JOULUTÄHDET -05 LOKAKUUN PINOON

Päiviä tigrulasta!

Täälläkin p*ska yö. Pienin kyllä nukkui hyvin, söi kerran ja heräs seiskalta, mut isompi sit valvotti :headwall: pojilla on kai jokin sopimus että vuoron perään pitää meitä hereillä :LOL:
Atella lisääntyy noi pelko jutut, nyt pelkää pelleä. Mut luulen että nuo pelko jutut johtuu niistä äänistä ja musiikeista.
Viime yönä Atte alkoi itkee puoli 2 ja sängyn vieressä piti olla, sit kun nukahti heräs kohta uudestaan ja sit halus meidän sänkyyn. siinä sit pyöri ja nukku ja välillä itki ja höpötti jotain että: anna atelle, anna atelle. sit halus isin syliin ja nukku pitkään isin mahan päällä.
Isukki ei oikein tykkää kun poika on meidän välissä. sanoinkin yöllä että nyt on pojalla oikeesti jokin hätä. jossain vaiheessa kun poika rauhoittui isukki vei pojan omaan sänkyyn jonne jäi nukkumaan.
Veeti heräs sit seiskalta ja atte nukku puoli kasiin. oli nyt ekan kerran viikkoon aamulla hyvän tuulinen, sai nukuttua riittävästi.
Kun kysyin aamulla että oliko yöllä pipi, niin poika sanoi että oli. kun kysyin että oliko suussa niin taas sanoi että oli. kun kyselin muita paikkoja niin missään muualla ei ole pipiä.
Eli jospa nyt olis pahin hammas vaihe ohi hetkeksi. niin ja aamulla alkoi räkä valuu joten sekin voipi olla yks syy, kuumetta ei onneksi ole.

kurjaa kun niin monella sairastellaan, syksyt on tälläisia.

ootteko ajatellu antaa tähtösille influenssa rokotetta? mie aattelin käydä ottaa Atelle kun ilmaiseksi saa. Veetille otis rota-rokotteen. on sika kallis mut me liikutaan niin paljon lasten kanssa että parempi varautua siihen.

SIRU Atella on 25 nukeron kenkä, siinä on sitä kasvun varaa 1cm.
poitsulla jalka venähti kesällä kaks numeroa

mut nyt sohvalle makoilee kun pojat nukkuu, kolmelta alkaa veetillä muskari :D

Täällä taas!

Meidän lääkäri reissu venähti sitten pitkäksi. Käytiin lekurissa ja otettiin vielä agniinatesti, joka oli kyl nega. Diagnoosina jokin virustauti. Koska lääkäri reisuun hupeni oikein komiasti vajaa 83 euroa, niin päätin sitten lähteä hakemaan Espoon keskuksen Sampopankista vähän täydennystä.
Ensin kuitenkin menimme mäkkäriin syömään :ashamed: . Ja aattelin että mennään sitten autolla sinne.
Vaan eipäs mentykkään. Poju nukahti rattaisiin parkkipaikalle menon aikana. Enkää sitten hennonut herättää toista vaan sen takia että laitan autoon. Joten teimme sitten uukkarin ja talsimme bussipysäkille bussia oottamaan.
Bussi tuli nopeasti ja matka meni joutuisasti sekä pankissa asiointi kävi nopsaan. Samoin paluumatka kävi joutuisasti. Poju nukkui koko reissun ajan :D
Käytiin sitten vielä Picnissä päiväkaffella. Kaupan kautta tultiin kotipihalle. Ja kolmeen aikaan tultiin sisälle.

Mies lähtee hakemaan just tytölle parvisänkyä Kirkkonummelta. Jonka hän huusi 80 kymppillä meille huuto.netistä. Ikean Robin, merkkinen.

Heippa!

Täällä edelleen sairastellaan, Otto on kyllä jo parempi ja vauhti rupeaa olemaan entisensä :D Lotalla edelleen lämpöä ja oli poissa koulusta. Olin itse aamuvuorossa tänään, ja kun mieskin oli, niin mummu porhalsi aamulla seiskaksi tänne ja lähtivät sitten aamutoimien jälkeen heille, mistä hain lapset töistä päästyäni. Tinkasin pomolta niin, että pääsin lähtemään jo klo 14 =) Hienoa silti olla ihmisten ilmoilla, kun viettänyt pääasiassa neljän seinän sisällä jo 5 pvää. Paitsi kävi vaan niin ärsyttämään yks juttu, mikä ei edes minuun liity :snotty: Naisvaltaiset alat :/

Tigru; mä ajattelin kyllä Otolle ottaa influenssarokotuksen. Jos edes yksi flunssa olis vähemmän. Ja vielä kun aloittaa hoidonkin tammikuussa.

Danjuska; miten koe meni?

Tinttamooses; mitä sun kuvista ym. sanottiin? Hienoja kuvia, kävin yhteisössä katsomassa. Söpö Oskari!

Uneton; tule kertomaan kuulumisia!

Peppi; nuo on kyllä masentavia nuo teidän yöt :hug: Mutta ei nuo voi OIKEASTI ikuisuuksia jatkua!

Huomenna lupasin tehdä yövuoron, kun aika tiukille vedetään meillä töissä näitä juttuja, että kuka saa tehdä ja mitä vuoroja, noiden palkkaneuvottelujen takia siis. Onneksi vaan yksi yö, toinenkin olis ollu tarjolla, mutten luvannu, kun mies aloittaa sitten taas yövuorot. Viikonloppusuunnitelmissa siis yövuoro ja muuten kotona oleskelua ja toivottavasti ulkoilua...

Nyt sohvalle hetkeksi pötköttämään. Mies on taas kalassa. Oikeasti ei harrasta mitään muuta, että se suotakoon hänelle =)

Nyt ne ekat harkkahousut on tehty, saa jalkaan yhtä helposti kuin housuvaipan, sivuilla tarrat helpottamaan pois ottoa, takana täyttöaukko että saa lisää täytettä, valmiiksi imuina on kolme kerrosta froteeta, on erittäin ohut paketti! Pakko oli kehaista B)

Myöhäiltaa, pikkuisen kirjoitan ennen nukkumaan menoa.

Danjuska, peukutin tenttisi puolesta. Miten se meni? Toivottavasti reissu on ihana!

Gerbera milloin me saadaan tietää, auttoiko meidän peukutukset ja mitä varten on peukutettu ;)?

Pepille jaksuja öihin, eihän ne voi loputtomiin tuollaisia olla tosiaan!

Tigru toivottavasti pojat antavat nukkua tulevan yön. Meilläkin Onnilla on joitain pelkoja, niitä on tullut välillä lisää ja välillä entiset unohtunut. Isoja autoja pelkää hieman nyt, toisaalta ne ovat myös tooosi kiinnostavia.

Uneton mitä kuuluu?

Koivunkäpy sie oot kyllä ahkera ompelija! Mä en vaan ymmärrä kestoista oikein mitään :ashamed: nolona myönnän, mutta hienoa kun jotkut niitä jaksaa käyttää lapsukaisillaan!!

Me ollaan ehkä pääsemässä su:na elokuviin miehen kanssa, naapurit kattoo Onnia, Onni tuntee ne hyvin ja tykkää heistä kovasti, aina ois menossa kaveriksi pihahommiin ja jututtamaan. Ensi maanantaina on Fröbelin palikoitten konsertti, jonne olen Onnin sekä kaverin+lapsensa kanssa menossa :).

No nyt alkaa silmät painua kiinni jotenkas se on hyvää yötä!

Huomenta!

Mummu halusi Joonatanin niille yökylään, joten poika on ollut siellä nyt yön. Ei ole piiiiiitkään aikaan ollut missään yötä, jännittää, että miten niillä on mennyt :) Vielä ei ole mitään kuulunut, enkä viitti soittaa, kun en tiedä, et nukkuvatko vielä. Mummu aiko ottaa Jontun viereensä nukkumaan =) Oli ollut tosi reipas poika illan, mummun ihana kaveri, kuulemma :heart:

Mun mummulla todettiin eilen rintasyöpä :'( Odottelee nyt aikaa kirurgille... Toivon ja uskon, että kaikki menee hyvin! Ja rintasyöpä on syövistä sellainen, jossa kait parantumisprosentti on suurin... Kävin eilen viemässä mummulle kukkia ja juteltiin kaikesta, ihan hyvällä tuulella mummu jo oli :heart:

Mä lähdin eilen poikien ja kaverin kanssa kävelylenkille, käveltiin reilu tunti, oli nätti ilmakin.

Sit vein iltapäivällä pojat mun äitille, mulla oli spinning ja Samilla samaan aikaan sählyharkat.

Meillä meni yö aika kivasti!! Rasmus heräili kyllä aika monta kertaa, mut nyt ei pitänyt nukutella pitkiä aikoja takaisin ja aamulla heräsi vasta 7.40 :attn: :D Olo on melkein pirteä. Vaikka ite mentiinkin nukkumaan vasta 00 aikaan, kun katottiin leffaa, joka sit kuitenkin jäi kesken.

Smirge: Pikaista paranemista Anulle!

Koivunkäpy: Miten jakselet :hug: Hienot kestovaipat oot tehnyt! Käsityöt on varmaan mukava harrastus, ite vaan oon ihan surkea niissä, ei ole äitiltä periytyneet taidot mulle :D

Tigru: Voi niitä Aten pelkoja :( Reppana. Jaksamisia kovasti :hug: :hug: Mä olen ajatellut ottaa pojille ton rokotteen, on ollut nyt niin rankka alkusyksy kaikkine sairasteluineen, etten haluais toista moista enää kokea :ashamed:

Siru: Kunpa teilläkin parannuttais jo kokonaan :hug: Mikähän juttu on käynyt ärsyttämään? :/ Jos haluat niin kirjoita vaikka yhteisöön, yv:täkin saa laittaa :)

Lillukka:
Kiitos :hug: Kiva, kun pääsette miehen kanssa kahden elokuviin :)

Mulle tuli postissa eilen ne huutamani housut, ainoa vaan, että toisten housujen tilalla tuli 3 mammahousut, vahingossa mennyt lähetykset sekaisin myyjällä, harmitti, kun en päässytkään toisia housuja heti kokeilemaan, mut virheitä sattuu itsekullekin =)

Nyt aamupalalle :wave:

Olipas pska aamu, kirjaimellisesti, jäpä oli pskonu vaippaan ja onnistunu pujottautumaan siitä pois ja.. :x :kieh: heräsin siihen kun vieno -einiinhempeä- haju leijaili herkkään nenääni..
No nyt on jo ulkoiltu ja lapset ruokittu ekan kerran ja koneellinen pyykkiä pesty, jos vaikka alkas siivoilla..

Huomenta :wave:

Gerbsukka pyörähtää koneella ihan pikaiseltaan...

Lillukka & muut peukuttelijat, jaksatteko peukutella vielä maantantaille saakka? :D Piti olla asian tiedossa jo loppuviikosta, mut ei sit näköjään... odottavan aika on piiiiiiitkä! Ja alkaa tottapuhuen usko ja toivo mennä :/

Peppi, voi sun mummua :hug: Toivotaan, että kaikki menis hyvin ja saisitte pitää mummun luonanne vielä piiiiiiitkään!!

Ja nyt häippäsen koneelta, kotihommat odottaa tekijäänsä!

Mukavaa lauantaita kaikille!!

Heippa!

Täällä voidaan jo paremmin.

Me koottiin tänään se parvisänky miehen kanssa. Aika nopeesti kävi kun ei ollut aivan osina. Nyt tyttö leikkii siellä ylhäällä. Ja poju nukkui tänään päikkärit tytön vanhassa nyt "isojen poikien" sängyssä. :D Katotaan kuinka yöunille meno sujuu.

Käpy kuulosta noi sun vaipat kivoille.

Gerberalle kans peukkuja

Smirge, kiitos! Meilläkin vihdoin poika siirty tänään isojen poikien sänkyyn, johtunee siitä että pinasänky on pskassa B) normaalisti taintu päikkäreille, toivottavasti yöunillekkin..

Oisko kellään myydä traktoria, semmosta isojenpoikien versioo, etukauhalla mielellään, peräkärri on plussaa.. eikä kallis.

Huomenta.

Yö meni niin huonosti, ettei ole aikoihin mennyt NIIN huonosti :'( :eek: :( :headwall: Rasmus heräili 15min välein, OIKEESTI! Kun sen oli saanut takaisin nukahtamaan ja päässyt ite peiton alle, laittanut silmät kiinni ja yrittänyt saada unenpäästä kiinni niin taas alkoi pyöriminen ja itkeminen :( Katoin kelloa 1.30, enkä ollut nukkunut sekuntiakaan. Sama jatkui ja jatkui. Sit heräs Joonatan, menin nukuttaa sen uudestaan, en edelleenkään ollut nukkunut hetkeäkään ite ja kello oli jo ties mitä :eek: Oli kyllä niin lähellä, etten itsekin alkanut yöllä itkemään. Ihan hirveetä. Samilla on vielä koko päivä töitä, eli en pysty ite päiväunia nukkumaan, kun en todellakaan saa unta, jos se ei ole kotona :headwall:

Joonatanilla oli mennyt mummun luona yö (toissayö) hyvin. Oli kyllä nukahtanut vasta 23.30 aikaan mummun viereen, ennen sitä oli saanut kiukkukohtauksen jne.

Gerbera: Kiitos :hug:

En mä jaksa muuta. Taidan lopettaa täällä kirjoittamisen, jos nyt lähiaikoina ei ole mitään positiivista sanottavaa, kuka tämmöstä hemmetin valittamista jaksaa joka päivä lukeakaan???? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Sunnuntaita siskot :)

Menipä äkkiä viikonloppu,perjantai meni hetkessä,oltiin kotosalla.
Eilen oltiin koko päivä anoppilassa,korjattiin mun pirssi,nyt se tarttis vielä katsastaa niin saan taas vuoden sillä ruppanalla huristella :D

Nyt tarttisin teidän neuvoja!!!!

Elikkä tilanne on tämä,pidän tytöille yhteiset synttärit parin viikon päästä,toinen täyttää seitsemän kohta ja toinen täytti viisi pari vkoa sitten.
No anoppi oli sitten ostanut nuoremmalle ihanan prinsessa-asun lahjaksi ja toiselle ilmeisesti ostaa jotakin piirustus tai muita tehtäviä :/
Mitä olette mieltä,pitäisikö mun ostaa nyt isommallekin prinsessa-asu?
Pelkään että tuosta asusta tulee tosi pahamieli isommalle(joka on tosi prinsessa ja jatkuvasti leikkii prinsessaa)ja sitten että tuntuu hölmöltä että toisella on upea puku ja toisella tavallinen vanha mekko :whistle:
Auttakaa,mitä te tekisitte?
En ole vielä ostanut isommalle mitään,pienempi saikin jo meiltä lahjan kun oikeasti täytti 5 :)

Peppi:Voi itku noita teidän öitä,tosi harmillista että lapset heräilee noin paljon,oletko kovin väsynyt?pääsetkö nukkumaan päivisin vähän?
Siru:Kiitos kuvien kehuista :)
Saan ensi viikolla tietää mitä niissä kuvissa oli.
Käpy:Sä olet niin ahkera ompeleen ja kaikkee...Toi kestojen käyttö on tullut tutuksi ystäväni kautta joka käyttää lähestulkoon pelkästään kestoja,ja tekee myös itse välillä.
Teki mullekin kun keskimmäinen oli vaippaiässä mutta mun ei tullut jostain syystä käytettyä :ashamed:

Nyt pitää lähteä hakeen uutta kahvia,hauskaa sunnuntain jatkoa kaikille :wave:

Tintta: mä varmaan ostasin isommallekkin jonku mekon, täällä oli tokmannilla kivoja keijumekkoja 12? ja tavaratorilla on kuulemma ihania mekkoja alle 20?. Mitäs labrat? *uteliaisuus tappoi kissankin :ashamed: *
Ja tuosta ompelusta, nyt löyty se loistokas vaippamalli, mä huomasin aikoinaan jotta pitää olla just hyvä vaippamalli jotta sitä jaksaa.. nyt tein uuden vaipan tuolla uudella kaavalla, vähän vaan fiksasin sitä, nyt istuu päälle ku pikkarit oi
Ja mulle on sama mitä vaippoja muut käyttää..

Pitäs inspiroituu noita rukkasia ja töppösiä ompelee ,siistä kun sais ehkä jopa huutiksessa jotain, ja mitä mieltä muut on, meniskö semmoset karvahatut kaupaks, uudet toki, valkeesta karvasta ja vaik fleese sisuksella, siis samantyylisiä mitä kaupassa on 30-40?? Ajattelin et jostekin nalle ja pupu versioita..

Tøista pikaseen naputtelen, kun ei vaan koneelle ehdi vaikka joka paiva oon aikonu. Olette kuitenkin mielessa ja valilla kayn lukemassa, mutta ei sitte vatata/kommentoida ehdi.

Tøita tehdaan ihan hirveesti ja meilla on kotonakin riittavasti hommaa kun on kipsitetty/spaklatti/maalattu seinia alakerrassa. Laatotettu kylppareita jne... Kohta on viimenenki osa taloa "valmis".

Olin siis siella klinikalla. Moimittiin 13 solua, joista 6 hedelmøitty 2siirrettiin kohtuun ja loput ei sit ollutkaan elinkelposia, joten ei tarvinnu mitaan pakastella. Tiistaina testaan sit.

Nyt on pakko rientaa tyøn pariin.

Täällä taas.. Rasmus heräsi, nyt touhuaa tuolla lattialla. Jonttu vielä nukkuu.

Äiti kyseli mesessä aamulla, josko olisivat saaneet ottaa Jontun mukaan jonnekin markkinoille ja sehän passas paremmin, kuin hyvin :D Oli ollut tarkoitus, että poika olis nukahtanut autoon, muttei ollut, joten tuli kotiin sit nukkumaan...

Kävin yhteisössä, lisäilin parit kuvat sinne, kun se vihdoin multakin onnistui! Ja järkytyksekseni katsoin sitä mun mahakuvaa, joka on otettu sinä aamuna, kun lähdettiin Rasmusta synnyttämään :eek: :whistle: :LOL: Huh, olihan kokoa...

Tinttamoosesken kuvat olivat ihania :heart: Varsinkin se ballerina-kuva :D Meillä on muuten Joonatanilla aika samannäköinen nojatuoli, mitä Oskarilla näytti olevan, meillä se on vaan tummansininen :) Mä ehkä ostaisin isommallekin prinsessapuvun, jos sitä ite niin paljon sit haluaisi =) Ei oo kiva, jos sen takia tulee toiselle sit paha mieli. Oon kyllä aika väsynyt :( Päivällä saan nukutuksi JOSKUS, mutta vaan silloin, jos Sami on myös kotona :/ Väsymys ilmenee mulla sit semmosena, että oon huonolla tuulella, enkä jaksais oikein mitään tehdä, muuta, kuin toivoa, että päivä kuluisi nopeasti :whistle: :ashamed: Kaikki tuntuu harmittavan ja helposta tulee paha mieli. Sanon miehelle herkemmin asioita, joita en tarkoita, muutenkin kaikki purkautuu siihen, vaikka se ei olisikaan tehnyt mitään "väärää" :| Mut toisaalta, kaikki mitä se tekee niin tuntuu sillä hetkellä olevan väärin :eek: :headwall: Että ei helpolla pääse hänkään :ashamed: Mut mun mielestä parempi, että purkaan ne siihen, enkä esim. lapsiin :whistle:

Koivunkäpy: Voishan niistä rukkasista ja töppösistä saadakin, jos esim. tekisit yhdet parit, laittaisin huutikseen ja kattoisit, miten menevät kaupaksi ja sitä mukaa sit tekisit lisää, jos kysyntää näyttäis olevan =)

Kattinka: Voi että! Tule sit HETI kertomaan, mitä testi näyttää!! Muistathan kanssa :attn: Mulla on niin monta sun numeroa, etten aina tiedä, mikä on missäkin käytössä :D Peukut on pystyssä!!! Ja varpaat kans :heart:

Täällä pitäis taaaas siivota, vapaaehtoisia?? :attn: :D

moikka moi

kotona jälleen.

Siru ja Lillukka: kokeesta en oikein osaa sanoo miten meni... osa kysymyksistä oli tosi helppoja mutta taas osa semmosia että en oo yhtään varma menikö läpi.. tiistaihin mennessä soittaa jos ei oo läpi mennyt.

Lillukalle
mukavaa iltaa!! minkä leffan meette kattomaan??

Pepille
kovasti jaksuja öihin! :hug:

Kattinkasta oli mukava kuulla! täälläkin peukut pystyssä teille!! :D

Lucakselle
onnittelut! :flower:

Tatulla oli mennyt mummolassa kaikki hyvin. la iltana oli vähän äitiä ja isiä kaipaillut mutta oli kuitenkin siten ruennut touhuamaan.. Ja kuulemma 2 tuntia meni ennen kun poika kyllästy trattorin kyydissä olemaan :LOL: olivat ukin kans kyntäneet jne.. :LOL:

Me ei oikein muuta tehty kun lepäiltiin. ei ees elokuviin selvitty vaikka oli tarkotus :whistle: lauantaina kierreltiin aamupäivä kauppoja... Tatulle löytyi kengät ja palapeli, kummitytölle synttärilahja jne..
muuten iltaisin kuleskeltiin katuja kävellen.. ja möllötettiin telkkua ihan kaikessa rauhassa. Oli ihanaa olla tekemättä mitään mikä ei huvittanut,
Ja yks hauskimmista tekemisistä oli katella ikkunasta torille myöhällä illalla ihmisten touhuja.. mekö outoja :whistle: :LOL:
kaiken kaikkiaan oikein rentouttava reissu. eilen illalla alkoi vaan poikaa olla jo ikävä.

Huomenna olis vapaa päivä ja sitten taas lauantaihin asti töitä.

mites muitten viikonloppuun??

Heippa kaikille! :wave:

MM-70: Kiitoksia! :)

Paljon onnea 2-vuotiaalle Lucakselle!!! :flower:

Täällä sujunut viikonloppu ihan rattoisasti. Mies oli eilisen päivän veljensä luona hommissa, mutta mun äiti ja täti miehensä kanssa kävi kylässä, niin meidän ei poikien kanssa tarvinnut ihan keskenään olla =) Tänäänkin mun vanhemmat kävi piipahtamassa ja sitten lähdettiinkin miehen mamman luo kylään.

Jessellä on nyt alkanut olemaan hieman vattavaivoja iltaisin :/ Ostin Rela-tippoja apteekista, toivottavasti niistä olisi jotain apua. Täälläkin on pienoista väsymystä ilmassa, kun Jesse herää öisin parin tunnin välein syömään ja tunnin-pari voi valvoakkin... Mutta eipä meidän yöt taida olla mitään verrattuna Pepin öihin, iso :hug: sinne ja paljon jaksamista!!!

Kattinka: Täällä on sormet ja varpaat pystyssä, että olisi tärpännyt, tule tosiaan sitten heti kertomaan! :D

Gerbera: Peukut on pystyssä teillekin! :wave:

Danjuska: Todella mukavalle ja rentouttavalle kuulosti teidän päivänne :)

Tinttamooses: Mäkin varmaankin ostaisin isommallekin tytölle prinsessamekon, jos kerta kovasti prinsessa tykkää olla =)

Eipä nyt muuta kuin Maajussille morsian -ohjelmaa odottelemaan :D

Mukavaa uutta alkavaa viikkoa kaikille! :)

-Niiskuneiti ja pojat (Jesse huomenna 2 vkoa :heart: )-

Onnea onnea Lucas! :flower:

Tää o ihan kamalaa, nyt kun Sami ei nuku enään pinniksessä, mä pelkään koko ajan että se lähtee yöllä hortoamaan sieltä pois...

Käytiin tänään äidin luona saunassa ja syömässä.

Danjuska just toomosta meilläkin on jos muksut saadaan hoitoon- ei jaksa tehdä mitään :LOL:

Katinkalle peukutukset

Arkinen arki kutsuu taas huomenna.

Hei pikaisesti pitkästä aikaa!

Kakkosen murtunut käsi on lähtenyt mukavasti paranemaan, se saatiin hienosti paikoilleen, vaikka siinä tosiaan oli se vanhempikin murtuma, mitä ei aiemmin huomattu. Käytiin kontrollissakin viikon päästä, oli edelleen hyvin paikoillaan. Ihan kivi vierähti sydämeltä, kun se lähti kuitenkin niin hyvin paranemaan, pelkäsin jo kovasti, ettei sitä saada suoraksi, kun siinä oli se aiempi murtuma. Täytyy vaan huomenna soittaa ja kysyä, kun poika pesi itselleen porkkanaa ja kasteli kipsiä vahingossa, nyt se on vähän pehmeä kämmenen kohdalta. Marraskuun ekaan päivään pitäisi saada kipsi pidettyä ehjänä, välillä tuntuu, että siinä on haastetta :whistle:

Tinttamooses: Nyt kun tiedät tyttöjen tulevista lahjoista etukäteen, niin jos tiedät vanhemman tyttösi myös ihastelevan prinsessa-asuja, niin minunkin mielestäni kannattaisi antaa sellainen hänelle lahjaksi. Onhan se aina mukavaa, että molemmat päivänsankarit olisivat juhlista iloisia. Mitä muuten teidän pikkukisulle kuuluu?

Peppi: Ikävää se mummusi rintasyöpä! Toivottavasti saadaan hoidettua hyvin. Minun tädilläni oli rintasyöpä 70-luvulla, ja jopa silloin parani ihan täysin ja täti eli vielä pitkän elämän. Jaksamista teidän huonoihin öihin :hug: Ai niin, makuuhuoneesta oli joskus puhetta, siellä nukkuu vauvan syntymän jälkeen minä, mies ja kolme nuorinta, joten se lisähuone ei kyllä pahitteeksi olisi ;)

Gerbera: Minullakin on mielessä kaksi peukutuksen kohdetta, mutta nyt enemmän kallistuisin sen toisen kannalle.. saa nähdä, osuuko kumpikaan arvaus oikeaan =)

Lillukka: Kiitos kysymästä, raskaus on mennyt tähän asti oikein hyvin. Ei mielestäni raskaudet ole oikeastaan vaikeutuneet mitenkään nyt, kun niitä on ollut useampia, paitsi alkuraskauden väsymystä on mielestäni näissä kahdessa viimeisessä ollut enemmän. Tai sitten aika kultaa muistoja osittain :) Maksa-arvot minulla ovat nouseet jokaisessa raskaudessa, joten niin odotan käyvän nytkin. Tähän asti poikaa odottaessa arvot ovat kohonneet enemmän ja tyttöä vähemmän, joten siitä olin melko varma Elinan olevan tyttö, vaikken kysynytkään ultrassa. Kävin tällä viikolla ekan kerran verikokeessa, tuloksia en ole vielä kysellyt.

Uneton: Mitä kuuluu, joko työharjoittelu on alkanut? Toivottavasti paikka on hyvä, sellainen missä saa tehdä hommia, muttei kuitenkaan odoteta, että opiskelija osaa jo kaiken valmiiksi. Miten teidän hoitoasiat on järjestyneet?

Katinkalle täältäkin peukkuja!

Lucakselle onnea täältäkin, kiva olisi kuulla, mitä Minnin perheeseen kuuluu!

Danjuska: Onhan se silti varmasti hauskaa saada välillä olla kahden, vaikkei niin jaksaisikaan tehdä mitään ihmeellistä =)

Nyt äkkiä unten maille, hyviä öitä kaikille!

Aamun ensimmäinen kommentti oli mikä kuului peitonalta oli RUOKAA :LOL: kyllä poika puhua osaa kun asiaa on.
Yö meni suht hyvin, pariilla herätyksellä, poika eksyy tuonne sänkyynsä :LOL:

Minnin Lucakselle myöhästyneet onnittelut! Kuis kulkee?

Danjuska, mulle tuli pe yks juttu mieleen mikä mun piti kertoo sulle ja mä unohdin, kuopiosta siis :headwall:

Kuusikonäiti, hyvä jotta käsi on lähteny paranee ok!

Gerbera, ei saa pitää hulluja jännityksessä!!

Meillä oli eilen leffailta, katottiin lasten mentyää unille aaveratsastaja, yllättävän hyvin tehty leffa.. Sit olikin aika mennä nukkumaan, samuin ku saunalyhty kun sänkyyn pääsin :heart:

MM kerrohan enemmänki kuulumisia! Kui ootte viityny "uudessa" paikassa?

Huomenta.

Yö meni vähän paremmin, kuin edellinen, tosin nukuin vikat 3h Joonatanin huoneen lattialla, alla oli vaan ohut peitto. Nyt on paikat entisestään kipeinä :| Ja päätäkin vähän särkee.

Rasmuksella oli neuvola, painoa oli tullut vaan 200g lisää, mut ihan normaalia, kun on lähtenyt nyt niin paljon liikkeelle ja kuluttaa paljon. Pituus on 67,5cm, menee edelleen vaan alaspäin koko ajan :( Otettiin sit ylimääräinen aika sen takia. Rasmus hurmasi neuvolatädin veikeillä ilmeillään ja jatkuvalla hymyilemisillään :heart: Mitään ei oikein sanottu huonoihin öihin, muuta kuin, että kyllähän me tiedämme nää unikoulukuviot... Juu, tiedetään, mut vaikea ruveta niitä tekemään, kun isoveikka on niin herkkäuninen -samoin minä, kun samassa huoneessa nukutaan (muuhun ei ole mahdollisuutta).

Danjuska: Kiitos :) Kiva, että ootte saaneet lepäillä =)

Niiskuneiti: Jaksamisia teidänkin yösyöttöihin ja valvomisiin :hug: Ja toivottavasti Jessen vatsavaivat helpottaisi, ne on niin ikäviä :(

Smirge: Miten meni Samin yö isojen poikien sängyssä?

Kuusikon äiti: Kiitos :hug: Ihana, että käsi on alkanut pojalta (olihan se poika?) paranemaan!! :)

Rasmus nukkuu päiväunia, taitaa iskäkin sen seurana lepäillä. Pitäis lähteä kaupassa käymään, kunhan heräilevät kohta...

Yhteistyössä