Joulutähdet -05 kesäkuun pinoon!!

Peppi *halaus*
Jee! Enää 2 päivää lomaan. Pojukin laskee niitä päiviä aina aamuisin isin kanssa. :D

Mä olen vain 3 viikkoa vapaalla. Ja mulla on muksuille yllätys. Mennään Ruotsin risteilylle B) . Pidän sen maanantaihin asti salassa ja tiistaina on lähtö. Voi vähän nassut tenavilta venähtää. Raukkaparat kun eivät ole koskaan moiselle matkalle päässeet :whistle: Vähän luksusta elämään.

Heippa!

hiukan venähtänyt aika viime kirjoittelusta. mut nuo ilmat ulkona vetävät jollain ihmeellisellä tavalla puoleensa sekä tietty työt. B) töitä ei olisi enää kuin viikko. ensi viikolla kolme yötä, jolloin varmasti olen seurananne usein.
Pojat ovat meillä tosiaan jo lomalla, eka viikko kohta mennyt. mies on saanu rakennettuu komposti häkkyrän parempaan kuntoon. huomenna on vähän suunnitteilla että mentäis tykkimäkeen. oltais lähdetty jo tänään, mutta ei ollu hotellihuoneita vapaina. harmi. huomenna sit päiväreissu. B) :D
lauantaina onkin taas työpäivä, sit iltapäivällä mun serkun ja serkun tytön yhteissynttärit. sunnuntaina taas töitä.

danjuska, meidän juhannus meni oikein hyvin. ei edes täällä satanut kauhean paljoa. ruoka oli aivan mahtavaa. =)

peppi, iso :hug: rutistus.

gerbera, ihana kuulla teistä ja että olette tykänneet asua uudessa kaupungissa sekä asunnossa. :) olipa höpsösti sanottu. :whistle: ehkä tullaan joskus vierailulle. ja meillä saa pysähtyä jos olette kuopioon päin joskus matkalla. oletko meinannut sieltä päin jotain töitä ettiä. siellä luulis olevan vara valita.

meillä oli tänään ekaa kertaa tänä kesänä uima-allas pojille. tykkäsivät kyllä läträtä urakalla. illalla käytiin ettii pupuille ruohoa. täytyis varmaan itekin kammeta punkan pohjalle, että huomenna jaksais kävellä huvipuistoo edes takaisin. minä kun en välitä mistään laitteista, vaan olen yleinen tavaroiden vahtia yms.

mukavaa viikonloppua kaikille. B)

moikka

Smirgelainelle mukavaa lomaa =)

Kuin myös Joonatanille ja Rasmukselle :D

Gerbera:
Mukava kuull aettä tykkäätte uudesta asuinpaikasta!

Käpy: Koitan katella niitä vaatteita huomenna.. eilen olin sen verta heikolla hapella ja tänään ei oo kerenny.

Täällä siis eilen mulle paukas rintatulehduksen ihan yks kaks.. hetkessä pomppas kuume. Mies oli töihin lähdössä ja soitin tk:lle että mulle resepti apteekkiin kiitos. hain panadolin voimalla lääkkeet. Ilta oli ihan kauheeta kun panadoli ei kovin kauaa auttanuja kuume vaan nous. 39 oli nukkumaan mennessä :|
Aamu oli kans tosi kurja mutta nyt iltaa kohti helpottanut onneksi. Hurjaa kun mittari näytti eilen 28 astetta ulkona ja minä palelin fleecetakki päällä :whistle:

Tatu on hieman räkäinen (otti varmaan kylmä juhannuksena) ja meillä niin ollen yöt aika risaisia.. on muutenkin alkanut öisin vähän haahuilla.. käy vieressä ja kohta haluaa omaan sänkyyn jne.
Ilmeisesti oli ollut ikävä Tatulla kun keskiviikkona kotiutui.. tuntui että tekee kaikkensa että saa minut kiehumaan :| Sitten kun otin mahdollisimman välinpitämättömän ilmeen ja lähdin aina omia hommia tekemään niin poika meni aivan hämmästyksiin että eikö tässä saakkaan äitiä hermostumaan :whistle:

Ilta ollaan temmelletty Tatun kans ulkona. Jenna köllötteli varjossa viltillä ja on jopa tänään nukkunut suht hyvin päikkäreitä.. koko viikolla on nukkunut vaan puolen tunnin pätkiä. Tänään jopa 2 tuntia kerrallaan B)
Neiti tuntuu olevan sängyssään sitä mieltä että silittelyä kaipaa joten poistun

Heippa :wave:

Ei kerkee enää koneellakaan käymään kuin ohimennen, kun on aivan mahtavat kelit ollunna B)
Pienet pojat pärskii uima-altaassaan ja kantavat vettä milloin millekin kukalle... minun kukat vaan kohta märkänevät, kun ovat niin innoissaan kastelleet :D :heart:

Wernerillä on tänään synttärit :heart: Oman perheen kesken niitä viikonloppuna juhlistettiin. Oli erilaiset synttärit, kun ei käynyt synttärivieraita... onhan se ihan ymmärrettävää, ettei kukaan tullunna just tänä vkl käymään, mut kun kukaan ei edes korttia meidän pikkumiehelle laittanut... Se tuntui vähän oudolle, oikein sydämessä muljahti ajatus, että meidät on nyt "hyljätty", kun muutettiin kauas kaikista ja vieläpä tykätään asua ja elellä täällä... Mut onneksi se oli vain hetkellinen ajatus, pääasia, että me ollaan perheenä ja että meidän on hyvä olla! Muista viis!

Wernerillä oli tänään neuvola, tuoreet mitat on 86.5 cm ja 12.9 kg. Pituuskasvun terkkari haluaa kontrolloida parin kk päästä. On tehnyt parilla viime kerralla pituuskäyrille niin suuret "lovet", että haluaa katsoa miten kasvu etenee. Sanoi Werneriä valloittavaksi pikkumieheksi ja sitähän se äitin pikkupupunen onkin :heart:

Julius on nykyään melkoinen vänöttäjä, eli meilläkin osataan nyt kiukutella :kieh: :LOL: :D
Ei aina tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun se vetää draamaa ihan mistä tahansa. Mutta sitten taas ollaan niiiiiin ihanaa ja suloista, että :D Omaa erittäin hyvän havainnointikyvyn ja on oikein supliikkimies :heart:
Puheesta teillä oli ollut aikasemmin juttua; meillä ei vielä ärrä tule. Muuten taitaa tulla kaikki kirjaimet ihan oikein ja oikeilla paikoillaan.

Werneri kutsuu Jullea Nynniksi :D , usein huutaa vaihingossa Nynny :D Ja Aleksia kutsuu Eikaksi (tarkoittaa veikkaa), hassulle kuulostaa, kun pihalla huutaa kovaan ääneen, että "Eiiiiiiiikkkkkkaaaaaaaa" :D :D Ja Allu tykkää :LOL:

Pienet pojat osaa leikkiä kivasti keskenään, mutta nyt ihan viime aikoina on tullut toisen härnääminen kuvioihin mukaan. Sit kun tappelut on tapeltu, niin sitten taas leikki sujuu ja ollaan niiiiiiin kavereita, että pitää pusutella ja halia ja höpsötellä!

Minä täällä kierin itseinhossa, kun kiloja on vähälle aikaa tullut PALJON! Pitääkin olla niin huono itsekuri, että tulee lapattua kaikki herkut suuhunsa... Siihen olisi tultava loppu! En mahdu enää lainkaan entisiin vaatteisiin ja se on kurjaa se! Aleksi näppäsi yksi päivä minusta kuvan, kun istuttiin meidän patiolla ja arvatkaas olinko tipahtaa penkiltä, kun näin sen kuvan! Noh, ei auta kuin yrittää tässä tsempata.

Nyt alan tekemään työhakemusta!

-G-

Yksinpuhelua nyt täällä harrastan, mut piti tulla kertomaan, että sen, että olin lähettänyt työhakemuksen, niin siitä 5 min ja puhelin soi! Haastatteluun kutsu tuli :D :D :D Voi vitsi kun saisin sen sijaisuuden, kuitenkin vuoden mittainen olisi!! Pitäkään peukut pystyssä! Haastattelu on näillä näkymin nyt perjantaina. Työt alkaisi elokuun alusta, mikä olisi passeli meille. Pojillehan on alustavasti sovittu päiväkodin aloitusajaksi elokuun viimeinen päivä, mutta tarvittaessa sitä voidaan aikaistaa.

Gerbera: Tsemppiä ja onnea haastatteluun!!! =)
Minkä alan työtä se on?? Toivotaan että saat siitä työpaikan :D

Täällä toivuttu hyvin. Lääkkeet alkoi tepsiä suht nopeasti.

Meillä on mennyt aika ulkoillessa. Ei paljon ole sisätyöt napanneet ja sen on näköistäkin :whistle: siivotaan to/pe sitten kunnolla niin on mukava lähteä reissuun sitten :)
perjantaina onkin taas Wanhan voiman päivät niin mennään sinne kiertelemään.

Minä laitoin lapset nukkumaan ja mies haki sillä aikaa kaupasta nameja kun minun teki niin kauheasti mieli :ashamed: :whistle: :heart:

Huomenta.

Me ollaan oltu tosi paljon ulkona, nyt, kun pojat on lomalla. Ei oo tullu niin paljoa istuttua tässä koneella ;) Ollaan käyty rannoilla, omalla pihalla, eilen oltiin uimastadionillakin!

Pojat on olleet tosi hyväntuulisia ja iloisia, varsinkin Joonatan :heart: Rasmus saa aika-ajoin kamalia kiukunpuuskia ja oma tahto on kovaa :eek: Ihme raivokohtauksia saa, mut ne kyllä enimmäkseen van naurattaa :LOL: Turha niistä on stressata, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, sen enempää niihin huomiota kiinnittämättä. Välillä, varsinkin aikaisin aamulla, vähän kyllä mietityttää, että mahtaako naapurit miten hyvin kuulla, mut eipä ole kukaan koskaan mistään äänistä/melusta valittanut =)

Kiitokset smirgelle ja jellonalle :hug: :hug: :heart: Smirgelle mukavaa reissua, vai joko ootte palanneet?? Miten matka meni?

jellona, miten meni teijän tykkimäki-reissu? Onks siellä paljon laitteita lapsille? Paljonko maksaa sisälle/rannekkeet? :)

Danjuska, mukava kuulla, että oot jo parempana :hug:

Wernerille oikein paljon onnea :flower: :heart: Tylsää, kun ei ollut kukaan edes korttia lähettänyt, pystyin jotenkin kuvittelemaan, miltä se tuntui äidistä :( :hug: Tsemppiä työhaastatteluun!

Mut eipä mulla nyt tämän kummempia, kirjoitelkaahan muutkin! Kuusikon äiti jne. :wave: Lillukastakin olis mukava kuulla, mahtaakohan täällä enää ollenkaan käydä... Entäpä Tansku?? Nähtäiskö kesällä joku kerta? :) Ja kaikki muutkin. Tigru, Metku, Hannamari!!!! Entäpä sitten Kattinka??? Niiskuneitiiiiiii, säkin LUPASIT useammin kirjoitella ;) :D

Tässä kuva meidän 3,5-vuotiaasta (otettu kylläkin viime viikolla):

Tässä yhteiskuva poitsuista:

Täällä ollaan oltu paljon ulkona kun on niin nätit ilmat ollut.

Jotenki on koko raskaudenajan ollut poikaolo mut viel ei tiedä kumpi on tulossa,vielä pitäs jaksaa viikko niin toivottavasti sais selville sukupuolen ja sillon myös poksuu puoliväli rikki.

mullapa ei oikeestaan mitään erikoista ollut..

Kävylle tulin lähinnä sanomaan että paketti postissa, mutta tulitkin meseen ennen kun koneelta lähdin :)

Täällä vietetty rento pv. Lasten akns aamu kotona ja iltapäivällä mentiin kaverin ja lasten kanssa rannalle.. sitten vielä Tatu kävi viikkokisoissa juoksemassa ja pituutta hyppäämässä =)

Pikkuhiljaa nukkumaan.. uni painaa jo.

Kivoja kuvia Gerberan ja Pepin pojista sekä Koivunkävyn vauvamahasta. Aika iso olet jo noilla viikoilla :whistle:

Me oltiin tänään Lahdessa käymässä. Käytiin ekaks Launeen perhepuistossa joka oli tosi kiva puisto. Siellä oli liikennepuisto , liukumäkiä ( jotkut tosi hurjia ) vesijuttuja keinuja ym. mitä nyt leikkipaikoilla yleensäkin on. Suosittelen käymään jos sinnepäin on menoa. Netistä löytyy kuvia ja tietoa googlettamalla Launeen perhepuisto. Sitten käytiin siinä lähellä Kärkkäisellä joka olikin tosi iso kauppa. Ihania sisustusjuttuja oli myynnissä tosi paljon. Muutenkin siellä näytti olevan mitä vaan myynnissä. Ostin sellasen ihanan vanhan veivattavan seinäpuhelimen koristeeksi , kissoille pikku juttuja joita vielä puuttui ja tytöt ostivat muutaman lelun. Me tehtiin ihan pikavisiitti kun mies meni vielä yöksi töihin , mutta kun ollaan molemmat kesälomalla , niin mennään uudestaan Lahteen koko päiväksi ja ollaan ehkä jossain yötä.

Ensi viikolla meillä onkin se ruotsin reissu ja kaksi yötä Tukholmassa. Tytöillä valuu ajoittain nenät ja vähän yskivät. Täytyy toivoa että ei tulis nyt meille mitään flunssa , kun tota matkaakaan ei raaskisi siirtää.

Me juhlittiin miehen kanssa meidän hääpäivää viime lauantaina ( silloin tietysti satoi melkein koko päivän ) Käytiin ravintolassa syömässä ja sitten vielä terassille. Mä en ole juonut pisaraakaan 8 vuoteen ja kylläpäs oli olo kauhea sunnuntaina. Ei kyllä tule mentyä ihan vähään aikaan uudestaan :x

Huomenna mennään taas katsomaan meille tulevia kissanpentuja kasvattajalle. Vielä olisi muutama viikko odottelua ennen kuin ne saadaan tänne.

Nyt menen pikkuhiljaa iltapuuhiin ja nukkumaan. Hyvää ja toivottavasti helteistä viikkoa :wave: B)

Aamuyötä!

täällä alkaa loppurutistus ennen lomaa. yhteensä kolme yötä olis edessä, mut koht enää kaksi. sit neljä viikko vapautta. ihan mahtavaa. :D :wave:

meilläkin mennyt päivät pihalla ollessa ja välillä töissäkin pitänyt hiki hatussa uurastaa. huhhuh. ihanaa on kyllä ollu, kun on niin kesäistä. pojat ovat leikkineet pihalla aamusta iltaan. =)

Peppi, meidän tyykimäki reissu meni tosi hienosti. sää oli mitä mahtavin. ja se on meidän mielestä ainoita sellasii huvipuistoi missä on Mikkiksenkin ikäiselle mukavia laitteita. Ainoastaan aleksille ostettiin vääränlainen ranneke niin ei päässyt sellasiin isompiin laitteisiin, hieman otti päähän. Rannekkeet maksaa 90-120cm 20£, yli 120cm 25£ ja alle 90cm pääsee maksavan aikuisen kanssa ilmaiseksi laitteisiin, tietty turvaraja. suosittelen kyllä joko tänä kesänä tai sitten ensi kesänä.

Gerbera, onnea kovasti haastatteluun. mie jo aiemmin vähän kyselin että ootko töitä aatellu hakee. minkäs alan työhaastatteluun pääsit, onko ihan päivätyötä??

neve, miekin oon kuullu siitä launeen perhepuistosta kovasti kehuja. varmaan tänä kesänä saatetaan jossain vaiheessa siellä käydäkin. onnittelut hääpäivän johdosta, vaik hiukan myöhässä. :heart:

käpynen, onhan siun maha tosiaan melko iso. mut ihana. =) mites anna ja ville on suhtautunut uuteen tulokkaaseen? vai onko mitenkään?

danjuska, ihanalta kuulostaa teidän päivät rantsussa ja pihalla yleensäkin. =) kyllä sitä talvella ehtii siivota. nyt on nautittava näistä ilmoista, kun voi. ensi viikoksi jo lupas viileetä. no tietty kun mun loma alkaa. ihan sama. :)

Me varmaan lähdetään ensi viikolla joko reissuun tai sit mökille..riippuu vähän ilmoista ja fiiliksestä. nyt perjantainahan mennään miehen kanssa sinne kuopioon viinijuhlille. miehen siskot tulee poikia kattoo. ihanaa päästä reissuun miehen kans kaksin, johan tuosta on aikaa.

kirjoitelkaahan juttui päivän aikana niin on mulla lukemista. :D aurinkoista päivää kaikille. B) niin ja siirrelkää meidät heinäkuun listoille, mie en sitä osaa..kiitos tänään on eka päivä jo. =)

Yhteistyössä