaa? tosin mä oisin varmaan jo laukannut täyttä laukkaa gynelle tekee sisätutkimuksen...

Yhteistyössä