Jouluperinteenne..eli mitä ilman ei joulu tule?

• Viestiketjun aloittaja Jouluhullu
  • Ensimmäinen viesti
:/
Meillä ei oo kyllä mitään perinteitä kerenny tulla :/ Eka yhteinen joulu oltiin miehen kanssa kotona, eka joulu poissa mun porukoiden luota, seuraava oltiin kotona remontin keskellä, kolmas oltiin reissussa kun olin viimeisilläni raskaana... Nyt neljäs joulu mennää meijän porukoille missä on omat perinteensä joita mieheni ei ole koskaan nähnyt. Ehkä se perinne on se että mieheni sanoo ettei joulu ole joulu ilman kinkkua :D Joka vuosi meillä on kinkku tehty vaikka joulut on ollu tosi erilaisia :D

Joulusauna nyt ainakin.

Eipä tämän kipsin kanssa taida olla mitään asiaa saunaan, että toivottavasti se joulumieli tulee ilman sitä. :/

Mun pitää saada sydämeeni joulun tunnelma. Muuta en välttämättä tarvitse, että joulu tulee. Yleensä tuo tunnelma tulee silloin, kun herään aattoaamuna aikaisin ennen muita ja nautin hiljaisuudesta. Sitten tunnelma katoaa päivän hulinan aikana, ja saapuu jälleen illalla, kun päivän tohinat ovat ohitse. Se tunnelma on harras, mutta ei ollenkaan uskonnollinen =)

yyhoohanna
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Oikea kuusi.
Noin minäkin aina ajattelin, mutta mies on allerginen eikä voida enää pitää.. :'( Onneksi vanhempieni luona voidaan nauttia kunnon kuusesta oikeilla kynttilöillä.
Hetkinen! - Ette voi siis enää pitää miestä. Sen voisi laittaa vaikka tänne mulle jos siinä ei ole muuta vikaa kuin allerkia.

Yhteistyössä