***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

Pikaisesti:
Suuret onnittelut sekä Niiskuneidille, että Tanskulle myöhästyneenä!

Oli kiva kuulla Tanskusta, vaikka ei tietenkään niin kiva kuulla, että yöt menee noin risasiksi. Toivottavasti tilanne rauhoittuu pian.
Peppikin tulee sitten heti kertomaan, mitä lääkäri sanoi. Pissatulehduksesta saa onneksi samanpäivän aikana tulokset, joten ei tarvii kauaa odottaa..
En nyt muista kuka :ashamed: , mut joku kyseli Jemmasta. Oli just Turussa käymässä pikaisesti, mut ei ehditty nähdä. On kuulemma tulossa taas varmaan vielä kevään aikana puhumaan jo melkein valmiista gradustaan, joten toivottavasti ainakin silloin nähdään... Niisku ja muut mahdolliset mukaanlukien tietty.
Juuh, nyt pitää taas palailla opparipiirustusten pariin. Sain jo "pomolta"/kaverilta palautetta, josta on tosi paljon hyötyä, joten kun palaan loppuviikosta kirjoittamisen pariin, on ihan selkeitä korjauskohtia tiedossa.
Ihanan aurinkoista päivää kaikille!
 
Onnittelut Niiskuneiti ja Tansku :flower: :flower: :hug:


Mä oon ihan voimaton ja todella väsynyt. Vaikka on enää pieni loppurutistus jäljellä tätä hommaa, niin kuluneiden viikkojen jäljet iski nyt päälle ihan kunnolla :/
No onneksi kroppa ja mieli on jo tottunut jatkuvaan rääkkiin, niin eiköhän tässä mennä samalla tavalla kuin ennenkin.

Peppi85 kiitos kysymästä, lauantaina lähti iso lasti meidän tavaraa (35 kuutiota) ja paljoa ei jäänytkään. Kaikki isot huonekalut, sängyt, laatikoita, jätesäkkejä yms. on nyt jo siellä =)
Ja se lopullinen muutto on 17 päivän päästä.

Kaiza wau, onnittelut, sä oletkin tehokas :flower: :D
Minkäs verran masuvauvalla on nyt viikkoja? :heart:

Tansku kovasti jaksamista arkeen :hug: :hug: Veeralle iso hali ja löysempiä kakkoja toivottaen. Se arki on todella rankkaa, kun itse ei nuku juuri ollenkaan... :| :hug:

Käpy ;) :D

Pepille toivottavasti ei ole pissitulehdusta Rasmuksella! Aika kurja asenne sillä avustettavallasi :whistle: Toki hän tarvitsee apuasi ja näin, mutta ethän sinä mahda minkään jos omat nuppusi sairastaa. Höh.

Sirulle hyviä vapaapäiviä!

Jellona katoitko kuiteski sunnuntaina ttk-ohjelman, vai lopetitko kokonaan?

Mitäs kuuluu Danjuskalle?

Joo, jospa sitä sitten korjais tuota opparia. Blääh.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Kiitos Uneton! Tosin kyllä mä huomasin sen palautteen perusteella, että olin tosiaan tehny aika vauhdilla tekstiä. Oli se sen tasoistakin. No nyt on helpompi tehdä korjauksia. Ja tää oli siis vaan ihan yks vapaaehtoinen joka sen katsoi läpi, ei mikään vaadittu juttu. Onneks tajusin pyytää.
Yritä säkin nyt kestää vielä, eipä ole paljoa jäljellä ja mieti sitä ihanuutta sitten, kun sen saa käsistä pois! Tsempataan yhdessä loppuun asti! :hug:
Viikkoja mulla on nyt 19+3, ensi viikolla on jo rakenneultra. Pelottaa hiukan, jos siellä ilmenee jotain kummaa, meillä kun on muuten menny kaikki niin hyvin. Toisaalta odotan kovasti, että nään taas pikkuisen ja ehkä sen kumpi sieltä tulee.
Niin ja jos oikein ymmärsin Pepin puheista, niin se avustettava oli suutahtanut juuri siitä, että Peppi OLI töissä eikä kotona kipeiden lasten kanssa. Ei siis toisinpäin. Mut Peppi voi varmaan itse vielä vahvistaa asian...
No juuh, jos nyt vihdoin pääsis piirtämään asti! :whistle:
:wave:
 
Tiistaita :)

Meillä ollut yhtä hulinaa taas,koko viikonloppu täynnä touhua ;)
Sunnuntaina oltiin päivä risteilyllä,Maarianhaminassa vaihdettiin laivaa ja tultiin takas Turkuseen :)
Ihania maisemia koko matkan,lapsilla oli toooosiiii hauskaa siellä,Oskari ei ollut,se oli kummeillaan :)

En muista yhtään mitä piti kommentoida,ei kait sit mitään :/
Tarttis alkaa viikkaan pyykkejä kaappiin ja laittaa kone pyöriin...
Mennään iltapäivästä kylään tohon melkein naapuriin :)

Palaillaan taas :wave:
 
Heidda hei :snotty: !

En päässyt eilen tänne, sivut tahmas meidän koneella.

Meillä ollaan kipeinä. Mulla oli eilen kuumetta ja nyt on viel' helkkarin räkäinen olo. Tyttö yskii ja Samilla vuotaa nenä. Varmaan huomenna tiemme lääkäriin vie.

Tanskulle onnea täältäkin :flower:

Kipeille parantumista

Meillä poika heitti äsken tutit roskiin.
Äsken poika yritti etsiä niitä roskiksesta, mutta sitten muistutin että vauvat käyttää tutteja. Sami on on jo reipas poika, eikä vauva :whistle: .
Voipi olla että meille tulee hyvin mielenkiintoisia päiviä tässä.
 
Heips. Menin sit kuitenkin töihin, tykkään siellä niin olla ja vauvaa hoidella ;) :heart: Ja siis, avustettava nimenomaa suuttui siitä, kun siellä OLIN, Kaiza oli ymmärtänyt oikein =) Hän kun on sitä toitottanut, että mulla ei ole sinne asiaa, jos pojat on kipeinä :D Eikä edelleen tartuntapelon takia vaan sen takia, että hänestä mua tarvitaan silloin kotona enemmän kuin siellä :heart:

Oltiin siellä lääkärissä heti aamusta, pissanäyte saatiin ja alustavat vastaukset soitan 13.30, jolloin sh:lle on puhelinaika. Rasmus on kyllä ollut nyt tosi hyvällä tuulella ja iloinen... Aamuyöstä sitä kuumetta oli, mut laskiko se Pronaxen sen sitten pois, eikä ainakaan vielä ole takaisin noussut :) Vähän kumma kuumetauti... Toivottavasti ei sitä virtsatietulehdustakaan olis :/

Ulkona on IIIIHANA ilma! Sami oli Joonatanin kanssa puistossa sen aikaa, kun me Rasmuksen kanssa oltiin tk:ssa. Eilen illallakin käytiin ulkona, kun Rasmus ei ollut yhtään kipeän oloinen, eikä kuumetta ollut aamun jälkeen ollenkaan.

Joonatanilla on joku toooosi vaikea uhmavaihe päällä nyt |O Ollut jo monta päivää :headwall: MIKÄÄN ei ole hyvin, kaiken haluaa tehdä ite, mutta sit sadasosasekunnissa menee hermot, jos ei onnistu :kieh: Kauheita raivokohtauksia saa, joka asiasta :| Haluaa ulos, mutta ei halua pukea tai et puettais, haluaa mennä rappusia pitkin, sitten 5 minuutin päästä ulkona alkaa ulvoa, kun ei saanut hissinappia painaa :eek: Sitten kun haluaa mennä hissillä niin sisälle päästyä tulee kamala kohtaus, kun ei mentykään rappusia pitkin |O Tämmöstä ja joka asiassa, huh huh. Sit haluaa (kuten tällä hetkellä raivoaa isilleen) ties mitä ja kun puheesta ei saa selvää niin raivostuu ihan suunnattomasti!! Kun yrittää selittää, että en saanut nyt selvää niin alkaa raivoamaan, kiukkuraivoäänellä koittaa selittää, eikä siitä siinä vaiheessa saa varsinkaan mitään selvää :kieh: Rasmuksen kanssa suurimmaksi osaksi leikit ja jutut toimivat tosi hyvin :heart: Ja Rasmuksen lohdutukset (jos Jonttu huutaa niin Rasmus menee silittämään ja halaamaan) :heart: kelpaavat ja auttavat! Ihania! On kyllä sellaisiakin hetkiä, kun Joonatan haluais leikkiä JUST sillä lelulla, mikä Rasmuksella on niin Jonttu menee huutamaan Rasmuksen naaman eteen :whistle: Rasmus ei oo moksiskaan, mut Jonttu ei millään hyväksyisi "kohtaloaan", toisen kädestä ei meillä oteta!! On keksinyt kyllä keinon: vie Rasmukselle jonkun toisen paremman lelun, jolloin saa sen, millä Rasmus leikkii... No, en oo jaksanut siihen puuttua, kun kumpikin on sit tyytyväisiä ;)

Jopas tuli sepostus :eek: :LOL:

Kaiza: Kerrotaanko teillä päin ultrassa sukupuoli? Jos se siis sattuu näkymään... Millainen olo sulla on, olisko tulokas tyttö vai poika? :) Tuu sit heti kertomaan ultrakuulumiset, kun ootte siellä käyneet (en välttämättä muista ens viikolla kysellä :ashamed: ).

Uneton: Voi sua, jaksamisia! Ootteko muuten hakeneet päivähoitopaikkaa uudesta paikasta jo? Entä tiiättekö esikoisen koulun jo, mihin sitten syksyllä menee? Ootko alkuun tyttöjen kanssa kotona vai miten? Kiva, että saitte niin paljon tavaraa jo vietyä! Helpottaa sit sinä virallisena muuttopäivänä :)

Kivoilta kuulosti Tintan reissut!

Smirge: Paranemisia!! Ja toivottavasti tutista vieroittuminen menis hyvin!

Mulla taas "runosuoni" näyttää kukkivan ;)

Katinkan päivänkuulumiset haluaisin lukea!! :wave:
 
Moikka!

Täällä on aivan ihana ilma, oltiin jo kolmisen tuntia Oton kanssa ulkona aamupäivästä, lenkillä käytiin ja sitten pinosin puita pihalla, meillä on tuollainen pienimuotoinen avohakkuu pihassa tehty, 7 isoa mäntyä kaadettiin ja nyt kun mies on pieninyt puut, niin mun pitää ne pinota... Oikeesti tykkään siitä ja niin kauan sujuu Oton kanssa, kun puuhailee siinä näköetäisyydellä. Nyt onneksi on paljon tykännyt leikkiä Lotan leikkimökissä, laittaa ruokaa siellä ja hoitelee vauvaa :D välillä käy hiekkalaatikolla päristelemässä autojensa kanssa ja koittaa tappaa ampiaisia :eek: Meillä on jostain niitä tullut nyt aikaslailla pihalle, ei ole aiempina vuosina ollut noin. Ihan eri näköinen, paljon valoisampi piha nyt, kun ne männyt ei varjosta. Edelleenkin meillä on kyllä tuossa tuo metsäkaistale, mistä ei siis meinatakaan kaataa puita, saa olla ihan metsänä.

Peppi toivottavasti Rasmus pian paranisi, eikä olis pissatulehdusta! Varmaan ihana se vauva siellä avustettavan luona :heart: Ihanalta kuulosti Rasmuksen lohdutukset isoveikalle =) meillä välillä Otolla on pahempia hetkiä uhman kanssa, myös meillä Lotta on melkein paras lohduttaja :heart: keksii aina kaikkea muuta ajateltavaa Otolle. Kiitti yv:stä, koitan tässä joku päivä vastailla sulle!

Otolla on tarhassa mennyt nyt tosi kivasti. On jäänyt sinne niin kuin vanha tekijä ja päivät menneet tosi hyvin. Viime viikolla tarhatäti sanoikin mulle, että nyt kun he on alkaneet tuntea Ottoa paremmin, niin hänhän onkin oikein vilkas poika :LOL: juu, tiedetään :whistle: kiltti kuitenkin on sielläkin ollut ja kivasti leikkii kavereiden kanssa.

Uneton Kiitos! Hienoa, että olette jo noin hyvin saaneet tavaroita vietyä! Varmasti on kyllä rankkaa, toivottavasti saat levättyäkin jossain vaiheessa :hug:

Tintalle piti, että en ole vielä ihan varma, minne Lotan luokka suuntaa luokkaretkelle. Ei ole vielä koulussa ollut puhetta. Tänään heillä onkin ekaluokkalaisten merirosvojuhlat, minne olen luvannut mennä auttelemaan järjestelyissä. Otto menee mun porukoille siksi aikaa. Ensin hänen piti olla yötä siellä, mutta pelloilla on kevättyöt alkaneet ja kun äiti menee aamulla sikalaan, niin Ottoa ei voi oikein vielä mun mummulle viedä, juuri tuon vilkkautensa takia :D Samanikäinen serkkutyttö kyllä voi siellä sikalahommien ajan olla, kun on hoidossa mun porukoilla :whistle: Vähän toisaalta harmittaa, kun mun pitäis tehdä yksi koulutukseen liittyvä juttu, enkä oikein saa sitä Oton kanssa tehtyä. Mut pitää nyt koittaa vaan tehdä se pois jaloista.

Kaiza kiva, että sun oppari jo on noin hyvässä vaiheessa! On kyllä totta, että sitten on ihan voittajaolo, kun saa jonkun suuritöisen homman tehtyä.

Meillä oli viime viikolla ammattiyhdistyksen kokous ja ollaan järjestämässä sellaista stand up-iltaa toukokuussa. No, mulle napsahti tuon tilaisuuden juontaminen :eek: En onneksi ole siis pääosassa siellä, vaan ne koomikot :D Ollaan lippuja kovasti myyty sinne, tänään pitää viedä yhdelle kaverille heidän liput.

Voi sitä Espanjan onnettomuutta. Se osui nyt liian lähelle :'( siis muutenkin kamalaa, mutta aina se lisää sitä kamaluutta, jos tietää jonkun onnettomuudessa olleen.

Nyt kokeilemaan, josko Otto ottaisi pikkupäikkärit, että jaksaa illalla mummun ja papan kanssa puuhastella.

Aurinkoista päivän jatkoa!
 
Huomenna otetaan uusi pissanäyte, tämänpäiväisessä oli leukosyytit koholla, mut mitriitti oli negatiivinen...

Siru: Voi ei, joku sun tuttu siis oli siinä onnettomuudessa? Mun isoveljeltä tuli vähän ennen puoltayötä tekstiviesti, jossa ilmoitti olevansa kunnossa :ashamed: Heidän bussi oli lähtenyt 10 minuuttia aikaisemmin... Vai oliko se myöhemmin! Lentokentällä oli ollut vastassa kriisityöntekijöitä, lehdistöä ja hirveän paljon poliiseja, tuli siis silloin la-su välisenä aamuyönä takaisin, lento oli silloin täällä. Kyllä meinas semmonen paniikki iskeä ja järkyttyneenä uutisia siitä luin, kamala juttu :'( Kiitos paranemistoivotuksista :hug:
 
katinka ois loistokunnossa kun uskaltais. Pikkasen oon taas puuhastellu sitä sun tätä, mutta en uskalla niin paljon kuin haluaisin...Parin viikon päästä kyl sit en enää varo niin kovasti.

Tää närästys tekee tästä makoilusta tosi tuskallista. Kirjottelen enemppi sit kun oon sillä tuulella, mut närastää.

 
heips!

Pikkaisen vilaisin nyt noita sivuja taaksepäin, mutta tällä muistilla en mitään apljon muista.

Kaiza ja Uneton voimia teille opintoihin! Kaiza mäkään en kestä lukea "juuri mitään" varsinkaan nyt, siis ikävää lehdistä.

Kattinka yritä nyt malttaa ottaa rauhallisesti, taas kysyn sun viikkoja mut mulla ei pysy nyt mikään päässä enkä osaa enää laskeakaan. Toivottavasti vaivat helpottaisi. Ja Oton kiukut kuulostaa ihan "normaaleille" mun mielestä. Vaikka rankkaa varmasti on.

Peppi toivottavasti Rasmus paranee pian! eiks vauvat ookin ihania ;)?

Mä oon nuuhkutellut tuota meidän kevätkeijukaista ;). Hän on hyvin tyytyväisen oloinen tyttönen, mutta kyllähän tässä hommaa vaan piisaa kutenpa tiedättekin. Tyttösellä on jo jonkin sortin rytmiä! Aamulla herää noin 8 aikaan, sitten on hereillä parisen tuntia. Sitten aamupäiväunet 2h. Sitten herätään taas 1-2h olemaan hereillä. Ja unta taas pari tuntia. Sitten taas herätään ja ollaan jonkin aikaa hereillä. Ja sitten taas unta. Ja sitten alkaa tässä 19-20 aikaan se iltatankkaus. Ja nukkumaan 22 maita. Siis noin aikoja. Yöllä on syönyt 1-3 kertaa. Yhtenä yönä hujautti nukkua 5,5h pätkän, arvatkaas olinko ihmeissäni ja heräsin itse ihan ihmeissäni et onhan kaikki ok. Onni kutsuu itseään "itoveikaksi" ja hoitaa vauvaa ihan innoissaan, mulle jurppasee välillä että vauva pitäisi laittaa esim. tissiltä omaan sänkyyn, vauvan tulisi "juua noppeeta" (siis tissimaitoa), ja eilen sanoi että "vauva ei jää omaan kotiin". Ja kerran isälleen sanoi että äiti ei asu täällä! eli tiukalle välillä ottaa mutta ihmekös tuo. Yöllä punkaa monesti mun kainaloon myös ja tunnen kieltämättä itseni aika tarpeelliseksi. Huomenna ajattelin lähteä vauvan kaa ekaa kertaa vähän ulos. On niin upeat säät ja minä olen ihan liikaa sisällä, vaikka olenkin joka päivä ulkoillut edes hieman. Mutta enempi raitista ilmaa ja valoa kyllä kaipaisin. Nyt on välillä ollut mieliala sellainen ailahtelevainen, mutta alku menikin niin euforiassa että ei sellaisessa pilvilinnaolossa voikaan jatkuvasti elää. Todella paljon NAUTIN kuitenkin tuosta vauvasta ja myös Onnin kanssa olemisesta, joka päivä olen jotain kahdenkeskistä Onnin kanssa tehnyt, vaikka isänsä kanssahan tuo paljon jyryää ja ulkona ovat päivät pitkät *kade*. Meillä on tosiaan kastajaiset jo ihan pian 10.5 ja olen saamassa sukuani auttelemaan hommissa, tarpeeseen tulee apu. Kyl niissä vaan hommaa on, kun kirjasin asioita mitä pitää hoitaa, vaikka esim. ruokia tilataankin pitopalvelusta. Tarjotaan lämmin ruoka + kahvit päälle, kun tulee muutama pitkästä matkasta. No, tällaista tänne, lähden kattoo taas tyttöstä :).

-lillukka ja keijukainen 9vrk
 
iltoja!

Melkein kateellisena luin tuota Lillukan keijukaisen nuuhkuttelua... Meillä kun ei ole enää pikkuvauvaa vaan iso, jokelteva jässikkä! Samainen vauva 5 kk eilen huomasi, ettei vaunuissa kannata olla makuuasennossa, jos ei nukuta. Aleksi piti siis tukea istumaan puoli-istuvaan asentoon, että pääsimme lenkin kunnialla loppuun asti. Näin se aika vaan äkkiä menee!

Jellona on ihan oikeassa, että kyllä varmaan ne vaipat pitäisi jättää jo pois. Varsinkin, kun Lauri itse sitä haluaa! Hienoa, että Smirgen Sami luopui itse tutistaan. Niin ne nämä joulutähtösetkin ovat jo isoja poikia!

Menen nukkumaan. Hyviä unia kaikille! "Huomenna nähdään", sanoo Lauri mm. hyvän yön toivotusten jälkeen ;) !

t:epeli
 
Yöterveiset!

on tää ihanaa kun voi tällein yöllä aina kirjoittaa ja lueskella teidän juttuja. ehtii niin paljon paremmin keskittyä kaikkeen. nyt on viel neljä yötä. päivisin en sit hirveesti aukaisekaan konetta kotosalla. nukun vaan. ihanat oli vapaapäivät, kun sai vietellä ne rauhassa poikien kanssa. tänään oltiin puistossa aamupäivällä ja iltapäivällä hetki omassa pihassa, sit mies lähtikin heidän kanssaan puistoon. oli ihana myös pitkästä aikaa touhuta kotihommia rauhassa. illalla käytiin vielä kauppareissulla tuhlaamassa rahhoo. mies osti itelleen uuden polkupyörän ja minä pojille tarpeellisia vaatteita. unohdin vaan ostaa mikkikselle vedenpitäviä tai vastaavia rukkasia, joita varten sinne kauppaan mentiin. =)
huomenna otetaankin ihan rennosti, sit ilta kun oon pojat kotia hakenut. aleksin tietty vien jossain vaiheessa illasta mun vanhemmilleni yöksi. on sit torstain siellä ja mikksi hoidossa.

siru, todella surullinen olo tuli kun luin että osui sinua lähelle tuo espanjan kamala bussiturma. :'( jaksuja. :hug:

uneton, mie katoin sillein sivusilmällä ttk:ta. ja sit sen putoamis jutun katoin. mut osaltaan vaikuttaa noi lasten iltatoimet jotka sattuu samaan aikaan. :)
kiva kun ootte saaneet vietyä noin paljon jo tavaroita uutten paikkaan. =)
jaksamisia kovasti kaikkeen. :hug:

peppi, onko teidän se juttu edennyt yhtään mihinkään?

lillukka, ihanalta kuulostaa teidän vauva-arki. :heart: kiva jos pääset ulkoilemaan tänään. on kyllä niin mahtavat säät. B)

Epelis, juu jätä vaan nyt ne vaipat pois. ja nää tähdet on tosiaan aikas isoja jo vaikkei ite haluais sitä myöntää. minäkin pidän mikkistä paljon pienempänä, kuin aleksia aikoinaan. jaksuja teidän arkeen. kuulostaa noi teidän aleksin touhut rattaissa niin tutuille. :) :hug:

niiskuneidille, myöhästyneet synttärionnittelut. :flower: :flower:

kiitti kaiza, kun ilmoittelit jemman kuulumisia. jospa hää joskus vielä pistäytyisi meitä moikkaamassa. :)

tigrun kanssa nähdään tosiaan näillä näkymin sunnuntaina ja ehkä myös jonnankin. kivaa pitkästä aikaa kun pääsee vähän reissun päälle perheen kanssa. niin ja parasta on kun näkee livenä teitä ihania ystäviä. =)

kattinka, vois huomenna runoilla tekstiä jos toisenkin. ;) olis yöksi lukemista ja vaikka jotain kommetoitavaakin. toivotaan että närästys helpottais. tuleeko se jostain ruoka jutusta erityisesti tai helpommin vai eikö ole mitään rajaa???

käpyselle, paljon nukkumatteja. :hug:

tanskuliini, kiva kun kävit kirjoittelemassa. :) todella harmi teidän risaisia öitä. :( onko veeralta tutkittu kaikki allergia jutut siis maito ja keliakia? toivottavasti lääkärissä käynti auttais. eihän tollasta jaksa kukaan. jaksamisia kovasti. :hug: hienoa että töissä viihdyt. :)

Me käydään nyt usein lenkillä niin että aleksi ajaa pyörällä ja mikkis istuu rattaissa. saa ottaa ihan juoksuaskeleita että pysyy aleksin perässä. sellanen n.2km lenkki ollaan heitetty, kun se on aleksin helppo polkea, kun ei ole ylämäkiä montaa. kivaa pitkästä aikaa kuntoilla. :)

nyt mie lähden keittää teetä..palailen jos ehdin...ja jaksan siis etten nukahda tähän koneen ääreen. hyviä unia kaikille. :hug:
 
Huomenta!

Jellonalle yølukemista kun järkkäilee mulle aamulukemista. Annan Oton taas :p katsoa aamulastenohjelmia niin nyt kerkee kirjottaa vaikka romaanin...


Ensin Tanskulle myøhästynyttä 21 v. Päivää. Paljon oot sinbäkin kerennyt noin nuoreen ikään.... Ajokortin hankintaan onnea. Mä en varmaan tässä iässä sais sellasta aikaseks. Sillon nuorena sitä oli niin hurja, et oppi mitä vaan. Otollakin on ollut øitä jolloin herää raivoamaan. Sillon on yleensä päivän aikana tapahtunu jotain mistä uneksii. Tavallisempaa meillä on kuitenkin raivontaan päikäreiltä heräily. Toivottavasti teilläkin jäis pois. Kurjaa kun et saa nukuttua. Voitko iltapäiväsin levätä, jos isot pojat ois vähän tyttøjen seurana? Vaik ei kai sitä malta kun on ollut jo päivän tøissä. No jaksuja joka tapauksessa.

Unettomalle: Muuttoiloa. Ja onnea opparin teossa.

Kaiza: Ootpas jo pitkällä raskaudessa. Tuu sit kertoon minkä merkkinen tulee. Edelleen Onne opiskeluhommaan.

Niiskullakin ollut synttärit :flower: :flower: .

Lillukan Vauvanuuhktteluista tulee ihan vauvakuume. Ihana Onni :heart: .

Smirgen perheelle parantumistoivotukset.

Pepillä ihanat pojat :heart: . Noitten raivopäivien jälkeen tuntuu it taas mukavalta kun on vähemoi uhmaa. Meillä on ollut upea viikko hienon viikonlopun jatkoksi.
Sulla on ollut rankkaa kun pojat on noin pienellä väliajalla, mut nyt varmaan ihanaa kun on niin paljon seuraa toisistaan.

Siru: Noi sun Y:t on mulle niin iloinen yllätys joka kerta. Laitan takas taas tässä päivän mittaa.

Mulla on tosiaan ollu aika hyviä päiviä. Tekis mieli tehä vaikka mitä, mut en tosiaan liikoja vielä uskalla. Parin viikon päästä sitten. Ilmat on edelleen olleet kesäiset. Ottokin oli eilen lippiksessä ulkona.
Mies lähti tänään pikkureissuun ja tulee huomen iltapäivällä takas. Meillä on auto huollossa kun siihen vaihdetaan takuuna liukuovet, jotka olivat helmoista alkaneet ruostua. Meillä ei oo vuokra-autoa nyt joten joudun varmaan menemään taksilla lääkäriin huomenna.Mun pihi luonteeni ei siitä tykkää, mut bussia pitäs vaihtaa ja kaikki naapurit ja tutut on tøissä.
Natasha on illt ja yøt majaillu kaverinsa Sashan luona. Tosi miellyttävä poika kävi eilen meiltä N:n hakemassa. Juotiin teetä ja juteltiin entisten neuvostotasavaltojen tilanteesta. Pelkään vaan et N hieman käyttää hyväkseen tätä hyvässä tyøpaikassa olevaa itseensä selvästi rakastunutta mies"rukkaa". Olen nimittäin tässä huomannut, että on tuo meijän tyttø hieman tuollaista vilkasta sydämen särkijätyyppiä. On sovittu et tulee kotiin 9 aikoihin ja lähtee sit Oton kans ulkoilemaan. Laittaa sit hieman paikkoja kuntoon kun Otto nukkuu. Tosin oon ite tehny sen minkä uskallan kun ite tietää miten haluan asioiden oelvan. Loppuviikosta tekee sit viikkosiivoiuksen. Aika helpolla meillä pääsee, mutta Oton hoitajaks sen palkkasimme, eikä se Otto juuri anna hoitaa ja siivouksien suhteen mulla on niin omat vaatimukset, et en viitti hirveesti patistaa... Hyvin on talo pysysnyt pystyssä kuitenkin.
kylläpäs toi TV onhyvä lapsen vahti.. Täytyy vissiin tältä aamulta laittaa kiinni. On tossa istunut hievahtamatta jo melkein tunnin.

Minä meinaan mennä noiden ulos lähdettyä nukkumaan kun nuo yøt on alkaneet olla hankalia. Tää närästys on hirveetä. Sama vaiva oli Ottoa odottaessa. Ihan sama mitä syø tai jättää syømättä. Ainoa mikä auttaa on synnytys, mutta jos nyt vielä kärsis tästa...
Mukavaa päivää kaikille ja Kâpy missäs luuraat?¨

:hug: Kattinkalta
 
käpy on ollu ompelemassa pikkuruisia vaatteita :heart:
Ja suunnittelemassa häitä.
Ja leikkimässä lasten kans.
Ja pelaamassa traviania.
Ja leikkiny nukkuvaa.

mua väsyttää jatkuvasti, ei mitään rajaa. :eek: Alamaha tuntuu kummalliselta, pitäs varmaa sinne lääkäriin mennä joskus, ens kuussa sit kun tulee se mukavampi lääkäri takas lomilta.

tää viikko jumitaan kotona kun ukko vie mun auton ku töihin lähtee.. tai senhän se auto on mut mä sitä tankkaan (sen rahoilla ) ja ajelen yleensä :LOL: sillonhan se on mun.

Kaikkien jutut oon lukenu, mut mun ajatukset luuraa ens maanantaissa ni ei tule kommenttia.

vähän nuo paidat on söpön pieniä..
 
Heippa ystävät! :wave:

Paljon kiitoksia kaikille onnitelleille, ihania olette! :hug: :heart:

Eilinen päivä meni siivotessa ja sukulaisia kestitessä, niin ei oikein koneelle kerinnyt :)

Tansku: Voi harmi teidän huonoja öitä ja Veeran kovaa vatsaa :( Toivottavasti vaiva pian helpottaisi ja yötkin paranisi! :hug:

Unettomalle iso :hug:

Peppi: Toivottavasti Rasmuksella ei mitään tulehdusta olisi! :hug:
Ihana Rasmus, kun Joonatania lohduttaa :heart:

Kyllä lapset osaavat olla niin herttaisia. Joonas kun on nähnyt, että usein taputtelen Jesseä pepulle, niin Joonaskin sitä tekee ja sanoo "kykkää, kykkää" eli "tykkää, tykkää" :D

Jesse herätti viime yönä viisi kertaa ja kolme kertaa tarvitsi maitoa :headwall: Taitaa hampaat vähän kiusata poikaa, kun nyt on neljä uutta hammasta puhjennut/puhkeamaisillaan :whistle: Yhteensä hampaita nyt siis jo kuusi :) Joonaksella ei samanikäisenä ollut vielä ainuttakaan. On Jesse siis vähän joka asiassa veljeään edellä ;)

Siru: Kamalaa...oliko siinä bussiturmassa joku teille kovinkin läheinen? :'( :hug:
Vau, että ihan juontamaan pääset ;)

Smirge: Pikaista paranemista! :hug:
Hienoa, että Sami on heittänyt tutit pois! :)

Tinttamooses: Kivalta kuulosti teidän laivareissunne! Mäkin haluaisin tollaselle piknik-risteilylle =)

Lillukka: Ihanalta kuulostaa teidän vauva-arkenne :heart: Melkein alkaa taas vauvakuumetta pukkaamaan ;)

Kattinka: Ihanaa, että olet jo päässyt puuhailemaan kaikenlaista, mutta älä liikaa kuitenkaan! ;) :hug:

Täällä molemmat pojat nukkuu. Jesse on kyllä jo pariin otteeseen meinannut herätä, mutta on onneksi nukahtanut uudestaan. Vähän on levoton... :/

Ulkoilu taitaa kutsua sitten kun pojat herää ja välipala on syöty. Illalla teen varmaankin taas pyöräilylenkin. Sunnuntaina avasin jo pyöräilykauden ja kyllä olikin mukavaa :)

Jaahas, jos jotain kotihommia taas tekisi :whistle:

Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Rasmuksella nyt sitten on se virtsatietulehdus :( Tänään tuli viljelyn tulokset. Antibioottikuuri aloitettiin heti. Rasmus on vasta 1v1kk ja sillä on jo niin monta antibioottikuuria elämänsä aikana ollut... :'( Mä inhoon niitä, ne kun vie sitä vastustuskykyä, mut pakkohan niitä on syödä, varsinkin tällaiseen vaivaan! Jorviin menee tieto ja sieltä ollaan yhteyksissä, jos ovat sitä mieltä, et haluavat meidän siellä käyvän tutkimuksissa. Jos huomiseen mennessä ei ole Rasmuksen olo kohentunut niin pitää tk:hon mennä, ottavat jotkut tulehdusarvo sit... Viikko parantumisen jälkeen pitää viedä uusi pissanäyte.

Joonatan oli tänään puistotädillä, mä vein sen, ei olis millään suostunut jäämään, juoksi aina vaan mun perässä ja kiipes syliin, tulikin sit iiiiso itku, kun sen sinne jätin :( Autolle asti kuulin, kun se huusi äitiä :ashamed: Itku siinä meinas itelläkin tulla, mut hillitsin itteni, kun oli yleisöä, koiran ulkoiluttajia :whistle: :LOL: Sydäntäraastavaa... Kauan se olikin siellä itkeskellyt ja raivonnutkin :eek: Heittäytynyt maahan kierimään, eikä mikään kelvannut. Tuli puistotädiltäkin sitten kommenttia, että on poika melkoisen voimakastahtoinen :ashamed: :whistle: Sanoi, että yleensä lapsiin hyvin pian tehoaa, kun keksii jotain mielekästä tekemistä, mut Joonatan ei niistä kiinnostunut, huusi vaan... No, kun menin hakemaan niin siellä se leikki ja työnsi rattaita ;) Oli kuulemma 5min leikkinyt itekseen, ennen sitä oli ollut tädin kanssa keinumassa ja siinä jo naureskellutkin, mut vaatinut huomion itelleen... Täti sanoi, että olis soittanut meille, jos olis vähän pidempään vielä kestänyt, siinä kun on niin monta muutakin pientä, jotka vaativat sitä hänen huomiotaan... Hyvä mieli silti jäi, tosi kivasti täti mulle asiat selitti ja Joonatania kehui, kun lopussa sitten niin hienosti yksin leikki :) Sanoi, että hänelle tuli sellainen olo, että nämä kiukuttelut ja uhmat oli tässä, uskoo, että ensi kerrat menee sitten jo helpommin ;) Sitä vielä sanoi, että kerta viikossa on niin vähän, ettei siihen tule sellaista "rytmiä" ja sen puistossa olemisen jne. sit siinä viikossa saattaa jo unohtaakin...

Yö meni niin huonosti, ettei tosikaan. 1 se alkoi ja 5 aikaan vaihdoin vaipan ja laitoin supon, Rasmus kyllä naureskeli, kuumetta oli 38.8 ja ihan tulikuuma oli poika. Nukahti sitten onneksi tosi nopeasti sen jälkeen...

Sirulle laitoin yv:tä. Mä kans aina innolla odotan ja luen Sirun viestejä :)

Kattinka: Voi että. Mä kyllä niiiin odotan taas niitä helpompia päiviä :ashamed: Mä en kohta enää jaksa tätä uhmailua!! Sitä kun on kestänyt jo jonkun aikaa ja sit kun sitä on JOKA PÄIVÄ |O Ja joka asiasta! Oon huomannut, että uhkailu tehoaa :ashamed: :whistle: Jos sanon, että saat mennä omaan huoneeseen huutamaan, jos et nyt rauhoitu niin kerran kun sen vie sinne huoneeseen niin sit on taas vähän aikaa kiltimmin ;) Ja vastaavia tilanteita, esim. äsken huusi parvekkeella, että haluaa mut sinne "nukkumaan", eli nukuttamaan niin pari kertaa kävin sanomassa, että en tule ja sit sanoin, että saat jäädä sinne ihan yksin, jos huuto ei lopu (Sami siis jo oli siellä!!!), sitten oli hiljaa ja nyt on jo nukahtanut. Jaksamisia närästyksen kanssa :hug:

Mitä ens maanantaina olikaan käpy? :ashamed:

Niiskuneiti: Voih, söpö Joonas :heart:

Ulkona olis taas mitä ihanin ilma! Harmittaa ihan hirveesti, ettei nyt päästä ulos :( Tänään Rasmuksella ei edes ole missään vaiheessa toi kuume kunnolla laskenutkaan :|
 
Peppi: Voi Rasmusta :'( Pikaista paranemista! :hug:
Toivottavasti Joonatan jatkossa jäisi puistotädille ilman itkuja :hug:

Unohdin ihan aiemmin mainita, että mä saan veronpalautusta melkein neljä sataa, jee! :D

Pitäiskös sitä nyt pojat pukea ja lähteä ulos vai ei...? Molemmat kun on vähän nuhaisia :whistle: Itse kyllä ainakin vähän kaipaisi raitista ilmaa B) Jospa me sitten edes hetkeksi mennään :)
 
Moikka!

Niisku unohdin eilen onnitella, joten nyt näin jälkikäteen onnea kovasti :flower: Onnea myös veronpalautuksesta, mäkin sain ihan älyttömän hyvin, mutta kyllä maksoinkin veroja niistä viime vuoden keikkatöistä. Mun mies saa aina hyvin, kun nostaa vero% niin paljon. Olen nyt kans vähän nostanut, mutta tarkistelen sitä tässä vuoden mittaan, kun en osannut oikein arvioida, miten tienaan nyt, kun teen 4-päiväistä työviikkoa. Ihanaa sisarusrakkautta teidän pojilla :heart: Laitan yytä tuosta onnettomuusjutusta, kuin myös Jellonalle.

Peppi voi pikku-Rasmus parkaa :( Mikä bakteeri sen pissatulehduksen nyt aiheutti? Onko aiemmin ollut sama? En muista, ootko kertonut, mutta oliko tätä aiemmin tarkemmin tutkittu, munuaisia ym? Pikaista paranemista! Voi Jonttua, onneksi sitten kuitenkin lopussa oli mennyt hyvin. Oletteko miettineet, jos Joonatan menis sitten pari kertaa viikossa, jos sitten helpottais? Laitoinkin silloin varmaan, että Otolla auttaa, kun häntä "valmistellaan" tarhapäiviä varten jo hyvissä ajoin. Nytkin on puhuttu, että huomenna Otto meneekin tarhaan, kun äiti ja isä on töissä ja että iskä tuo sut ja äiti hakee jne. Ne meneekin huomenna korvien jälkitarkastukseen iskän kanssa ensin ja sitten tarhaan. On tuo jälkitarkastus vähän venähtänyt, kun ei meinannut aikaa saada.

Täällä on tänään ollut taas aivan ihana ilma. Suorastaan kesäinen B) Sain ikkunat ulkoapäin pestyä, jee!! Lotta leikki Oton kanssa hiekkalaatikolla ja hyvät leikit olikin. Ne oli ekaa kertaa puolisen tuntia kaksin pihalla, kun tulin ruokaa tekemään. Oton vannotin olemaan kiltisti ja ettei lähde metsään juoksemaan. Hyvin sujui.

Tänään onkin Lotan harrastusilta, tanssivoimistelua ja tyttökerhoa. Ens viikolla alkais tyttöfutis, mihin haluaisi kans mennä ja tokihan se äidille entisenä jalkapalloilijana (vuosia vuosia sitten) sopii =) Eilen oli oikein kivat ne ekaluokkalaisten merirosvojuhlat. Otollakin oli kivasti mennyt mummun ja papan luona, kun olivat papan kanssa traktoreita siirrelleet ja hommia tehneet :D

Ihanaa keskiviikon jatkoa kaikille!

Peppi laitoin yytä sulle :wave: Niin sultakin on kiva saada yytä :heart: Kuin myös Katinkalta :heart:
 
Kaunista kevätpäivää kaikille!

Aattelin nyt kiusata teitä selostamalla kuinka meidän tuttitouhut menee. Viime iltana poju nukahti aika hyvin ja nukui varmaan puolitoista tuntia, kunnes alkoi karjumaan ensin unissaa ja sitten vielä 5 minuutin ajan sylissä, kun ei saanutkaan tuttia. Tunnin verta Sami itkeskeli, kunnes joi vettä ja nukahti loppuyöksi.
Aivan kuten eilenkin niin tänäänkin poju ei nukkunut päikkäreitä. Huomenna olisi pikkupakko nukkua, koska meillä on huomenna se puistotäti päivä. Eikä Sami toisaalta jaksa kahta päivää pitemppän ilman päikkäreitä.

Toivottavasti teidän puistotäti päivät alkaa helpottamaan Peppi.

Ei me menty tänään lääkäriin, koska ei ollut tarvetta. Tyttökin menee jo huomenna eskaan (onneksi ). Saapi tämä äippä pienen hengähdystauon... :whistle:
 
Enpä ole viime kerran jälkeen tänne päässytkään, outoa että osa pääsee ja osa ei :whistle: :eek:

Peppi85 ymmärsin sitten väärin, pahoittelut. Pikaista paranemista Rasmukselle, voi pientä :heart: :hug:
Jaksamista Joonatanin uhma-aikaan :hug: Uuvuttavaa se on, on vaan odotettava tasoittumista ja varapäreitä poltella :hug: :whistle:
2 uhmaikäisen kanssa elävänä tiiän, miten hurjaakin se voi olla, tuo 2-vuotiaankin uhma ja haluaminen :headwall: :whistle:
Monesti meinaa verenpaine nousta kun nuo 2 on samaan aikaan pahalla päällä tai HALUAVAT jotakin... Tuo sama määrätietoisuus ja itsepäisyys kun säilyis aikuisikään ja työelämään, ni kyllä pärjäis ;) B) Mutta tsemppiä siis kovasti ja jaksuja :flower: :hug:

Sirulle osanotto :'( :hug:

Lillukka ihanaa oli kuulla teidän arjesta :heart: :hug: Teillä on kastejuhla samana päivänä kuin meillä loppumuutto :) nimeä kovasti oottelen :heart:

Kattinkalle kovasti hus pois närästys- toivotuksia :attn: :wave: Olet varmaan kertonutkin, mutta minkä ikäinen N on? Voi kesä tuntuu niin kaukaiselta, vaikka ainahan se sieltä tulee.

Niiskuneiti toivottavasti ei tule nuhan lisäksi muuta. :hug: Minäkin saan ihan kivasti palautusta. Onnittelut sulle tosi kivasta summasta :flower:

Käpy elähän ihan kokonaan unohu mainitsemiisi maailmoihin :wave: :whistle: ;)

Kaiza80 sinulla onkin laskettu aika ilmeisesti melko lähellä yhden ystäväni kanssa (ellei matikkapääni tai sen puute lähinnä ole tehnyt tepposia ) . :heart: Ja juu, onhan se todella suuri helpotus kun nuo kaikki oppariin liittyvät asiat on 3 viikon sisällä ohi. Mä vaan stressaan ja otan uskomattomia paineita kaikista tälläsistä...

Smirge mä aattelin jättää tutin tänne vanhaan kotiin. Mitä luulet onnistuisko se kivuttomammin kuin se että sen vie vielä uuteen kotiin ja sit kohta ottaa pois?

Tinttamooses kiva että oli onnistunut reissu =) =) Saitko sähkpostini taannoin? Ehditkö joku kerta vastailla siihen?

Mulla onkin sitten toukokuussa 2 työhaastattelua, niihin uskon että voisi aika hyvin päästäkin. Piti hieman laajentaa repertuaaria haun suhteen, tähän astiset hau on osoittaneet etten ole kovin hyvillä ominaisuuksilla varustettu hakija :ashamed: :| Mutta häntä on nostettava pystyyn ja etsittävä sitkeästi.

Kiitos kaikille jaksutoivotuksista. Kyllä kait tämä "humala"tila joskus loppuu. Ja joillekihan tämä on koko elämän kestävää, vielä kummiskin toivon ettei tämä jäisi pysyväksi.

Mukavaa keksiviikkoa kaikille!!!!

Niin ja Danjuska, mitä kuuluu?

:heart:

Pepille vielä että tytöille on löytynyt hoitopaikat ja vielä sellaiset kuin toivoinkin :) Ja tosiaan Oonan koulu on se lähin meitä, eli n. 150 päässä oleva sen asuinalueen koulu, että tosi kivasti on nämä asiat alkaneet sujua. Ja toki jos olen kotona työttömänä niin lapsetkin onkotona kanssani. Mutta toivon että pääsisin töihin ja näin ollen siis lapset aloittaisivat hoidossa. Mennään toukokuussa tutustumaan sekä pikkulikkojen että isommankin "laitokseen" =) Kiitos kysymästä :heart:
 
Iltayötä!

mulla jo nälkä kurnii vatsassa, vaikken ole 2h töissä ollut, mut enköhän mie viel hetken sinnittele. mie oon kyllä hirmu kova syömään aina ja yöllä menee monta leipää. :p
kiitos kaikille ihanille kun olitte päivän aikaan kivan paljon kirjoitelleet. =) oli mukava niitä lukea.

sirulle, laitoin yv:tä takas. :hug:

kattinka, ihana että teillä on mukavia päiviä välillä. kirjoittelehan taas huomen aamulla. niin ja tv on kyllä armottoman hyvä lapsenvahti. mun vaan piti jättää lapsilta vähäksi aikaa tv:n katselu aamusta pois, kun ei ne enää osannut leikkiä ollenkaan. varsinkaan tappelematta.

peppi, todella harmi noita Rasmuksen amtibiootti kuureja. mut tietty jollainhan ne taudit on pois hoidettava. jaksamisia ihan hirveesti :hug: kuin myös jontun uhmaan. minullekin tuli mieleen että voisiko Jonttu käydä useammin siel puistotädillä? niin jos paremmin tottuis.
ja viime yönä unohdin vastata, että kyllä me teille viimeistään kesällä sit taas tullaan käymään. ihana olis kun tekin meille päin pääsisitte, mut meillä nyt on aina se ongelma kun olen niin harvakseltaan viikonloppuja kotona vapaalla, että nekin harvat menee johonkin tiettyyn juttuun. toukokuussa olen viikon lomalla ja silloin lis hyvä sauma vikonlopuissa muuten jos ei olis piharemonttia, mut sen haluan tehdä pois alta, että meillä yleensä joskus pystyis leikkii likaamatta vaatteita mullalla. =) tulipas sepostus. :whistle:

käpy, virkeyttä nyt sit välillä sinne sit jos aina vaan väsyttää. :hug: laitahan kuvia taas uusista vaatteista. =)

mitähän tosiaan danjuskalle kuuluu? :wave:

niiskis, suloiset pojat teillä. :heart: ihana joonas kun niin matkii kuin aikuiset tekee. noin se on välillä vähän meilläkin. tai Mikkis tekee paljon perässä asioita, mut eiköhän se sillä tavalla ole tuossa iässä.

kerran kun kysyin mikkikseltä että mikä hän on niin vastasi apina. :LOL: hassu jätkä, mut sellainenhan pikkuapina poitsu on koko pikkuikänsä ollut. :heart: äidin poika henkeen ja vereen. harvaan asiaan isi kelpaa jos äiti on paikalla. välillä todella rankkaa. :ashamed: tänään onneksi jo ymmärsi illalla paremmin että äiti lähtee töihin, kun hän käy nukkumaan. joinain iltoina pitäis ravata tuhat kertaa antamassa halit. sit on vaan ite lähdettävä ja pistettävä stoppi hommalle. poika kuitenkin aina rauhoittuu nopeasti.

illalla vein aleksin vanhemmilleni yökylään, hienosti heillä oli mennyt, kun aiemmin tuossa soittelin. huomenna saa touhuta mummin ja ukin kanssa vaikka mitä kivaa ja saa kaiken huomion. nauttii poika taatusti. :D pitänee sit joskus iltapäivällä käydä pois hakemassa.

enköhän mie ole taas jonkun verran tekstiä saanut aikaseksi, jos ehtisin kirjoitella vielä aamupuolella tai muussa välissä. kauniita unia teille kaikille. :hug:
 
taas täällä...

tuossa tuli muutamia juttuja mieleen ja aikaakin on niin kirjoittelenpahan nyt sit ajankuluksi.

niiskikselle onnittelut palautuksista. =) miekin sain eilen kauan odottamani verolappuset ja todella suuri ylläty sieltä tuli, palautuksia aika lailla ja vielä pitää kotitalousvähennykset sinne toimittaa joten summa kasvaa viel hiukan. sanoinkin kotona et noi rahat mie säästän sit suurimmaksi osaksi meidän ensi kevättalven rukan reissuun. oon niin kovasti alkanu haluu koko perheenä lappiin talvella. toiset kun haaveilee etelästä niin meillä haaveillaan lapista siis talvisin. muutaman kerran käynyt jo mielessä kokonaan muutto sinne päin, mut ehkä sit joskus. =)

äh, nyt mie jo unohdin sen toisen jutun..ainakin kävin kirjoittelee yhteisöön...

uneton, tota teidän tutti juttua olen tässä paljonkin pohtinut, että kummin kannattais tehdä. onko teidän tyttö miten kiinni siinä vielä? aattelin että jos esim. käyttää vaan unilla, niin vois jo jättää sinne entiseen asuntoon. mut toisaalta aika iso muutos kuitenkin pikkuiselle niin viedä sit viel tuttikin samassa rytäkässä. vaikee oikeesti sanoo kumpi parempi. tsemppiä viimeisiin viikkoihin. :hug:

on tää nyt hiukan onnetonta kun ei runosuoni syki tällein yöllä tai tulishan sitä tarinaa mut ei sillä ole kyllä päätä eikä häntää. kuka sit sellaista päiväsaikaan jaksaa lukea. :whistle:

kuusikonäiti, vois käydä joku päivä kuulumisia kirjoittelemassa. :wave:

kuinkas epeli, vaippa homma on nyt edistynyt?

kerronkohan minä jo joskus aiemmin että miksi Miikka kutsuu viinirypäleitä?! no viiniräpylä. :LOL: hitsi että mulla on ollut hauskaa viikonlopusta asti tuon asian tiimoilta. jännää kun lausuu noin, kun monet sanat tulee usein oikein. osaa r ja l hyvin. jalkapallo tulee ihan oikein, kun siskonityttö n.3veenä tais sanoo lalkapallo. sekin oli jotenkin niin hassunkuuloinen. ja sitten kun tyttö oppi sanoo sen oikein niin meitä harmitti, kun ei ollu oikein mitään sanoja minkä olis sanonu hassusti. tietysti hyvä kun oppivat puhumaan oikein, mut noi lasten sana jutut on välillä niin ihania. :LOL: :D

pureeko teidän muiden joulutähdet???? siis meillä mikkis puree ja joka päivä. useasti Aleksia kun kinastelevat. meitä joskus yrittää, mut me ehditään lopettamaan se ajoissa. Aleksi ei aikoinaan tehnyt tuollaista ikinä niin on vähän outoa. on sanottua ettei saa niin tehdä ja sattuu kovasti, mut on kyllä jatkanut. välillä vähän parempia päivä asian suhteen. :ashamed:
Mikkis on onneksi lopettanut ulkona hiekan/lumen/mullan syönnin ihan kokonaan. todella ihana asia. saattaa joskus jotain keppiä järsiä, mut se on aika pientä aikasempaan verrattuna. meidän pieni koira. :heart:

nyt mie meen vaik pelaa sudokuu...
 
Aurinkoista huomenta ihaNaiset! B)

loppuyö mennyt mukavasti. tunnin päästä olen jo unten mailla. aah ihanaa. :D pienet on nautinnot minulla. :whistle: toivottavasti saatte päivän aikana mulle paljo luettavaa niin on taas yöllä tekemistä. :)

Kaikille oikein ihanaa päivää! :hug:
 
jellona, meilläki ne on viiniräpyleitä, ihan kaikkien puheessa :ashamed:

Viljami puree toisinaan, tosin ei oo purru ku kerran sillee et jäi jäljet.

Oisin voinu jatkaa viel viel unia, poika nous vaille 7, noi torstai ni kuitenki se ois koht sit ollu herätys, huomisaamuna kyllä nukun nii kauan ku unettaa vaan :kieh:

Uneton, mä ehken tekisin niin et ottasin tutit vasta muuton jälkeen pois, tai kokeilette silleen et jos näyttää et ei uudessa paikassa asetu nukkumaan jne ni piette varalta yhden tutin?
 

Yhteistyössä