***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

Heippa!

täällä mennyt taas muutama päivä ihan hujauksessa. ulkoilusta tullut nautittua niin paljon kuin vaan ehtinyt ja töissä piti pari päivää käväistä. nyt onkin melkein 4 pvä vapaata kun tiistai-iltana meen seuraavan kerran yö vuoroon vasta. oliskin vaan 4 yötä ensi vkolla töitä. :D kivaa.
mies on kertausharjoituksissa tämän ja huomisen päivän. me käytiin aamupäivällä shoppailemassa. Aleksille lenkkarit sekä lippis. sit kahden kaverin pikku tytölle vaatteita. sit ostin sellasen jumppapallon, mut en tiedä onko se kuitenkaan käyttökelpoinen. kaikilla jolla sellaisesta kokemusta niin ilmoittautukaa. voin sit kysellä tarkemmin. =)

Aleksi meni äsken naapuriin leikkii kaverin kanssa. ja mikkis nukkuu päikkäreitä. helppoa tää tällä hetkellä. välipalan jälkeen lähdetään ulkoilee sit taas moneksi tunniksi. eka piti lähtä käymään mökillä, mut yt kun A:lla on toi kaveri tossa niin ei halua lähtee. ja eipä toi ua haittaa. myö mikkiksen kanssa leikitään hiekkalaatikolla. =) illalla saunotaan ja syödään hyvin. :p :D

käpynen, jaksuja toivottavasti Annan ohimenevän uhman kanssa. meilläkin sitä melkein joka toinen päivä jonkinasteisena ilmenee. Minä myös usein sanon ajoissa että kohta mennään sisälle syömään jne, että jätkä osaa sit siihen varautua. mut jos ei jostain syystä suostu heti lähtee niin saatan sit tehdä niin että saa olla sen aikaa itekseen pihalla, kun minä oon saanu sen ruoan lautaselle asti ja sit poika onneksi tulee jo ihan sopuisasti sisälle. seuraava homma on sit se et seuraavana ruoka-aikana vasta syö seuraavan kerran jos ei sillon kelpaa tulla.
mut oliko se teillä vieläkin niin ettei niitä lapsia uskalla pitää itekseen pihalla? vai miten?

niiskuneiti, kivan näköiset verhot sopii teille. minäkin haluisin uudet, johan mie oon noita yli 5v katellu. tänään kävin anttilan vlaikoimaa kattelee, mut en sit kuitenkaan uskaltanut ostaa. kait se on kankaasta ommeltava, eikä mistää valmis jutuista haaveiltava.

kattinka, onko olo virkeempi tänään?

lillukka, ihanaa että teidän vauva-arkenne on lähtenyt sujumaan mukavasti. toivotaan että jatkuukin yhtä ihana. jaksuja. :hug:

jaahas pyykikone tais sammua olis mentävä sitä hommaa jatkamaan ja välipalaa poikille järkkää. aurinoista päivää kaikille. B) :hug:
 
Jellona, pystyy kyllä pitämään nyt jo pihalla yksinki. tosin nyt taas kun karhut alkaa heräilee unilta ni pikkusta varovaisuutta pitää pitää.
meillä tuo ei oikein toimi et jättää neitin pihalle, tai siis toimii, joinakin päivinä..

jaha, jos menis laittaa ruokaa ja koittas herätä.
 

Mukavalta kuulostaa Jellonan lauantaisunnitelmat.

Kävin kans katsomassa Niiskun verhoja ja kuvia uusista huoneista. Kivan näkøistä. Meillä ei muuten oo verhoja ollenkaa Paitsi lamellit ja makkareissa pimennysverhot kun aikanaan valittiin tällänen minimalistinen tyyli. Oon aina välillä kaipaillut, ei oikein sovi ainakaan olkkariin. Täytyy sit koittaa käyttää tyynyjä ja esim. tulppaaneja kodikuutta luomaan. Oton huoneeseen ois kyl ihanat tollaset autoverhot kun Joonaksellakin.

Pepille piti sanoa jotain, mut en uskalla lähteä tarkastamaan tota edellis sivua. Ei kai ollu tosi tärkeetä ja jos niin otetaan se sit mesessä joku kerta.

Hannelesta oli kiva kuulla. Paljonko nyt viikkoja?

Kaizalle piti noista lasten pahoinpitely/kaltoinkohtelujutuista sanoo, et itse en pysty sellasia lukemaan. Oon saanu viimeaikoina facebookkii pari juttua, mutta alkaa niin ahdistaa etten voi katsoa/luke loppuun. Mulla tää ei oo pelkästään raskaudesta/äitiydestä johtuvaa. En oo vaan koskaan kestänyt ajatusta puolustuskyvyttømien väärinkohtelusta. Kiitos vielä kerran kauniisti ajateltu sen pakkauksen suhteen. :heart:

Gerbsun päiväkodin lappusysteemista tykkäsin. Tippuuko palkka pahasti kun teet lyhyempää päiväa¨?

Itellä on edelleen tosi väsynyt olo. Asennon løytäminen nukkuessa on tosi hankalaa ja oon viimeaikoina heränny sellaseen hengen ahdistukseen just kun on uni tullut. Närästys on kans ollut ihan hirveetä. Alavatsa ja selkäväännøt on onneks poissa. Eikøhän tässä makoilemalla sinitelä pidemmälle kuin se lääkäri kuvitteli. Harmittaa vaan kun ois niin ihana sivoilla ja järkkäillä. Tuulettaa talvivaatteet pois ja ulkoilla perheen kanssa. Tääl on ollu aivan upeat ilmat. Mies tekee tøitä niskalimassa, joten ei sekään kaikkea ehdi. Ois nii kiva autella...

Oton uhma on olu ihan hirveetä. On mietitty et onks toi ees normaalia, mut kai se on tässä tilanteessa. Tuntuu et mikään ei auta kun se kiukkukohtaus tulee. Kiusaa myøs meitä ihan tahallaan sellanen ilkee virne naamallaan. On uhkailtu, selitetty koitettu hyvällä ja pahalla. Olaan mielestäni aika johdon mukaisia jos esim. jos uhataan jättää joku kiva juttu väliin niiin tehdään se myøs varoituksen jälkeen. Rappujen allekkin joutuu arestiin, mut kun saa luvan tulla sieltä pois sama pelleily vaan jatkuu. Jotkut päivä on parempia jotkut pahempia. Osaa kuitenkin olla myøs kiltti ja herttainen ja pyytää anteeksi ja viimeistään illalla nukkumaan mennessään puhuu miten tyhmää oli kun Otto løi ja heitti ruokaa...kunnes pitäs jäädä nukkumaan ja uus näytøs on valmis...

No toivottavasti aikan sa kutakin. Kunhan ei mee pahemmaks sit kun vauvat tulee.

Alkaa taas tää kirjotus asentoahdistaa, mutta sainpahan romaanin aikaseks.

:hug: : Kattinkalta
 
Heips!
Huh, kun on ahkera olo. Oon saanu tehtyä kaiken sen minkä tälle päivälle opparin suhteen ajattelinkin ja vähän enemmänkin. Tosin silmät vähän sirrittää, kun oon koko päivän tehny hommia koneella. Tai siis 10sta asti. Otin vapauden nukkua 9n, kun kerrankin sain. Tai itseasiassa ajattelin nukkua kauemminkin, mutta tuli nälkä!! :LOL:
Huomenna vielä toinen samanmoinen päivä, niin voin jo maanantaina pyytää muilta osakkailta mielipidettä. Teen siis meidän firmalle sitä opparia.
Ja siitä tulikin mieleen, että kiva Niiskuneiti, että tykkäsit. Kävin heti katsomassa sen kuvankin. Nyt sitten hankit pari punaista tyynyä jouluksi ja vaikka valkoisia kesäksi, niin saat vielä vaihdettua sesonkien mukaan.
Noista lapsiin kohdistuvista jutuista vielä sen verran, että mäkään en niitä siis koskaan lue ja vihaan muutenkin esim. keltaista lehdistöä. Tää lehti mistä sen otsikon ja tiivistelmän kuitenkin luin, on ihan hesarin tasoinen lehti (vaikka sekin menee jo kovaa vauhtia alaspäin) ja normaalisti siellä ei tommosia ole.
Kattinkalle jaksamista edelleen. On varmaan rasittavaa seurailla sänkystä Oton uhmaa, voin uskoa sen. Mullakin menee jo välillä hermo, kun en oikein jaksa Matiasta nostaa paikasta toiseen jos kiukkuaa, joten sun tilanne on varmaan 100 kertaa hankalampi. Toivottavasti se kuitenkin helpottaa, kun pääset itse normaalisti jalkeille.
On muuten ollu tosi outoa olla yksin. Tässä tulee ihan mökkihöperöksi. Kovasti odotan, että mies saa Matten unille ja lupas sitten soittaa mulle, jos vaikka sanoisin ekan sanan tänään ääneen!
:)
Gerbera, teidän reissuvihkojuttu on kiva! Meilläkin oli muuten alussa semmonen päiväkirja hoidossa, joka saatiin aina kerran viikossa mukaan, et vähän pysty seurailemaan kehitystä, mut sit huomattiin, että tullaan niin hyvin pph:n kanssa juttuun, että ei tarvii erikseen niitä asioita enää kirjoitella. No oli se silti kirjoittanut koko vuodelta semmosta pientä edistyskirjaa, joka saatiin sit joululahjaks. Se oli ihan kiva idea. Ja muisto tietty.
Kävylle vielä jaksamista Annan uhman kanssa. Jos silläkin on nyt ylimääräistä energiaa kevään puitteissa!
Ja Pepille voimia jättää rasmukselta yömaito pois. Suosittelen. Vie pari rankkaa päivää, mut sit helpottaa...
Nyt on pitsa valmisa, joten hei hei taas.
 
Huomenta.

Aika ihana ilma taitaa ulkona olla!! Viedään varmaan Sami töihin ja mennään poikien kanssa jonnekin ulos, puistoon B) Eilen oltiin reilu 2h Korkeasaaressa, oli tosi nätti ilma silloinkin =) Kävi vaan sellanen ikävä juttu, et meillä oli jäänyt autoon valot päälle siksi 2 tunniksi niin oli sit akku loppunut :kieh: Siinä reilut puoltuntia odoteltiin sit yhdellä miehellä oli ne systeemit, millä virtaa saatiin ja auto lähti käyntiin :whistle:

Samilla oli eilen semmonen pokeriturnaus, mä menin sit käymään illalla mun kaverin synttäribileissä, pari tuntia siellä olin ja ihan autolla olin liikenteessä, tulin hyvissä ajoin kotiin ;)

Koivunkävylle paaaaljon jaksamisia Annan kanssa :hug: :hug:

Niiskuneiti: sehän on sit kiva, jos ette silleen samalla ovenavauksella joudu lähtemään et pystyy tolleen olemaan kokonaan töistä pois niinä päivinä ku toinen on töissä =)

Jellona: Mulla on semmonen jumppapallo. Se oli oleellinen osa sitä mun treeniä, jonka sillon puolvuotta sitten tein :)

Kattinka: Jaksamisia ihan hirveesti :hug: Sekä Oton uhmailuihin, että tuohon olotilaan :hug: Onko teillä alkuun siellä kotona jotain apua, kun tytöt syntyvät, onko Natasha vielä silloin teillä?

Kaiza:
Se olis ihan pakko jättää se maito pois!! Mut kun sitä on valmiiksi jo niiin väsynyt niin en tiedä, mistä sais sen asenteen, että pystyis ne parit yöt valvomaan jne. :ashamed: Mut lopputlos (toivottavasti) olis sit aivan ihana! Kiva, kun sait eilen niin paljon aikaiseksi =)

Pitäis varmaan itekin jotain aamupalaa ottaa :wave:
 
Tiedän, että jompi kumpi lapsista herää, mutta otan silti riskin ja alan kirjoittaa.. Mies on lenkillä.

Lillukalle toosi paljon onnitteluja! Kiva kuulla, että kaikki on hyvin! :heart:

Lauri päätti (nimineomaan päätti) jättää vaipat pois käytöstä 2 viikoa sitten! Yhdet pikkupissat lirahti housuun, kun ei kesken leikin muistanut tulla potalla. Tuli kyllä sitten heti äitille itkemään, että housut kastui :whistle: .Mekin on ulkoiltu paljon. Eilen sitten vihdoin ja viimein annettiin Laurille pyörä, jonka isoukki osti. Oli onnellinen poika. MUTTA raukka ei yletä polkimille ja siitäkös tuli itku. Jospa se kesän aikana kasvaisi vielä pari senttiä! Tyytyväinen oli siihenkin, että sai istua pyörän selässä ja äiti työnsi.

Aleksi alkaa liikehtimään vaunuissa.. Kaizalle ainakin hirveästi jaksamista opparin tekoon kuten myös unettomalle! Ja kaikille muillekin :hug: . Olette mielessä!

T:epeli
 
Ja hei taas!
Päivän opparityö on nyt tehty. Vaikka heti kyllä tuli pari unohtaamaani asiaa mieleen, mutta kun ne oli suht pieniä, en viitsi enää päätäni vaivata tänään niillä. Lähetin opparitekstin nyt kommentoitavaksi opponoijalle ja pomolle, joten pari päivää saan sulatella ja sit palaan asiaan uudestaan. Seuraavan viikon urakka onkin sitten ne kuvat, ja niitä on meidän alalla PALJON!
Kiitoksia siis kaikille tsempanneille, olo on nyt hyvä, vaikka onkin kauhea ikävä mun poitsuja. Just soitin ja kysyin aikatauluja ja sain tietää, että sieltä on siikaa tulossa mukaan. Nam.
Nyt ehdin vielä muutaman tunnin puuhastelemaan omiani, jos vaikka sais vihdoin muokattua mun äippähousujakin!
Ihana olo.
Ihana Epelin Lauri, kun päätti jättää vaipat pois. Onko öisinkin ilman vaippaa?
Kävylle vaan lisää jaksuja!
Voi kun Peppi kuulostaa kivalle tommonen korkeasaarireissu. Tietty ilman sitä auto-ongelmaa. Ja siihen maitoasiaan ei auta mikään muu, kuin vaan päättäminen, odottamalla se ei siitä parane. Eli nyt katsotte yhdessä jonkun ajan, esim. ens viikonloppu ja sitten vaan toteuttamaan. Tsemppiä!
Nyt syömään, kauhea nälkä!
 
Huomenta!

Meillä oli aikainen aamu tänään ja annoin Otolle luvan katsoa lastenohjelmia kun ei voi uloskaan näin aikaisin laittaa.

Onnittelut Kaizalle onnistuneesta urakasta. Teki varmaan muutenkin hyvää olla viikonloppu ilman lasta ja miestä, vaikka ymmärrän kyllä, että ikävä iskee välillä.

Epeliksen Lauripa on reipas ja päättäväinen pikku-mies. Meillä ei edelleenkään potalla käynti kiinnosta, vaikka ilman vaippoja kyllä hilluisi.

Käpylässäpä on ollu hiljaista. Mitä sinne kuuluu?

Meillä oli sitten täysin kiukuton la iltapäivä ja sunnuntai. Otto on ollut tosi reipas ja niin kiltti =) .

Ulkona on ollut aivan upea sää. Itsekkin uskaltauduin eilen aurinkoon ja hups siellähän oli kesä... (Pidin tässä reilun tunnin tauon)
...Leikkasin rusut kun mies ei ollut raaskinut leikata niitä tarpeeksi. Sitten piti käydä pitkäkseen, mutta enempi ja enempi olen nyt pystyssä vaikkei ehkä vielä pitäisi. Tuntuu vaan et paremmin pystyy liikkumaan ilman mhan kovettumisia.

otto lähti taas hirveän huudon saattelemana Natashan kans ulos. siis se siitä kiukuttelemattomuudesta :/ .

No kertokaahan kuulumisianne muutkin. Minä jään odottelemaan.

T: Kattinka
 
Täällä on yö valvottu, ensin V heräili vartinvälein, sit kun se asettu ni alko A huutamaan, se on vuorostaan kipee. :/

Käpy on piirrelly kankaisiin ja pelannu traviania, siitä hiljaisuus..

Täällä ois ihana sää olla ulkona, mut ehkä loppuviikosta.

Aijoo, ja taulutelkkrista saa purkan pois ruudusta veet karvanpoistotuotteen mukana tulevalla muovilastalla ja mikrokuituliinalla..
 
Hei.

Alkuun Lillukan terveiset: heillä menee mukavasti, kastajaisia ovat alkaneet järjestelemään, ne on jo 10.5., touhua riittää, sukulaisia on tulossa avuksi ja osa tarjottavista tilataan. Onni hoitaa vauvaa ihanasti, mut esim. eilen oli sanonut, että vauva ei jää omaan kotiin, luonnollistahan tuo on. Lillukka nauttii olostaan :)

Meillä meni myös viime yö toooosi huonosti, no, aamulla selviskin, että Rasmuksella on kuumetta, oli ihan tulikuuma, mitattaessa (pyllystä tosin) oli 38.6 :( Aamulla oli kuulemma ollut kiukkuinen, mutta nyt myöhemmin on sit ollut hyvällä tuulella.

Mun avustettava on päässyt viikonloppuna kotiin! Sinne menin, vauva on kyllä ihana!!! :heart: Oon ihan myyty ;) Mut vauvakuumetta ei ole tullut, eikä varmaan tule :D Tää riittää ja on just hyvä mulle, että saan joka arkipäivä vauvan kanssa touhuilla ja hoitaa, mut ei tarvi 24/7 kuitenkaan hoitaa :whistle: :LOL:

Epeli: Meillähän Joonatan aikoinaan nimenomaa päätti itse jättää tutin ja tuttipullon pois :D Ei siis vaan suostunut niitä enää syömään ja jos suuhun laitto niin tuli semmonen oksennusrefleksi :eek: :D Hyvä noin, nimittäin helpommin se tolla tavalla kävi :LOL: Nyt onneksi suostuu vielä vaippaa pitämään, tai no, onneksi ja onneksi, kyllä se jossain vaiheessa joka tapauksessa pois jää...

Kaiza: Noinhan se menee. Ja mä oon jo päättänyt, että se tehdää, ainoa vaan, että ajankohta on vielä päättämättä :whistle: :ashamed: Ja nyt Rasmus on sitten taas vaihteeksi kipeenä :|

Kattinka: Kiva, että Otto on ollut paremmalla tuulella, lukuunottamatta sitä uloslähtemistä! Joonatanilla oli aikas järkky päivä eilen, kun MIKÄÄN ei ollut hyvä ja kaikki tehtiin tai olis pitänyt tehdä niinku herra haluaa ja jos niin ei käynyt niin huuto oli kova :kieh: Pojat oli äitillä illalla, me käytiin Samin kanssa syömässä ja leffassa, äiti vaan totes, että on tolla pojalla ainakin tahtoa :whistle:

Jaksamisia käpynen :hug:

Harmittaa ihan hirveesti, kun Rasmus on kipeenä :( Ulkona on, tai ainakin oli, tosi nätti ilma ja olin muutenkin suunnitellut, että mennään iltapäivästä puistoon, niinku ollaan nyt joka päivä käytykin, täytyy mittailla kuumetta poitsulta vielä, nyt nimittäin on toosi hyvällä tuulella ja touhuaa itsekseen tuolla... :heart:
 
Terve taas (!) naiset!

Laurin vaipattomuus: Olen niin laiska äiti, että pidän edelleen Laurilla vaippaayöllä, päiväunilla ja pidemmillä ulkoilureissuilla. Lauri yleensä sanoo, ettei tarvitse enää vaippaa... ja vaippa onkin ollut kuiva tuon kaksi viikkoa, mutta jotenkin "pelottaa" tuo vaipattomuus!

Meilläkin yö oli p:stä. Aleksilla vaikuttaa olevan ihottuman lisäksi allergioista myös suolioireita, joten yöt ja päivät on aika kiukkuinen poika... Sairaalaan saatiin aika tutkimuksiin vasta toukokuun lopulla! :headwall: Mutta kyllä täällä pärjätään sen kuuluisan kahvin avulla!

Kiva, että Kattinkakin on päässyt nauttimaan ulkoilmasta. Muistahan kuitenkin ottaa ihan rauhallisesti! Otostakin varmaan tuntuu mukavalta, että äitikin pääsee ulkoleikkejä katselemaan.

Minunkin piti kommentoida tuota Gerberan päiväkodin lappusysteemiä! kuulostaa nimittäin tosi mukavalta! Meillähän Lauri viihtyi tarhassaan tosi hyvin. Mutta minua haittasi monena päivänä se, etten tiennyt mitä päivän aikana on tapahtunut! Vuoropäiväkodissa hoitajat ehtivät vaihtua, kun vein Laurin aamulla 6.30 ja hain pois n. klo 15.30. Sitten kun kysyin, että miten se Lauri on nukkunut päiväunet tms. niin kukaan ei ikinä oikein tiennyt. Muuten minä kuulun päiväkodin kannattaja joukkoon!

Jokos Kävyn "Se mekko" on valmis tai ompeluvaiheessa?

Menenpä syömään keittiöön ihan omassa rauhassa.
:hug: :sin, Epeli
 
Tervehdys! :wave:

Kaiza: Ihailtavan ahkera olit kyllä viikonloppuna, nyt on varmasti todella hyvä mieli :)
Niin ja ehdottomasti mun pitää ainakin punaiset tyynyt jouluksi saada ;)

Epeli: Onnittelut Laurille vaipan poisjätöstä! :flower: :)

Kattinka: Hienoa, että Otto oli viikonloppuna kiltti poika, sitten jaksaa taas paremmin kestää pojan kiukuttelua :hug: Kiva, että säkin olet jo vähän päässyt ulkoilmasta nauttimaan B)

Peppi: Kiitoksia Lillukan terveisistä, pistäppä takaisin! :)
Rasmukselle pikaista paranemista, että pääsisitte vieroitusta aloittamaan! :hug:

Koivunkäpy: Annalle myöskin pikaista paranemista! :hug:

Kunhan mies iltapäivällä kotiutuu, niin lähdetään koko perhe shoppailemaan :D Sitä ennen pitäis ehtiä vähän ulkoilemaan, kun on niin ihana ilma B) Nyt molemmat pojat nukkuu, ihanaa :)

Nyt kutsuu kotihommat :headwall:
 
Noniin jospa yritän uudestaan. :wave:

meillä meni loppu viikonloppukin mukavasti. ulkoiltiin, ulkoiltiin ja ulkoiltiin. :D B) tänäänkin aamusta käytiin puistossa ja kävelemässä kaverin kanssa. Aleksi ja kaverin tyttö pyöräilivät. aivan mahtava ilma nytkin. =) mikkis päikkäreillä ja aleksi askartelee omia juttuja. illalla mennään kyläilee mikkiksen kummitädin perheen luo. iltapäivällä jos ehdittäis muutama tunti käydä pihalla niin ei lentäs lapset pitkin seiniä illalla siis liiasta energiasta. :LOL: :whistle:

kattinka, kiva että sinäkin olet päässyt jalkeille ainakin hetkeksi, piristää mieltä varmasti. =) mukava että otto on ollut kiltisti viikonloppuna. meillä tapellaan joka päivä vaikka mistä ja molempien poikein toimesta. Aleksilla on melkein pahempi uhma tällä hetkellä, mut sit jos niiden kanssa on kaksi niin ei ole oikeestaan mitään ongelmaa. jaksuja siihen makoiluun. :hug:

peppi, kiitti lillukan terveisistä. meidän olis tarkoitus sunnutaina mennä tigrun kanssa käymään lillukan luona, mutta heillä on paljon muita vieraita niin ei sit enää tungeta itteemme sinne. mennään sit sunnuntaina tigrun porukkaa moikkaa s-linnaan. =)
paranemisia rasmukselle. :hug: onko sulla jotain paikkaa mistä löytäis niitä jumppa ohjeita sen pallon kanssa??

käpy, vai travianin kanssa sitä on aika menny. meillä on hiukan ollu hiljaisempaa, kun mies ollu siel kertaamassa viikonloppuna. :) paranemsia annalle. :hug:

epelis, hienoa kun lauri on ite jättänyt vaipan pois. niin ja mun mielestä sinä voit ihan huoletta joku päivä jättää pois niiltä ulkoiluiltakin, kerran on noin kauan jo ollut kuivana. kyllä meillä aleksi aikoinaan oppi sit ihan kokonaan kuivaksi samantien ja osasi ilmoittaa myös siis kun pissatti tai kakatti. jaksuja väsymyksen ja aleksin allergioiden kanssa. :hug:

kaiza, tosi ahkera olit kyllä viikonloppuna. nyt saat ottaa muutamat päivät ihan rennosti ja ajttelematta opparia niin paljoa. jaksuja. :hug:

onkohan kukaan kuullut mitään jemmasta? me eilen illalla miehen kanssa suunniteltiin kesäreissuja...haluaisin niiiin kovasti ahvenanmaalle, kun en ole siellä ikinä käyny. niin ja kaikki muutkin kaupugit vois sit kiertää. ;) =)
mut kaikki on suunnittelu asteella...

nyt meen hetkeksi lepäämään...palailen taas. lämpimiä auringonsäteitä kaikille! :hug:
 
Täällä taas :whistle: En suinkaan oo istunut tässä koko aikaa, nimittäin oon siivonnut!! Nyt pyörii kummatkin koneet (astianpesu- ja pyykinpesukone), kuivat pyykit oon laittanut suurimmaksi osaksi paikoilleen, järjestelin tavart, pyyhin tasot ja imuroin lattiat B) Vielä pitäis ainakin vähintäänkin pestä lattiat, mut just nyt en jaksa :D

Kiitos paranemistoivotuksista Jellona ja Niiskuneiti :hug: Toivottavasti ne tehoaisivat pian!

Jellona: Tossa mun kirjassa on, netistäkin ihan varmasti löytyy! Koita vaikka googlettaa jumppapallo tms. Tulkaahan tänne meille päin taas kesällä, joohan?? Koskahan me päästäis siellä teillä käymään? Samilla alkaa kohta työt, on töissä ma-pe, kummallakin meistä on siis viikonloput vapaita kokonaan :wave: Kiva, kun näätte Tigrun kanssa, voi kun mäkin pääsisin mukaan, mut niin kaukana ootte et ei mahdollista :D

Pojat nukkuu, mut mua ei jostain syystä makoiluta :eek: Vaikka Rasmus ei 5 jälkeen nukkunutkaan :|

Mä ajattelin ihan lähiaikoina alkaa pyöräilemään töihin!! Hyötyliikuntaa ;) Puoltuntia varmaan suunta, eli tulis 1h/pvä!

Tulkaa nyt muutkin kirjoittelemaan!

Missä on Siru?? Entä Tintta? Tanskukin lupas yrittää pari riviä tänään kirjoitella ;) Uneton, saitteko osan tavaroista uuteen kotiin??
 
Epeli, ei oo mekko viel valmiina, tällä viikolla hajen yläosan kankaat jos pääsen kauppaan asti joku päivä ;) Voi harmi niitä allergioita :/ meillä vähän autto vyöhyketerapia masuvaivoihin vaikka ne johtuki allergoista.

Tanskulle täältäkin onnea!

Päätä särkee ja väsyttää, kumma juttu :whistle:

JA suureen päivään on viel aikaa, se on vasta ens vuonna.
 
Heipsatirallaa kaikille!

Ja kiitokset onnitteluista -TAAS tuli 21 vee täyteen :D :whistle: :saint:

Olen käynyt melkein päivittäin lukemassa kuulumisianne mutta kun ei vaan ole ollut voimia kirjoittaa... Oon ollut tosi puhki, Veera ei meinaa taaskaan nuku!!! Hitto sentään, saan nukuttua 1-2 tuntia yössä :eek: :( Veera ei itke vaan raivoaa. Viikko sittenkin se potki yöllä turvalaidan irti sängystä -laita on sentään neljällä aika pitkällä ruuvilla kiinni :eek: En tajua miks se ei nuku. Aikaisemmin isi sai tytön rauhoittumaan yöllä mutta nyt ei sekään onnistu. Veera vaatii mut huoneeseen, mennään patjoille lattialle vierekkäin ja siinäkin raivotaan ja pyöritään koko *piip* yö. Ei tätä jaksa erkkikään :ashamed:

Käytin Veeran tänään lääkärillä kovan vatsan takia. Marraskuussa käytiin viimeksi erikoislääkärillä eikä vaiva ole vieläkään helpottanut. Verta tulee joka kakkakerta ja tyttö itkee lohduttomasti :( Olen miettinyt monesti että aiheuttaako kakkavaivat yölevottomuuttakin. Tosin tyttö nukkui viime syksyn hyvin vaikka kakka vaivasi jo silloin. Ota noista sitten selvää... Päivisin se on tosi pirteä ja hyväntuulinen, jaksaa ja viihtyy päiväkodissakin tosi mukavasti.

Itsellä menee töissä hyvin. Kuten Peppi kertoikin et kiirettä on mutta NIIN erilaista kiirettä kuin aikaisemmassa työssä. En mieti enkä stressaa työjuttuja lainkaan kotona :) Oon tykännyt työtehtävistä ja -kavereista. Edelleen olen sitä mieltä että tein todella oikean valinnan kun vaihdoin kokonaan hommia :) Autokoulussakin menee mukavasti, se vaan etenee kovin hitaasti, pääsen parille ajotunnille viikossa. Laskin että ehkä saan ajokortin kesäkuun lopussa. Lähdetään miehen kanssa perjantaina viikonlopuksi Tallinnaan viettämään 3v hääpäivää :D JEE, SAAN NUKKUA :D Miehellä on kyl toisenlaisia suunnitelmia mutta mä aion NUKKUA :D

Sitten pari kommenttia ulkomuistista... Vasen ranne on ihan mielettömän kipeä joten pidempään en voi nyt kirjotella...

Lillukalle ja perheelle sylin täydeltä ONNEA pienestä nyytistä :hug: :heart:

Uneton: meidän tytöillä on sama juttu pituuseron kanssa -niillä taitaa olla kolmisen senttiä eroa ja ovat saman painoisia :D

Peppi: Veera käyttää 92cm vaatteita, Saara 98cm ihan sen takia että on isosisko -92cm menis kyllä nekin... Rasmukselle paranemista ja sinulle jaksamista :hug:

Siru: Veera käyttää 23-24 kokoisia kenkiä (Saara myös :whistle: )
Myöhästyneet onnittelut sinulle =)

Kattinka: voi ei Natashan juttua! Toivottavasti saatte asian järjestykseen! Halauksia :hug:

Nyt suihkuun ja "nukkumaan", se on moro :wave:
Tansku
 
Moi! Kirjoitin pitkät pätkät jo, mutta ne vaan katosi...

Tansku kiitti, just sua siinä viestissä huhuilinkin :D Eli paljon onnea synttärisankarille :flower: Ihana, kun kirjoitit teidän kuulumisia. Harmi tuota Veeran mahavaivaa :| Kyllä varmasti vaikuttaa noihin yölevottomuuksiin myös. Toivottavasti se asia nyt järjestyis, onkohan jotain ihan rakenteellista juttua? Kyllä varmaan se erikoislääkäri silti sen on tutkinut. Jaksamista kovasti valvomisen kanssa :hug: Ja ihanaa, että töissä menee hyvin!

Nyt en muista mitä muuta piti. Nää 5 aamua putkeen oli ihan liikaa mulle taas! Onneksi mulla on vuorotyö :D taas kerran sain hyvän muistutuksen siitä. Nyt on onneks 2 vapaata ja tällä viikolla enää 2 työvuoroa! Jee!! Palailen vapailla enempi kirjoittelemaan.

Nyt pötköttää sohvalle, moi ja aurinkoista viikkoa kaikille!
 
Huomenta.

Rasmus nukkui taas varsinkin aamuyön huonosti, Sami antoi sille sit vähän Pronaxenia, oli tuntunut lämpimältä. Ei oo yhtään räkäinen, enkä tällä kertaa epäoile korvatulehdusta (tietty sekin mahdollinen, Rasmuksella ollut niin usein se), tuli mieleen, että olis virtsatietulehdus :( :( Pissa haisee tosi pahalta, tosi voimakkaalta... Päätin sit, että varataan aikaa lääkärille, en ainakaan nyt aamusta mene töihin. Eilen, kun kerroin, että Rasmus on vähän kipeenä niin avustettava melkein suuttui, ei siitä syystä, että olis tartuntaa pelännyt vaan kun on sanonut, että mun pitää olla kotona, jos pojat on kipeinä :ashamed:

Kuis se käpysen päätä särki? Piti sulle sanoa, että nyt oot hyvä ja tulet aina ensimmäisenä joulutähtiin, kun koneen avaat!! Ja kirjoittelet tänne yhtä usein, kuin aiemminkin |O :D Mites Anna jakselee?

Tansku: Voi vitsit, jaksamisia ihan hirveesti :hug: Harmi sitä Veeran kovaa kakkaa, toivottavasti nyt selviäisi, mistä se johtuu! Jaksamisia öidenkin kanssa!!! :hug: Kesällä sitten hurauttelet tänne meidänkin suuntaan, kun kortin oot saanut ;) Miten sulla muuten on kesälomaa vai onko ollenkaan? Kun uudessa paikassa aloitit...

Harmi, kun Sirun kirjoitukset hävisi :(

Eipä sit taas muuta :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä