* JOULUNTÄHDET 2006 *

Hei vaan!Ja mukavaa uutta viikkoa taasen..Viikonloppuna tuli hiukan takapakkia kun Venlalla nousi kuume uudestaan mutta nyt näyttää sitten menevän ohi,toivottavasti lopullisesti:)
Marskulle iso halaus ja paljon voimia ja jaksamista päiviin sekä öihin!
Tuo unikoulu kuulostaa jotenkin vaikealta mutta täytyy vaan pysyä lujana ja muistaa pyytää apua!Levännyt äiti on huomattavasti mukavampi!Kyllä tuntuu vaik kerranki yöllä heräis rauhottelemaan niin aamulla on niin kiukkunen välil että..Jotenki sitä ei sit ite heti saa unenpäästä kuitenkaa kii..

Toivotan teille unikoulua pitäville oikein paljon jaksamista!!Ja toivottavasti pienokaiset pian oppisivat että yöllä nukutaan ja päivällä valvotaan!! :)

Liberolta tuli postia ja oli aivan ihana lahjaidea,tehdä omasta nupustaan kalenteri vaikka isovanhemmille!Ajattelin olla tänä vuonna kerrankin ajoissa ja tilata sellaiset isovanhemmille joululahjaksi!

Nyt välipalalle!!Aurinkoista viikkoa :wave:

Peggy ja Venla
 
Hei, taas :wave:
Meillä on nyt ruvettu kokonaan konttimaan. Ja pystyyn noustaan koko ajan. Ja pöydälle on ruvennut kurottelemaan, on saanut napattua jo päivän postin ja juustohöylän :LOL:

Mulle meinaa iskeä vauvakuume :ashamed: :eek: :headwall:
Tai siis eihän siinä sinänsä mitään vikaa ole, mutta kun tämä parisuhde ei ole mitenkään (vieläkään) hyvässä kunnossa... Ja painoakin pitäis pudottaa... Plääh...

Töihin menosta on ollu puhetta, minä jään kotihoidontuelle kun ennen äitiyslomaa opiskelin niin eipä ole työpaikkaa minne palata. Meillä Eelo nukkuu yöt suht hyvin, mutta minä herään tunnin välein!! :headwall: :headwall: :headwall:
Enkä ymmärrä miksi?!

Mutta nyt iltatissiä antamaan ja yöunille laittamaan. Iskä onneksi syötti iltapuuron :)
 
tonttu06 et oo ainoo ton vauvakuumeen kanssa :ashamed: Järki sit lopulta kolkuttelee et hetkeks töihin mentävä et saa tuota taloutta tasapainoon taase..Pankissa juuri käytiin sopimassa että asunnosta maksetaan minun hoitovapaan ajan pelkkiä korkoja,mutta eipä tuo helpottana kun 250e..että ne osaa viedä välistä tuota rahaa!Rupesin vaan laskeskelemaan että kuinka paljon tää kämppä tulee kaiken kaikkiaan sitten maksamaan..Helkutin korot :kieh: Ja juu,meilläkin tuo parisuhde on mikä on..Nyt ymmärtää kun sanotaan ettei sitä aikaa mukamas ole parisuhteelle,miksiköhän.. :ashamed:

Tosi inhottava ilma ulkona.ottaa päähän kun ei pääse pihalle,huomaa että Venlakin ihan kiukkunen kun tarvii vaan sisällä leikkiä!Meillä otettiin tässä eräs päivä 4askelta ilman tukea,kyllä äiti on ylpee :heart:

Nyt syömäpuuhiin kun neitikin meni päikkäreille!!
 
Pikaseen tulin kertoon 8kk neuvola kuulumisia.
Paino 8955g ja pituus 70cm. Lähete saatiin taas lastenpolille noitten katkonaisten öitten takia. Jos vaikka mahakipua huutaa yöllä?! Pääasia että jotenkin ruvetaan tutkiin. Tuntuu et oon ihan väsyny koko ajan ittekkin kun yöllä ei saa nukuttua |O
Mutta nyt syömään, kun poju nukkuu vielä päikkäreitään!
 
Heissan kaikille! Kylläpäs monen pikkuisista on tullut jo taaperoita! Meillä Silja oppi juuri ryömimään ja nousemaan istumaan. Kieriminen on edelleen rakkain tapa liikkua (ja nopein). Ryömiä saattaa jos jotain tarpeeksi kiinnostavaa on näköpiirissä kuten kaukosäädin. Konttausasennossa heilutaan ja huojutaan ja muristaan kun ei päästä eteenpäin.

Meillä on kanssa yöt välillä aika hulinaa. Viikon verran tässä taas meni ihan mukavasti, mutta taas viime yönä herättiin ääntelemään ja touhuamaan eikä millään meinattu mennä takisin unille. Imetän vielä yöllä kerran, mutta jos sen jättäisin pois tuskin sillä olisi tohon mesoamiseen mitään vaikutusta.

Siljan 8kk mitat vähän alle 8kk olivat 71cm ja 7640g. Hoikkis siis edelleen. Ei kai tuo ihmekkään kun koko ajan on liikkeessä. Syö mun mielestä kumminkin ihan hyvin. Välillä tissi kelpaa hyvin ja välillä hyljeksii. Onko kukaan lisännyt rypsiöljyä vauvan ruokaan? Mietin vaan olisko siinä järkeä.

Harrastuksista oli puhetta. Me alotettiin eilen muskari. Silja oli aika ihmeissään kun niin paljon vauvoja samassa tilassa. Nyt alkaa jo kiinnostua muistakin lapsista kun aikaisemmin välitti vaan aikuisista.

Olen kanssa jäämässä hoitovapaalle ainakin ens elokuulle asti. Saa nähdä miten taloudellisesti pärjää. On vaan outoa kun on tottunut että on omat rahat niin nyt joutuu miehen kanssa miettimään tätä talouden jakamista vähän toisella lailla.

Eipä tässä muuta.
t.Tähtityttönen+Silja 8kk

 
Meillekkin on puhennu ensimmäinen hammas, vihdoin ja viimein. Mut se ei pahemmin onneksi oireillu. Meillä ryömitään edelleen ja on todellaki hoksattu et pääsee mihin haluaa. :kieh: Äitin tavarat on vaarassa, muuta ei oo paikkaa mihin nostaa niitä ylemmäs.
Minä kans jään hoitovapaalle kun uusi äitiysloma alkaa jo tammikuussa, niin en halua viiä Ninniä hoitoon niin vähäksi aikaa. Eikä oo vakituista työpaikkaakaan mihin mennä.
Vieläkös muut käy vauvauinnissa? Me edelleen kuljetaan ahkerasti ja Ninni tykkää siitä tosi paljon.

Eipäs tällä kertaa kummempia.

Maria ja Ninni 8kk
 
Moi! Kylläpä pinossa on hiljaissa. Piti tulla tänne leuhkimaan että Silja teki kakat pottaan :) . Eikä ollut edes eka kerta! No eivais ei me nyt niin tosissaan ton pottailun kanssa olla. Kokeillaan sillontällön kun muistetaan. Tilasin netistä ensipotan ja nyt on ihan kiva joskus harjoitella kun neiti osaa istuakin.

Silja on alkanut kovasti höpöttämään, mutta mitään sanaa ei ole vielä tullut. Yleensä ne on noita äyväyayä ja vauvauvau-juttuja.

Yöheräilyyn ei meillä ole vielä tullut helpotusta, viimeyönä taas herättiin itkemään ja loppuyön neiti nukku meidän välissä.

No nyt vissiin tarvii lähtee syömään kumpaisenkin.
t.tähtityttönen+silja
 
Mä alan olee aika loppu tähän yöheräilyyn,nyt pitäis alottaa alusta se unikoulu kun viimeks jotu keskeyttää kun niko tuli kipeäksi,oli se korvatulehdus... Niko on nukkunu niin hyvin ja kutakuinki jo lopettikin yösyönnit mutta nyt syö taas yöllä ja ton korvatulehduksen jälkeen jopa kakski kertaa yössä ja muutenki on alkanu öisin heräilee enemmän,alkaa olee mitta täys...
Sehän ei sitä yömaitoaan tarvitse,sen näkee jo siitä että aamupuuron syönti on todella vaikeeta ja yleensä suurin osa siitä jää syömättä,päiväruoka sitten jo uppookin jo ihan hyvin... Mutta on se kyllä sellanen sählä ton ruokailun kanssa,jotenki muuttunu syöminen kauheen vaikeeks,ei aukase kunnolla suuta,kädet heiluu edessä koko ajan niin että välillä ruoat lentää ja päää pyörii edestakas joka suuntaan :eek:
Mutta on meillä opittu jo hieman nousemaan tukea vasten ja ryömitään vauhdikkaasti kuin mato eteenpäin... taitaa poika jättää konttaamisen kokonaan väliin... =)
mutta nyt meillä herättiin joten heippa vaan kaikille!!!
 
Vau, Siljahan on oikeen iso tyttö tuon pottailun kanssa :D :D
Meillä ei vielä edes haaveilla moisesta vaikka potta vessassa jo käyttäjää odottaa, meinaan tuo ukkeli tekee niin salakavalia kakkoja että kun huomaa kakan olevan tulossa niin pitäs olla Heti eikä kohta potalla jos meinais että sen pottaan pyydystää =)

Meilläkin heräillään ihan-muuten-vaan vähintään kerran yöllä ennen kun tissille on aika tulla, parhaimpina öinä kolmesti. Sellaten öiden jälkeen ei itku ole kaukana ja silmät ristissä mennään eteenpäin. Vinkkejä voitaisi ottaa vastaan miten saisi kitkettyä nuo "turhat" heräilyt herralta pois. Pyry siis vaan herää, nousee istumaan ja nukahtaa samoin tein (yleensä ilman protestointia) kun hänet makaamaan laittaa, eli ei todellakaan ole mikään hätänä tai nälkä, kunhan vaan nyt heräilee.

Me ollaan pikkuisen jo maisteltu noita lehmänmaito tuotteita, lähinnä vähän raejuustoa annettu mutusteltavaksi ja sehän maistui :D Ja ollaan pikkuisen koetettu siirtyä noista sosemössöistä pois ja annetaan Pyrylle vihannekset keitettyinä suikaleina ja lihat sopivina suupaloina lautaselle mistä voi sitten itse syödä mikä maistuu ja sen verran että nälkä tyydyttyy. Suunnitelmissa olisi pikkuhiljaa koettaa alkaa maistelemaan sitä sapuskaa mitä me miehen kanssa syödään niin kävisi sitten tuo "oikeaan" ruokaan siirtyminen sujuvasti kunhan aika koittaa.


tinde ja Pyry
 
Heippa kaikille!!
Meilläkin on potalla käyty säännöllisesti jo pari kuukautta ja melkein aina tekee ainakin isot pissat ja useimmiten myös kakatkin:) Laitan ensimmäisenä potalle kun herää niin malttaa istua ja tehdäkin jotain sinne:)

Viikonloppuna on meilläkin pikkuhiljaa siirrytty karkeempaan ruokaan.Kun Venla on toistaiseksi syönyt vain kaupan mössöjä,hyvällä ruokahalulla kylläkin.Nyt olen taas itse keittänyt porkkanaa ja perunaa.Pari kertaa kakoi ja mukamas oksensi kun oli niin pahaa mutta tänään maistui jo tosi hyvin!!:)

Tänään olisi vielä tarkoitus nukkua ensimmäistä kertaa itsestään omassa huoneessaan!Päiväunet jo nukkui..Hiukan jännittää,jos vaikka herääkin useemman kerran..Mutta kun tähän asti nukkunut meidän huoneessa(sänky ihan meidän sängyn vieressä) ja viimeaikoina taas alkanut heräilemään jokaiseen kääntymiseen ja yskäsyyn niin voi olla että nukkuukin tuolla yssikseen ihan hyvin..Saapi nähdä,täytyy aamulla kirjoitella kuinka yö meni:)

Tosi kurjaa kun vettä satanut taas pari päivää.Toisaalta ihana kun vähän viileempää ja syksy tulee!

Nyt iltapalalle!!

Peggy ja Venla 8.5kk
 
Eka yö takana ilman maitoa,monta kertaa poika kyllä heräs mutta tyyty tuttiin ja vesipulloon,josko ensiyö menisi jo paremmin ;) Toivossa on ainakin hyvä elää =) Yllättävää kyllä vaikka olen yöllä joutunut nousemaan ylös monta kertaa niin olen yllättävän pirteä =) Menin illalla yhdeksältä nukkumaan ja aamulla noustiin 06.50,mutta kai sekin vaikuttaa kun olin etukäteen asennoitunut siihen että nyt se unikoulu alkaa :)
Potalla meillä ei käydä,enkä sen homman kanssa kyllä kiirettäkään pidä...
Meilllä pojat nukkuu omassa huoneessa,siirtyminen oli helppoa ja nikoa en viereen ota vaikka olisi kuinka vaikea yö... Esikoinen on tóttunut vauvasta asti tulemaan yöllä viereen ja edelleen joka yö kömpii väliin,ja yleensä potkii ja pyörii niin että ukon kanssa herätään monta kertaa yössä,Nikon kanssa tätä ongelmaa ei tule olemaan ja toivottavasti tuo esikoinenkin kohta alkaa pysymään omassa sängyssään =)
Mutta nyt mukavaa päivän jatkoa kaikille ja mukavaa viikkoa,me alamme valmistautumaan kylään lähtöön =)

Tuulenviemää ja pojat
 
Huomenia vaan! Tulinpa kertomaan unikoulutuksen saavutuksia tähän asti. Eka yö meni hyssytellessä kun Jarkko ei ollenkaan halunnut lopettaa yöllisiä palveluksia. Seuraavasta yöstä lähtien alkoi mennä ihan ok. Nyt mennään niin, että Jarkko heräilee vieläkin semmoiset 3-4 kertaa yössä, mutta hyssyttelemässä ei tartte käydä kun kerran tai pari, onpa mennyt öitä että poika nukahtaa ihan ittekseen joka kerta. Viikonloppuna meni la-su yö vähän plörinäks kun oltiin reissussa ja siellä ei sit nukkunu kukaan hyvin! Viimeyönä kaikki oltiin niin "tyrmässä", että nukuttiin koko yö ja herättiin nyt aamulla seiskan maita. :D Välillä on semmoinen olo, että haluais heittää hanskat tiskiin, mutta kun tietää että jossain odottaa ne kokonaiset yöt, sitä yrittää jaksaa ihan sinnillä ;)

No mut nyt pitää lähtee pesee reissun pyykit. Oikein mukavaa viikon alkua kaikille!!! =)
 
Mä hehkutin pari viikkoa sitten meidän unikoulun tuloksia, mutta lyhyeksi jäi se ilo :whistle: Jokunen yö meni tosi hyvin, mutta sitten alkoi valvomiset. Poika ei suostunut millään nukahtamaan uudelleen, kun yöllä heräsi. Vuoroin kannettiin sylissä, vuoroin koitettiin rauhoittaa tassuttelulla sänkyyn. Tätä kesti pari tuntia putkeen ennen kuin poika suostui uudelleen sänkyynsä nukahtamaan. Näitä öitä ei sitten montaa jaksettu, väsymys vei voiton meistä vanhemmista ja poika nukkuu suurimman osan yöstä jälleen meidän vieressä tississä roikkuen. Huoh. No, en jaksa valittaa, koska päivät sujuu todella hyvin. Katotaan uutta unikoulua ehkä myöhemmin.

Olen nyt niin onnellinen meidän päivien sujuvuuteen. Rehellisesti voin myöntää, että ensimmäiset puoli vuotta koin todella rankaksi enkä voi sanoa nauttineeni siitä ajasta. Nyt kun poika on touhukas, liikkuvainen, iloinen ja tyytyväinen, syö hyvin ja nukkuu säännölliset päiväunet ilman pitkällisiä nukutussessioita, elämä on ihanaa. Tiedän, että tilanteet muuttuvat koko ajan, joten nautin tästä hetkestä ja arvostan tämän hetkistä "helppoutta" suuresti.

Hoitovapaalle jään ainakin ensi syksyyn, mahdollisesti pidempäänkin, jos taloudellinen tilanne sallii.

Petja harjoittelee kovasti seisomista tukea vasten ja konttauskin jo sujuu. Vieressä saa vahtia koko ajan, kun poika nousee tukea vasten huojumaan. Pikkusen horjuvaa menoa vielä! :) Kiva seurata, kun poitsu koko ajan kehittyy ja oppii uutta.

Tämmönen tilannekatsaus tällä kertaa. Jaksamisia kaikille yöunien kanssa taisteleville!

Krissie ja Petja 8,5 kk
 
heippa pitkästä aikaa!
mä olenkin vähän aikaa pysyny pois ei ole tänne juuri ehtiny kun niin kovasti on katsomista tytön perään. Konttaa kovaa ja nousee seisomaan, sit lähteekin jo kaikki päydältä. Lujaa kävellään myös tukien, että kauhulla odottelen että alkaa käveleen.
8kk neuvola oli ja mitat oli; 70cm, 7690g.
Meillä on nyt kuukaus ollu että ei soseet ole oikein uponneet, joten käydään 10kk iässä neuvolassa, vaikka normaalisti olis vasta vuoden ikäsenä seuraava käynti. Hampaita tehdään taas, neljä on, alhaalla keskellä kaks ja ylhäällä kulmissa, ylös keskelle on tulossa nyt kitinän kans.
Itse sain tietää odottavani toista, la 29.4. pelottaa aikalailla että miten sitä sit pärjää, kahden kans, kun mies on töissä, nyt jo tuntuu välillä olevan ylitse pääsemättömän vaikeaa esikoisen kanssa.
Kokonaisia öitä ei täällä vieläkään nukuta, että sitä mekin odotellaan innolla.. Omaan sänkyyn hyvin onneksi nukahtaa illalla ja myös päivällä päiväunille, että jotain helpotusta...mutta siinä se helppous sit olikin..
Ite kärsin kauheasta pahoinvoinnista tämän toisen kohdalla, niin oli kyllä esikoisenkin kanssa, mut nyt pitäis kuitenkin väsymyksestä ja pahoinvoinnista huolimatta jaksaa esikoisen kanssa.. :attn:
Tästä nyt tuli aikamoinen valitus viesti..
Oikein mukavaa viikkoa kaikille. :)
 
Mä koitan tässä siirtää Johannaa yhden päiväunien rytmiin,kun alkaa aamuyöt olla yhtä itkua ja hammastenkiristystä,heräilee tuossa klo6 aikaan ja ennen sitäki....
Nyt sitten Johanna on päikkäreillä ja toivottavasti nukkus tuonne 15 tienoolle,niin sitten jaksais kahdeksaan asti touhuta.

Johanna on kanssa käyny potalla jo pari kuukautta. Alun perin siksi kun otin vaipan pois alko tyttö pissaamaan tai kakkaamaan lattialle:( yleensä pottaan tuleekin pissa ja kakkakin usein. Käytän aina kun vaippaa vaihdetaan:) parit pissat ehkä sinne pottaan tulee päivässä.

Johanna tykkää syödä sormiruokaa. usein lohkon perunoita pieniksi annan syödä itse,samalla kun sitten syötän hänelle perunasosetta ja sama pätee lihanki kanssa. Leivästä myös tykkää,ja oon antanu jo juustoaki,ja hyvin seki maistuu. Makaroniaki yks päivä annoin,mutta pitää olla sen kanssa varovainen,kun Johannalle ei ainakaan puurossa vehnä käy.. Ja mä annan ruoka-aikana maidon aina nokkamukista, yölllä annan jos tarvii vettä pullosta. Maitoa en enää anna yöllä.

Johanna osaa sitten jo nousta seisomaan tukea vasten ja siinä seisooki,laskeutuminen ei vaan vielä oikein onnistu...
 
onnea äippä-86:lle. :flower: ohan siinä jaksamista varmasti aluks mutta kun ne kasvaa niin johan on toisille seuraa :) välillä täälläki ollut vauvakuume muttei tässä enää kerkiä et mahtuu hääpukuun.. :)
netalla ollut vissiin oksennustauti. kun toissapäivänä ja eilen oksensi kerran kaikki pihalle. muttei sen enempää. et en ees tiedä onko oksennustauti.?? kun ei oo kokemusta..
 
Heippa!Ja onnittelut vauvauutisista äippä-86:lle!!

Venlan ensimmäinen yö omassa huoneessa meni hienosti!Kolmen aikaan heräsi hiukan tuttia etsiskelemään mutta juuri kun olin nousemassa ja lähdössä katsomaan tyttö hiljeni ja oli nukahtanut jo uudestaan!Aamullakin vain jokelteli tyytyväisenä sängyssään:)
Parasta aikaa nukkuu päikkäreitä!

Meillä Venlalle varmaan tulossa silmätulehdus kun hieroo silmiään koko ajan ja rähmiikin jonkin verran..Täytyypi vettä keitellä ja sillä pyyhkiä!

Oikein paljon jaksamista teille keillä lapset öisin valvottaa!Kyllä ne yöt vielä rauhottuvat :hug:
 
Onnittelut äippä-86:lle täältäkin! :flower: :heart:

Mullakin pyörii koko ajan mielessä se, että miten mä meinaan jaksaa muka kahden pienen kanssa kun meinaa välillä loppua virta tämän yhdenkin kanssa, mutta eiköhän me jakseta :)
Mulla ois tuo laskettu aika maaliskuun lopulla että meidän pienillä tulee melkein sama ikäero... Tuskaillaan sitten yhdessä täällä sitä menoa :D

Minultakin kovasti jaksamisia kaikille öiden kanssa taisteleville :hug:

Meillä yöt menee ihan hyvin - kunhan tuon pojan saa ensin nukahtamaan :whistle: Seisominen on nykyään niin in, että eihän siellä sängyssä malta pysyä makuuasennossa sekuntiakaan vaan minun tai miehen pitää olla pitämässä kättä mahan päällä niin kauan että nukahtaa. Aamullakin heti kun herää niin pyöräyttää mahalleen ja ei kun ylös.
Konttaamisesta ei ole vieläkään tietoakaan vaan ryömimällä mennään. Joka paikkaa vasten pitää nousta seisomaan ja se alastulo ei onnistu ilman apua. Koko ajan pitäis olla vahtimassa ettei rymähdä lattialle, mutta kyllähän niitä kopsahduksia on tullu vaikka kuinka paljon kun tuo ennättää tehdä jo vaikka mitä kun hetkeksi kääntää pään pois :)
Nyt viime päivinä on alettu ottamaan horjuvia askeleita kun pidetään pöydän reunasta tms kiinni, mutta se on tosiaan vielä niin horjuvaa hommaa että jos en oo vieressä niin aika pian kuuluu kops ja itku :/
Mietin tässä tänään että voi sitä ilon päivää kun oppii seisomaan ja kävelemään ihan itse ilman että tarvii pelätä muksahduksia, mutta sittne hoksasin että senhän jälkeen alkaakin se kiipeilyvaihe :eek: Ei tässä taida päästä huokaisemaan vielä vähään aikaan...

Tuosta pienemmästäkin vois varmaan jotain laittaa... Eli nyt on 13 viikko lopullaan ja huomenna olis ensimmäinen lääkärineuvola. Ultrassa ei oo käyty kun niitä on täällä vain yksi eikä sydänääniäkään oo kuultu vielä (!) mutta huomenna ne pitäis saada kuuluviin. Kauhea jännitys senkin takia nyt päällä kun huolettaa että onhan kaikki hyvin.
Muutama viikko vielä niin voi alkaa kuulostelemaan liikkeitä... Voi kauhistus kun aika juoksee :eek:

Mutta nyt pakastimelle hakemaan jäätelökakkua kun iski himo :p

Pimmi ja Lassi
 
Meillä kävellään kovaa vauhtia tukea vasten ja kiipeillään kyllä joka paikkaan. Miehen lapset oli tuossa viikonloppuna kylässä ja toinen nukkui siinä sellaisessa sängyssä minkä saa taitettua kasaan, puolesta välistä. Aamulla ennen kun laitettiin sänky pois katseltiin että mitä meidän Nella tyttö siinä sängyllä yksin istuu, sattui sitteri olemaan siinä vieressä niin oli päässyt kiipeämään siihen sängylle sitterin kautta. Onneksi ei tippunut vaan huomattiin ajoissa.
 
Huomenta! Ollaanpas me nyt "laiskoja". Ei taida kellään olla mitään uutta kerrottavaa, mut mullapa on. Jarkolle on puhjennut kolmas hammas!!! :D Ja viime yönä saatiin nukkua koko yö ilman kitinää ja heräilyjä! Bileet!!! Totta puhuen en ole vielä ollenkaan varma, että tää hyvä juttu jatkuu, mut nyt ainakin olen levännyt ja olo on loistava. Jarkkokin tuossa touhuilee oikein pirteänä ja höpöttelee.

Mutta oikeni hyvää viikonloppua kaikille!!! =)
 
:wave: Moi, taustailija täällä uteliaana kyselee, että miiten te ootte lopettanu nuo yösyötöt?

Meillä tyttö on syntynyt 1.12.06, konttaa, istuu, nousee seisomaan tuke vasten, höpöttää paljon omiaan ja laulaa "hahhahhaa" (ihhahhaa, ihhahhaa hepo hirnahtaa... ;) ). Mekin harjoitellaan pottailemista, lähinnä heräämisen jälkeen ja sillon kun muistetaan. Meillä on neljä hammasta ja erittäin utelias luonne. :D
 

Yhteistyössä