***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

Heippa pikaiseen!

Tultiin justiin ulkoa, iltapäivällä lähdetään mun ystävän luo kylään, missä on lapsillekin omat ystävät :D Ollaan koitettu jo monta kertaa nähdä ja oikeesti olis ollu heidän vuoro tulla
meille, mutta kun mies on yövuoroissa, niin parempi olla täältä pois metelöimästä. Yritetäänaina turvata miehella mahd. rauhalliset nukkumismahdollisuudet, kun sen ja nukkumatin kemiat ei oikein mene yksiin... Lotta siis parani jo, kiitos teille paranemistoivotuksista!

Kattinka Voi harmi noita au pair-juttuja :| Toivottavasti selviäis parhain päin! Toivottavasti ne neitiset nyt pysyis siellä mahassa vielä muutaman viikon. Päivä kerrallaan kannattaa ajatella, jokainen päivä mahassa on aina voiton puolelle. Koita olla stressaamatta, kun äidin mielialakin vaikuttaa paljon näihin juttuihin. Ja siis tosi hyvinhän olet pystynytkin pitämään positiivista asennetta, etkä olis äiti, jos et huolehtis :heart: Hyvät viikot sulla jo on, kun vielä kaksosraskaus! Lepohoito on varmasti auttanut tähän asiaan ja se, että olet ollu niin tunnollinen siinä.

Danjuska voi, kun hienoa Tatulle tuo koiranpentu-juttu! Meillä Lotta kärttää päivittäin koiranpentua, mutta vielä ei olla taivuttu. Mua hirvittää se, että kun tästä enempi töissä olen, niin Lotta (ja Ottokin myöhemmin) olis koiran kanssa keskenään kotona. Eikä voi mun mielestä lapsen vastuulle jättää ja sit se, että jos jotain käviskin. Lotta käy tuossa naapuruston pikkukoiria taluttelemassa ystäviensä kanssa lähes päivittäin pikkulenkkejä ja se taitaa vähän helpottaa asiaa. Ne on tosiaan ihan sellaisia pikkukoiria. Yhtä kiinanpalatsikoiraa (onkohan se noin se rotu... :whistle: ) kävivät näyttämässä Otolle kotiovella ja Otto totes, että "Äiti, tuo on hirviökoira" kun koira katsoi meitä päin :LOL: Älköön kukaan ko. koirien omistaja loukkaantuko.

Peppi me ollaan kyllä sielunsiskoja :heart: luin sun yv:n ja koitan illalla vastailla, kun mies lähtee yötöihin.

Uneton Toivottavasti et ymmärtänyt mua väärin tuossa hoitoasiassa. Se tosiaan mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle ja silti meistä jokainen on paras äiti lapsilleen (niin kauan kuin pysyy huumeista ja väkivallasta ym. erossa). Teidän tilanteessa, kun olet paljon tyttöjen kanssa yksinään, niin etenkin on tärkeää ottaa niitä omia hengähdystaukoja. Niitähän mä esim. pystyn ottamaan niin, että lapset on isän kanssa. Kyllä sitä omaa aikaa on ainakin joskus oltava. Tuohan oli hyvin siitä työhaastattelusta, että lupas muistaa sut jatkossa, jos työtä tarjolla!!

Jellona kiva, että teillä onnistunut viikonloppu miehen kanssa! Me ollaan kans miehen kanssa suunniteltu jotain kivaa kahdenkeskistä tekemistä, haluaisin Turkuun sellaiseen pieneen hotelliin (Niisku ja Kaiza ehkä tietääkin. Jos jotain tarkempaa tietoa hotellista, niin kertokaa ihmeessä) nimeltä Park Hotel (muistaakseni). Oli vaan niin ihanannäköinen ulkoapäin, kun opiskeluaikana usein siitä ohi lenkkeilin. Vappuna pitäis kaverien kanssa mennä istumaan iltaa, olen kyllä eka iltavuorossa itse. Lapset menee mun porukoille silloin, se on jo varattu =)

Jatkanpa ehkä iltasella, nyt suihkuun ja valmistautumaan kyläilyä varten. Moi :wave:

Vielä pikku-Jesselle onnea uudesta taidosta!! Vipinää siis riittää teidän talossa :)

Ja Danjuskalle että sun oireet kuulostaa vähäsen samalta kuin mulla silloin helmikuussa, miten voit nyt?
 
Nyt se odotettu lappu tuli *hihkuu riemusta*

Tyttö ei pääse siihen kouluun johon haettiin, vaan siihen toiseen joka on pikkasen kauempana. Mutta en mä ala valittaa. Kun sillä koulun paikalla ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä.' Tosin jos hyvä stäkä kävis tyttö sais käydä koko peruskoulun siinä koulussa mihin nyt pääsee.

Ens kuun 14 päivä ois sitten tutustuminen :'( :heart: :'( :)
 
Iltapäiviä!

aiva mielettömän ihana ilma ulkona. B) hetken päästä lähden hakee pojat kotia ja sit mennään pihalle ulkoilee. jos vaikka pyöräilee saisin molemmat pojat. =) tuli nukuttua ihan mukavat unet, nyt on pitkästä aikaa taas pirteempi olo.

peppi, juu hiukantekemistä oli ja toisaalta mie meinasin kuukahtaa viime yönä jos olisin istunut paikallaan. nää pätkäaamu+yö versiot kun on sieltä ja syvältä. onneksi ensi viikolla on kolme yötä peräkkäin. tuuhan jotain kertoo jonnekin et miten meni käynti, et onko mitään apua. jaksuja :hug:

käpy, kävin laittaa yhteisöön juttua. Onnea tätäkin kautta. :flower:

kattinka, todella harmi toi au pair juttu. :| toivotaan että kaikki menis parhain päin. :hug: niin ja kyllä sie selviät kaikesta, kun olet näin hienosti tähänkin asti selvinnyt. =)

tintta, mitä teille?

niin ja meille ei ole tullut vielkää niitä verolappusia. :attn:

nyt mie meen laittaa pyykit lustuulleen. sit makaronilaatikko pois uunista ja pihalle. onneksi ehdin tekee ruoan ei tartte miehen alkaa sitä värkätä kun töistä kotiutuu. :D aurinkoista päivää kaikille. B)
 
Heips taas.

Huh, just vasta ennätin syömään, enkä sit tietenkään saanu syödä rauhassa ku Rasmus heräs, mut onneks on hyvällä tuulella :D

"Siitä" jäi hyvä mieli, ehkä yhteisöön jossain vaiheessa lisää asiasta.

Tulin vasta joku aika sit töistä, jäi päivän lepohetki välistä, mut jospa kahvi auttais ;)

Ihan alkuun Sirulle suurensuuri :hug: Vastaile, jahka ehdit, voin valittaa/tilittää sulle lisääkin :whistle: ;) :LOL:

Smirge, mikä koulu? :attn: :)

Käpy: muistaa Rasmuskin toki... Uskomatonta, just, kun aloin tätä kirjoittaa niin poika kaatui ja löi päänsä aika kovankuuloisesti ovenkarmiin!! Ei itkenyt, oli vähän pöllämystynyt vaan :LOL: Hain toisen sitten syliin :heart: Niin, et muistaa Rasmuskin usein itkeäkin, mut sitä ei kestä kauaa ja suurimmaksi osaksi ei sit itke ollenkaan, vaan jos on väsynyt tms. samaan aikaan. Tai jos ite pelästyy niitä kaatumisia kauheesti (siis minä tai joku muu pelästyy). Tästä tulikin mieleen rämäpää serkkupoikani, joka ei kyllä tuntenut mitään kipua pienenä :eek: Oli tarhan pihalla kaatunut aidalta pää edellä alas, eikä ollut mitään sanonut, sisällä, kun pipo oltiin otettu pois niin nähtiin et iso vekki oli tullut, verta valu ja äkkiä päivystykseen... :eek: Kohta täyttää 17v. ja aika hurjapää on edelleen :whistle:

Kattinka, voi sitä au-pair-sotkua :( Toivottavasti selviäis parhainpäin!! Koita olla positiivisin mielin niinku oot tähänkin asti ollut :hug:

Niiskuneiti, monet päiväunet Jesse vielä nukkuu?

Koskas sillä Gerberalla ne työt alkoi ja pojilla hoidot?? :attn:

Hyppään toiselle sivulle...

Kiva Jellona et sait nyt nukuttua hyvin!

Käpynen :flower:

Pitäis ton isommankin alkaa heräillä... Mitähän sitä sit taas tekis...
 
Lillukan terveiset tulin kirjoittamaan :) Eli viestiä tuli tossa äskettäin, olivat matkalla kotiin, kaikki on heillä hyvin ja tyttö on lutuinen, Lillukka palailee plussalle, kunhan saavat arjen pyörimään! Terveiset lähetti kaikille :)
 
Jellona luin meidän paikallislehdestä syntyneet palstalta että Petra oli saanut tyttövauvan. En olisi sitä huomannut , mutta kun tekstissä oli isosisko Vanessa 2v 4kk niin sitten välähti mieleen ja nyt muistankin että silloin viimeksi kun Petra on sivuilla käynyt niin hän kertoikin että alkoi toista odottamaan.
 
Hei ja kiitos kaikille onnitteluista!

Kirjoitan nopsaan synnytyskertomuksen, sitten varmaan jääkin hiukkasen vähemmälle palstailu joksikin aikaa.

Ensin, kesti se synnytys 6h, laskin väärin siinä huurussa. Mutta puoli viideltä aamuyöstä heräsin supistuksiin joita alkoi tulla 7-8min välein. 6 jälkeen nopeutuivat ja lähdettiin sitten sairaalaan niin että sairaalalla oltiin ennen puoli kasia. Matkalla supisteli 4-5min välein. KOhdunsuu oli auki 3cm. Sitten perhehuoneeseen ja 9.30 aikaan pyysin peditiinin, siihen asti pärjäsin lämpöpussilla ja mies hieroi selkää, se oli tosi iso helpotus. Puoli kympiltä kohdunsuu oli auki VASTA 4cm ja ajattelin et tässä menee koko päivä. No, 10 aikaan sanoin miehelle että soita äkkiä hoitajalle, mua ponnistuttaa. hoitaja juoksi paikalle ja sanoi että kohdunsuu on täysin AUKI! Eli puolessa tunnissa 4->10 cm. Lähti kiireellä hakemaan sänkyä, jolla kuskasi mut synnytyssaliin. Vedet ei olleet vielä menneet, eli puhkaisi kalvot. lapsivesi oli vihreää, joten kutsui paikalle lääkärin. Sain luvan alkaa ponnistaa ja heti kun vauvan pää oli ulkona, lääkäri imi vauvan keuhkot. Se ponnistaminen ja viimeiset supistukset ennen ponnistusvaihetta olivat tajuttoman kipeitä, peditiini ei kyllä musta kipua helpottanut. Mut kylhän se vauhtia avautumiseen laittoi, hyvä lääke siis! Ponnistusvaihe kesti vain 13min, ja tuloksena aivan ihana lutunen sulokainen tyttövauva :heart: :heart: ja ne kivut unohtui siihen.

Onni ja onnellinen iskä tulivat sitten jo illalla kattomaan, olivat eilen myös ja isovanhemmat kävi eilen myös ja tänään sit päästiin kotiin. Hyvin on mennyt, vauva toki vain nukkuu ja syö ja ihan pikkupätkiä on hereillä välillä. On mennyt nuuskutellessa ihanaa vauvan tuoksua ja ihastellessa aika :). Onni on suhtautunut tänään kotona tosi hienosti, ollaan yhdessähoidettu vauvaa ja hetken aikaa ehdin Onnin kanssa värityskijraa väritellä. Ikävöi mua sairaalasta kotiin aika lailla, välillä jo sanoi että äitin pitäisi tulla omaan kotiin, mutta vauvan ei... mut hyvin kaikki on mennyt tän illan täällä kotona.

OIkein paljon auringonpaistetta kaikille, sen verran vilaisin että Kattinkalle oikein ekstra :hug: ja toivottavasti tyttöset malttavat pysyä masukodissaan vielä!
 
Iltoja!

nukkumaan on pakko kohta mennä, mut oli pakko tulla kirjoittelee, kun lillukan viesti oli niin liikuttava. :heart: ihanan suloisen kuuloinen synnytys tarina. haluu nähdä pian pikku tytön. =)

mun lähipiirin on nyt muutamien kk aikana syntynyt ainakin 4 pientä vauvaa. tänään tuli viimeksi viesti, kun työkaveri oli saanut tytön. onneksi ne asuu lähellä niin pääsee kattoo nopeaan. syntyikin pari vkoa etuajassa. =) :heart:

me käytiin pyöräilee iltapäivällä ja ulkoiltiin pihalla muutenkin. ilta menikin mun vanhemmilla, saunoessa. nyt on molemmat pojat jo nukkumassa ja minäkin lähden, että saan uni velkoja tasattua. ihanaa kun on huomenna vapaapäivä. B) :D

peppi, ihana että käynnistä jäi hyvä mieli. :hug:

nyt hyvät yöt! :hug:
 
Myöhäinen moi vielä! Mies on yövuorossa ja uni ei todellakaan tule vielä... join kyllä kolme kuppia kahviakin siellä mun ystävän luona vielä tossa 19 maissa, ettei senkään puolesta tule helposti uni. Oli tosi kivaa taas meillä kaikilla kolmella ja mieskin oli nukkunut aika hyvin.

Lillukka ihana synnytys teidän prinsessalla :heart: Ja oikeastaan ilman kivunlievitystä. Wau! Kiva, että Onni on suhtautunut hyvin pikkusiskoon.

Peppi laitoin sulle yv:tä. Antaa tulla vaan lisääkin =) Hienoa, että se aamuinen oli onnistunut juttu!

Ostin mun ystävän pojan vanhoja vaatteita Otolle taas muovikassillisen. Lisäksi löysin yhdet farkut kirppikseltä ja itselle kesätopin, mikä maksoi 1 euron :D Mä en enää osaa ostaa normaalihintaisia vaatteita itselleni =)

Nyt lukemaan kirjaa vielä hetkeksi, hyvää yötä!
 
Keskiviikkoa :)

Emmi vietiin kerhoon ja tultiin Oskarin kanssa kotiin siksi aikaa ;)
Oskari katsoo muumia ja mä täällä :)
Kohta lähdetään kävelylenkille :)

Peppi kyseli vaatekoosta,meillä nyt käytössä 86 mutta myös 92 jostain vaatteesta on sopiva :)

Lillukalle iso onnitteluhali vauvasta :hug: ja ihana oli tuo kertomus :heart:

Jellona:Kiitos kysymästä täällä ihan hyvin,kauheesti vaan olis noita pihahommia kun vaan jaksais tehdä :whistle:
Oskari poltti eilen sormensa silitysraudassa ja eilinen päivä meni sit sitä parannellessa,illalla oltiin kyllä jo pihahommissa taas :D

Tänään tulee Emmin kummisetä käymään :whistle:
On viimeksi nähty se 1.5 v sitten :eek:
Oli riitaa hänen kanssaan(jätti menemättä hirviporukoihin ja mies joutui ostamaan hänen lihansa,ei vastannut puhelimeen enää eikä ilmoitellut itsestään mitään |O )
ja nyt tulee sit tänne,ovat miehen kanssa tuossa jo sopineet tavallaan ja nähneetkin tuolla metsästyksen puitteissa.
Emmi odottaa innolla :)

Nyt pitää ruveta hommiin täällä sisällä :wave:
 
Moikka!

Onpas täällä nyt hiljaista. Ulkona kyllä paistaa aurinko täällä ainakin ihan täydeltä terältä, että ehkäpä siksi =) Me oltiin jo ulkona pari tuntia. Nyt oli pakko tulla syömään ja ulkoa pois, kun miehen kaveri kaataa puita meidän pihasta. Ettei Otto Vikkeläjalka ole siellä alla.

Kattinka laitoin sulle eilen yv:tä, en huomannut vaan tohon viestiin laittaa sitä, vaikka piti.

Tinttamooseksen Oskarin sormelle paranemispuhallus!

Nyt siivoilemaan, moi :wave:
 
Täällä nakattiin neiti hoitoon aamulla ja käytiin kaupassa, sit keksittiin mennä kaverin luo pistäytyy jos se vähän piristys, muksut leikki ilosesti yhessä, huuto oli hirmuinen ku piti kotio lähtee, oli niin paljon uusia kivoja leluja ettei ois millään malttanu..
mitähä tän päivän ruuasta tulee, piti tehä j.lihasoppaa mut eipä kaupassa ollu kunnon perunoita, semmosia vähä itäneitä ja nahistuneita pehmeitä olivat, mä semmosia ala ostamaan :kieh:

Mut elämän pikku ilo! vihdoin ne imurin osat on postissa! pitää varmaa illalla hakee ne ni saa huomenna laottaa siivoomisen, ennen ku hukutaan hiekkaan..
 
heips

täältä palailen taas linjoille..

Tuli ma iltana tk reissu ja ottivat sitten osastolle ja laittovat tippaan.
Muuta diagnoosia koville kivuille ei tullut kuin epäily umpisuolesta.. ja sitten vatsaontelosta löytyi nestettä joka kuulemma myös voi aiheuttaa kipua.
Verikokeita on otettu vaikka kuinka ja paljon ja leukosyytit (kirjotetaankohan noin) oli eilen aamusissa koholla.
Eilen illalla antoivat kuitenkin jo sitten söydä ja tinkasin kotiin kun olossa ei tapahtunut muutoksia.
Aamulla piti vielä käydä labrassa ja kohta soitella tulokset.
Jos kivut yltyy niin sitten laittaavat minut puukon alle.

mitähän muistaisin kommentoida..

Lillukan teksti oli liikuttavaa luettavaa :heart: :flower: :'( Onnea vielä! =)

Käpy: Hihkun mesessä jahka/jos saan sen auki illemmalla.. Kone on remontissa ja tämä vanha jumittaa koko ajan.

Kattinkalle lähetteln rutkasti posittiivista mieltä! :hug: Päivä kerrallaan ja jos tytöt on tullakseen niin he tulevat. Onhan teillä varmaan kaikki perus jutut hommattuna. Mut luotetaan siihen että prinsessat pysyvät vielä usean viikon masussa.
Harmi tuo au pair homma että meni noin :|

Peppi:
Hyvä että jäi hyvä mieli. Käyhhän kirjottelemassa yhteisöön kun ehdit.

Tuosta hoitoasiasta on ollut puhetta.. itse olin joskus sitä mieltä että ei päväkotiin.. mutta nyt kun Tatu joutui olemaan siellä sen pari pvää kun hoitaja oli sairas niin sain sen kuvan että poika viihtyi paremmin siellä kun nykyisellä pphlla.. ja jäi sinne ilman värnyä.

Ja vaikka mulla onkin huono-omatunto kun vien Tatun hoitoon ennen päikkäreitä että ei tartte kesken unien sitten herätellä kun töihin pitää lähtee.. nautin silti siitä ajasta minkä saan tehdä rästiin jääneitä kotihommia, käydä lenkillä tai ostoksilla.

Kiitos kaikille vointia kyselleille! :hug:

Tatu lähti eilen mummolaan ja on siellä pe asti jollon me mennään sinne :'( ikävä jätkää jo nyt.. ajateltiin eilen että parempi niin kun ei tätä minun vointia tiedä mihin päin muuttuu ja eilen ei edes tietty millon pääsen osastolta kotiin.
Ja jos Tatu olis ollut hoidossa niin olis raukka joutunut olemaan 22 saakka kun miehellä iltavuoro.. Meni siis mummolaan ja innoissaan oli kiivennyt autoon omaan tuoliin istumaan ja sanonut että lähdetään :D

huominen olis vielä saikkua ja sitten töihin.. aika vaan meinaa jo nyt pitäksi käydä.. jos lepäilis vähän ja laittelis postissa tilleita valokuvia kansioon..
yllättävän väsy ja voipunut olo.. kuitenkin tipassa olin kun eivät antaneet syödä mutta peilistä kun katsoo niin näyttää että kasvot on ihan valkoset ja väsyttää vaan.. tänä aamuna nukuin yli ysiin :whistle: :ashamed:
Yöllä olin käskeny miestä laittamaan valot että käyn vessassa mutta olin nukahtanut uudelleen heti kun mies valot laittoi :LOL: :whistle:
mut nyt lepäilemään
 
Heips tännekin. Sirulle kirjoittelinkin taas yv:tä. Tätäkin kautta haluan sua onnitella, hyvää syntymäpäivää :hug: :flower:

Joonatan oli tänään taas puistotädillä, ei ollut alkuun meinannut haluta jäädä sinne, isi oli siellä sit hetken ja jonkun ajan päästä kysyi, että jäiskö jo yksin sinne niin oli vastannut "joo" :heart: Jossakin vaiheessa oli kuitenkin itku tullut ja sitä oli jonkun aikaa kestänyt, vaikka täti oli keksinyt jos sun mitä tekemistä, syli oli sitten lopulta auttanut ja täti oli aikaistanut mehuhetkeä niin johan oli Jontulle tullut hyvä mieli, kun oli keksiä saanut :whistle: :LOL: Sen jälkeen oli leikit sujunut oikein hyvin :heart: Siellä leikki kovasti jonkun tytön kanssa, kun Sami oli mennyt hakemaan. 1,5h oli siellä tänään jo ollut. Joonatan haluaa aina leikkiä nimenomaa tyttöjen kanssa :LOL: Aina, kun mennään puistoon niin selittää vaan et tytön kanssa leikkis :D Ja et tytön pitäis puistoon tulla jne. ;) Joko se tossa iässä alkaa :whistle: :LOL:

Kummatkin nukkuu, J nukahti vasta 14 aikaan, mä epäilen, että sen takia kesti (tunti!!), kun oli ollut siellä puistossa, et se jotenkin vaikuttais nukkumaanmenoon ja nukahtamiseen...

Lillukan synnytyskertomus oli IHANA :heart: Kirjoittelehan, kun jakselet, jos et tänne asti jaksa niin laittele vaikka tekstiviestillä kuulumisia :hug: Miten Onni suhtautunut vauvaan, miten eka yö mennyt jne. :heart:

Jellona, piti jo aiemmin laittaa, et hyvin muistat mun lempparitv-ohjelman :D Greyn anatomia nimittäin. Ainoa harmi, että en ole tätä nyt pyörivää tuotantokautta nähnyt ollenkaan, kun se sattuu tulemaan Joonatanin nukutusaikaan ja just sinä päivänä, kun Sami on töissä :kieh: Eikä meillä pysty mihinkään sitä tallentamaan :( Edellisen ostin kaupasta, edellisen tuotantokauden siis =) Ja katoinkin sen muutamassa päivässä, joka päivä ku pojat oli päikkäreillä :D

Tintta, mites meni kummisedän vierailu? :D

Täällä ei kyllä aurinko paista :( Ihan on pilvessä ja harmaata vaan :| Sekin vaikuttaa niin kovin mielialaan, milloin paistaa aurinko niin silloin on myös parempi mielikin B)

Käpy, hienoa et saitte imurin osat!

Voi sua Danjuska :hug: Toivottavasti ei tulis enää tollaista ja paranisit äkkiä täysin :hug:

Ehtisköhän sitä vielä mennä vähän lepuuttamaan ennen ku noi kaks herää??
 
Mutta käpy hei. Mikään ei voi omaa pikkusaharaa/hiekkarantaa kotona :whistle:

Mä en ymmärrä miksi noita pentuja ei saa iltapäivisin ulos kuin pahalla?! :eek:

Eilen käytiin koko perheen voimin uimahallissa. Tosin mä en voinut uida, mutta molemmat muksut oli innoissaan. Ja simahtivat sänkyyn kuin tukit illalla. :D

Mutta jos yrittäis paimentaa noita muksuja ulos päin...
 
Ai on Sirulla syntymäpäivä! Kasapäin Onnea ja kermakakkua :flower: :flower: :flower: Laitoin y.tä takas. Laitan varmaan liää tässä kun jotkut jutut mietityyttää.

Voi Danjuska: lepäile nyt niin paljon kuin voit.

Me on nyt sovittu Natashan kans, että voi olla meillä, mutta sopimus on edellisen perheen nimissä syyskuuhun saakka. Natashan pitää kuitenkin alkaa etsiä uutta perhettä ja tehdä uus sopimus viimestään 3 kk ennen syyskuuta, että saa jäädä Norjaan. Sovittiin myøs, että jos mahdollinen uus perhe halua, että aloittaa heti niin me ei pidätellä (eikä tietysti voitaisikaan). Laitontahan tämä on, mutta ei pahimmasta päästä rikoksista. Tästä hyøtyy kaikki sillä ed. perheellä ei ole valtuuksia sanoa sopimusta irti ilman N:n suostumista ja j0os tämä suostuu suuntana on venäja eikä paluuta ennekuin mahdollinne seuraava sopimius ois käsitelty 2-3 kk). Ja me tarvitaan nyt apua niin saan minä makoilla. Aika näyttää kauanko N meillä sitten on, mutta kesällä tarve ois tosiaan meilläki tosi pieni kun mies on sitten kotona ja ehkä sieltä Suomesta sitten vihdoin joku tulee.

Musta tuntuu nyt et maha on koko ajan kovana ja pikkasen särkee ala vatsaa... ei oo kuitenkaan aaltomaista, tai oikeesti kipeää siis päätetään et ei oo supistuksia.

Nyt alan herätellä tuota meidän pikku-ukkoa.

 

Heipparallaa kamut :wave:

Juuh, työt alkoi maanantaina ja kyllä tän mamman piti pomolta armoa pyytää jo tänään :D En mitenkään jaksa tehhä täyttä päivää, kun Werneri (ja siinä sivussa Julius) pitää mut öisin hereillä. Niinpä huomisesta lähtien teen töitä klo 9-14 !! Huippujuttu!!

Poikaset viihtyy päiväkodissa hyvin :heart: Julius kertoilee iltaisin, että mitä on syönyt ja mitä tehnyt :D Kurassa on ihan yltäpäältä kun haen :heart: Aamuisin ryntää heti aamupalalle, kuin vanha tekijä :D Ja syö kuulema tosi hyvin, vaikka kotona onkin aina syönyt vähänlaisesti! Werneri jäi tänään itkemään, kun lähdin, mut päivät menee hyvin. JOka päivä saadaan molempien poikasten omilta hoitajilta lappuset, missä lukee mitä ovat syöneet ja minkä verran, ovatko nukkuneet, ovatko olleet ulkona, mitä ovat päivän mittaan tehneet ja leikkineet, millä tuulella ovat olleet jne. Tosi kiva, kun voi siitä katsoa, miten poikien päivä on mennyt. Aleksi ryntääkin heti hoitokassille, kun kotiudutaan, haluaa lukea poikien kuulumiset :heart:

Aleksilla on kova puheripuli, kun kotiudutaan. Kerkesi 2.5 vuoden aikana tottua siihen, että ollaan kotona sitä odottelemassa ja nyt tuleekin tyhjän, hiljaiseen (!!!) kotiin ja on kuulema tylsää olla yksin :heart:

Mutta nyt pyykille, sitä riittääkin jostakin syystä enemmän kuin aikasemmin... (kuvittelin, että riittää, että pyöritän konetta viikonloppuisin, mutta turha luulo oli).

Lillukalle onnittelut tätäkin kautta!!

Ja Sirulle oikein hyvää syntskäpäivää!!
 
Sirulle onnea!

Katinkalle lepäily tuulia toivottelen, ja pitää ajatella et päiväkin edelle on aina hyvä! Sitä piti kysyä et ovatko antaneet kortisonia? musta on typerää tuomonen laki noitten aupairien kans, mut ei kerrota kellekkää et teette näin, eihän??

Danjuskalle paranemista! toivottavasti menee ohi tai löytyy syy juttuihin! mulla sillon kun oli tajuttomat mahakivut tenavana oli ohutsuolen tulehdus.. vaikka hommasta on n.22v ni silti sen muistaa..
 

Yhteistyössä