Jouluntähtöset 2005 toukokuun pinoon!

Oli pakko tulla kirjoittamaan, kun Joonatan tossa vähän aikaa sitten autossa pohti ja kyseli, että miten me saatiin kannettua meidän uusi auto sieltä kaupasta ulos :whistle: :LOL: Kysyi siis: "miten äiti ja iskä jaksoi kantaa tän auton kaupasta pois" :D Musta se oli aika jännä, kun Epelinkin Lauri oli samaa pohtinut siitä talosta ;) :wave: Onnittelut uudesta kodista :flower: Koskas muutatte?? Joonatan ei osaa sanoa ärrää, se tulee kyllä aina välillä silleen oikeasta paikasta, en osaa selittää, ei ihan d:nä, muttei ärränäkään... :whistle: Jotain siltä väliltä.

Ihania päiviä on ollu! Eilen oli tosi lämmin, siis ihan kesä!! Käväisin sitten illasta kavereiden kanssa picnicillä rantsussa, meillä oli ihan hirveen kivaa :LOL: :heart: Me tytöt (4kpl) ollaan asuttu ihan pikkulapsista asti samalla pihalla, ollaan oltu samassa koulussa ja kahden kanssa oltiin ekat luokat samalla luokallakin, yhden kanssa kuudenteen asti. Yläastekin oltiin samassa koulussa.

Mulla on tänään vapaa päivä, vein kyllä pojat hoitoon, pitäisi pääsykokeisiin lukea! Kutsua ei ole vielä tullut, mutta eilisestä asti ovat alkaneet niitä aikaisintaan lähettämään, eli tän viikon aikana pitäisi tulla...

Danjuskan tytölle tuli kiva nimi :flower: Oliko siis Maia vai Maria? :ashamed:

Jellonan pupuista näinkin jo kuvia ;) Aika söpöjä :)

koivunkäpy, aika hienoa, toi tupakointi-asia siis :flower:

No joo, jos sitä rupeis pikkuhiljaa vähän lukemaan...
 

Moikka :wave:

Tässä pidän luovaa taukoa shoppailureissun jälkeen :D Tää pakkaaminen sujuu kuin leikiten, kun välillä käy vähän shoppailemassa (lisää pakattavaa :D ) :D ... Kävin ostamassa poikasten hoitajille (4kpl) ja keittäjätädille lahjat kiitokseksi hyvästä hoidosta ja keittäjätädille kiitokseksi hyvästä ruoasta ja huolenpidosta, hänkin hoitaa keittiötöidensä jälkeen lapsia =) Ostin myös kahville vähän herkkuja.
Ja itselleni ostin Pentikin pastapurnukan ja talouspaperitelineen. Sain äitienpäivälahjaksi lahjakortin sinne ja nyt sen sitten käytin.

Kohta pitäisi valua tuonne alakerran varastoon pakkaamaan muutamat irtotavarat ja pyörävarastosta käydä pakkaamassa poikasten hiekkalelut, kolat, pulkat sun muut härpelöt.

Kotona pakkaaminen on sillä mallilla, että pakkaamista ei ole ennenekö torstai-iltana, kun aletaan purkaa elektroniikkavehkeitä. Tavaran vähyys yllätti! Kun muuttofirmasta olivat sanoneet, että yleensä tämän kokoisella perheellä muuttolaatikoiden tarve on 40-50 kpl (50 litran laatikoita) ja minä olen saanut käytettyä vasta vajaa 30 ja niistäkin suurinosa on ihan liian vajaita... Eli meillä ei sitten tosiaan ole mitään turhaketta :D

Muuttofirmasta olivat neuvoneet, että vaatteet, tilavaatteet jne, kannattaa pakata jätesäkkeihin. Tein työtä käskettyä, mut jäin miettimään, että alkavatko vaatteet haista samalle kuin ne jätesäkit haisee... niissä on sellainen outo, imelähkö haju...

Danjuskan tyttösellä ihana nimi! Vitsit, että nauratti, kun tajusin, että arvasin nimen ihan tismalleen oikein :D

Koivunkäpy, tsemppiä lakkoon! Millanen vointi sinulla on nyt ollut?

Tiiättekö, nyt mun on pakko jatkaa hommia! Koitan vielä kurkistella tänne ennen muuttoa!

-G-
 
Gerberalle muuttointoa!

Täällä kuuluu:
Lomaa pätkähti. ei oo auennu paikat, mutta totes itekki täti että erittäin supisteluherkkä on, nyt kielto tehdä mitään. ja töissä kun kävin pyörähtämässä niin tuli olo että het kun voitan lotossa otan lopputilin sikäli enkä edes sylkäse työpaikkaa kohti :ashamed: kovasti näyttää uhkaavalta että tästä alko piiiitkä loma.
Sydänäänet löyty kerralla ja sielä pieni liikku, täti oikein herkisty että ihana kun liikkuu jo nyt huomattavasti niin hänen ei tarvia olla huolissaan :LOL: Ei toki viel tunnu, mutta doppleria kovasti potkittiin ni ääni kuulu.

Jos oottas tytön kotiin ja mänis nukkumaan, tänään mahtaa alkaa kasvimaan teko, ukko saa kaveriltaan myyrän lainaan, jos pistäs vähän porkkanaa/herneitä/salaattia kasvamaan, ts, enhän minä niitä laita, joku muu laittaa..
Meidän vauvalla on huomenna eka kevät juhla ja sit alkaakin kohta kesäloma silläkin..
 
Heipä hei!

Käpy ottaa sitten ihan rauhallisesti (minähän vaan kerkesin molempien kanssa olla sen 4 kk:tta kotona, ennen kuin syntyivät :whistle: ).

Gerberalle
pakkausintoa.

Elämä on ollut kovin hektistä pari viime viikkoa. Viime viikolla oli tytön kahdet kevätjuhlat, sitten piti pakata, kävin pidennetyllä vkl-matkalla Saarenmaalla josta palelin puolet ajasta. Tää alkuviikko on mennyt toipuessa ja tänään oli pojun kevätjuhla. Ja nyt sitten pitäis jaksaa vielä 4 viikkoa, ennen kuin pääsee "lomalle".

Nyt kun sais vielä luovan vkl-vapaan lapsista, niin johan ois hyvä...

 
Yöterveisii!

Kolme yötä olisi pakerrettavana..tai siis helpoilta tuntuu tässä vaiheessa. tiedän että lauantai aamuna kun työt lopetan niin pääsen 4 pvän vapaalle ja kaikkee kivaa tekee. Aurinkoista säätäkin on luvattu suorastaan hellettä. sitä odotellessa siis. B) :D

Meillä oli eilen illalla Aleksin kevätjuhlat pk:ssa. Mikkiskin oli mukana ja osasi ihanaa käyttäytyä ihanasti. kommentoi ihanaan omaan tapaansa esityksiä. 'tää on paras' sekä 'ihana esitys' jne. poika osaa ihanasti käyttää adjektiiveja. ja näyttää jos jostain tykkää. olikin lapset tehneet erilaisia tanssi sekä lauluesityksiä, jotka kaikki olivat ihan mahtavia.

Tiistaina molemmat pojat kävivät omilla kevät retkillään. Aleksi S-linnassa, olavinlinnassa ja pikkukakkosen puistossa. Miikka sitten yhdessä kotieläinpuistossa n.20km päässä. hyvin oli molempien reissut menneet. =)

Tänään ja perjantaina olisi pojilla hoitopäivät sitten ensi viikko onkin lomailua molemmilla, kun Aksu käy siellä jaliskoulussa niin mulla on vapaata tosiaan niin että meen seuraavan kerran töihin torstaina. äitini tulee sillo sekä perjantaina auttelee iltapäiviksi. Kesäkuun toisella viikolla menevätkin molemmat pojat samaan pk:hon. Mikkis oottaa kuuta nousevaa sitä hetkeä. =)

Kukakohan kyseli R-kirjain jutusta. Meillä Mikkis on sen sanonut jo pikkasen vajaa 2 vuotiaasta asti. S-kirjain ei täysin oikein vielä tule varsinkaan sanojen alussa, mut pärjätty ollaan.

Käpyselle, ihan hirveesti paranemisia ja jaksamista. :hug: :hug: :hug: :hug:

danjuskan, rinsessa sai kivan nimen. :heart: onko teillä nyt nukuttu miten? mikä sinun s-posti osoite on? laita vaikka yv:nä, kun en mie oikein muutakaan ole keksinyt millä saisin niitä pupu kuvia sulle...kun et taida olla naamakirjassa?!

minustakin olisi mukava kuulla kuusikonäidistä? :wave: :wave:

ja metkusta :wave: onko töitä löytynyt?

epelistä oli tosi kiva kuulla. ONNEA talokaupoista. :)

Meillä Pupuja hoidellaan yhä vastuullisesti. Jos vaan on sellainen päivä että aamusta tai illasta pystyy pojatkin mukaan tulee niin jompi kumpi saa aina vuorollaan olla syöttö vastuussa. tykkäävät ihan hirveesti hoitaa niitä. Eilenkin aamulla kun vettä satoi niin kysyin Miikalta haluaako lähtee pupuja hoitaa niin johan oli kumpparia jalkaan vetämäsää joten eikun sadetakki päälle ja menoksi. reippain ottein hoitelee, mutta äärimmäisen rauhallisesti. :heart:

Tänä iltana olisi Hippo-kisat täällä. niihin varmastikin koko perheen voimin mennään. muuten päivä meneekin nukkuessa.
Viikonlopuksi on meille tulossa ainakin joksikin yöksi miehen sisko. lauantaina onkin toisen siskon ylppärit. La iltana viedäänkin ehkä pojat mun vanhemmille. :) Isäni pääsi jo maanantaina sairaalasta. riippuu edelleen kuitenkin jaksamisesta, että viedäänkö poikia, kun ei ole ihan pakko pakko.

palailen taas ensi yönä, jaksamisia jokaiselle. nauttikaa auringosta. B) :hug:
 
moikka

tässä odottelen että tyttö nukahtaa niin lähdetään sitten saunaan.

Tatu jäikin vielä kahdeksi yöksi mummolaan eilen.. itse en olis halunnut jättää kun muutenkin pitkä reissu takana mutta kun niin kovasti halus jäädä niin myönnyin.

Me ei olla tehty tänään oikein mitään :whistle:
Kun tyttö heräs, mies nousi sen kanssa ja jäin vielä pötköttelemän.. Kun kuulin että alettas tarvita ruokaa, tassuttelin alakertaan mutta päätettiin ottaa vielä torkut.. ja nukuttiin 9.30 asti :whistle: :ashamed: en muista millon olisin noin pitkään nukkunut.

iltapäivä ollaan vietetty pihanmaata laittaen.. Tosin tuuli on ihan järjetön :| vei illalla naapurilta valokatteen ja me huomattiin että tuo ihana iiiiso koivu pitää kaataa ennen kun myrsky kaataa sen jonkun talon päälle :/ on aika kivasti halki. Pännii ihan tolkuttomasti!

Peppi: oho... tainnu painovirhepahoilainen iskee ;) siis Maria on viimeinen nimi =)
Tuli muutes mieleen tuosta kun Joonatan ihmetellyt miten jaksatte auton kantaa pois kaupasta.. tatu miettii aivan samaa aina :LOL:
puhuu aina että "isona minä ostan sitten moottoripyörän.. mitenkä saan kannettua sen sieltä pois??"

Jellona: Meillä on nukuttu nyt ihan hyvin. Pari huonompaa yötä oli kun tatulla nuha ja nyt Jennallakin mutta esim. toissa yö mentiin yhdellä syötöllä.. olin ihan äimän käkenä kun kelloa katsoin ja neiti eikun nukkuu..
Kyllä löytää myös facebookista =)

Käpy ottaa nyt sitten iisisti!

Tatu taas herätti hilpeyttä yksi pv.. Oltiin yksi ilta menossa poneja ruokkimaan ja sanoin että kuunteleppas kun käki kukkuu.. seuraavana päivänä tuumi ulkona hyvin reteesti ukille ja minun setälle että "tuntuu kuovi jossain kukkuvan!" :LOL: :heart: :D
samoin kuin illalla mummu laittoi tyynyliinan ja poika selittää että "ei kun haluaisin juusu tyynyn" (äiti kuuli että juuso tyynyn). Mummo siihen että ei minulla juuso tyynyä ole.. "höh.. no eikun rrr juusu on kukka!!!" jätkä selittää.
josta pästään tuohon r-kirjaimeen.. Tatu kyllä osaa sen sanoa mutta hyvin harvoin käyttää vielä puheessa. pyydettäessä kyllä sanoo hienosti mutta puheessa ei vielä osaa/muista käyttää.

Huomenna saan pojan kotia ja odotan että tuo tuuli tyyntyis ja tulis kunnolla lämmintä =)

 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Kiva, kun vielä muistatte minua kaipailla :hug: , siitä taitaa olla kauan kun olen viimeksi kirjoitellut. Lukemassa olen kyllä käynyt aina kun olen ehtinyt, joten teidän muiden kuulumisista olen aika hyvin selvillä.

Danjuskalle ja perheelle oikein paljon onnea prinsessan syntymän johdosta! :flower: :heart: Kivan nimen sai teidän tyttö!

Kristiinalle ja perheelle myöskin oikein paljon onnea perheenlisäyksestä! :flower: :heart:

Taaperolle onnellista odotusta! :heart: :flower: Oletteko kertoneet vielä lapsille tulevasta pikkusisaruksesta?

Koivunkävylle myöskin oikein paljon onnea odotukseen! :heart: :flower: Ihanaa, että yllätyksestä tuli iloinen =) Muista ottaa rauhallisesti !

Minäkin täällä taas odotan vauvaa, eilen kävin ekassa ultrassa, viikkoja nyt 13+4. En kyllä oikein osaa vielä tosi mielellä olla raskaana, kun on niin paljon noita menetyksiä takana. Kaksi kertaa olen nyt nähnyt vilkasliikkeisen vauvan ultrassa, mutta siltikään en ole kovin vakuuttunut. Ei meillä lapsetkaan enää osaa odottaa innolla vauvaa, toiseksi vanhinkin sanoi, että tämä oli vasta se eka ultra, kun kerroin että olin neuvolan ultrassa nähnyt vauvan liikkuvan vilkkaasti.

Huhtikuun alussa aloitin työt osa-aikaisena kouluterveydenhoitajana. Ihan mukavaa on ollut, olen kyllä tykännyt työstäni. Välillä vaan tuntuu, että vuorokauden tunnit meinaa loppua kesken, kun yrittää ehtiä niitä samoja juttuja tehdä lasten kanssa kuin ennen kotiäitinä. Alussa varsinkin, kun vielä kävin sitä Hoitoalan tiedot ajan tasalle- kurssia vapaapäivinä, nyt sentään pääsee nauttimaan osa-aikatyön tarjoamista vapaapäivistä, toisin sanoen raivaamaan pyykkivuoria ja muita epämääräisiä sotkukasoja :whistle: Viikonloppuina on aika paljon käyty suunnistuskisoissa kolmen vanhimmaisen kanssa, ja yhtenä viikonloppuna oli tytön balettiesitykset. Tosi hieno esitys, pienimmäisetkin aika hyvin jaksoivat katsoa, vaikkakin viimevuotinen viehätti pieniä poikia enemmän, kun siinä Robin Hoodissa oli enemmän miekkakohtauksia =)

Koululaisilla alkaa jo olla kesälomafiilikset, huomenna enää käyvät kirkossa, ja lauantaina jaetaan todistukset. Esikoisella on nyt enää kaksi päivää ala-astetta jäljellä, ensi syksynä siirtyy yläasteelle. On jo äitiä kymmenen senttiä pitempi =)

Gerberalle intoa muuttopuuhiin! Teillä taitaa olla jo pakkaamiset hyvällä mallilla. Onnea teille uuteen kotiin! :flower:

R:n oppimisesta oli puhetta, meillä lapset ovat perineet minun hitaan r:n oppimiseni, eikä meillä kukaan ole juuri ennen viisivuotissynttäreitä r:ää osannut. Minusta onkin aina ollut niin jännän kuuloista, kun toisten lapset jo kaksivuotiaana päräyttelevät ärrää.

Elina on nykyään tosi kova vaihtelemaan vaatteita. Pukee oikein taitavasti, mutta se alkaa lievästi sanottuna käymään hermoille, kun puolipitoisia vaatteita tahtoo sitten lojua pitkin lattioita. Joskus tekisi mieli laittaa lukko vaatekaapin oveen :kieh:

Tässäpä tältä erää meidän kuulumisia. Yksi juttu vielä tuli mieleen, meille syntyi maaliskuun lopulla kolme somaa kissanpentua, en muista, olenko niistä koskaan vielä kertonut. Yksi niistä sai jo uuden hyvän kodin, toivottavasti toisillekin löytyy. Lapset tosin haluaisivat pitää ne kaikki, vaikka etukäteen kyllä jo yhteisymmärryksessä sovittiinkin, että nämä kisut menevät sitten uuteen kotiin.

Täälläkin on ollut kova myrsky, aamupäivällä sähköt pätki, ja vastaharavoitu piha on nyt täynnä pieniä vihreitä koivunlehtiä. Mitään suurempia myrskytuhoja ei kuitenkaan tullut.

Nyt täytyy vielä mennä levittämään pyykit narulle. Hyviä öitä ja oikein mukavaa alkavaa kesää kaikille! :hug:
 
Heippa!

Olipa ihana lukea kuusikonäidin pitkää juttua piiitkääästä aikaa. jarruja kovasti ja onnea. :hug: mukava kun olet tykännyt olla töissä. :) mukavaa kesän alkua sinullekin. B)

danjuska, voitko laittaa sun nimesi yv:nä niin löydän sut naamakirjasta. kiits. siellä on siis niitä pupu kuvia, jonkun verran. :) kiva kun olet saanu nukkuu pitkään. =)

mitäs pepille kuuluu? kirjoittelehan mulle ensi yön iloksi, jooko. ;) =)

minäkin nukuin yövuoron jälkeen n.7h. ihanaa. käytiin sit illalla kaupungilla, ostin henkka&maukalta Aleksille parit siistit shortsit ja siistin takin+ alkkareita, itelleni sukkia ja Mikkikselle myös siistit shortsit. hiukan lauantaisia ylppärijuhlia ajatellen piti noita shortseja ostaa, niin pärjäävät niillä jos on hirmu lämmin ilma. sit käytiin mäkkärissä syömässä ja niissä hippo kisoissa lopuksi. Tosi kivaa oli. ei tarttenu kuin pojat suihkussa käyttää, lukee iltasadut ja heivauttaa nukkuu. :D

minun pitäisi ettii hiukan jottain kukkii mitä laitettaisiin tänne töihin pihalle. hiukka huono kukka asioissa vielä, mut eiköhän googlettamalla löydy kaikkea kivaa, joten sen pariin taidan seuraavaksi siirtyä. saa tämän yön jotenkin menemään.

mukavaa ja ihanan Aurinkoista viikonlopun alkua kaikille. ensi yönä vielä ainakin palailen. B)
 
Huomenta.

Onpas nätti ilma ulkona, jo nyt B) Ei pilviä näy yhtään!

Meillä olis huomenna mun serkun ylioppilasjuhlat, tässä just pähkäilen, että mitä pojat laittaa sinne päälle... Paidat olis, mut shortseista tms. en nyt ookaan ihan varma... Pitääköhän sitä lähteä kellariin kaivelemaan tai sitten kaupoille :whistle: ;)

Joonatanilla oli eilen kevätjuhla päiväkodilla :heart: Kyllä tuli vähän tippa äitin simmuun, kun niitä laululeikkejä seurasi :heart: Joonatan reippaana muiden mukana lauloi ja leikki ja osasi oikeissa kohdissa viitata jne. :D Rasmuksella ei olekaan kevätjuhlia kuulemma ollenkaan, jotain säästöjuttuja tms. :kieh:

Gerberalle perheineen jaksamisia ja hermoja muuttoon! :wave:

Smirgestä oli mukava kuulla :wave:

jellona, kivalta kuulosti Aleksin kevätjuhlat ja Mikkis kommentteineen :D :heart: Sun takia aloin muuten kirjoittamaan ;)

Danjuska, ihania juttuja Tatulla :LOL:

kuusikon äiti, olipa mukava tosiaan lukea teidänkin kuulumisia :hug: Jarrusukkia lähettelen minäkin!! Ja onnea :heart: Mun pikkuveli menee kans ensi syksynä yläasteelle, on se vaan jo iso!! Vastahan se oli tommonen tähtösten ikäinen pikkupoika :heart: Mukava, kun oot töissä viihtynyt :)

No joo, täytyy jo lopetella! Hyvää viikonloppua kaikille.
 
Kuusikon äiti, teilläkin sitten joulutonttu? tulossa! vai onka la marraskuunlopussa?
Ihanaa ja onnea, melkein samoilla viikoilla mennään :xmas:

Voi kiesus mimmosta painajaista näin synnytyksestä viime yönä, oli risteytys Annan synnytyksestä ja Viljamin synnytyksestä, molemmista kerätty ne pahimmat tapahtumat samaan pakettiin. :x toivottavasti ei tule pitämään paikkaansa.
Mulle tais sittenkin jäädä jonkin sortin pelko, ei synnytyksestä, vaan entä jos se kätilö on hoitamassa koko synnytyksen mikä oli avustamassa Viljamia maailmaan, ja sattuu olemaan niin ruuhka ettei saa vaihdettua kätilöä???? juu suuret on pelot mullakin.. :ashamed:
Aijoo, ja odotin lomarahoja saapuvaksi ku kuutanousevaa tänään, palkka tuli, lomarahat ei |O
 
Kiitokset kaikille onnitteluista!!!

Koivunkäpy, mulla on la 27. marraskuuta. Onko sinulla joulukuun puolella? Aika lailla samoilla viikoilla tosiaan taidetaan olla. Minä en vielä ole nähnyt synnytysunia, vaikka muuten aika vilkasta unennäköä onkin.

Tänään tuli siivottua, nyt voi hetken nauttia siististä kodista. Kohta lähden viemään pienempiä veljeksiä kyläilemään. Mies ja kolme vanhimmaista kävi äsken viemässä veneen vesille, eiköhän se kesä tästä pikkuhiljaa ala. Viimeiset lumet suli meidän varjoisimmasta mäenlaskupaikasta vasta viikko sitten, mutta on täällä nyt jo sentään pienet lehdet koivuissakin.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

 
Kuusikon äiti, mulla on la 15.12.
Kävin tänään ostamassa autoon kaukalon, tiedä koska mun shoppailut loppuu tyystin enkä tämmöstä asiaa luota ukolle :LOL: Vaunut on kaverin pihassa samoin sitteri, pinnasänky tulee toimituksena joskus kesän mittaan, ja vaatteita saadaan yhdeltä kaverilta, eli liki kaikki on kunnossa. voi ottaa ihan iisisti.
Ja tuhma minä, päätin että en mene töihin enää ennen synnytystä ellei ole ihan pakko (eli ei joku kirjota slomaa) :ashamed:
 
Jellonalle yytä!

Oi, miten ihana kuulla sinustakin Kuusikonäiti =) kovasti onnea ja jarrusukkia odotukseen, :hug:
kiitos onnitteluista!

Poika kotona ja nyt molemmat jo unten mailla. Pv on mennyt ulkona touhutessa :)
 
Jos nyt vielä iltasella Jellonalle kirjottais ;)

Olin koko päivän Helsingissä Koffin puistossa, oltiin picnicillä ja pelailtiin kaikkia pelejä, kavereiden kanssa siis. Samikin kävi pokien kanssa siinä :) Oli tosi ihana ilma! Pikkasen punottaa nyt posket ja kädetkin :whistle: Aurinkorasva olis ollut ihan paikoillaan! :/

Koivunkäpy, huh, toivottavasti ei ollut enneuni :eek:

kuusikon äiti, jännää, että siellä on vielä vähän aikaa sit ollut lunta :D Täällä on luonto kyllä jo täydessä kesässä, puissa isot vihreät lehdet, nurmet vihreinä jne. :flower: Viikonlopuksi ja alkuviikoksi luvassa ihan hellettäkin!! Joku sanoi, että sunnuntaina olis 29 astetta lämmintä!! Ja kuka se oli, kun puhui, että maanantaina olis 31 astetta?? :eek: B)

Sami oli käynyt poikien kanssa pyöräilemässä, pojatkin on siis ollu koko pvän ulkona :) Mä rakastan kesää! Lämpimiä ilmoja, vähiä vaatteita, valoisuutta, kukkia, vihreyttä, luontoa yms. :D :heart: Koko päivän voi vaan viettää ulkona ja kaikki viihtyy ;)

No mut joo, jos sitä menis hetkeksi tohon sohvalle telkkaria kattomaan ja sit nukkumaan... :wave:
 
Kuusikon äidille Onnea matkaan.

Kiva nimi Danjuskan pienellä.

Käyn aina välillä lueskelemassa, mutta sitten ei ehdi kommentoida ja kirjoittaa...

Meillä elämä aika hektistä. Tytøt ovat vieläkin huonosti nukkuvia. Emeline juoksee kovaa vauhtia. On joka paikassa ja utelias kuin mikä. Ilona on varovainen ja arka ja viihtyy hiljaa vain sylissä. Marisee usein siinäkin.
Otto viihtyy edelleen päiväkodissa. Osaa repiä hermot omapäisyydellään ja toisena hetkenä sulattaa sydämmen rakkaudellaan. Kyllä nämä 3,5 v. osaavat.

Olette kaikki mielessä usein. Kuulutte ehdottomasti parhaisiin ystäviini, vaikka aikaa ei oikein riitä edes teille.

Eipä sen enempää.

Mukavaa viikonloppua kaikille.

T: Katinka & co
 
Aamuyötä!

on ollut aika hektinen yö pitkästä pitkästä aikaa. voin sanoo että nyt väsyttää ja kovasti, toivon vaan selviäväni kunnialla porukoilleni. aion käydä samantien nukkuu. saan sit nukkuu melkein 5h. puolilta päivn lupasin mennä kotiin niin ehditään sit kaikki hommat touhuta ja lähtee niihin ylppärijuhliin. =) oikeesti mahtavaa ajatella että nyt on lauantai ja pääsen vapaille. selvisin taas näistäkin yövuoroista. Eilenkin nukuin ihan kohtuu pitkään, mut varmaan enemmänkin olis voinu. illalla touhuiltiin pihalla, mies grillas ja sit viel saunottiin. :)

danjuska, toiv. löysin sinut naamakirjassa. tai sit jonkun muun. :whistle: :)

ihanaa mulla on juhannus vapaa. :D espanjalainen juhannus voidaan siis toteuttaa täydellisesti.siis toiveissa ihanaa auringonpaistetta ja lämpöä. B)

peppi, minäkin tykkään kesästä. varsinkin arskasta ja siitä ettei tartte mättää vaatetta hirveesti päälle. mut toisaalta rakastan ihan hirveesti talvea. mun kaukainen haave on jos joskus pystyis viettää lapissa talven ja olla vain. hiihtää/lasketella.
mut nyt just tänään on ihanaa, kun saa vaan heittää mekon niskaansa ja nauttii auringosta.illalla voi kivasti istuu ehkä terassilla. ai että. :p B) :D

Mulla ei hirveemmin juttu luista enää. odotan vaan että kello menis tunnin eteenpäin ja aamulaiset tulisi. :)

kattinka, voih kun teillä ei tytöt nuku vieläkään. :hug: jaksuja. teidän Otto kuulostaa ihan samalle kuin meidän Mikkis. :heart: suloinen.

Aleksin päikkärissä oli aika kiva juttu eilen kun viettivät kaikkien niiden synttäreitä joilla ne on kesällä. aksu sai sellaisen röllin puuhakirjan lahjaksi. tosi hieno ajatus pk:lta. :heart: =) ainakin minun mielestäni.

juu mut nyt mie meen tekee muutaman työhomman niin pääsen täältä pois heti, kun joku vaan tulee... aivan mahtavaa viikonloppua kaikille. :hug: B)
 
B) Huomenta.

Onpas ihana ilma taas tulossa. Eilenkin oli aivan mahtava sää. Mietin että jos laitaisin tytöille tänään uima-altaan tonne pihalle.

Onnea Kuusikon äidille ja toivottavasti nyt kaikki menisi hyvin :hug:

Kattinkalle kanssa voimia öihin. Muistuu hyvin mieleen meidän Veran yöt. Vera kun alkoi nukkumaan paremmin vasta 1v ja 2kk:n ikäisenä huoh...

Peppi , Smirge tai joku muu , niin oletteko koskaan käyneet Kirkkonummella olevalla kotieläinpihalla? Mietittin että jos käytäis katsastamassa kyseinen paikka tässä joku päivä.

Mulla ei nyt juttu luista joten menen pihalle. Mukavaa sunnuntaita ja nauttikaan ihanasta ilmasta B) :wave:
 

Yhteistyössä