V
"vieras"
Vieras
Omasta mielestäni joulupukkiasiassa valehdellaan aika törkeästi lapsia kohtaan. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että minkä vuoksi lapsia opetetaan valheeseen ja lapsia opetetaan uskomaan sellaiseen, mitä ei oikeasti ole olemassa. Joulunaikaan aina joka vuosi laitetaan liikkeelle niin iso valhe, että itse en ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt sitä, että miksi ihmiset valehtelevat niin törkeästi.
Minä en hyväksy valehtelemista lapsia kohtaan. Totuus tulee kyllä tuossa asiassa lapselle ennemmin tai myöhemmin ilmi, viimeistään koulussa lapsi saa tietää totuuden, kun joku koulukaveri möläyttää asiasta.
Omasta mielestäni olisi sen vuoksi parempi, että lapselle opetettaisiin asian oikea laita ennen kouluunmenoa. Lapsen on parempi kuulla totuus omalta vanhemmalta kuin toiselta lapselta. Vielä parempi olisi, että lapsia ei opetettaisi valheeseen lainkaan.
Mitä mieltä te muut olette tuosta asiasta?
Minä en hyväksy valehtelemista lapsia kohtaan. Totuus tulee kyllä tuossa asiassa lapselle ennemmin tai myöhemmin ilmi, viimeistään koulussa lapsi saa tietää totuuden, kun joku koulukaveri möläyttää asiasta.
Omasta mielestäni olisi sen vuoksi parempi, että lapselle opetettaisiin asian oikea laita ennen kouluunmenoa. Lapsen on parempi kuulla totuus omalta vanhemmalta kuin toiselta lapselta. Vielä parempi olisi, että lapsia ei opetettaisi valheeseen lainkaan.
Mitä mieltä te muut olette tuosta asiasta?