merkkaan. tutkailen kotona ketjua paremmin, jos meiltäkin pikkupaketti lähtis. Jos täällä perähikiällä löytyy keräystä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...........::
huomenna mäki voisin käyä ostaa lahjan, en oo ennen tälläsest kuullukkaan.
Mites muute, saako viiä muita lahjoi vaikka ei olis kenenkää toivelistalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras::
Miten ihmisillä oikeesti voi olla niin köyhää ettei ole varaa mihinkää, ihmettelen vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Meillä (Vaasa) ei ollut mitään kortteja "tyttö3v" " poika15v" "tyttö1v", jne.
Itse sai ostaa jotain ja viedä paikalle, jossa tontut sitten paketoi sen.
Kuulemma teineille tullut vähiten lahjoja, kun kysyin. Kävin sitten Yves Rocherin kaupasta hakemassa Roll On + Suihkusaippua setin. Kovasti kiittelivät, kun lahjan vein, ja sanoivat että helppo löytää kohde. Hyvä mieli tuli itselle.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Voi että... Mä haluaisin kanssa kovasti osallistua tähän... Mutta meidän paikkakunnalla eikä edes lähellä näy olevan keräystä. Voiko siihen osallistua muuten? Pitänee huomenna vaikka soitella, vai saisiko jostakin palstalaisesta apua? Voisin kyllä ostaa ja lähettää lahjan, kun vaan tietäisin minkä ikäiselle ja mihin lähetän...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Voi että... Mä haluaisin kanssa kovasti osallistua tähän... Mutta meidän paikkakunnalla eikä edes lähellä näy olevan keräystä. Voiko siihen osallistua muuten? Pitänee huomenna vaikka soitella, vai saisiko jostakin palstalaisesta apua? Voisin kyllä ostaa ja lähettää lahjan, kun vaan tietäisin minkä ikäiselle ja mihin lähetän...
Tuolla toiseksiylimpänä on aloitus jossa autetaan vähävaraisia perheitä. Koitappa sinne kirjoittaa ja kysyä mitä tarvitaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hidas sytytys:mistä saikaan selville ehtiikö vielä mukaan? mua harmitti kun meidän prismassa se ehti loppua ennen kuin hoksasin koko jutun!