Joulunviettomme alkaa jo toukokuussa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, niin se on.... :xmas:
Tää on miun suur suosikki joulunaikaan! Ja Juicen esittämänä. :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Meinaan tuo Sika. (muoks!)
 

Yhteistyössä