hyasintin tuoksu... ilman sitä tuoksua ei joulua tule :D Ehdottomasti peesaan :)
hoya bella 14.12.2009 #26 Alkuperäinen kirjoittaja ellimelli: hyasintin tuoksu... ilman sitä tuoksua ei joulua tule Click to expand... Ehdottomasti peesaan
Alkuperäinen kirjoittaja ellimelli: hyasintin tuoksu... ilman sitä tuoksua ei joulua tule Click to expand... Ehdottomasti peesaan
-mila 14.12.2009 #27 Alkuperäinen kirjoittaja yyhoohanna: Alkuperäinen kirjoittaja -mila: Alkuperäinen kirjoittaja Kamala: Oikea kuusi. Click to expand... Noin minäkin aina ajattelin, mutta mies on allerginen eikä voida enää pitää.. :'( Onneksi vanhempieni luona voidaan nauttia kunnon kuusesta oikeilla kynttilöillä. Click to expand... Hetkinen! - Ette voi siis enää pitää miestä. Sen voisi laittaa vaikka tänne mulle jos siinä ei ole muuta vikaa kuin allerkia. Click to expand... Hups.. viittausvirhe. Mutta isoimmat viat on oikeasti luokkaa tuo kuusi- ja koira-allergiat, joten itse sen pidän.
Alkuperäinen kirjoittaja yyhoohanna: Alkuperäinen kirjoittaja -mila: Alkuperäinen kirjoittaja Kamala: Oikea kuusi. Click to expand... Noin minäkin aina ajattelin, mutta mies on allerginen eikä voida enää pitää.. :'( Onneksi vanhempieni luona voidaan nauttia kunnon kuusesta oikeilla kynttilöillä. Click to expand... Hetkinen! - Ette voi siis enää pitää miestä. Sen voisi laittaa vaikka tänne mulle jos siinä ei ole muuta vikaa kuin allerkia. Click to expand... Hups.. viittausvirhe. Mutta isoimmat viat on oikeasti luokkaa tuo kuusi- ja koira-allergiat, joten itse sen pidän.