JOULUTÄHDET -05 LOKAKUUN PINOON

Siru joo, ajattelin jatkaa käyttöä, jos nyt ei kummempia sivuoireita tule, esim että tämän takia seuraavat menkat tulee vuodenpäästä tms.. :D ehottelivat jälkiehkäsyy mut en pirulainen niitä ota tulee ihan järkky olo, oon joskus joutunu ottamaan kun kumi puhkesi, ei voinut purkkakumilla korjata :LOL:

JA nyt kuoli viimenen miljoonakala akka, niitä ei enempää osteta.

No hei taas!
Huomannette, että olen virkistynyt, kun ehdin/jaksan kirjoitella täällä näin usein!

Lumikarpalo meidä vauva taitaa olla tosiaankin seuraava. Apua! Vauvan tavarat ja muut vielä ihan kokonaan laittamatta. Nimestäkäään ei ole vielä mitään hajua, varsinkaan jos vauva on tyttö! Meilläkin juodaan siis apteekin korviketta. Onneksi sopi ensimmäinen, mitä kokeiltiin eli Nutri-soija. Tuo KELA:n korvattavuus tosiaan kohta loppuu. Pitäisi varmaan vähitellen alkaa totuttelemaan kaupan soijamaitoihin!

Unohdin jo mitä muuta piti kommentoida.. Pepille ainakin olen kateellinen liikuntainnostuksesta. Itse ostin aamukävelyltä iltapäiväksi karkkipussin.
Täytynee se avata!
:p

Ai niin, Sirulle oma viesti!

Ja Niiskuneidin synnytyksestä oli kiva lukea, tuli itku silmään. Kun kohtahan samassa tilassa olen minäkin!

T:epeli + äpyli 33+6!

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Kuinka kauan muuten voi odottaa, ennenkuin vie nuhaisen ja yskäisen lapsen lääkäriin? Joonaksella nyt viikon verran ollut nuha ja yskä, kuumetta ei ole ollut :whistle:

Koivunkävylle iso :hug: Koitahan jaksella!
yskän kans kuulemma viikko ja sit pitää käydä näytillä..
Nyt nukkumaan, toivon mukaan

niiskis kyl mun mielestä viikko yskän ja flunssan kanssa o ihan tarpeeksi.

Josta mieleeni, että nyt on tyttö sitten kuumeessa ja flunssassa. Kele :kieh:
Eipä mene huomenna eskariin tietenkään. Vaan se mikä ärsyttää on se että missä välissä mä tota poikaa nyt sitten ulkoilutan?

Moi!

Molemmat pojat nukkuu, itekin tuossa lepäilin =) Sami sanoi aamulla, että voin lähteä ihan itsekseni jossain käymään, jos haluan. Lähin sit kaverin kanssa vähän kauppoihin ja kyllä piristi :) Aamulla alkoi menkatkin :kieh:

Niiskuneiti: Kiva, kun olit ehtinyt käydä synnytyskertomusta kirjoittelemassa! Siis kestikö sun ponnistusvaihe 1h39min? :eek: Huoh.. Paranemisia Joonakselle!

Siru: Paranemisia sinne teille! Kiitos jaksamisista :hug:

Tinttamooses: Paranemisia sullekin, toivottavasti saisit joitain lääkkeitä, jotka auttaisivat!

Epeli:
Karkkia :p Onkos sulla millaisia oireita nyt, joko masu on tiellä ja kovin iso? :D

Koivunkäpy: :hug: :hug:

Smirgelaine: Paranemisia teidän tytölle!

Mitähän sitä tekis tänään illalla... Ehdotuksia? :D

Meillä on tylsäääää! :D Rasmus on kiukkuinen ja huonolla tuulella, ei suostunut ukahtaa iltaunilleen, viihtyy vaan sylissä. Tosin nyt on viihtynyt jo hetken lattialla, annoin äsken sille hedelmäsoseen.

Mitä te kaikki muut teette?? :)

Tässä kuva Rasmuksesta, jonka otin tänään:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=67915104

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan :attn:

iltoja. huh, täällä pukka stressiä päälle :(
Sen hemmetin kokeen kanssa joka on pe ja en kerkee lukemaan, sitten pitäs pakata ja siivota ja ja ja.. nyt tuntuu että ehkä ei olis kannattanu varata koko hotellia kun näin ressaa :ashamed:
Ja ei nämä menkatkaan sitten mitkään mukavat ole vaikka ilotisinkin niiden alkamisesta :headwall:

Niiskuneiti: Tippa silmässä luin synnytyskertomusta.. voi kun minäkin..
Miten teillä o lähtenyt menemään vauva-taapero arki??
Pääsiki Joonas lääkäriin??

Koivunkävylle
jaksamista ja :hug:

voi, nyt en enää muista mitä piti kommentoida :ashamed: on taas vaiheeks niin harmistunut olo ihan joka asiasta.. ens viikollakin sattuu työvuorot niin että nähdään ainoastaan kun mies tulee kymmenen jälkeen illalla kotiin.. ja vali vali :ashamed:

menen napisesmasta kun ei taida nyt muuta tulla..

Iltaa!
Kiva kun peppi olit kaipaillu =)
täällä ollu kiireitä poikien kanssa ja lillukka täälläkin ollu äkäinen vaimo :kieh: mies vain on koneella illat :headwall: auttelee kyllä pakolliset jutut mut sit liukenee tänne hyvä kun saan laskut maksettua.
päivällä ei ole mitään jakoa päästä koneelle, Atte ei anna tehdä mitään huutaa vieressä että:kuvia kattoo, kuvia kattoo!!!! tai rumpalia kattoo!!!!
Ja jos atte nukkuu niin veeti on hereillä ja se antaa olla just sen 5min koneella ennen kuin alkaa hakee huomiota.
Suloinen on oppinu huomion haku itkua :LOL: ja mielelläänhän sitä viettää laatu aikaa pienimmän kanssa kun isompi vie enemmän aikaa.
Kovasti koitetaan yhdessä tehdä kaikkea.

Koivunkäpy aika pjaska homma tuo rengas, pahus kun sun selkä vaivaa

niiskuneiti kiitos synnytyskertomuksesta. Oli varmasti voimia vievä, tosi pitkä ponnistus. muista nyt levätä ja paranemisia Joonakselle

anteeks kun en kaikille komentoi, luin vain nää ekat sivut pikaisesti, veeti jo taas huutelee pitää mennä antamaan viimeinen tankkaus ja sit pääsee itekin nukkuu.

poikien mitat Veeti 64,8cm 7820g ja Atte 88,5cm 12kg
siinä meidän ohukainen ja paksukainen :LOL: :LOL:

lämmintä syksyn jatkoa koitan päästä lukee useammin teidän juttuja

Tigru

iltoja!

ihan vapaapäivällä olen. :D täällä ihana rauha kaikki muut nukkuu, mieskin on niin väsynyt että käy useana iltana aikaisin nukkuu. minähän se meistä aina oonkin ollu se vähä unisempi. :)

Kiitti kaikille jaksuja toivottaneille, Mikkis on ollut eilisen ja tän päivän ihan mukava poika taasen, mitä nyt puistossa illalla piti pistää rattaisiin kiinni hetkeksi ennen kuin lähdettiin kokonaan pois, kun ei jaksanut ravata sen perässä. noin kolme kertaa hain sen autotieltä pois ja muutaman kerran pari kaverii. :whistle: :kieh:

nautiskelin juuri mustikkapiirakkaa, jonka äsken leivoin. mennään huomenna kaverin luo päiväksi niin vien siitä osan sit sinne mennessämme saadaan jätskin kanssa herkutella. :p :p =)

peppi, jaksuja päiviin ja öihin. toivottavsti jonttu tänään nukahtais suht nopeasti.

piti varmuuden vuoksi välillä lähettääkin tää..

tigru, kiva kuulla teistäkin. =)

kävyn, selälle kovasti paranemisia. :hug:

smirgelainen anulle paranemisia myös. :hug:

aatelkaa muutaman päivän päästä eka joulutähti on jo 2vee. :D :heart:

niiskuneiti, pääsikö Joonas lääkäriin? löytykö mitään?

mukava oli kaizastakin kuulla. kiva että teillä vaihteeksi elämä hiukan rauhoittunut. =)

Me ollaan tänään ulkoiltu melkein koko päivä välillä hiukan syöty ja nukuttu (mikkis). pyykkiä pesty kolme koneellista kun eilen sain siivottuu, niin vaihdoin lakanat. =)

jospa menisi hiukan surffailee...ja sit vois vaiks rauhassa kattoo bb:n.

kauniita unia kaikille :hug: :wave:

Huomenta.

Joonatan nukahti eilen suht nopeasti, mutta se piti kyllä nukuttaa :/ Olin siellä sen huoneessa niin kauan, ku sit 22 pikkusen jälkeen nukahti. Yöllä heräsi kerran, piti olla taas siellä huoneessa niin kauan, että nukahtaa |O Joku 15min siinä meni. Ilman tuttia ollaan siis oltu. Rasmus heräsi klo 6, Joonatan n. 6.25 :| Jos kaikki nukkuis edes 7 niin olisin jo paljon tyytyväisempi |O

Danjuska: Toivottavasti koe menisi hyvin ja pystyisit jossain välissä edes vähän lukemaankin!

Tigru: Voi sitä miestä :headwall: Jaksamisia! Hyvän kokoinen on Veetikin :D

Jellona: Mustikkapiirakkaa, maistuis kyllä mullekin :whistle: :p

Laitoin eilen vielä lisää kuvia galleriaan. Tässä Jonttu hassuttelee: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=67942196

Siinä pojat leikkivät yhdessä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=67942379

Ja tässä Jonttu halii pikkuveikkaa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=67943324

Tässä Rasmus on kiivennyt meidän sohvapöydän lehtitasolle: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=67943091

Mut nyt pitää mennä hakemaan Rasmus suihkusta :wave:

ihana yö! en heränny ku kerran sillon ku ukolla soi kello ja poikaki nukku jopa 7.20 asti!
Pitäs tänään lähtee kattelee löytyskö turkkia, edellinen alkaa olla niin loppu niin loppu..

Pepille parempia öitä! Ja rtosiaan, kui pitkä sä oot? :eek:

Huomenta!

Käpy poika ei jalua pitää kestoja :'( . Mut mulle voit tehdä niitä "toisia" lisää :)

Yö meni aikas hyvin poika itki pari kertaa.
Nyt pitäis imuroida, jos se mun kaveri jonka piti tulla jo viime viikolla pääsis tulemaan tänään.

Smirge: mikäs niissä jottei suostu pitämään? Liian paksu paketti? meillä se vaikuttaa nimitätin paljon..
Ompelen jahka kykenen, pitää nakittaa joku piirtämään ja leikkaamaan.. mä jo arvelin et oisin Samista saanu toisen koekaniinin noille mun pottaharjotushousuille mitkä operoin tässä aikani kuluks, pöh. Ja voi olla että vaatii vaan totutteluu kun onhan ne erilaiset päällä..

Heipparallaa! :wave:

Joonas nukkuupi, Jesse hikkailee sängyssään :D

Joonaksella on tänään klo 13.15 lääkäri, mies saa luvan sen kanssa mennä :)

Nyt on sitten ristiäispäiväkin jo päätetty. Eli 10.11 on ensin kirkossa kaste ja meidän avioliiton siunaus, sitten srk-kodilla ruokailu ja kakkukahvit. N. 60 henkeä on kutsulistalla =)

Danjuska: Oikein hyvin kyllä sujuu vauva-taaperoarki, molemmat pojat on sen verran kilttejä ;) Mieskin on nyt ainakin melkein joka päivä ollut jonkin verran töissä ja hyvin olen täällä kahden poikasen kanssa pärjännyt :D Jesse ei kyllä ole ihan niin hyvä öisin nukkumaan, kuin Joonas aikoinaan, öisin vähän valvoskelee, mutta kaipa sekin asia joskus korjaantuu...aika paljon useammin syökin ainakin vielä =)

Peppi: Ihania kuvia! :heart:

Tigru: Jaksamista miehen kanssa! :hug:

Danjuska: Tsemppiä koeasian kanssa ja muutenkin! :hug:

Joonas kiittää paranemistoivotuksista! :) Pikaista paranemista kaikille muillekin flunssasta ym. vaivoista kärsiville! :hug:

Peppi: Tosiaan 1h 39 min kesti ponnistusvaihe, mutta välillä tosiaan lepäilin hetken aikaa ja suppareita tuli aika harvakseltaan, että kyllä se loppujen lopuksi oli ihan ok synnytys :D

Eipä nyt varmaankaan muuta tällä kertaa :wave:

Mukavaa päivää kaikille! :)

PEPPI
meilläkin herättiin kuuden aikaan. Veeti hiukan ennen ja Atte vähän yli.
Meilläkin on nyt se Atella että pitää nukuttaa tai riittää kuin makoilee sen sängyn vieressä, en tiedä mistä johtuu aikaisemmin nukahti ihan itekseen :/
kulmahampaiden tulo voi olla yks ja sitten tuo henkinen kasvu, kohta tosiaan meidän tähdet on jo kaksi vuotiaita :heart:

KÄPY laita mulle sun osoite yy:nä niin laitan noi mammahaalarit tulee takas.

nyt nukkuu molemmat pojat, pienemmän tyrkkäsin vaunuihin ja ulos jos siellä nukkuis paremmin. nyt olis järkevää itekin ottaa pienet unet mut käyn niin ylikierroksilla että turha mennä pyörii sänkyyn.
KOitan nyt hoidella rästi hommia koneella kun kerrankin on rauha, ainaskin sen 15min :LOL:

LILLUKKA tosi hyvä tuo mietelmä, kiitos siitä

niin ja eihän se ukon vika ole jos oon kiukkuinen kun mulla on univelkaa, tyhmä kun olen ja valvon vaikka vois mennä nukkuu ajoissa.

tänään oli kiva kun mies soitti kun oltiin käyty lääkärissä ja kyseli meidän vointeja, hyvä mies se on ite vain ei aina sitä omalta kiukulta näe :heart:

hyviä vointeja kaikille

tigru

Olipas hyvä reissu, kaks turkkia yhteesä 5? ja vitosella 4lelua, pyyhe, kylpytakki, annalle kaulaliina ja korvaläpät ja karvahattu. joo se on kauan haaveillu OIKEESTA karvahatusta nyt löyty :D Maama pääsee ompelee paaljon tumppuja ja töppösiä, jos joku nuutä vaikka huutonetistä ostaski viel.

Smirge, en ollu aamulla ihan hereillä, haluutko purkaa kaupat? mulla mahtas olla niille toinen ostaja jos niikseen..

Tigru, nakkaan huomenna tuon yhen vaipan postiin, en peri siitä mitään, pie jos on hyvä, nakkaa mäkeen jos et tykkää..

Huh, sain kivasti levättyä, torkahdinkin jopa hetkeksi. Nyt heräsi Rasmus, juttelee tytyväisenä tuolla sängyssä, jospa ehtisin kirjoitella jotain taas.

Koivunkäpy: Kiva, et oli hyvä yö. Hyviä löytöjä sulla!!

Niiskuneiti: Mitäs lääkärissä oltiin sanottu?

Tigru:
En tarkoittanut pahalla tuota mies-hommaa. Tarkoitin, että harmi, kun on koneella niin paljon... Meillä on kaikki hampaat Joonatanilla tullu jo pitkän aikaa sitten, jotka siis nyt vähään aikaan tulevat... Mietin nimittäin kans yks päivä, et voisko johtua hampaista, mut ei :/

Taidetaan mennä tänään äitillä käymään taas =) Onneks tää on vika ilta kun Samilla on töitä, huomenna sillä on koulua mut päivällä vaan. Musta ei olis varmaan siihen, että Sami olis jossain semmosessa työssä, missä olis viikot pois :ashamed: Et hatunnosto vaan Gerberalle!

Mut nyt meen Rasmuksen luo :wave:

Mä testailen nyt viikon näitä jos sopii käpy? Sain pojulle jalkaan yhet äsken kun älysin laittaa ne housuvaipan mallisiksi jo valmiiksi. Eli vedin ne alkkareina jalkaan ja laitoin vaan yhden ohuemman puuvilla lakanataitoksen sinne.

Yhteistyössä