Joulutähdet -05 kesäkuun pinoon!!

Se on taas perjantai!! :D

Me lähdetään tänään mun kaverin mummun mökille (tosin, se mummu ei ole siellä ) koko perheen kesken. Siellä on jo mun kaveri miehensä ja miehen pojan kanssa. Kivaa! Pääsee kaupunkilaiset taas ihmettelemään, kun vesi ei kulje sisälle et miten sitä sit toimitaankaan :LOL: Siinä on vieressä joku joki tai vastaava :ashamed: Missä voi uidakin, mut ei se silti järvi ole. Oliko siitä kaupunkilaisuudesta jo puhe :whistle: :ashamed: :LOL:

Mitä suunnitelmia kaikilla on juhannukseksi? Me mennään ehkä Porvooseen yhdelle mökille... Jos ei mennä niin sit ei ole kyllä mitään hajua, et mitä sitä tekis =)

Mulla on dieetti mennyt tosi hyvin (tosin, kun kohta on jo 2vko täynnä niin ei ole paino mun mielestä tarpeeksi tippunut, kun viittä kiloa lupailtiin lähtevän :whistle: ). On ollut edelleen tosi helppo olla ilman perunoita, riisiä, pastaa, leipää, puuroa jne. jne. Herkkujakaan ei tee enää melkein yhtään mieli :attn: Tosi, tosi vähän ja sekin vaan silloin, jos on liian nälkä päässyt tulemaan ja niinhän ei pitäis käydä... On se paino tippunut, ehkä pari-kolme kiloa =)

koivunkävyn poppoolle paranemisia, johan on tauti :eek: :eek: :hug:

Danjuskalle halit :hug: Kerhon puolella käyty.

Tintta, teillä oli sit varmaan 3v. neuvola? Meillä kun oltiin tosiaan viimeksi 1,5v. sit. Ja nyt on Rasmuksella väliä se 1,5v., kun just käytiin 2v. neuvolassa. Kiva, kun kävit kirjottamassa :hug: Opiskelut alkaa elokuun toisella viikolla (jollain Ruotsin kurssilla, niitä on kai 3 päivänä parin tunnin ajan :eek: ) ja kunnolla sitten 17.pvä. Ja täysipäiväisesti alan opiskelemaan :) Eli työt loppuu kokonaan, kun kesäloma alkaa!! Tai sen jälkeen en siis töihin enää mene :) Vähän jännittää, et miten pärjään koulussa, miten saan kaikki tehtyä ja miten koko perhe pärjää taloudellisesti... Mut sen näkee sit syksyllä ;) Liikaa en aio siitä stressata! Leppoisaa viikonloppua teille, nauttikaahan rauhasta :D

Kattinka, voi ei :eek: Sit vaan kirjoittamaan uudestaan, toivottavasti teijän tytöt nukkuis tänäänkin kunnon päikkärit ;) Olis nimittäin kiva lukea teidänkin kuulumisia :hug:

Joonatanilla oli se 3,5v. neuvola eilen. Ei ihan putkeen mennyt, kun kieltäytyi tekemästä "temppuja", eli kävellä viivaa pitkin, pomppia tasajalkaa ja kävellä varpaillaan. Jouduttiin varaamaan uusi aika :ashamed: Tai varataan ensi syksyn aikana. Jospa sitten onnistuis :kieh: Pituutta oli 98cm, painoa himpun päälle 15kg. Sen verran saatiin katottua/tehtyä :headwall: No joo, eipä sille mitään mahda, eikä se enää niin harmita, mitä eilen harmitti.

Nyt alkaa olemaan ruoka valmista, joten :wave: Ja hyvää viikonloppua kaikille!!

Jeee, kukaan ei pasko! :saint:

Mutta mulla on migreeni. siis ihan tajuton hedari, yö meni valvoissa kivun takia. |O oon vetäny nappeja kaksinkäsin, autto sen verran että kykenen kävelemään, valitettavasti lapset ei suostu olemaan ihan täysin hiljaa :eek:

Peppi, me ollaan jussi kotona, meille joko tulee ihmisiä tai sit ei :LOL: ja täällä on 4v neuvola seuraavaks, ei otettu tuota 3.5v neuvolaa kun en usko että onnistus kuulon/näön katsonta.

voi kun tuo kaalikeitto on hyvää :p

Me ollaan reissusta palattu =)
Ja olipa kivaa :D

Eilen aamulla 8.30 startattiin kun ei ketään oikein nukuttanut. Kierrettiin 2 kertaa se reitti minkä varrella eläimet oli. Ekan kerran Tatu juoksenteli ite ja tokalle kierrokselle kun halus niin sitten tuumi jo että josko pääsis iskän olkapäille ;)
Ykkösiä Tatun mielestä olivat saukot, jääkarhut ja ilvekset. Matkamuistomyymälästä valitsi itselleen kuitenkin ketun, jonka vieressä viime yön nukkui.
Ihana ja rentouttava pv kaikinpuolin oli ja tänään sitten ajeltiin takas. Automatkat meni kivuttomasti Tatulla (kiitos kannettavan dvd:n) ja Jenna nukkui miltei kokonaan matkat.

Täällä ihan kauhean hiostava ja painostava keli |O paljon parempi olla sisällä kuin ulkona kun on tuo ilmalämpöpumppu.

Mutta nyt viihdyttämään tyttöä... Tatu katsoo ystäväni lottaa kun ulkona niin kurja sää. Tosin nyt paistaa kirkkaalta taivaalta aurinko mutta äsken tuli kaatamalla vettä. (ja kasteli samalla vaunut jostak mies unohti ulos :headwall: |O )

täällä on eilen illalla ja tänä aamuna ukkostanu, ja taas on hiostava keli :headwall:
Käytiin kattomassa autoa, ei ollu hyvä. no sanoinki tuossa ukolleettä kyllähän mää mondeolla sovin ajelee, vaunut vaan purkaa atomeiks, eikä shoppaile ku on vaunut kyydissä. :xmas:
Mä oikeesti ootan että aika kuluu nopeesti marraskuun loppuun, selkä paukahti niin hyvin että oon ku vaivanen mummo :kieh:
Tänään käytiin myös kaupassa, taapersin ihan hissukseen ja silti supistelee taas |O

Huomenta.

Mä inhoon maanantaita! :kieh: Varsinkin ihanan, mukavan ja hauskan viikonlopun jälkeen maanantai ja arki tuntuu ihan hirveeltä |O

Meillä oli siis tosi mukava mökkireissu :heart: Vaikka säät ei niin hyviä ollutkaan, tosin, ei siellä ku vähän tihkutti vaan lauantaina, muuten oli pilvistä pelkästään. Pari kertaa aurinko näyttäyty hetken aikaa. Silti oltiin ulkona lähes koko ajan. Joonatanilla oli kaverina tää kaverin poikaystävän poika, elokuussa 5v. Tosi kivasti meni poikien leikit, tohusivat kaikenlaista ja leikit sujui kivasti :) Rasmu oli ehkä vähän liian pieni "isojen poikien" leikkeihin, mut viihtyi hyvin meidän aikuisten kanssa =) Aamusta alettiin saunaa lämmittämään, illasta saunottiin ja isommat pojat kastettiin joessa, kun niin halusivat :D Kun oltiin saatu lapset nukkumaan niin me aikuiset grillattiin vielä nuotion äärellä :p

Lauantaina käytettiin Joonatan yksityisellä lääkärillä, kun sillä oli silmätulehdus, sai siihen silmätipat. On se halpaa maalla käydä lääkärillä, kun maksoi 39e :whistle: Täällä olis vähintään puolet enemmän varmaan ollut...

Oli kyllä niin mukava reissu, et toivottavasti päästäis tänä kesänä uudemmankin kerran menemään! Pojatkin nautti ihan hirveesti.

Danjuskakin perheen reissu kuulosti myös ihanalle :heart:

koivunkävylle jaksamisia :hug:

Mitäs kaikille kuuluu, Siru, Lillukka, Uneton, Niiskuneiti, Tigru, Metku, Tansku, Kattinka, Hannamari, Hannele, kuusikon äiti, Tintta, Epeli ja kaikki muut :attn: Tulkaa taas kirjoittelemaan, jookosta? :wave:

Maanantai huomenet.

Juuri tulin hammaslääkäristä. Multa poistettiin kaikki neljä viisuria :eek: Nyt on suu ihan puuduksissa ja s.lomaa sain tämän päivän. Voi kyllä olla että joudun olemaan kotona vielä huomennakin jos särkee kovin.

Kummempia meille ei kuulu , vaan se että saadaan perheenlisäystä x2 kun ostettiin kaksi Ragdoll kissanpentua. Laitoin kuvat profiiliin :D Kissat tulevat vasta heinäkuun loppu puolella kun ovat 12 viikkoa vanhoja. Nyt ehditään hyvin hankkimaan kaikki tarpeellinen. Me rakennetaan pihalle sellanen pieni ulkotarha missä kissat sitten voivat ulkoilla.

No eipä sitten muuta tälläkertaa , menen vähän lepäilemään ennenkuin puudutus kokonaan lakkaa ja alkaa särky hampaissa. |O

Moikka kaikki!

Kiva Peppi, kun pyysit kirjoittamaan =) Aina tulee vaan nopiaan luettua kaikkien kuulumiset, mut sitten omat kirjoittelut jää. Ja nyt olen ollu töissäkin kesäkuun alusta täydellä listalla, niin vapaatakin on vähemmän. Mutta ihanalta näytti huomenna saapuva tili :D Siinä on vielä kesälomarahatkin, niin siksikin, mutta täysi palkkakin on aika jees näin kesällä :whistle: Kun menoja tuntuu olevan... Torstaiksi vähän suunniteltiin Särkänniemen reissua, ei olla lapsille vielä mitään puhuttu, kun pitää vähän säätäkin katsoa. Ja ke tulee meidän kummityttö yökylään, ni hän tulis sitten mukaan myös. To lapset menee sitten mun porukoille, kun suunnitelmissa olis pyörähtää rmj:ssä, siellä olis Apulanta ja Nightwish, minkä olen aina halunnu nähdä. Pe haetaan lapset ja vietetään kaveripariskunnan kanssa juhannusaattoa ja la varmaan ollaan ja grillaillaan ihan kotosalla. Su menen itse iltavuoroon ja mies menee yövuoroon. Mun olis pitänyt todellakin olla juhannus töissä, kun olen viimeks ollu kait -05, mutta mulla vaihtuikin työpiste ja siellä oli jo juhannustöiden tekijät ilmoittautuneet. En tosiaan ole pahoillani, tiedänpähän vaan, että ens juhannuksena on töitä =)

Kesälomasuunnitelmista on ollu puhetta. Meillä siis toi Särkänniemen reissu jossain kohtaa, sitten Lotta on toivonut risteilyä, niin sinne myös jossain kohdassa. Lotta pääsee mun äidin kanssa piknik-risteilylle, sitä hän ei edes vielä tiedä. Lotalla alkoi tänään päiväleiri, menee mun porukoille sieltä yöksi ja ke haen kotiin. Sitten on jalkapallon puolesta yhden yön leiri. Lisäksi jalkapallopelejä on nyt joka viikko. Ke lähdetään Huittisiin pelireissulle =) Lisäksi kesälomasuunnitelmiin kuuluu aidan maalausta. Lotan leikkimökin terassi laajeni viime viikolla, se oli yks suunniteltu kesälomajuttu :) Nyt on aikas iso terassi leikkimökissä, 4x2metriä tuli uutta, vanha oli n. 1x2metriä. Siihen on nyt synttärilahjatoivomuksena Lotalla sellainen lasten kahdenistuttava keinu, mitä Terra myy. Kukkia Lotalla olikin jo ennestään, kun on aika paljon parempi viherpeukalo mitä äitinsä ;) Kesälomasuunnitelmiin kuuluu vielä se Metallican konsertti heinäkuun lopulla ja jazzeilla varmaan tulee käytyä. Lomahan mulla alkaakin vasta 27.7., mutta onneksi on aina muutaman päivän vapaita joka välissä (toki paljon vähemmän kuin mitä oli, kun tein sitä 90h :| ).

Peppi eihän sun tarvi laihtua :eek: :) Kade olen, että olet pystynyt olemaan ilman herkkuja. Siis ei onnistuisi multa. Jos yritän edes vähentää, ni tekee kahta kauheemmin mieli kaikkea hyvää :ashamed:

Koivunkävylle jaksamisia!

Otto hääräilee tuolla sateessa, huutelen kohta syömään ja sitten lähden lenkille. Se sateessa juokseminen kun on niin parasta ( :wave: Jellona ja Kattinka) =) Iltapäivällä otan nokoset, kun yövuoro odottaa tekijäänsä tänään. Toivottavasti olis rauhallista, sellaista kiirettä nyt onkin ollut, että sopis välillä rauhoittua.

Nyt moi ja ihanaa kesän jatkoa ihan kaikille! Toivotaan auringonpaistetta -vaikka sateessa onkin kiva juosta :D

Moikka!

yövuoroja aloitin taas puskemaan kolme kappaletta ja juhannukseksi vapaalle. ihanaa. sitä odotellessa. :D

Peppi, meillä vietetään espanjalaista juhannusta mökillämme. Mies on ettinyt kaikkia mahdollisia ruokia ja minä sekä serkkuni miehensä kanssa raakattiin niistä sitten meistä mukavimmat. mies on siis pääkokki ja loput apukokkeja. :) tulee alkuruokaa/tapaksia, pääruoka ja jälkiruoka. tietty espanjalaista viinii seuraksi yms...kivaa. joten siis mökillä vietellään juhannusta to-su. :) B)
Kiitos kovasti viimeisestä. mukavaa oli, eiköhän nähdä vielä toisen kerran kesällä uudestaan. voisitte kyllä yrittää tännekkin päin lomallanne tulla. :wave:

sirusta, oli mukava kuulla. ollaankin yhtä aikaa yövuorossa. =) toivottavasti teillä rauhallista. ja voih sateessa juokseminen on todella ihan IN. :D

kävylle, edelleen kovasti jaksamista. :hug:

Me tosiaan käytiin viime keskiviikkona ihan tollasella päiväreissulla kerava/vantaa/espoo. olin siis poikien kans kolmisin. mies tietty töissä. lähdettiin aamusta ja tultiin iltamyöhällä kotiin niin että vaan pojat kannettiin sänkyihinsä nukkuu. sain vihdoin ostettuu ne kauan kaipaamani puusälekaihtimet :whistle: juu muualta ei löytynyt niin pitkii kuin tarvittiin. sit oltiin pepin luona ilta. äärimmäisen mukava reissu. Miikka ei olis kähtenyt ikean lastenmaailmasta pois ollenkaan. =)

Viikonlopun pojat olivatkin mummolassa. mies armeijan kautta jukolan viesteissä. mulla oli lauantaina kummitytön rippijuhla. perjantaina ehdittiin käymään kaveripariskunnan kanssa amarillossa syömässä. lauantai-illan olin mökillä, talviturkkikin lähti saunareissulla. :) kotona en juurikaan viikonloppuna ehtinyt olemaan. ehtiihän tuota.

miehellä alkaa loma ensi viikosta. hällä on suunnitelmissa käydä ainakin kesämaassa punkaharjulla poikien kanssa.

tänään Mikkis oli aivan mahdoton 11-19 asti sit hän muuttui entiseksi normaaliksi pojaksi. tuon ajan oikeesti kiukutteli, huuti, löi ym. nukku tunnin päikkärit onneksi ja oli kyllä iltapäivällä hetken ihan ok. sit käytiin kaupassa, jossa kerran katos aivan totaalisesti. löytyi onneksi omin avuin ettei tarttenu koko kauppaa kuuluttaa etsimään. :| mut siis kauppaan ei meillä enää lähde kuin toinen aikuinen vuorollaan ja toinen on Miikan kanssa kotona. :attn: aivan järkkyä. onneksi loppuilta meni sujuvasti entiseen malliin niin oli toi töihin lähtö ihan mukavaa. :) kait sillä oli kova ikävä viikonlopun jälkeen, vaikutti kovasti jotenkin siltä.

nyt töiden pariin...jospa tää yö tästä menisi. kauniita unia kaikille. =) :hug:

Pikainen tervehdys!

Tää paikka missä nyt olen töissä, niin on sen verran hankaa työaika, että kun kotiin pääsee ei oikein muuta kerkeä tekemään kuin kotihommat ja sitten nukkumaan.

Me ollaan juhannus kotona. Onneksi kukaan ei ole kutsunut mökille. Sami kun varmaan on tulossa kipeäksi ja ne säätkään kun ei vältsisti kovin hyvät.

Käpy muista levätä ja juoda tarpeeksi vettä!

Käytin Rasmuksen tänään lääkärissä, sillä on vuorostaan silmätulehdus ja toisessa korvassa paha tulehdus, antibioottikuuri saatiin ja silmätipat. Aika reipas on kuitenkin ollut, että ei silleen hirveen kipeeltä ole vaikuttanut. Yö meni kyllä yskiessä ja pyöriessä..

Neve, kiva, kun kävit kirjoittamassa! Multa poistettiin viisaudenhampaat yksi kerrallaan... Viimeisin oli vähän kipeä, muut oli tosi helppoja, eikä ollenkaan kivuliaita, toimenpiteet, eikä jälkeenpäinkään. Voi miten suloisia kissoja oli profiilissa :heart:

siru, kiva kuulla teistäkin pitkästä aikaa :hug: Kivan kuuloisia suunnitelmia kesäksi teillä. Mulla on ihan hirveen hyvin mennyt tää dieetti, 2 viikkoa tällä olen ollut ja oon jo toisessa vaiheessa, saisin alkaa pikkuhiljaa ottaa kiellettyjä juttuja takaisin ruokavalioon, mut en vielä oo mitään ottanut, kun ei ole tehnyt mieli ja hyvin menee ilmankin =) Enkä kyllä oo kovin paljoa vaa´an mukaan laihtunut edes, tai paino pudonnut :| Housuista kyllä eilen huomas, että ei ainakaan kiristäneet :LOL: Mulla ei vaan oo tällä hetkellä hyvä olo itteni kanssa ja vaatteet puristaa ja kiristää, niinkuin kirjoitinkin ;) Sen takia haluaisin muutaman kilon pois =) Että olis hyvä olo ja vaatteet tuntuis mukavalta päällä :D Mulle sopii yleensäkin kaikissa tämmösissä jutuissa joko tai. Eli joko syön karkkia (sit sitä menee ihan hirveesti), tai sitten en syö ollenkaan (siltä väliltä ei onnistu :ashamed: ). Onhan se vähän tylsää, mut jos tän elämäntapamuutoksen myötä onnistuis silleen, että herkuttelis sit jonakin päivänä ja kiristäis muista päivistä/liikkuis enemmän jne. :whistle: Ja jos sitten riistäytyy koko homma käsistä (mitä varmasti sattuu) niin palaa takaisin 1. vaiheeseen. Tässä dieetissä on siis 3 vaihetta... No joo, se tästä aiheesti nyt :D

jellona, ihana oli tosiaan teitä nähdä, tosi kiva :hug: Ja kiitos tosta kukasta vielä :flower: Tulee aina hyvä mieli, kun sitä kattoo :) Jaksamisia öihin. Kyllä sitä varmaan kivasti jaksaa, kun on noin ihana juhannus tiedossa yövuorojen päätyttyä :heart: Huoh, tommoset "mahdottomat" päivät on kamalia :kieh: Onneksi siitä selvisitte ja toivottavasti on Miikka sen jälkeen ollut oma itsensä!

smirge, kiva kun säki kävit kirjoittamassa! Ootko kuitenkin viihtynyt tässä uudessa työssä paremmin? Samille paranemisia, jos nyt tulee kipeeksi!

Pitäis varmaan ruveta herättelemään tota Rasmusta et alkaa sit illalla nukkumaan...

Huh, huh, keitin äsken kahvia ja se maistu ihan HIRVEELLE :eek: :x En tiiä, mikä siinä meni pieleen, mut oli keitettävä uus kupillinen ja tää maistuu jo ihan normaalille... :D

Samin lomat muuten varmistui, on lomalla heinäkuun viimeisen viikon ja elokuun ensimmäisen. Lähdetään sinne Pärnuun ja sieltä mennään ehkä lavalla Tallinnasta Tukholmaan, Samin tädin luo!! Kivaa :)

Yöterveisii!

Päivä juuri kohta vaihtuu. tänään nukuinkin ihan mukavat unet. Iltapäivällä haettiin pojat päikkäristä ja ajeltiin mökille viemään eka lasti tavaroita juhannusta varten. pojat kerkesivät läträtä ittensä vaatteita myöten märäksi, kun uittivat pienen hetken veneitä järvessä. Ihanaa olisi ollut jäädäkin. Aurinko oikein paistoi ja kaikkea. no ylihuomenna sitten ei siihen enää kauaa mene. :)
Illalla saatiin laitettuu ne puusälekaihtimet vihdoin olkkarin ikkunoihin. kivat ovat. ei asuta enää 'akvaariossa.' :whistle: :D
Miikan päikkäri päivä oli mennyt ihan hyvin tai eivät ainakaan sanoneet että olis mitään hirveätä tapahtunut. ja kotonakin oli ihan oma entisenlainen Mikkis. leikkivät kivasti Aksun kanssa illalla yhdessä. Iltasatu on pojalle tosi tärkee, välillä tekee tiukkaa että ehdin lukea ennenkuin töihin lähden tällein illalla. ensin en meinannut mitään lukee, mutta itki niin sydäntä särkevästi että luin sille pienen panda kirjan. :heart:

huomenna mies varmaan esivalmistelee juhannusruokia ja pitäis jälkkärit tehdä valmiiksi. mulla varmaan pakkailua ja sen semmoista. Poikien kanssa vois varmaan jotain touhuta. Pupuille tarvii leikata heinää jostain valmiiksi juhannusta varten. et jos saadaan joku joinain päivinä käymään syöttämässä niitä niin ei tartte olla heinää nyhtämässä. :) niin että riittää tuota puuhaa huomisillallekin. :D

mitäs unettomalle kuuluu?

ja kuinka gerberan perhe on uusiin ympyröihin sopeutunut? :wave:

mentävä on. kauniita unosii kaikille. :hug:

Keskiviikkoa

Kiva päivä,ei onneksi sada ainakaan täällä B)
Tosin vois olla vähäsen lämpeempääkin.
meillä on ollut ongelmia kaivon pumpun ja siihen liittyvien osien kanssa,ollaan oltu kantoveden varassa sitten viime perjantain :(
Eilen saatiin sitten kuntoon kaikki ja PÄÄSIN pesemään pyykkiäkin :whistle:
Enpäs uskonut että joskus vois pyykinpesu olla ihanaakin ;)
Jos jotain tästä opin niin sen miten tärkeää ihmiselle vesi on ja miten hitosti sitä kuluu yhdellä ainoalla vessakäynnillä :eek: :eek:

Mä aloitin kuukausi sitten migreenin estolääkkeet ja ne aiheutti mulle sivuvaikutuksena päänsäryn jota oli sit joka päivä |O
Nyt sit viikko sit lopetin ne ja nyt on sit kohtauksia viikossa ollut 3,ennen niitä estolääkkeitä ja niiden aikanakin kohtauksia oli joka päivä :x
Mä olen toooosiiiii väsynyt tähän migreeniin...en jaksais enää yhtään :'( :'(
Juhannuksen jälkeen sit vissiin taas uudet estot käyttöön :/

Juhannus vietetään toista kertaa tuossa naapurissa,siellä on sellaiset juhannusjuhlat,meitä on siellä vissiin 5 pariskuntaa lapsineen syömässä,juomassa ja juttelemassa:)
Käydään sitten kokolla tuossa läheisellä lähteelläkin ;)

Osaako kaikki joulutähdet puhua kunnolla,eli tuleeko kaikki kirjaimet?
Oskari ei sano s kirjainta ollenkaan,kaikki muut osaa hyvin :)
Saapi nähdä koska alkaa s tulemaan :whistle:

Neve:Ihania pikku ragdolleja teille tulossa:)
Itselläni ollut yksi ragdolli ja nuo birmathan ovat aika lailla samanlaisia kuin ragdollit :heart:

Nyt pitää lähtee hakemaan postipakettia postista,sieltä tulee vaatteita mulle :D :D
palataan :wave:

Tintta, mähän söin ennen raskautta deprakine nimisiä nappeja estolääkkeenä, ovat tosi hyviä. noista beetasalpaajista oo mihinkään. täällä kahdeksatta päivää migreeni päällä, jos kohta jo hipsis tiputukseen.. ;)
Ja viljamilta puuttuu r,s,l,n ainakin, l ja n nimenomaan sanan alussa muuttuu j:ksi.

Öitä!

Ihanaa viimonen yö menossa ja pitkällä ollaan jo. ei ole enää kuin 4h. vapaat alkaa. maanantaina seuraava työpäivä. eilen tuli nukuttuu kivasti iltapäivälle saakka. kävin sit hakee pojat ja käveltiin kotia. mies kävi kaupassa. minä lastasin peräkärrin täyteen rojua mitä viedään mökille poltettavaksi sekä leikkasin pupuille ruohoa juhannusta varten valmiiksi. illalla leivottiin sellasii espanjalaisii äkkimakeita ihanii torttuja. :p :p mies pisti possua marinaadiin. tänään nukun puolille päivin, sit pinkaisen torille ja kaupalla hakemassa viimoset tavarat. kotona pakkailen kaikki valmiiksi ja kuhan mies tulee töistä niin auto täyteen. pojat pk.sta hakee ja eikun mökkiä kohden. sateistahan tuo on luvannut mut eiköhän meillä ihan mukavaa ole. :)

tintta, mukava kun kirjoittelit. :) Mikkis ei sano s sanojen alussa edelleenkään, mut ehkäpä tuo tuolta jossain välissä tulee. paljon jaksuja migreenin kanssa. :hug:

Mikkis on muuten ollut ihan normaali nää päivät joten johtu se maanantai äksyily viikonlopusta varmaan. eipä tee hirveesti mieli viedä sitä taas hetkeen mihinkään, kun niin vaikutti.

Ensi viikonloppuna on minun serkulla ja hänen tytöllään synttärijuhlat, mut onneksi ovat sellaiset sukulaisperhe pippalot niin pääsee pojat mukaan. minäkin sain vaihdettuu työvuoroni niin että pääsen lähtemään myös. ihana työkaverini. :)

ei olis enää kuin kaksi viikkoa kun alkais loma. jess. varmaan käydään reissussa melkein heti silloin mun loman alettua. tietty riippuu säästä. saispa sitten loppuloman olla rauhassa mökillä. =)

Oikein ihanaa ja rauhallista Juhannusta kaikille. palailen ensi viikolla sitten taas kuvioihin. :wave:

Hyvää juhannusta toivottelen jo nyt kaikille!! :flower:

Me ollaan lähdetty Porvooseen yhdelle mökille, ollaan siellä sunnuntaihin asti, tai voi olla, että lähdetään aikaisemmin, jos säät on huonoja jne. Siellä on myös mun äiti, isäpuoli, pikkuveli, täti ja tädin mies, mun mummu ja pappakin tulee varmaan käymään :)

Rasmus voi jo paremmin, tai silmät ei enää niin rähmi/punoita. Ollaan kuitenkin oltu koko viikko kotona, kun sain sairaslomaa vielä tämänkin päivän. On ollut tosi kivaa olla kotona ja touhuta poikien kanssa. Rasmuskaan kun ei silleen oo kipeä ollut, tai ei kuumetta ja pirtee ja muutenkin hyvävointinen niin ollaan voitu tehdä kaikenlaista. Joka päivä ollaan ulkoiltu, tänään tehtiin pitkä pyörälenkkikin :) Muuten ollaan omalla pihalla leikitty, ei sen pidemmälle olla menty. Sit ollaan päiväunet/levot nukuttu kaikki vierekkäin meidän sängyssä :heart: Joonatankin jopa nukahti eilen siihen!

Tintalle jaksamisia migreenin kanssa, toivottavasti se pian helpottaisi :hug: Joonatanilla ei tuu vielä r-kirjainta, mut muut tulee kyllä ihan oikein.

Toivotaan hyviä ilmoja nyt juhannukseksi kaikkialle, vaikka sääennusteet taitavat sanoakin jotain ihan muuta, mut ainahan sitä toivoa saa ;) B)

Hyvää juhannusta! :flower:

Täällä sataa vettä. Joten pysytellään sisällä.

Sami puhuu ihan sujuvasti ja selkeästi. Kaikki kirjaimetkin tulee. Joskus saattaa tipahtaa jotain kirjaimia pois. Mutta silloin kun käytiin puhu sujui ihan hyvin. Pituutta pojulla oli 97 cm ja painoa 18 kg. Keskivertoa lyhyempi, mutta kasvaa ihan omaa tahtiaan.

Oon mä viihtynyt ihan hyvin tässäkin kohteessa, mutta kaikista parasta on että saan syksyllä vakipaikan sieltä koulusta, missä olin ensin B)

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!! :heart: :flower:

Yritän tässä lähiaikoina tsempata sen verran, että kävisin kirjoittamassa vähän enemmän kuin nyt... :whistle: Lukemassa käyn kyllä päivittäin, mutta se kirjoittaminen aina vaan jää... Ihanaa kuitenkin, että te muut jaksatte pitää ketjua pystyssä :hug:

Nyt jotain syömistä keksimään pojille :wave:

nitiniti valivali kuuluu omaan oloon.

Täällä paistaa aurinko :eek: no huomenna pitäski tulla vettä taivaan täydeltä. aamulla nukuttiin reilu 9 pirtee olo, paitti jätkä heräs kolmesti :kieh: ja mä toisen kolme kertaa |O käymään vessassa.
Eilen näky saunassa kun Tinka potkiutu, olin hiukan ihmeissiäni. Paino tippuu vaan, ihan sama mitä syön. Taas viikossa tippunu puolkiloo paino :'( mahtaa nlantäti silittää päätä. ja taas on pahaolo, jos se menee pois ku syö näppylämuussia..

Kiitos huhuilusta, Peppi85 & Jellona :wave: :flower:
Juhannus oli ja meni, oltiin viikonloppu mökillä. Se oli aivan ihana paikka, vettä vaan tuli melkein koko ajan. Onneksi nyt on luvattu parempaa säätä, niin on tytöillä ja mummilla siellä paljon hauskempaa B)
Mulla alkaa viikon päästä kesäloma ja sitä odotankin kovasti. Käyn tekemässä pienen reissun itekseen heti loman alussa ja sitten on lasten kanssa aikaa olla, loman päätteeksi on sitten vielä kahdenkeskinen reissu ukkelin kanssa :heart: Siinäpä huikea 8 päivän lomani sitten jo onkin :LOL:

Kohta on taas työn etsintäkin ajankohtaista, hiukan ahdistaa, mutta on vaan koitettava löytää jotakin hommaa.

Käpy mä voisin lahjoittaa sulle ison kasan kiloja :whistle: :ashamed: Ihanaa kun tunnet jo liikkeitä :hug: Parempia vointeja sinne :wave:

Eipä meitille sen kummempia, Pepin uhmailu jatkuu edelleen ja välillä päreitä kysellään :whistle:
Kirjaimet tulee kyllä, joskus saattaa jokunen tavu mennä lauseessa sekaisin, mutta kirjaimet tulee.

Eipäti tässä kai nyt muuta.

Kesätoivotuksin,
Uneton

neuvolassa käyty, viikon päästä ultra ja sloma jatkuu. maha on valtava, tänään jo yks mummeli kysy että viimesilläänkös sitä ollaan kun nii kituvana tk:lla kävelin, eilen illalla tein virheliikkeen sängyssä ja ristiliitos meni |O

Uhmaa ilmassa, ja Annalla tulossa ilmeisesti korvatulehdus, huoh. Viljami ei nuku öitä, mikä lie.. :kieh:
Aurinko paistaa ja on lämmintä, vihdoinkin.

moikka

mekin eilen juhannuksen vietosta palailtiin.
Kivaa oli.. tehtiin vastat, saunottiin, syötiin ihan liikaa, pelailtiin jne.. pikkusisko kävi skootterilla uimassakin sillon yöllä kaverinsa kanssa. Miehellä ja isällä aavistuksen päänsärkyä seuraavana päivänä ;) :whistle:

Tatu jäi pariksi yötä sitten mummolaan.. semmoiseen päätökseen tultiin.. Juteltiin anopin kanssa lulen että ihan hyvä kun Tatu jäi mieltä piristämään. Jäi kovasti mietityttämään kun näkee että toinen niin surullinen.

Jellona: kivalta kuulosti teidän espanjalainen juhannus =) miten meni??

Peppi: Mites teidän mökkeily sujui??

Unettomalle
onnea työnhakuun kun sen aika on ja ihanaa kesälomaa!

Niiskuneiti yrittää käydä kirjoittelemassa sitten =)

Täällä on hiljaista kun mieskin lähti iltavuoroon.. nennun kanssa ollaan kahdelleen kotona. heräsi just ja tässä sylissä pötkättelee ennen kun alkaa syömään :)

Pitäis varmaan hommata pleikkari ja oma eye toy niin alkas kunto kasvamaan :LOL: siskon kanssa sitä pelattiin ja jestas että pumppu hakkas ja oli hiki :whistle:

Tintta: Tatulta ei tule vielä r puhuessa.. osaa sanoa kun kysyy jotain sanaa, jossa on r, mutta puheessa unohtuu.

Nyt tyttö syöttämään

Moikka moi!

Tässä vahdin poikien nukkumaan alkamista, Samin kannettava seuranani :whistle: :D

Meillä oli mukava mökkireissu (kirjotin eka mäkkireissu :LOL: ), vaikkei säät niin suosineetkaan. Oli pilvistä ja aika kylmää :/ Pojat viihtyi silti tosi hyvin, ulkona touhusivat, minkä ehtivät, melkein koko ajan. Kiva, iso aidattu piha! Aikaisin tuli itselläkin mentyä nukkumaan, mut kummasti toi mökkeily ja ulkoilu jne. väsyttää, tosin, mulla oli taas niin runsaat menkatkin, että olin ihan varma, et vuodan kuiviin vähintään :x :kieh: :whistle:

Käytettiin pojat tänään parturissa, hyvät ja siistit tukat tuli, kummallakin! :heart: Ja oli muuten yhteensä 22e halvempi, mitä oli silloin viime kerralla :eek: Sit pojat meni Samin äitille (tai jollekin luontoalueelle tms. ne lähti) ja me käytiin Samin kanssa Haukilahden rantsun kahvilassa/terassilla, mun isä kävi vaimonsa kanssa meitä moikkaamassa ja muihinkin tuttuihin siellä törmättiin :)

Niiskuneiti koittaa nyt sit kunnolla tsempata ;) :attn:

koivunkäpy, vähän söpöä, et tunnet ja jopa näät liikkeitä!! :heart: Jaksamisia omaan oloon :hug:

Uneton, mihis reissuun sä lähdet?? Entä te kahdestaan? Aika ihanan kuuloista :heart: Tsemppiä työnhakuun!! Samikin koittaa pikkuhiljaa hakea oman alan töitä...

Danjuska: mä luin, että teitte mökillä (taas kirjoitin ekana mäkillä, mikähän mulla on taas mielessä?? :LOL: ) vatsoja, siis vatsalihaksia, ajattelin et ollaanpa sitä oltu reippaina :LOL:

Omasta dieetistä sen verran, että viikonloppuna söin pari perunaa ja pari palaa kuivakakkuakin! Ja mehua join, mut muuten mennyt ihan kivasti. En liian tiukkana halua tän kanssa olla, ei tää muuten mikään elämäntapamuutos voiskaan olla...

No joo, johan taas tulee juttua!! :wave:

Täällä meni juhannus hyvin,oltiin perjantaista sunnuntaihin wasalandiassa.Muksut tykkäs kovasti olla huvipuistossa ja kylpylässä polskimassa.

Täälläkin on ruvennut vauva oikeen kunnolla potkimaan päivittäin.

Tuolta reissulta kun lähimme kotiin ja kun ohitimme yhen auton jonka jälkeen ajoimme yhen abc:n pihaan niin se tyyppi ketä just ohitettiin tulee sinne myös ja kävelee meidän autolle ja rupee huutamaan mun miehelle että ootkos nyt ylpee kun sait ohittaa hänet ja tuu tappelemaan hänen kanssa kun sitä selvästi ketutti se ohitus vaikka en kyllä tajuu että mikä siinä niin ärsytti,mutta se oli kaiken huippu kun sen oli pakko lähtee seuraamaan meitä tänne ihan Turkuun asti että voi uhota sitte lisää,ihme kuumakalle se kyllä oli.

Mulla lähenee puoliväli jo hurjaa vauhtia nyt on menossa rv 18+1

Heipparallaa täältä Hyvinkäältä :wave: :wave: :wave:

Muutto sujui todella sutjakkaasti, kun oli ripeät muuttomiehet! Miehen kanssa auteltiin lähinnä ns. irtotavaroiden kanssa (pyykkitelineet jne). Pojilla oli mennyt hyvin mummolassa, torstaina silloin vietiin ja sunnuntaina haettiin kotiin. Aamusta iltaan laitettiin kotia kuntoon ja poikien olikin sitten mukava tulla uuteen kotiin ilman, että tarvittiin pelätä, että kompastelevat tai hajoittavat jotakin.

Me kaikki ollaan kotiuduttu erittäin hyvin uuteen kotiin ja kaupunkiin. Tykätään aivan älyttömästi! Koti on ihana, oma piha on ihana, kaikki on niiiiin ihanaa :D Sisällä kaikki alkaa olla kunnossa, taitaa enää puuttua sopiva matto tänne työhuoneeseen. Takapihan pation rakentaminen alkaa tässä lähiviikkoina. Puretaan tuo entinen pois, kun on vähän huononlainen ja meidän mielestä vähän turhan pieni.

Nyt en ehdi enempää kirjoittelemaan. Meillä aukesi netti vasta tänään ja Aleksi on jo aika tuskainen :whistle:
Kirjoittelen ja kommentoin paremmalla ajalla!

Uneton, laittele viestiä, jos haluat treffata!

T. Gerbsukka

Moikka!

Meidän pojilla alkoi tänään kesäloma!!! :) :) :) Laskinko, että yhteensä 6 viikkoa saisivat lomalla olla :heart: Ihanaa, kun ei nyt sitten tarvi hoitoasioita niin kauheesti miettiä... Tai ainakaan viemisiä, jäämisiä, hakemisia, viihtymisiä jne. jne. Vielä pitää vähän sumplia mun työaikoja ja jos joillekin päiville sais pojille jonkun hoitajan (Joonatanin kummi(t) yms.).

Tänään oltiin rantsussa melkein pari tuntia, oli tosi kuuma!! B)

Mulla on loppuviikko lomaa, kun avustettava lähti reissuun, jee jee! :D

Mulla on nyt taas joku kausi, kun oon koko ajan huonolla tuulella ja tuntuu, että mikään ei onnistu ja kaikki ärsyttää :ashamed: Tai Sami lähinnä :whistle: Jonkun verran varmasti liiottelen omassa päässäni näitä juttuja, mut en kyllä kaikkea!! Oon mäkin hankala, mut ei vikaa ole vaan mussa... No joo. ei mitään vakavaa, mutta tuntuu, että toi yks ei saa mitään koskaan aikaiseksi/tehtyä :ashamed: Oli kyse sitten lääkäriajan yms. aikojen varaamisesta, tai sit suuremmista, opinnäytetyöt ja muutkin työasiat :kieh: Tuntuu taas, että mistään ei tule mitään :headwall:

Sit sain eilen kuulla (minkä olin jo arvannutkin), että 2 mun kaveria on keskenään puhunut musta "pahaa" tai ovat jollain lailla mulle suuttuneita, kun oon heistä huolissani jne... Äh, en halua puhua tästä aiheesta täällä, ehkä jossain vaiheessa kerhon puolella jos siltä tuntuu. Mut paha mieli tuli joka tapauksessa, nää on mun lapsuuden aikaisia kavereita, eli semmosia, jotka oon tuntenut kauiten. No, onneks mulla on vielä 1 lapsuudenajan bestis ja iki-ihana äiti :whistle: :heart:

Kylläpäs aloinkin sit purkautumaan, vaikka piti vaan noita loma-asioita hehkuttaa ;)

taapero; johan oli taas ihme tyyppi liikenteessä :eek:

Kiva kuulla, että Gerberan perhe on kotiutunut ja viihtyvät noin hyvin uudessa kodissa/ympäristössä :flower:

Mä näin muuten unta, että olin yhtäkkiä raskaana ja tunsin vauvan liikkeitä, juttelin koivunkävyn kanssa siitä mesessä ja olin ihan järkyttynyt, et miten tässä on näin päässyt käymään :LOL: Koivunkäpy ei ollu ollenkaan kiinnostunu mun jutuista vaan puhu pelkästään omasta odotuksesta ja jotain hassua :LOL:

Jospa nyt lopettelisin.. Tuli nyt vähän tällänen viesti :| :)

Yhteistyössä