Täällä taas.. Rasmus heräsi, nyt touhuaa tuolla lattialla. Jonttu vielä nukkuu.
Äiti kyseli mesessä aamulla, josko olisivat saaneet ottaa Jontun mukaan jonnekin markkinoille ja sehän passas paremmin, kuin hyvin
Oli ollut tarkoitus, että poika olis nukahtanut autoon, muttei ollut, joten tuli kotiin sit nukkumaan...
Kävin yhteisössä, lisäilin parit kuvat sinne, kun se vihdoin multakin onnistui! Ja järkytyksekseni katsoin sitä mun mahakuvaa, joka on otettu sinä aamuna, kun lähdettiin Rasmusta synnyttämään
Huh, olihan kokoa...
Tinttamoosesken kuvat olivat ihania :heart: Varsinkin se ballerina-kuva
Meillä on muuten Joonatanilla aika samannäköinen nojatuoli, mitä Oskarilla näytti olevan, meillä se on vaan tummansininen
Mä ehkä ostaisin isommallekin prinsessapuvun, jos sitä ite niin paljon sit haluaisi =) Ei oo kiva, jos sen takia tulee toiselle sit paha mieli. Oon kyllä aika väsynyt
Päivällä saan nukutuksi JOSKUS, mutta vaan silloin, jos Sami on myös kotona :/ Väsymys ilmenee mulla sit semmosena, että oon huonolla tuulella, enkä jaksais oikein mitään tehdä, muuta, kuin toivoa, että päivä kuluisi nopeasti
:ashamed: Kaikki tuntuu harmittavan ja helposta tulee paha mieli. Sanon miehelle herkemmin asioita, joita en tarkoita, muutenkin kaikki purkautuu siihen, vaikka se ei olisikaan tehnyt mitään "väärää" :| Mut toisaalta, kaikki mitä se tekee niin tuntuu sillä hetkellä olevan väärin
:headwall: Että ei helpolla pääse hänkään :ashamed: Mut mun mielestä parempi, että purkaan ne siihen, enkä esim. lapsiin
Koivunkäpy: Voishan niistä rukkasista ja töppösistä saadakin, jos esim. tekisit yhdet parit, laittaisin huutikseen ja kattoisit, miten menevät kaupaksi ja sitä mukaa sit tekisit lisää, jos kysyntää näyttäis olevan =)
Kattinka: Voi että! Tule sit HETI kertomaan, mitä testi näyttää!! Muistathan kanssa :attn: Mulla on niin monta sun numeroa, etten aina tiedä, mikä on missäkin käytössä
Peukut on pystyssä!!! Ja varpaat kans :heart:
Täällä pitäis taaaas siivota, vapaaehtoisia?? :attn: